D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: X-FILES / VOHNOUTI V AKCI UNCOVERED
    (ze dne 30.01.2005, autor článku: Aleff)

      |<- < 1 2 3 4 5 6 > ->| Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 30.01.2005 17:06:06     Reagovat
    Autor: Soldat - Neregistrovaný
    Titulek:no mercy s někym jiným
    Já myslel, že s tím mailem nesouhlasíš. To totiž podle mě vymyslel ten správnej vohnout. Nejlepší akce proti vohnoutům je totiž ignorance

    Komentář ze dne: 30.01.2005 17:46:31     Reagovat
    Autor: Vincent Van Zan - Neregistrovaný
    Titulek:Pořád C4 atd...
    Proč to alespoň trochu neobměníš? Třeba napiš o tržnici, bude to na stejný brdo. Popiš, jak tam mají nekvalitní věci, ale jelikož jsou levný, vohnouti je tam kupujou. A Vietnamští bossové si tam těžce nahrabou peníze. A pak můžeš seřvat nějakýho Vitnamce, že to vystavený DVD je úplnej shit a chtít zavolat jeho šéfa. A bojovat proti těm levným věcem. A nebo ti dám jinou variantu. !!!!! TAK TAM NELEZ !!!!!

     
    Komentář ze dne: 30.01.2005 18:05:37     Reagovat
    Autor: imaon - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Pořád C4 atd...
    Asi tak nějak.

    Před nějakou dobou otevřeli v Olomouci OLYMPII. Sama pro sebe jsem řekla "UŽ DOST", prostě už mám těch hypersuper plný zuby. A z principu mě do Olympie nikdo nedostane.
    O mém bojkotu se, pokud příjde řeč, ráda zmíním každému známému i s vysvětlením, co mě k tomu vede a je mi fuk, že na mě divně kouká.

     
    Komentář ze dne: 30.01.2005 18:07:17     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Pořád C4 atd...
    pro vás mám vincente novinku :o)

    z titulu absolutní moci mě jako autora nad vámi jako vohnoutem, který se zásadně projevuje jako zoufalý ubožák, který umí mě jako autorovi maximálně vynadat do vysíracích blbečků, vám tímto oznamuji, že dosáhnete-li obdobných vyjádření kdekoli v diskuzi k mému článku, budete přesměrován do chlívku, kam náleží všechny příspěvky, které překračují určitá pravidla, na jejichž aplikaci vy máte vliv snad jen v tom, že vymezíte dno přijatelné úrovně diskuze.

    takže až budete formulovat nějakou svou reakci k mému článku a budete chtít rovnou do chlívku, omezte se jen na vohnoutské vulgarismy a neplýtvejjte názory, protože ty by tím pádem skončily v propadlišti dějin taktéž. jste-li schopen udržet diskuzi v mezích mých a vašich názorových rozdílů, můžete být klidný, protože odstanete prostoru, co hrdlo ráčí.

    poperte se s tím, jak umíte.

     
    Komentář ze dne: 30.01.2005 18:14:51     Reagovat
    Autor: KloKi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Pořád C4 atd...
    Ztrácíte glanc, Aleffe.

     
    Komentář ze dne: 30.01.2005 19:30:57     Reagovat
    Autor: Vincent Van Zan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Pořád C4 atd...
    Mě jenom zajímá, proč nebojuješ i proti takovým věcem? Je to to stejný. Na tržnicích mají taky nekvalitní věci. Lidi je kupujou. Jakej je rozdíl mezi špatným ovocem a pochybným rádiem? Ani jedno si nemusíš kupovat. Ale někdo si to koupí, protože je to levnější a mu to stačí. Ale bojovat proti tomu??? Proboha proč?
    Nemáš v okolí snad nějakej krámek s masem? Nebo s ovocem? Běž tam, jestli chceš jíst líp. Kdo nechce, ať nakupuje v hypersuper, jeho věc.
    Dám ti otázku: Proč bojovat proti nekvalitním věcem? Máš svobodu a výběr, můžeš jít jinam!!!! Opravdu mi to příjde, jako by někdo pořád nadával na nekvalitní výrobky z tržnic, ale přitom tam chodil nakupovat, protože je línej obejít pár obchodů navíc. Můžeš na Vánoce nakoupit na tržišti. Od tepláků přes elektrotechniku až po jídlo pro ty tvý kočky. A pak napiš hlubokej článek, jak to bylo všechno nekvalitní, ale tys tam šel, abys šetřil čas, protože jsi všechno koupil v jednom místě... Ale kdybysme zabojovali, tak by třeba ti Vietnamčíci začaly prodávat to zboží lepší, ne? Za stejně nízký ceny, co? Že by se ti malí šikmoocí klučíci polepšili, cooo? Tak pojdmě je na tržnice všichni společně seřvat. To bude boj!!! Těm to nandáme!!!! NOOO MERCYYYYYY !!!!!!!

     
    Komentář ze dne: 30.01.2005 20:17:53     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Pořád C4 atd...
    opravdu myslíte, že je lenost, když nechci zbytek života trávit obíháním krámků v okolí???? s teplákama a elektrotechnikou bych to nesrovnávala protože to člověk nemusí nakupovat tak často!

     
    Komentář ze dne: 30.01.2005 20:39:18     Reagovat
    Autor: Vincent Van Zan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Pořád C4 atd...
    Ano, je to lenost. Já když jsem byl mladší, tak žádný superhyper nebylo, a tak nějak jsem hlady neumřel. A život jsem běháním po krámech netrávil. Ale jestli chceš ušetřit čas, tak si nestěžuj na kvalitu. To je jednoduchý. Já když nemám čas a mám hlad, jdu do Meka, KFC a tak, a nestěžuju si, že mě to zase tak moc nechutná, že jsem jedl lepší jídla. Protože vím, že tím ušetřím čas, ale nenajím se tak jako v restauraci. Je to kompromis...
    Vymlouvat se na to, že tam prostě musíš, jinak bys trávila čas běháním po obchodech... Kde bydlíš, prosím tě? To v okolí nemáte pár samoobsluh či stánků s potravinama??? Ale no tak. To jsou opravdu výmluvy........

