D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Dogville
    (ze dne 22.03.2005, autor článku: Slušňák)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 22.03.2005 00:55:07     Reagovat
    Autor: Václav Štrupl [nitro] - Neregistrovaný
    Titulek:Přál jsem buranům pomalou smrt,
    a proto naprosto souhlasím především s posledním odstavcem článku. Film jsem zpočátku považoval za silně depresivní počin, ale stejně jako Vy i já nakonec odcházel pozitivně naladěn.

    Komentář ze dne: 22.03.2005 00:56:23     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:(((oo)))
    zase ty dvd půjčovny - ale jak píšeš, konec dobrý všechno dobré. teď to jen převést do marko měřítek :o)

     
    Komentář ze dne: 22.03.2005 16:34:14     Reagovat
    Autor: medved - Neregistrovaný
    Titulek:Re: (((oo)))
    V takovem pripade NEdoporucuji jiny film stejneho autora - Dancer in the dark. Ten dobre nedopadne.

     
    Komentář ze dne: 22.03.2005 21:47:08     Reagovat
    Autor: marts - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: (((oo)))
    Ze film dobre nedopadne - no jak se to vezme - hlavni hrdinka stejne nemela diky nemoci sanci na delsi zivot. A tim ze se vzdala moznosti na dalsi prezkoumavani sveho procesu zachranila zivot sveho syna. Takze za vznikle situace to bylo optimalni reseni.

     
    Komentář ze dne: 23.03.2005 16:40:57     Reagovat
    Autor: Medved - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: (((oo)))
    No jestli se dobre pamatuji, tak tam byla scena, ve ktere tvrdi, ze od doktora ziskali penize zpet a ze se operace odklada. Mimochodem Dancer je take silne emotivni zalezitost - pocit bezmoci a zmaru. Proste Lars umi.

    Komentář ze dne: 22.03.2005 02:06:05     Reagovat
    Autor: Půjdech - Neregistrovaný
    Titulek:Citát - recenze
    Najde se někdo, kdo rozumí každé větě oné Vláďovy recenze? Pokud ano, rád bych si přečetl překlad do češtiny - třeba jako příspěvek tady.

     
    Komentář ze dne: 22.03.2005 13:29:34     Reagovat
    Autor: 01da - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Citát - recenze
    Nevěřím, že Vláďa není recesista! To musí být velký šprýmař!

     
    Komentář ze dne: 22.03.2005 13:36:00     Reagovat
    Autor: 01da - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Citát - recenze
    Ta Vláďa asi nebude šprýmař, ale uplnej debil. Nedalo mi to a koukl se na http://www.cinepur.cz/?druh=diskuse&sec=5

    S tím člověkem bych na pivo jít opravdu nemohl.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2005 00:58:04     Reagovat
    Autor: joter - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Citát - recenze
    chapete proc to dela? to jako dela machra ze zna cizi slova a dava je za sebe v nahodnem poradi? nevim ale podle me jsou ty jeho blitky citelny tak pro 0,0001% populace (cili on a par frajeru ktery si to si sice prectou reknou jak je to prefektne, spravne a vystizne napsany - mozna uz v teto fazi prijde lavina cizich slov - a kdyz se jich zeptate vo co tam vlastne go tak tu divnou rec spusti zas, jako zrejme i sam autor - imho to proste nema smysl)...

    uprimne receno ja to teda cely necet, ale od Mirky Spacilovy se to cte lepe :o)))

     
    Komentář ze dne: 27.07.2005 08:41:11     Reagovat
    Autor: Magnolia - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Citát - recenze
    Vláďa je blb, co si potřebuje neco kompenzovat a hraje si na chytráka.
    Na tu recenzi jsem narazila a už po třetím řádku byla úplně nečitelná.

     
    Komentář ze dne: 22.03.2005 15:58:09     Reagovat
    Autor: Bob - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Citát - recenze
    Ten překlad ti poskytl sám autor článku: hchkrdtn, befelemepeseveze!

    Komentář ze dne: 22.03.2005 06:56:00     Reagovat
    Autor: Seth - Neregistrovaný
    Titulek:pekne shrnuti
    film je pekne rozvlacny a myslim, ze to byl zamer autora, aby lidi ted "rychly" konec pekne dostal - osobne se mi libil rozsudek matky deti, ktera nesmela uronit ani slzu pri zabijeni...hezka narazka na cinske sosky

