D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak přispět

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Zdeněk Izer v roli Izidora Šábelese kontra Izraelská ambassada
    (ze dne 04.02.2005, autor článku: Root)

      |<- < 1 2 3 4 5 6 7 > ->| Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 04.02.2005 23:35:05     Reagovat
    Autor: fxoks - Neregistrovaný
    Titulek:
    no vy si myslite ze zidi jsou ti co umreli v koncentrakach a ti co prezili jsou v izraely ...kdybyste vedeli kolik se jich pohybuje mezi nama ...plna vlada plny domy sidliste a to nemam na mysli ortodoxni zidy co maj cerny hadry a fousy a dlouhy lokny ... proste celej svet je nima prorostlej a jsou vsude kolem a drzej pri sobe ... coz se o krestanech a zbytku(to jsme mi neverici cesi) moc rict neda takze vzdycky budou o krok pred nama a my na ne budem nasrany at uz moc nebo malo nebo si z nich budem delat prdel ... tu reklamu moh ale klidne vymyslet nejakej zid jen aby na tom nahrabal prachy :-)

    Komentář ze dne: 05.02.2005 01:35:46     Reagovat
    Autor: hyperboreus - Neregistrovaný
    Titulek:Židé
    byli kdysi opravdu národem vyvoleným,ale ke své
    vlastní škodě nepochopili svůj úděl a karmu svého
    národa,zavinili smrt Krista a jako trest jim bylo souzeno
    .....až do odčinění tohoto hříchu...nemít svou vlastní
    zemi,a toulat se po světě bez domova.A když se nad tím
    zamyslíte,je to pravda.Izrael jako uměle vytvořený stát
    nefunguje tak,jak by měl,a Židé,jako národ,pomalu,ale
    jistě z duchovního hlediska degenerují.Silou nic nevyřešíš,
    Židé ani po staletích nepochopili,jaká možnost a čest
    jim byla dána,být duchovní elitou všech národů světa.
    Národ,který se vzepře své karmě,zanikne.To čeká i Židy
    /jako národ/ať chtějí,nebo ne,pokud bude jejich politika
    vůči ostatním národům stejná,jako dosud.A nezdá se mi,
    že vidím nějaké změny.Zdar Aleffe a Sandstorme



    Komentář ze dne: 05.02.2005 09:02:09     Reagovat
    Autor: Premiér - Neregistrovaný
    Titulek:
    Zatím nám zakazují reklamy. Příště zakáží Císařova pekaře. A až pochopí, že si necháme tohle všechno líbit, zakážou Nerudu.

    Komentář ze dne: 05.02.2005 11:12:31     Reagovat
    Autor: triablo - Neregistrovaný
    Titulek:souhlas
    Naprosto s clankem souhlasim. Kdyz uz bereme reklamu jako projev antisemitismu (coz muze udelat jen clovek, ktery neni pri smyslech) - antisemitismus je zlocin? Muzou me treba takovi zahoraci zazalovat za to ze je bude muj vtip zobrazovat jako nejvetsi burany? Nemuzou, protoze jim chybi ta velika krivda, ktera na zidech spachana byla. To, co x let po valce praktikuje mossad, reseni palestinske otazky, to je zrejme v kontextu ukrivdenych zidu bezpredmetne a melo by se to prechazet s mlcenim... (Btw, nevim jak vy, ja dotycnou reklamu videl a nic urazliveho mi na ni neprislo - ale co uz, asi to bude tim ze nejsem zid)

    Komentář ze dne: 05.02.2005 11:32:27     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:ANIČKA DAJDOU KONTRUJE
    www.blesk.cz/Clanek48989.htm

    NO COMMENT !!!

    NO MERCY !!!

     
    Komentář ze dne: 05.02.2005 12:09:09     Reagovat
    Autor: imaon - Neregistrovaný
    Titulek:Re: ANIČKA DAJDOU KONTRUJE
    mě se chce blinkat....

     
    Komentář ze dne: 06.02.2005 18:02:41     Reagovat
    Autor: imaon - Neregistrovaný
    Titulek:Re: ANIČKA DAJDOU KONTRUJE
    Mimo diskuzi.
    Jímá mě hrůza, když mi pomalu začíná docvakávat, kdo (jsou dva) skutečně vládne světu.
    Jednoho jsme mezi sebe celí posraní pustili a u toho druhého jsme si ani nevšimli, že se mezi nás už dávno vloudil.