     
    Komentář ze dne: 30.01.2005 22:45:59     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Pořád C4 atd...
    pro tvojí informaci bydlím na Vinohradech a už jsem to jednou psala tady si můžeš koupit cokoliv od realitky, kuchyňský linky, auta, perský koberce, starožitný nábytek, boty za 15tis., slipy 750/ks, ale potraviny a drogerie jaksi nejsou v kurzu protože tady prostě nezaplatí nájem!!!
    další problém je, že mám děti a kompletní rodina má spotřebu jak mlejn, pracuju a starám se o rodinu, takže můj volný čas má pro mě velkou cenu, představa že bych v pondělí vyrazila pro vody, v úterý pro prášek na prádlo, ve středu pro něco do myčky, ve čtvrtek pro maso, v pátek pro něco na úklid, v sobotu pro zeleninu, v neděli pro brambory a byl by ze mě magor který každý den rotuje po obchodech, tak tahle představa mě ubíjí!! ale nemyslím si, že je to lenost, jednou za tři neděle až měsíc dojedu do makra, tam to všechno naložím do auta odvezu si to před barák a získaný volný čas můžu využít smysluplněji!!
    já když jsem byla mladší, tak superhyper nebylo, takže jsem nakupovala v Máji :-))), ale byla jsem svobodná a bezdětná, tak to šlo!
    moje děti by s tebou nepochybně souhlasili a radostně by se každý den stravovali u Meka nebo v KFC a nedělní oběd by dali v pizzerii, ale to se zase nelíbí mně!!!
    máš pravdu stánky tady jsou, ale o vánocích a o velikonocích na Míráku, můžeš si tam dát svařák, koupit svíčky, jmelí . . .
    věř mi, vím o čem mluvím, není to lenost!!!

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 00:32:33     Reagovat
    Autor: Vincent Van Zan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád C4 atd...
    Tak ještě jednou. Jestli někdo chce lepší zboží než v hypersuper, bude si muset zajít jinam. Jestli nemá čas, ať si pak nestěžuje.
    A jestli na Vinohradech nemáte normální obchody s potravinama nebo drogerie, tak vás lituju... A asi bych nechtěl být ani tvým dítětem, protože nemám rád život bez zeleniny a vitamínů. A jelikož jezdíš nakupovat jednou za 3 neděle až měsíc, buď to doma nemáte, nebo to jíte shnilý.

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 12:34:44     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád C4 atd...
    jestli si dobře pamatuji, tak jsme začali o lenosti, ale dobře, proč by si člověk nemohl stěžovat, když se mu v superhyper něco nelíbí???
    mimochodem, kde nakupuješ ty?? proč myslíš, že ovoce nevydrží tři týdny??? zdá se, že nakupuješ v superhyper a ovoce se ti do dvou dnů doma rozteče :-))) !

    a ještě jedna věc chtěla bych svým dětem dát i něco jiného, než jen to, že bych svůj volný čas trávila na nákupech, ale to je zdá se nad možnosti tvého chápání!

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 13:05:36     Reagovat
    Autor: Vincent Van Zan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád C4 atd...
    Hele, když nepřiznáš, že na Vinohradech máte i obchody s potravinama, tak pak se o lenosti bavit nemůžeme.
    Když se ti něco nelíbí v superhyper, nechoď tam, nač si stěžovat? Ovoce a zeleninu nakupuju v jednom krámku, kde už znám i prodavačku, je to rodinnej obchod a mají to tam vždy čerstvý. Sice je to 350-400m od domu, ale já se rád pro kvalitní věci projdu. Nejsem línej. Autem bych to stihl nakoupit za stejnej čas v Delvitě, Bille, Albertu. Vše v blízkém okolí mého bydliště. Nebo když spočítám to, co propochoduju měsíčně po obchodech za kvalitnějšímí věcmi, než mají v hypersuper a čas, co jsem jednou trávil v Makru, když jsem chtěl udělat velký nákup, vyjde to přibližně stejně...

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 13:46:39     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád C4 atd...
    no na tom se asi nedohodnem, já tvrdím, že o lenosti to není, ty máš jiný názor dobře, mimochodem ty nakupuješ po krámcích to co najednou v makru?? no to já bych neunesla!
    nakupuješ vždy čerstvé ovoce v rodinném krámku, kde tě znaj a nevydrží to tři týdny, pak jsou jen dvě možnosti, není to čerstvé nebo to špatně skladuješ!! jak dlouho ti vydrží třeba mandarinky?

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 14:02:47     Reagovat
    Autor: Vincent Van Zan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád C4 atd...
    Poslední reakce na tebe. Ano, nakupuji po krámcích celý měsíc průběžně to, co bych koupil jednou za měsíc najednou v Makru. Teď ti napíšu pár příkladů z odborného článku o přibližné trvanlivosti ovoce při skladování v ledničce, neboli do kdy si udrží všechny látky a chuť (ovoce/do kolika dní): angrešt/10, borůvky/7, broskve/7, hrušky/3, jahody/2, maliny/1, meruňky/7, ostružiny/4, rybíz/10, švestky/10, třešně/7

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 21:31:58     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pořád C4 atd...
    moje poslední
    1. mandarinky v tvém výčtu chybí!!!
    2. nenech si namluvit, že se ovoce má skladovat v lednici!!!

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 21:27:16     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    ...milá, opravdu ne! V lepších lednicích, s klimatisovanými boxy na zeleninu a ovoce je u běžného ovoce doba do chvíle, kdy se dá poznat chuťový posun, asi týden, pak jsou možná lepší čerstvé z Makra... Asi, nechodím do takových obchodů....
    BTW: Jak moc by vadilo Vašim dětem, kdyby se občas podílely na svém zdraví....

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 21:45:04     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    kdo ti namluvil, že jsem milá???? to je snad nějaká posedlost nebo co, že si o mně kdekdo myslí, že jsem milá???
    ájéjé někdo viděl reklamu na lednici :-)))
    trvanlivost čerstvého ovoce skutečně není týdny, ale v případě, že se ovoce nesklízí úplně zralé, pak se doba prodlužuje na týdny!
    kde jsem napsala, že v makru jsou čerstvé?? nějak mi to vypadlo??? já tam taky nechodím, na to jsem moc líná, já tam jezdím, nejezdím tam, ale protože by to byl úžasný obchod, ale protože mi jejich přístup vyhovuje nejlépe, není to takový opruz jako v C4
    ani jsem nepsala, že tam nakupuji ovoce, psala jsem, že tam jezdím abych nemusela vláčet brambory z okolí, ale to jsi asi v tom šrumci přehlíd :-)))
    nevím jak to myslíš s tím podílením dětí na svém zdraví, ale vím, že mně by vadilo učit děti, že nakupování žrádla je smyslem života a každý kdo tak nečiní denně je lenoch!