     
    Komentář ze dne: 22.03.2005 08:32:15     Reagovat
    Autor: Slušňák - Neregistrovaný
    Titulek:Re: pekne shrnuti
    Pro nezasvěcené epizodku s dětičkami a slzami raději vysvětlím.
    Jedna z vesnických rodin provozovala koloniál. Nabízela v něm i 7 nevkusných porcelánových figurek, které si Grace oblíbila. Ze svého velmi skromného platu, který od vesničanů za svou práci dostávala, si jednotlivé sošky postupně nakoupila.
    Jiná rodina měla (asi) 5 dětí. Otec byl starej chlípník, a tak pod pohrůžkou udání Grace jednoho krásného dne znásilnil. Své manželce ovšem řekl, že ho cizinka svedla.
    Manželka navštívila Grace a chtěla se pomstít. Vědoma toho, že Grace vyznává filosofii stoicismu, rozhodla se rozbít dvě z figurek s tím, že nerozbije další, pokud Grace neukápne ani slza. Grace měla sošky ráda, a tak se nakonec rozbrečela, zatímco zhrzená manželka rozflákala všechny figurky.
    V hodině své pomsty Grace nařídila gangsterům, aby zmíněné manželce nejprve zabili pár dětí a když zadrží slzy, ostatní děti přežijí. Zdalipak tušíte, jak to asi dopadlo?

     
    Komentář ze dne: 22.03.2005 09:20:00     Reagovat
    Autor: ellowyn - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: pekne shrnuti
    mno, p*delvesnice v americe se zrejme od doby boju o nezavislost hemzi selkami-intelektualkami, ktere zvladaji aplikovanou psychologii s obouma rukama v prdeli..

     
    Komentář ze dne: 22.03.2005 09:52:38     Reagovat
    Autor: Merewien - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: pekne shrnuti
    Vy co jste to videli jste vsichni bezdetni?

    Chtel jsem se na to juknout, Triera mam velmi rad, ale po narozeni potomka a dokumentu o Stalinovi na CT2 zabijeni deti uz jaxi neprekousnu :(. V zadnem pripade tak, abych pritom mohl fandit Grace.

     
    Komentář ze dne: 23.09.2005 13:09:16     Reagovat
    Autor: Brundi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: pekne shrnuti
    V tomhle filmu to prekousnete. Neni to tam klicovy moment. A to, komu date svoje sympatie, je jen na vas. Ovsem pokud se prokousete tim zdlouhavym a nezvyklym zacatkem. Ja jsem ten film zacinala koukat nadvakrat, ale rozhodne nelituju, ze jsem ho nakonec shledla cely. Doporucuju!

     
    Komentář ze dne: 22.03.2005 10:42:17     Reagovat
    Autor: imaon - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: pekne shrnuti
    Tak to si pučim.

     
    Komentář ze dne: 27.07.2005 08:43:10     Reagovat
    Autor: Magnolia - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: pekne shrnuti
    Figurek bylo přesně 7, stejně jako dětí. Ironie že?

    Komentář ze dne: 22.03.2005 07:16:29     Reagovat
    Autor: Pumpa - Neregistrovaný
    Titulek:Hrdinové
    Každý, kdo tenhle film dokoukal až do konce, je u mne HRDINA :)

     
    Komentář ze dne: 22.03.2005 16:03:40     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Hrdinové
    No nevim, ale mně ten film připadal FANTASTICKEJ - obdivuju filmy, ze kterejch si něco odnesu, silnej prožitek a z tohohle sem šel úplně vyšťavenej. Takovou vlnu emocí sem už dlouho nezažil.

     
    Komentář ze dne: 07.04.2005 01:05:07     Reagovat
    Autor: joter - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Hrdinové
    dobre. ja patrim k tem slabochum a nedokoukal jsem. jak jsem si precetl obsah vypada zajimave a musim rict ze si ten film budu take pamatovat. ale ne pro jeho dej ale pro to ze jsou tam misto kulis cary barevnou lepenkou. proboha proc? je to frajer, lidi ho uznavaj, takze by se zcela jiste nasel nejakej producent kterej by mu ty prachy na kulisy sehnal, pripadne by si je moh koupit za svy a na ten film by se pak jiste podivalo mnohem vic lidi a prozitek by byl mozna jeste silnejsi.

    jenze to by uz nebyl Pan reziser nezavislak co nepotrebuje kulisy...

     
    Komentář ze dne: 23.09.2005 13:11:45     Reagovat
    Autor: Brundi - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Hrdinové
    Taky jsem si to myslela pri prvnim pokusu o shlednuti, ktery skoncil asi po 10 minutach. Pak jsem to zkusila podruhe a - svete div se - po prekonani zdlouhaveho zacatku, jsem se nemohla odtrhnout. :-) Urcite to zkus znovu, vsak jsi kus masochisty, ne!? ;-)

    Komentář ze dne: 22.03.2005 07:41:41     Reagovat
    Autor: sovjet - Neregistrovaný
    Titulek::-))))
    film sem neviděl a už ani neuvidím.tahle recenze se děsná sranda, výborně sem se bavil.:-))) škoda. že filmařům nezbylo nakonec ještě malý kousek filmu, mohlo třeba vyjít najevo, že ta matka, co nesměla plakat(viz komentář), měla zase strejdu a ten měl práškovací letadlo a tak tam nakonec přilít, celý to teritorijum popráškoval nehašeným vápnem a byl konec.