    Komentář ze dne: 05.02.2005 11:35:52     Reagovat
    Autor: bees - Neregistrovaný
    Titulek:Když už, tak už
    V souladu s logikou věci navrhuji aby byl požádán Pavel Dostál o stažení kníhy Jaroslava Haška Osudy dobrého vojáka Švejka za světové války díl III. kvůli pasáži:
    "Probudili také žida v krčmě, který si počal rváti pejzy a projevovat lítost nad tím, že nemůže pánům vojákům posloužit, a nakonec je nutil, aby koupili od něho jednu starou stoletou krávu, hubeného chcípáka, která nebyla nic jiného nežli kost a kůže. Chtěl za ni horentní sumu, trhal si vousy a přísahal, že takovou krávu nenajdou v celé Haliči, v celém Rakousku a Německu, v celé Evropě a na celém svět, přitom vyl plakal a dušoval se, že je to nejtlustší kráva, která kdy z poručení Jehovy přišla na svět"

    Komentář ze dne: 05.02.2005 13:01:55     Reagovat
    Autor: Mesianism - Neregistrovaný
    Titulek:Souhlas!
    Výborně, Kořene! Nakonec si ještě budeme rozumět. Politicky nekorektní a objektivní názory je možno nalézt zde:

    http://www.zvedavec.org/

    Nikoho ovšem nenutím, aby to četl. Je to věc každého z nás, čemu věří a co prosazuje. Já na Zvědavce nedám dopustit.

     
    Komentář ze dne: 05.02.2005 14:43:13     Reagovat
    Autor: Ifos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Souhlas!
    Jj., je to kazdeho vec ... ja sam Zvedavce nemuzu ani cejtit ;-)

    Komentář ze dne: 06.02.2005 11:21:31     Reagovat
    Autor: Pavel T. - Neregistrovaný
    Titulek:Diky, Claricie!
    Opravdu mne fascinuje, kolik lidí se tu vyjadřuje velmi odvážnými slovy k problematice, o níž nemají ani elementární znalosti. Claricie opravdu ví, o čem mluví, většina ostatních dává jen na dojmy, zážitky. Podiv nad židovkým přesvědčením o své vyvolenosti je sice krásný (a velmi dávný, už staří Řekové....), nicméně evidentně svědčí o naprosté neznalosti Bible a vůbec historie. Můžeme meditovat nad tím, proč lidé dodnes věří písmům tak dávným, když (alespoň dle mého skromného názoru) je evidentní, že náboženství je stejně jako dejme tomu móda odrazem doby svého vzniku a po jisté době ztrácejí jeho zásady smysluplnost nejen teologickou, ale i praktickou... Nicméně, taková meditace a podiv prostě nemá smysl - tak to je, oni tomu věří, oni tím žijí, může se nám to nelíbit, ale nic s tím neuděláme.
    Myslím že ke Claricii se tu nedá moc co dodat, snad jedině bližsí vysvětlení starověkého antisemitismu, který byl způsoben nejen židovkým monoteismem, ale i jejich náboženskými zásadami, v jejichž důsledku se stranili ostatních národů - zásada košer stravy, rituální čistoty, sňatky pouze mezi Židy atd. Pochopitelně, ono vlastní přesvědčení o vyvoleném národu jim také na popularitě nepřidalo. Kromě toho byli Židé v období helénismu jediným národem s velmi životaschopnou kulturou a literaturou, který konkuroval Řekům - zkrátka zatímco národy Persie, Mezopotámie, přední Asie a Egypta vcelku bez potíží přijímali řeckou kulturu, Židé se proti ní postavili. A každý, kdo je jiný a chce jiným zůstat, je zkrátka podezřelý. Pro zájemce bych k literatuře, kterou tu vypsala Claricie, dodal ještě Židé v římském světě od Michaela Granta (krásně se to čte), co se týče moderních dějin např. Náboženství v boji o Palestinu od M.Mendela. Literatury je spousta. Jak řekl klasik, kdo se sestoupit do hlubin historie, musí nejprve vystoupit na horu knih...
    Co se týče článku - rozhodně souhlas s prostým faktem, že se dnes některé věci přehánějí - půjde-li to tak dál, musíme zakázat židovské anekdoty a jakmile si někdo zažertuje se jménem Kohn či Roubíček, tak ať si to odskáká!
    Dnes se prostě totálně směšují dva pojmy - antisemitismus a antisionismus. Zatímco ten první je bezesporu špatný až odporný, ten druhý má své opodstatnění. Jenže, bohužel, dnes se téměř jakákoliv kritika státu Izrael (přál bych některým jeho bezvýhradným zastáncům vědět např. o rodinném právu v Izraeli...) hned paušálně označuje za antisemitismus a tím rovnou diskredituje - což je bezesporu špatné.