     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 22:01:36     Reagovat
    Autor: Q - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    Tak ted uz tomu teda vubec nerozumim, tomu toku jednotlivych prispevku.
    Btw: Co tim chtel basnik rici?
    1)Stezuju si na hypry A chodim do nich, stezuju si na hypry A NEchodim do nich, nestuzuju si na nic A nakupuju v hypru, na nic si nestezuju, vsechno je mi uplne volny?
    2)Do hypru chodim, kvalita nic moc, ale muj cas je pro mne vsim. Do hypru nechodim, protoze je pro mne kvalita prednejsi?
    3)Neni mi jasny, cim ti makro ucarovalo a o co je tam mensi opruz ne C4. Buzerace na vstupu (doklady+ukladani baglu+max. 2 osoby), buzerace na vystupu (pokladana+lustrace nejakou bizarni ochrankou), buzerace pri registraci (kopie zivnostenekejch listu), vsechno baleny ve velkym a vybirany primo z palet, aby se usetrilo za pripravu zbozi. Ja totiz uz jen cekam, kdy otevrou Makro-OpenAir, coz bude velky parkoviste, kam navezou kamiony se zbozim a nechaj to lidi cupovat primo z tech kamionu - usetri se totiz za budovu, skladovani, atd.
    Makro nabizi pouze vyhodnou cenu+mensi pocet lidi (omezeny vstupni podminky). Jinak kvalita stejna jako v C4 (s tim ze elektroniku si tam kupovat je z duvodu nedoresenych reklamaci u nekterych druhu napul sazka do loterie) a co se tyce pristupu, tak makro zbira jen same zaporne body.... Ne ze by me to osobne vadilo (nakupuji tam cas od casu taky), ale pokud bych objektivne srovnal pristupy C4 a makra, pak by makro asi nevyhralo.....

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 22:31:53     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    to bych ani nebyla já, milá moussa, abych to nevysvětlila
    1) občas chodím k Meinlovi, když je to nezbytně nutné, neskutečně mě tam prudí přístup personálu o zboží ani nemluvím, v C4 jsem byla dvakrát naprudili mě tam tak, že už tam nikdy nevlezu, ale líbilo by se mi kdyby člověk mohl bez obav vlézt kamkoliv, když má cestu kolem a nemusel se bát, že se akorát naštve, stěžuju si protože by se mi líbilo, kdyby to bylo jinak, já jim peníze oni mně zboží, oni ze mě nebudou dělat idiota, já z nich taky ne, ale asi jsem takový mladý idealista!
    2) do makra jezdím, můj čas je pro mě vším, protože toho času opravdu nemám nazbyt (někdy musím na ty hajzli v hyprech vydělávat :-)))!)
    3) makro mi učarovalo právě tím neosobním přístupem, s personálem se člověk potká skoro jenom u vchodu a východu a ještě se chovaj celkem normálně, nezažila jsem tam otrávenou pokladní, která by se pokoušela zlepšit si náladu na mně! třeba byl na něčem nečitelnej kod a ona odběhla a během chvilky se vrátila s novým a tvářila se, že je to v pohodě, ne jako u Meinla nejdřív zařve, Máňo, tohle nemá kod a pak odejde na půl hodiny a ještě se tváří, že ten blbej jsem tady já, já nejsem z těch co potřebují, aby se prodavač zlomil v pase a hladil mě po hlavě, když si přijdu něco nakoupit, mně stačí, když se bude chovat neutrálně!!
    elektroniku bych tam nikdy nekoupila, protože on i ten jejich výběr značek je poněkud mimo, jezdím tam pro brambory, vody, prášek na prádlo, něco do myčky, mýdla, pasty, cukr, maso, sušenky atd.

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 23:58:13     Reagovat
    Autor: Q - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    1)Porad mi unika to, jak ONI z Vas delaji idiota....
    2)Prvni souhlas, druhy nesouhlas. Vydelava se na vladu.
    3)No nevim teda. V Tescu mam pocit jeste daleko vetsiho klidu a pokoje, prave kvuli absenci tech vstupne/vystupnich buzeracnich akci. Ale zazil sem oba pristupy v obou marketech - v tescu ochotna pokladni, v makru frigidni slepice, ktera me uz svym pouhym normalnim projevem vede k premysleni, do jakych sracek jeste muze lidstvo v 21. stoleti zapadnout. Proto si nemyslim, ze tohle je veci marketu. To je veci personalu - kus od kusu. No, je to veci osobnich zkusenosti.
    Jinak jsem zjistil, ze nakupovat cokoliv krome tuny zradla pro kocoura se mi nevyplati, tak do makra jezdim cim dal ridceji - mam radeji veci relativne cerstvejsi a cokoliv, co si doma ulozim na vice nez jeden den se zcela urcite zkazi, protoze zakon schvalnosti je, ze hned druhy den pojedu na pul tydne nekam do pekla.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 00:27:43     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    1) tím, jak se ke mně chovaj, tím celkovým přístupem, já nevím jak to mám popsat, takový nevyrovnaný, jako by sami nevěděli jak se maj chovat nebo tak něco, jestli maj bejt povýšený jako hele přišel pasant z ulice nebo jestli maj bejt ponížený, liebe gaeste přišli, nějak mi to vadí!
    2) to je fuk, těch je co na ně musím vydělat, někdy nevím, kde mi hlava stojí!
    3) to není kvůli klidu, to je v přístupu, možná je to v personálu, já nevím, mně vadí i takovej ten vlezlej přístup!
    na půl týdne bych odjela hned nebo na celý týden uaa, ale není to technicky možné, já bych jela až bych brečela! já bych i do pekla jela, do Afghanistanu klidně, smolík!

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 01:31:11     Reagovat
    Autor: Q - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    Ad tykani: Mam v tom bordel, obecne jsem pro tykani na netu (bylo to zvykem za davnych casu bez vyjimky), ale cim dal vetsi pronikani inetu mezi sirokou verejnost a brutalni radikalizace nazorovejch stretu me prinutila prehodnotit situaci a udrzovat "zdvorilost" alespon zdanlive.
    Myslim, ze je ten pristup jen subj. dojem. Ze to pusobi nevyrovnane, je fakt. Ty lidi by se na to nejradeji vykaslali, ale maj presny navody jak se maj k zakaznikum chovat a beda, kdyz je nakej "menecr" pristihne pri chovani jinym. To sou pak takovy ty "strasne uprimny" usmevy, ktery se mi eklujou daleko vic nez znudenej (ale vice uprimnej) xicht a ktery nejaky sebestredny hovada primo vyzadujou, aby si alespon chvili pripadali jako nejaci zajimavi VIP. Ale to je mozna jen muj soukromej nazor. Dokonce sem na tohle tema spatlal pro D-Fense i nejakej clanek, ale nakonec sem rezignoval na jeho zverejneni, protoze by 98% lidi urazil a vetsi cast jeste znechutil (minimalne mojim prisernym slohovym stylem) a krom toho nechci slusnaka pripravit o zaslouzene prvenstvi ve statistice nejhorsich clanku. Uz sem nekolikrat rikal - chovani personalu je mi ukradeny - snazim se k nim chovat nejak neutralne, pokud je videt, ze na to nemaji naladu, akceptuju to bez nejakych urazek a naopak mi to vyhovuje vic nez zavadet nejakou banalni, dementne bezvyznamnou diskusi s nekym, koho neznam a vetsinou ani poznat netouzim.
    Jinak v hypru je tak malo personalu, ze snad ani moc vlezly bejt nemuzou az na blby povinny hlasky typu "Muzu pro Vas udelat jeste neco?", pokud od nich clovek nedejboze neco potrebuje. To spis mi prijde vlezly chovani v mensich obchudcich, kde clovek prijde, na paty se mu povesi "stopar", ktery se neustale vnucuje s tim, co potrebuju a nenecha se odbyt ani slovy, ze si "jen vybiram". Pak se odbyt necha a v tom momente si vyberu a nahanim ho po pulce obchodu.
    Vida. Ja bych zase obcas dal nevim co, abych mohl slozit kosti do vyhrateho kanclu, mel kazdy mesic to sve jiste a po osmi hodinach mohl vypadnout, mel mesic PLACENY(!) dovoleny rocne prave na to cestovani, ktery je bez nervu kdy se kdo ozve a bude me kde votravovat nejakou svoji nalehavou potrebou, bez pracovnich presunu typu "1000 kilaku na jeden zatah a v 11 dopoledne vypadat na jednani zachovale".
    No, kazdy touzi po tom, co nema.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 08:58:46     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    jo myslím, že na personálu bychom se shodli, proto se mi líbí v makru, tam mám pocit, že je to takový neosobní, taky se mi líbí, že to tam maj uspořádaný všude stejně, že tam člověk nemusí běhat a hledat, kde co je, a to že se musím prokázat u vchodu by mohlo mít své výhody až tam omdlím do regálu, tak mě třeba budou hledat, když zjistí, že jsem ještě neodešla :-))) !!!
    v kanclu je nuda!

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 00:29:09     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    ehm, ehm, netykali jsme si???

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 22:18:08     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    ...vážená ( opravdu mi nikdo nenamluvil, že jste vážená, ale těžko mi někdo vymluví, že jste - pokud ovšem nedokážete opak - to je má posedlost slušností - nevadí, že ne? )
    Nedívám se na reklamy, tak nevím o čem mluvíte, ale asi na čerstvé ovoce - nepomohu Vám nevím...
    Abych jel pro nezralé banány, pomeranče, mandarinky a zelené je vláčel přes celou Evropu, na to nemám dost času, snad jsou v takovém stavu ve velkoskladech. ale i tam mi to připadá daleko.... Je to jenom žrádlo....
    Kde kupujete brambory, je irelevantní, protože, máte - li prostory pro zrání ananasů a mandarinek, tak uskladnění brambor nebude takový problém....
    Když Vám vadí učit děti nakupovat žrádlo, bude jim vadit, že si ta matka nezajde nakoupit sama, když jí koupili nové hole....nemusí to ani dlouho trvat.... Ale je to Vaše volba....

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 22:46:38     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    posedlost slušností??? milá vám připadá slušný, mně ne!!!
    reklamu na lednici jsem myslela, ne na ovoce!!!
    v takovém stavu jsou ve velkoskladech a většinou i v maloskladech!
    kde kupuju brambory není irelevantní neboť jsem psala, že nebudu běhat po okolí abych táhla brambory a že je koupím v makru, v mém výčtu nákupů v makru ovoce chybělo!!!
    možná je rozdíl v přístupu, já se nedomnívám, že bych svoje děti musela učit nakupovat žrádlo, to si myslím, je věc kterou průměrně inteligentní jedinec zvládne a nepotřebuje se to nijak zvlášť učit, důležitější asi bude je naučit aby dokázali pomoci a postarat se o svou matku a v tom vidím určitý rozdíl!! no, kdo chce žít musí jíst a pít, ale jsou i jiné věci na světě!!


     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 22:59:30     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:Tak to tedy je....
    Až tyto stránky mi otevřely oči: Považovat ženu za milou, nebo dokonce váženou, je neslušné.....Hm.... Někdy bych Vás ukázal jednomu Marokánci, myslí si totéž co Vy.... :-)
    Aha, na lednici, tak to jsem také mimo, nedělám rozdílu mezi reklamami....
    Aniž bych dělal rozdíly mezi sklady....
    Není irelevantní kde kupujete brambory, chcete brambory z dálky, chápu....
    Jsem poslední, kdo by Vám chtěl zasahovat do výchovy....

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 23:22:46     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Tak to tedy je....
    ale fuj! nesnažte se vykroutit z toho . . .milá!

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 23:41:59     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:vy si opravdu myslíte...
    ...že mě donutíte, spleteného a ztlučeného, abych si o Vás přestal myslet, že jste milá a vážená ....OBÉ, prosím, najednou?!?!?!?
    Dobře, nebudu to presentovat, leč....
    Pěkný den, m...adam.... :-)

     
    Komentář ze dne: 31.01.2005 23:44:33     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: vy si opravdu myslíte...
    budete se muset rozhodnout, buď budete spoléhat na inteligenci nebo tohle! oboje nepůjde!