     
    Komentář ze dne: 06.02.2005 12:07:27     Reagovat
    Autor: Claricia - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Diky, Claricie!
    Díky za doplnění, na Granta jsem zapomněla, ačkoli jsem jeho knihu četla (a nejen tuhle jednu, ale i další, ve kterých se zabývá řeckou a římskou civilizací - Dějiny antického Říma, Dvanáct cézarů, Zrození Řecka).
    Rovněž díky za doplnění podrobností ke starověkým dějinám, přece jen středověk patří k mým silnějším stránkám. :o)

    Číst, číst a číst - tohle nám vyučující neustále připomínají. Bez načtených hor knih totiž většinu zkoušek nemáme šanci udělat. A bez čtení, připomínání si vlastní minulosti, chyb a omylů, ale i těch dobrých kroků správným směrem, které naši předci udělali, si to všechno budeme muset zopakovat. (fuj, teď zním jako jeden z našich vyučujících.. :o))))

     
    Komentář ze dne: 06.02.2005 15:13:10     Reagovat
    Autor: Pavel T. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Diky, Claricie!
    Máš pravdu, Grant toho napsal spousta skvělého - četl jsem ještě některé další (Pád říše římské, Klasické Řecko).
    Taky jsem chtěl svého času studovat historii, speciálně klínopis či egyptologie by mě bavila. Ovšem přiznám se ke své zbabělosti - prostá otázka "jak se s tím pak uživíš?" mě od toho odradila, takže teď jsem jen zapálený amatér. Nehledě na můj "netalent" na jazyky...:-)
    Tak držím palce ať Ti to vyjde! (teď máte vlastně zkouškové, ne?)

    Nicméně, jak jsem napsal - fascinuje mě to sebevědomí některých, kteří vynašejí o této nesporně velmi komplikované problematice jednoznačné a kategorické soudy, ačkoliv o ní v lepším případě četli několik novinových článků. Mě tento problém velice zajímá, četl jsem snad desítku knih od dějin státu Izrael (prosionistické i protisionistické), přes knížek našich předních orientalistů (např. M.Mendel) po knížky Izraelců (skvělá "Svár bratří v domě izraelském" - kde jsou právě zajímavé informace o některých ortodoxních zákeřnostech moderního Izraele), ale přes všechno co mám načteno se rozhodně nepovažuji za oborníka, který by mohl říct - je to tak a tak a vyřeší se to tím a tím...
    Prostě, holt, smiřme se s tím, že je to fakt hrozně složité, žádná ze stran nemá jednoznačnou pravdu a právo, jakékoliv řešení někoho poškodí - jde jen o to, kdo bude poškozený víc. Spravedlnost v tomto konfliktu neexistuje. Dnes už opravdu ne...

     
    Komentář ze dne: 22.11.2005 06:48:37     Reagovat
    Autor: Tony - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Diky, Claricie!
    Jak zajimave, ze zadny zid zde nenapastuje par pasazi z Talmudu. A nebo tohle od ministra vlady Israele:
    TEL AVIV – Israel is a racist state that commits war crimes and resorts
    to terrorism worse than that employed by the Palestinians, former
    Education Minister Shulamit Aloni charged in an unusually scathing
    interview with Nazareth-based Arab-Israeli newspaper Kul al-Arab.
    Preklad;Israel je rasisticky stat,ktery se dopousti valecnych zlocinu a terorismu horsiho,nez Palestinci.....Prosim ministr vlady Israele a nejaky cesky zid Cla... a dalsi by radi popreli i
    tohle,oni prece vi vic, samozrejmne,ceske zidovske pijavice.