     
    Komentář ze dne: 02.02.2005 00:30:22     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:Vy si opravdu myslíte, že inteligence vylučuje slušnost...
    ...O.K. přiznal jsem se k jisté ignoraci reklamy a jiných "umění hovna" jak správně napsal pan Vaculík ( hm...určitě jeden z Vašich oblíbenců, nebo se mýlím...? ), neznám tedy poslední módní trendy, konkrétně co se barvy punčoch týče - sám mám rád studené barvy, ale v tomto případě to není ono, rozumíte - li mi....
    Dovedu úplně klidně respektovat osobnostní integritu ženy , aniž bych ji považoval za partnera - jde to, určitě jste se s tím setkala a pochybuji, že se Vám to líbilo...
    Ale je mi líto, přijít o IMHO inteligentní a milou partnerku k diskusi, mám - li popřít stovky let vývoje chování v Evropě tím, že se k Vám budu chovat jako Váňa, Jumdžagín, či Alí....
    Nemyslím, že máte správně nastavenu míru či hodnotu slov, kdy "milá" je důvodem k zuřivé reakci raněného ( že by zde byla jizva.... ) zvířete. V této době opravdu spousta slov ztratila svůj význam, posunula jej, nebo se obrátila ve svůj protiklad, leč tohoto popírání jazyka se nebudu účastnit....
    Tedy: nebude -li se Vám líbit oslovení z mé strany, vězte že je upřímné, a pokud je neakceptovatelné, budete si muset Vy vybrat, zda chcete být považována za Evropanku, nebo výplod amerického popírání hodnot... Pěkný den...

     
    Komentář ze dne: 02.02.2005 17:47:57     Reagovat
    Autor: moussa ze všech nejmilejší - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Vy si opravdu myslíte, že inteligence vylučuje slušnost...
    já sice mám pořád pocit, že oba víme o čem je řeč a jeden z nás se z toho pokouší vykroutit, ale dobře
    reklamu mám ráda, nejradši mám ty co překvapí něčím nečekaným, ale těch je bohužel čím dál tím méně!
    mýlíte se, Vaculík není můj favorit spíš naopak, ale mýlit se je lidské :-)))) !
    a co takhle zkusit studené odstíny teplých barev :-))) ????
    jazyk popíráte tím, že slova neužíváte správně, jednak nejsem milá, což nutně neznamená nic negativního, jenom prostě v charakteristice mých vlastností by určitě milá nebylo na předních místech, neznáte mě, ale víte jak děti chudáci nedostanou ovoce :-))) takže jsem skoro Herodes a o něm byste těžko řekl, že to byl takový milý chlapík???
    milá mě dráždí z jiného důvodu, co byste si myslel, kdybych vám napsala, chlapče, chlapče, vždycky jsi byl takový hodný, co ti to tam ujelo o těch stovkách let vývoje?
    já jsem Středoevropanka, takže si nemusím vybírat za co chci být považována, tak to prostě je!
    ale abychom to nějak uzavřeli, říkejte mi jak chcete, už mi tolik lidí napsalo milá, že se tak začnu brzo podepisovat . .
    hezký zbytek dne přeje milá moussa

     
    Komentář ze dne: 02.02.2005 21:28:36     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:[20]A je to....
    ...ano, oba víme o čem je řeč, tak si to nepokažte....
    ...stačilo napsat: " ano, mýlíte se...." ( Vaculík )
    ...správně jste se nepustila do debaty o studených barvách - tušení souvislostí.... jste milá....
    ...nepopírám jazyk, Vy se snažíte popřít sebe, v čemž Vám nemohu zabránit, ale v mém věku na to nemohu skočit...
    ...chlapče, chlapče mi říká jeden Pan pilot RAF, jste v dobré společnosti....
    ...nepochybuji o Vašem Středoevropanství, jen by jste se neměla distancovat od této skutečnosti...
    ...Vašeho povolení si vážím a věřte, že je nezneužiji....
    ...děda Vám přeje tak příjemné dny, jak příjemná chvilka byla s Vaší odpovědí.... Děda Čeněk....

     
    Komentář ze dne: 02.02.2005 22:58:04     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:[21]Re: A je to....
    . . nesnažím se popřít sama sebe, z toho jsem už vyrostla, ale všechno zlý . . mám bráchu ten bude zírat, že jsem milá (kdo má sourozence pochopí!!)
    . . . bez urážky, neříká pilot RAF chlapče už úplně každému?
    . . . děda??? vy máte vnoučata ??? (ty vole, dědku, to je síla, prej budou danit důchody :-)))) !)
    mějte se


    P.S.
    buď se v tom, že jsem milá zabydlím a začnu plakat pokaždý, když mi někdo řekne, že ne nebo bych možná měla přehodnotit způsob jakým píšu své příspěvky :-))) !

     
    Komentář ze dne: 03.02.2005 18:19:27     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:[22]A je to....
    ....brácha neví, co já...
    ...něco pro Vás udělám - nevšimnu si toho, až budete dospělá, pochopíte....
    ...ano, sice teprve dvě, ale kdybych neměl lenivé děti ( no podle postavení a titulů to není tak hrozné... ), tak jich je více a mají dvacet....
    ...s tím, že budu vůl ( není to akutní - věřte...), se smiřuji těžko, ale tak dopadne každý býk...

    2P.S.: ...neprožívejte to tak....
    Pěkný den!

     
    Komentář ze dne: 04.02.2005 14:06:15     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:[23]Re: A je to....
    . . . brácha bude vědět, já mu to nastíním a kdyby to nechtěl pochopit, já ho zmydlím jako v dětství :-))) !
    . . . já už dospělá jsem, pokud budeme měřit dospělost podle toho, že dospělý člověk se dokáže o sebe postarat se vším všudy, dokáže se postarat o svoje potomky a už ví co může, co zvládne a jaký je bez toho aby si něco nalhával nebo měl o sobě a světě kolem nereálné představy a kdyby ani to nestačilo, tak mám zkoušku z dospělosti :o))) !
    . . . jejda! kolik vám je??? (jestli by vám vadilo odpovědět, tak to nechte plavat!)



    P.S. já to tak neprožívám, ale sranda muss sein!
    hezký zbytek dne!

     
    Komentář ze dne: 05.02.2005 20:47:48     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:[24]Re: Re: A je to....
    ...nevadí, alespoň jsou pochopitelnější interesantní šediny :-) 55 let, milá...
    Pěkný den od staříka...

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 00:35:32     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    Moussa je jako z francouzstiny? Jestli jo, tak se to cte nejspis "musa" a s tim se vyborne rymuje "husa", coz je presne to, co me po precteni tvych prispevku napadlo. Protoze na vsechny ostatni nesmysly (zvlast ten s extra velkymi kousky demence o neco nize, ve kterem vydelavas "na ty hajzli z hypra", opravdu inteligentni nazor) uz ti odpovedeli jini, reknu jen jedno:

    Tva argumentace je hyperinteligentni jak ten hypermarket. Hadat se o to, ze ma ovoce trvanlivost nekolik tydnu a pak se vytasit s tim, ze mluvis o nezralem, je opravdu jak vtip z Tele tele. Jinak gratuluju k vybornemu napadu kupovat nezrale ovoce a doma cekat, az dozraje. Nebo to ji decka rovnou zeleny? Zkus jim nekdy koupit neco zralyho, uvidis, ze ti podekuji...

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 00:42:46     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    svatá prostoto
    1. moussa není z francoužštiny
    2. ovoce je celkem běžně ve skladech nezralé
    3. o moje děti si nedělej starost
    4. odkud je Bohovrah??

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 08:04:51     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    1. to nemeni nic jineho nez to, ze se to ted nebude rymovat
    2. ano, to je. Nekteri lide to delaji tak, ze ho tam nechaji dozrat a koupi si ho, az kdyz uz se da jist. Jak jsem napsal v predchozim prispevku - zkus to taky nekdy.
    3. ja si o ne starost opravdu nedelam, asi maji, co si zaslouzily
    4. z francouzstiny ne

    Jinak jsi me nijak neprekvapila tim, ze misto podporeni svych argumentu (stejne jako ty ovsem nevim, cim) ses rozhodla s odpovedi uhnout. Asi jako sveho casu Sladek - taky se ho zeptali, kolik je hodin, a on odpovedel, ze cikani jsou svine.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 09:06:50     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    jediná otázka, kterou jsi položil byla, jestli je moussa z francoužštiny a na tu jsem odpověděla, jinak jsi mě akorát napadl, nic jiného, na co chceš odpověď podpořenou argumenty???

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 10:49:02     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    Napadl jsem spis tve argumenty (teda krome te husy, coz bylo sice osobni, ale porad si myslim, ze trefne). A tak jsem cekal, ze prijde nejaka zdrcujici obrana, ktera me vyvede z miry. No, asi zadna neexistuje. Konkretne:
    - jak vydelavas na "ty hajzli z hypra"? Oni jsou statni podnik, placeny z tvych dani? V tom pripade ja vydelavam i na tebe, to mam opravdu radost.
    - co je lepsiho na kupovani nezraleho ovoce misto zraleho? Teda krome delsi lhuty skladovani, coz ale stejne nema smysl (jist se to da, az to dozraje - a az to dozraje, tak to ma uplne stejnou trvanlivost, jako to, co se koupi uz zrale).

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 11:06:22     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    nechcete trochu přehodnotit svou argumentaci ? zdá se mi, že není normální, aby se chlap strefoval do ženský tímhle způsobem. je to sice diskuze a ta může být vyhrocená na ostřínože, ale to je více pochopitelné mezi námi muži. máte snad nějaké osobní problémy komunikovat s ženami jinak než, že se do nich budete strefovat za to, že jsou to ženy ? v tom ostatním je jen vidět, že se cítíte silnější v diskuzi nad podružnými průvodními efekty nežli v oblastech, kde by jste měl možnost projevit alespoň špetku zdravého optimismu a na místo rezignovaného kritizování čehokoliv.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 11:54:18     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    (Původní text)
    Text tohoto komentáře byl přesunut do exilu v chlívku, jelikož se nacházel pod přijatelnou úrovní diskuze. čeho je moc, toho je příliš, aleff.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 13:38:33     Reagovat
    Autor: Vincent Van Zan - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny..
    Hmmm, Aleff asi neměl argumenty...

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 13:59:33     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týd
    Aleff nema nikdy argumenty. Ma jen sve demagogicke nazory, se kterymi bud souhlasis a patolizalsky ho chvalis (a jeho ego roste), nebo nesouhlasis a koukejme, co si u D-F vyskemral - muze dokonce nepohodlne nazory vyhazovat z diskuse (minule u clanku o Blesku se radsi vytratil z diskuse a asi ho nastvalo, ze mam pravdu, tak si u D-F vyprosil tuhle moznost). Tohle snad nedela ani cenzura na i-dnes, zavedeni totalne zmrdskych metod na webu, ktery se chlubi svou antizmrdi politikou je pro me velkym zklamanim.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 14:33:11     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týd
    Vincente, nejde ani tak o argumenty, ale o úroveň. mohl jste si povšimnout, že jsem to avizoval již dříve a také můžete pozorovat, že tu máte prostoru, kolik hrdlo ráčí pakliže vám nedělá problém nezaměňovat diskuzi za osračkování čehokoliv. možná si to Bohovrah jen nedokázal vyložit jinak, než že ztrácím glanc, ale já mám přístup do RSS dost dlouho a mohl jsem použít chlívek již dřív. budete-li mít vy diskutující respekt k nám autorům a řekněme i k dalším diskutujícím, bude mít diskuze smysl a také onu kvalitu, po které tu leckdo volal. v opačném případě můžu naplnit chlívek až po okraj, jen mohu říci, že nejsem blázen, abych institut chlívku využíval víc než je nezbytně nutné.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 13:55:27     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny..
    Aleffe, glanc jsi ztratil uz davno, ale touhle ubohosti ses degradoval na uroven soudruhu Skromacha a Grebenicka, kteri take radi sve odpurce bez zjevneho duvodu posilaji do chlivku. Nenapsal jsem ve svem prispevku jedine sproste slovo a polozil jsem jasne a srozumitelne otazky. Jak muze nekdo jako ty vyzyvat k boji se zmrdy, kdyz sam patris k tem nejvetsim, nepochopim. Asi jako kdyz zlodej vola "chytte zlodeje".

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 14:57:24     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týd
    aby bylo jasno, můžete klidně napsat hovno prdel sračka, to je naše značka, budete se ale muset srovnat s tím, že uvažujete jako zmrd a jako takový sice máte právo i možnost se vyslovit jakkoliv k tématu článku, ale tím to končí. jestli se vám to nelíbí, tak sem nelezte, protože jestli nedokážete ani udržet diskuzi v mezích tohoto weblogu, tak vás příště ani do chlívku nedám a rovnou to smáznu. měl jsem za to, že když jsem na způsob, jakým se dostat do chlívku výslovně upozornil výše, pochopí to každý - no, vy jste to nepochopil. ganz klar ?