    Komentář ze dne: 06.02.2005 12:05:26     Reagovat
    Autor: imaon - Neregistrovaný
    Titulek:Obchodování
    Tak jsem přemýšlela o tom jejich opěvovaném obchodování. (s čím, jak, proč,..) a napadlo mě:
    Nejsou to náhodou "bibličtí manageři"?
    Národ rodilých ..... managerů.
    (až mě z toho přešel mráz po zádech)

    Komentář ze dne: 06.02.2005 12:15:30     Reagovat
    Autor: Svarog - Neregistrovaný
    Titulek:Černobílý svět
    Většina z vás vidí svět černobíle. Vidíte pár arogantních Židů nebo slyšíte o nějakém povedeném obchodníčkovi a hned je všechny kategoricky odsoudíte. Vždyť ani my, Češi, vše má své odstíny. Nejsme absolutně dobří ani špatní. Zapomeňte na kategorické soudy.

     
    Komentář ze dne: 06.02.2005 12:18:27     Reagovat
    Autor: Svarog - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Černobílý svět
    chybička se vloudila...Mělo to být takhle: ...Vždyť ani my, Češi, nejsme černobílí...

    Komentář ze dne: 06.02.2005 15:11:06     Reagovat
    Autor: Hyperboreus - Neregistrovaný
    Titulek:Bible
    KDO z vás,kteří se tady oháníte Biblí,četl původní,100x
    nepřepisovanou a neupravovanou Bibli???Jestliže
    kdokoliv odpovíte kladně,LŽETE.Jinak zdar vám všem.

     
    Komentář ze dne: 06.02.2005 15:27:37     Reagovat
    Autor: Pavel T. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Bible
    Já tu Bibli zmiňoval, nevím teda, jestli se jí oháním, ale budiž, beru to jako výzvu...:-)
    Jestli jsem správně pochopil, naznačuješ svým komentářem, že dnešní Bible je vzhledem k přepisování výrazně odlišná od Bible původní.
    To je sice hezká myšlenka, kdyby bylo známo, co že to má být ta původní Bible. Je totiž fakt, že Bible tak ji dnes známe nebyla zapsaná v těch dobách, do kterých se řadí - např. pět Mojžíšových knih nenapsal Mojžíš, ale je to kompilace více autorů - ostatně, Mojžíš by měl poněkud problém popsat např. vlastní smrt, nehledě na to, že se zmiňuje o věcech, které ve své době ještě nemohl vědět... V zásadě se dá říct, že k sestavení Pentateuchu došlo za tzv. babylónského zajetí, tedy nějakých 600 let po popisovaných událostech. Nakolik jsou tedy popisovány věrohodně, to ať si odpoví každý sám... Pro zájemce doporučuji skvělou "Příběhy Mrtvého moře", případně "Na počátku bylo slovo" od Kosidowskeho.
    Nicméně, co se týče opisování, tak to Tě asi zklamu - je velmi pravděpodobné, že jakmile byla Bible jednou napsána, už se moc neměnila. Bibličtí opisovači měli totiž důmyslný systém, jak komolení zamezit. Každé písmeno mělo určité číslo, prováděly se kontrolní součty řádek i stránek a ty se kontrolovaly. Např. nejstarší nalezené opisy Bible - kumránské svitky - z doby před r.76n.l. se od dnešní verze liší jen na pár místech v detailech.

     
    Komentář ze dne: 06.02.2005 23:21:56     Reagovat
    Autor: Forby - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Bible
    A co tzv. ekumenicky preklad ten jim musel s kontrolnimi soucty docela zamavat :-)

     
    Komentář ze dne: 07.02.2005 02:28:33     Reagovat
    Autor: já - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Bible
    Která je ta pravá, vulgáta, septuaginta, nová vulgáta, kralická, ekumenická? Nemusíš odpovídat (řečnická otázka).

      |<- < 1 2 3 4 5 6 7 > ->| Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.