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 17:33:33     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není
    Rad si prectu, proc jsem zmrd a jak to vyplyva z meho prispevku, ve kterem te jednoznacne zadan o argumenty.

    Pokud meze webloku znamenaji "ja jsem big boss a kdo to neuznava, sup s nim do chlivku", pak je vic nez zrejme, kdo je tu zmrdem. Jestli neuneses kritiku a misto odpovedi se branis takhle uboze, mozna bys mel zauvazovat nad tim, ze prestanes psat.

    Cenzura je naprosto nejzmrdovatejsi jednani a za opravnenou ji povazuju jen v pripade, kdy se k clanku nekdo vyjadri pomoci tri sprostych slov bez jakekoliv dalsi myslenky. Naopak muj slusne formulovany prispevek si zasluhoval odpoved, ktere se doted vyhybas. Ze by mindraky v realnem zivote, tak si svou prevahu dokazujes aspon takhle?

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 18:08:29     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce
    myslel jsem, že jsem se vyjádřil dostatečně jasně, takže po druhé a naposledy - nejsem tu proto, abych vám vysvětloval, proč jste zmrd - to prosím chápejte ne jako nadávku, ale jako stav vaší mysli. chlívek není cenzura, cenzura je, když vás odtud vymažu. vymezení dna diskuze si jako autor v diskuzi u svého článku vyhrazuji, vy s tím nic neuděláte a když to nebudete respektovat, ztratíte pouze možnost účastnit se diskuze. berte to třeba jako nové pořádky platné do odvolání.

     
    Komentář ze dne: 02.02.2005 09:05:10     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ov
    Chapu, ze nedokazes najit duvody proto, proc jsem zmrd - proste nejsem. Svym chovanim se k tomuto terminu ovsem hlasis dostatecne.

    A jestli mas pocit, ze jako autor jsi nejaky nadclovek, ktereho neni radno kritizovat, pak je hloubka zazmrdovanosti tve osobnosti hlubsi nez Mariansky prikop. Dno diskuse = ctenar neouhlasi s autorem? Aleffe, je mi z tebe na bliti. Ale trochu te i lituju, protoze chudaci jako ty, kteri se neumi postavit rovne a rict: "ku.va ty me seres, odhalils me zmrdi praktiky a tak te za to hodim do chlivku/smazu" a misto toho se ohrazuje nejakou politickou zmrdimluvou o novych poradcich si nejak ten respekt vydobyt musi - tak tedy, uzij si svou chvili slavy tady, dokud te zase nekde neusvedcim z toho, ze jsi zmrd. Nepochybuju o tom, ze to bude brzo.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 12:04:33     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    takže "hajzli z hypra" byl vtip, ne argument, že jsi to nepochopil není můj problém!
    mimochodem hajzly z hypra živí zákazníci!
    já nevím, nemyslím,že bych psala něco o tom, že kupuji nezralé ovoce, myslím, že je to další věc, kterou jsi nepochopil, ale uznávám, že když nepochopíš to co napíšu je chyba na mé straně, mám to vysvětlit více polopaticky, tak snad příště!

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 12:54:40     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No, trvanlivost čerstvého ovoce není týdny...
    1) Q i ja jsme zrejme nechapavi blbci.

    2) v hyprech delaji krome hajzlu (jak jim nezne rikas) taky normalni lidi. A to, ze je zivi zakaznici, ma byt nejaky objev? Hmm, padam na kolena pred takovym moudrem. Jen nechapu smysl. Zkus mi to bliz vysvetlit, at zas neco nepochopim spatne.

    3) koukam, ze chapani neni ani tvou silnou strankou. Argumentovalas tim, ze ovoce vydrzi tydny. Na namitku, ze je to blbost, ses vytasila s arugmentem, ze mluvis o nezralem ovoci. Ja na to reagoval, ze delsi trvanlivost u nezraleho je nesmysl, protoze kdyz ovoce kupuju, tak ne proto, aby 14 dni dozravalo v komore, ale abych ho snedl. Ja si totiz nemyslim, ze bys kupovala nezrale a chtel jsem tak nejak nadhodit, ze by nebylo od veci uznat nesmyslnost tve argumentace. Nepodarilo se.

    Jinak gratuluju k umeni diskuse - placnu kravinu, nekdo to pozna, reknu, ze jsem to myslela jinak a vsichni ostatni jsou blbi, protoze nepochopili. Hmm, uchvatne.

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 14:00:13     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:naposled!
    1) Q s nezralým ovocem neměl problém, myslím, že to byl někdo jiný
    2) je mi fuk, jak říkáš těm co dělají v hypru, ale napsala jsem, že musím pracovat, abych je uživila, na to jsi odpověděl, jak je živím, že nejsou státní organizace, tak jsem ti odepsala, že je živí zákazníci, na to mi píšeš, že to je teda objev, tímhle stylem si to můžeme vysvětlovat do nekonečna!
    3) zralé ovoce vydrží týdny, záleží to na druhu ovoce a na způsobu skladování, čerstvá zralá mandarinka vydrží tři týdny, jenomže tohle byla reakce tuším na Vincenta, který odkazoval na odborný článek, který zřejmě byl o tom, že když to utrhneš na zahradě zralé, tak to buď spotřebuješ do deseti dnů nebo dáš na mrazák, ale nesouvisí to s tím co se prodává v obchodech, těžko si lze představit, že to ze stromů lifrujou rovnou na pult a proto došla řeč na nezralé ovoce, ovoce dozrává ve skladech nebo cestou a proto nikdy nevíš v jakém stadiu zralosti si ovoce koupíš nebo jakým způsobem bylo uskladněno, navíc zrání ovoce je delší proces, neexistuje přesný okamžik, kdy ještě ovoce není zralé a kdy už ano, když to poženeme ad absurdum, tak zralé je v okamžiku, kdy teče!
    beru zpět, ne žes to nepochopil, ty jsi něco zdá se vůbec nečetl!

     
    Komentář ze dne: 01.02.2005 14:10:31     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:[20]Re: naposled!
    1) myslis spatne, ale to je ted jedno (mam ve zvyku psat fakta a tedy si overovat zdroje, nez na ne odkazu)
    2) tys napsala, ze je zivi zakaznici a zaroven ze tam nechodis. Tezko mi z toho mohlo vyplynout, ze se zrovna v tuhle chvili stylizujes do role zakaznika, ktery je svou utratou zivi. Pokud jsi to myslela takhle, pak uz je to jasne - ale jen v obecne rovine, v tvem pripade to smysl nedava (kdyz k nim nechodis, tezko "ty hajzli" zivis a tedy na ne ani nemusis vydelavat)
    3) ja o voze, ty o koze. Tohle nema smysl rozebirat, protoze ty sis vystavela svuj vlastni "case" a ten ted branis. Nebudu se opakovat, vse podstatne uz jsem napsal v predchozich prispevcich.

    Me se zase zda, ze tys cetla uz uplne vsechno...

     
    Komentář ze dne: 02.02.2005 09:44:09     Reagovat
    Autor: burtonbell - Neregistrovaný
    Titulek:[21]Re: Re: naposled!
    omlouvam se, ze se tady do toho pletu, ale prave jsem s jistou mirou masochismu precetl vsechny prispevky v teto diskusi a nestacim se divit.... cele je to totiz uplne o NICEM

    nekolik zakladnich principu, ktere uznavam:
    - pokud nesouhlasim s autorem, bud text ignoruju, nebo vyjadrim svuj nesouhlas, ktery podporim argumenty
    - pokud se vyjadrim v diskusi, jednam v souladu s prvnim bodem

    pozorne jsem si nekolikrat precetl vsechny vase prispevky a nekolikrat jsem dosel k zaveru, ze jedine informace v tech x kB balastu jsou: Moussa je husa, Aleff je zmrd. Argumenty chybi.

    Do diskuse jste "skocil do reci" ve chvili, kdy Moussa diskutovala s nekym jinym a svuj nesouhlas s jejim nazorem jste vyjadril inkriminovanou rikankou o huse. Jste hrdina.

    Pokud dokazete jakykoliv svuj nazor, ktery jste se mozna pokousel vyjadrit vyse, vyjadrit slusnou mluvou a podporit logickym argumentem nebo citaci, pak prosim, ale jinak to ignorujte.

    ad Aleff: prestoze s autorem nekdy nesouhlasim, respektuju jeho postoje a chovam se podle osobnich precedentu slusnosti (viz vyse).

    hezky den BB

     
    Komentář ze dne: 02.02.2005 13:02:14     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:[22]Re: Re: Re: naposled!
    O nicem je tady v tom pripade vetsina diskusi, nemam ale potrebu se do kazde takove plest, abych to dotycnym oznamil.

    ad principy: diky, zes mi rekl, jake uznavas. Nicmene me v tom pripade mrzi, ze se jimi neridis - nebo aspon ne v tomto prispevku

    Pravdepodobne sis nic pozorne neprecetl. Po uvodnim, pravda ponekud osobnim a flame zpusobujicim prispevku na moussu, ktery byl vysledkem meho extremniho udivu nad nesmyslnosti jeji argumentace, jsem hned v dalsim prispevku presel ke konkretnim bodum s konkretnimi otazkami (coz ti asi uslo). Aleff se do toho namotal nicnerikajici kritikou meho vyjadrovani, na kterou jsem reagoval zadosti o argumenty. Misto nich prisel chlivek, dalsi debata se vezla kolem nej. Divim se, zes nenapsal aleffovi, ze z jeho prispevku vypliva jen jedine, a to, ze zmrd jsem ja. Dvoji metr?

    Proc bych mel byt hrdina? Proc mam porad pocit, ze sis tu diskusi neprecetl... (a ano, doslo mi, zes to myslel ironicky. Presto mam pocit, ze porad narazis jen na muj prvni prispevek, bez jakekoliv znamky toho, ze by sis precetl i navazujici debatu)

    Slusna mluva - zatim jsem nepouzil jedine sproste slovo, co je podle tebe slusna mluva? Argumenty jsem pouzil, jejich vyvraceni jsem se nedockal (predevsim aleff tvrdosijne odmita odpovidat a jeho zmrdsky newspeak o novych poradcich je jeho hrosi kuzi, pres kterou se niceho neda dobrat).

    BTW argumentu pro zjisteni, ze je aleff zmrd, jsem na zaklade jeho prispevku a chovani prednesl nekolik. Opet jsi je bud necetl, nebo ti placani o novych poradcich a vyhybani se odpovedim na otazky pripada normalni. Rad si prectu KONKRETNI pripominky na ten prispevek v chlivku - a jeste radsi argumenty, o ktere jsem zadal aleffa.

     
    Komentář ze dne: 02.02.2005 13:25:51     Reagovat
    Autor: burtonbell - Neregistrovaný
    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: naposled!
    zas tolik mista a zas nic novyho...

    ad moussa - na konkretni otazky jsi dostal konkretni odpovedi

    ad aleff - ty ho znas osobne ? pokud ne, tak maji takovy soudy hodnotu "protoze bagr"

    slusna mluva v kontextu majici obsah...

    to ale fakt asi nema cenu

     
    Komentář ze dne: 02.02.2005 13:33:54     Reagovat
    Autor: Bohovrah - Neregistrovaný
    Titulek:[24]Re: Re: Re: Re: Re: naposled!
    ad moussa - a na ty jsem opet konkretne reagoval. Tak kde je problem?

    ad aleff - znas osobne me? Tak potom i soudy o me maji nulovou hodnotu, nemyslis?

    Moje prispevky obsah maji, pritom jsou psany slusne. Porad nechapu problem.

    Vidim, ze to opravdu nema cenu - x-ta zadost o argumenty je opet pohrbena pod nicnerikajicimi vypady proti memu zpusobu psani prispevku. Koncim, niceho nez osobnich (a ani trochu konkretnich) utoku se od tebe ani od aleffa proste nedockam. Nicnerikajici zmrdimluva zacina tento web ovladat nikoliv zespodu, ale shora.

     
    Komentář ze dne: 02.02.2005 13:43:32     Reagovat
    Autor: burtonbell - Neregistrovaný
    Titulek:[25]Re: Re: Re: Re: Re: Re: naposled!
    tebe jsem nikde nesoudil, alebrz uroven diskuse, kde tys nebyl pridanou hodnotou. potrefena husa se holt ale vzdycky ozve (abychom dali zadost vymezenim zoologickych pojmu, ktere jsi tu zavedl). hulakat tady po kazdym, komu nerozumis, ze je zmrd je pod uroven... fin

      |<- < 1 2 3 4 5 6 > ->| Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.