    Komentář ze dne: 22.03.2005 08:20:04     Reagovat
    Autor: ellowyn - Neregistrovaný
    Titulek:fuj
    članek byl celkem zajímavý i když se autor zaměřuje pouze na popis děje (učivo sedmé třídy..?) toby zvládlo i malé dítě, nicméně polovinu jeho prostoru zabrala okopírovaná recenze od cizího autora... která navíc je psaná stylem "cim vic cizich slov tim sem chytrejsi", ty odstavce sou naprosto nestravitelny, autor pouziva odborne vyrazivo a cizi slova i na mistech kde by nemusel, budto je to psane pro odbornou verejnost nebo je autor debil. Ja přece nejsem povinna temto slovum rozmumnet, já je nepouzivam. tato cast clanku tu nema co delat. a neberu odpovedi typu, kdyz je to nestravitelny tak to necti, autor nemá právo se na základě vlastnictví slovníku cizích slov nadřazovat... tak a ted mě sežerte :)

     
    Komentář ze dne: 22.03.2005 08:22:04     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: fuj
    ham

     
    Komentář ze dne: 22.03.2005 09:53:56     Reagovat
    Autor: Ellowyn - Neregistrovaný
    Titulek:Re: fuj
    hezky pláčeš, ale na špatném hrobě. Ta recenze od cizího autora tam byla překopírovaná coby vtip víš ? Tomu nerozumí nikdo,protože se tomu rozumět nedá. A vo tom to je.

     
    Komentář ze dne: 22.03.2005 16:17:38     Reagovat
    Autor: Pat B. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: fuj
    Tak sme to s kolegou v práci rozebírali slovo po slovu a vopravdu sme na smysl těch slovních spojení nepřišli ;o)

     
    Komentář ze dne: 23.03.2005 10:15:35     Reagovat
    Autor: ellowyn - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: fuj
    moc ftipny mi to teda neprislo, vtipny by to mohlo bejt, kdyby to bylo třetinový a navíc celá recenze je opravdu jen popis deje a tyhle dve cásti (ta rádoby ftipná a popis děje) dou dohromady asi jako svatebni saty a pohreb..

     
    Komentář ze dne: 23.03.2005 13:07:46     Reagovat
    Autor: Pivo - Neregistrovaný
    Titulek:Re: fuj
    No, Slušňákovo článek je slabota, ale Vláďa rulez!! :) Umíte si představit, kolik to dalo práce něco takového napsat? :))

     
    Komentář ze dne: 24.03.2005 08:57:33     Reagovat
    Autor: Katoda - Neregistrovaný
    Titulek:Re: fuj
    Milá Ellowyn, díky naprosté stupiditě Tvého vstupu soudím, že jsi toutéž osobou, která svého času přispívala do "diskusí" na i-Dnes. Vstupy pod toutéž přezdívkou se vyznačovaly toutéž originální pitomostí. Díky za objasnění, že dotyčný citát obsahuje řadu zbytečných cizích výrazů jen proto, aby totyčný zmrd předvedl jak je "in". Nebýt Tvého vysvětlení, skutečně by mne to nenapadlo. To si skutečně myslíš, že dotyčného Vláďu Slušňák "kopiroval" proto, že Vláďovu "moudrost" obdivuje a proto abychom měli možnost ji obdivovali i my? To jsi skutečně tak pitomá, že nepoznáš ani ironii? V tom případě sem nepiš a pokud možno nepiš vůbec. V krajním případě se vrať na i-Dnes, tam takových veleduchů přispívá víc. Ostatně, dotyčný vstup Slušńákem citovaný jsem si na příslušném webu přečetl celý a můj pocit byl, že srandu si dělal již tam dotyčný citovaný Vláďa. Jestliže ne, rád bych ho poznal osobně. Musí to být exemlář zmrda přímo výstavní.

     
    Komentář ze dne: 29.03.2005 12:15:31     Reagovat
    Autor: ellowyn - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: fuj
    milý zlatý, na i-dnes sem nikdy nic nenapsala, protoze uroven ctenářů i-dnes je mimo stupnici hodnocení. Pokud by jsi se zahloubal nad tim co pisu, tak kritizuju clánek celý!!! nikoliv jen pasáž s hromadou cizích slov, aby to bylo vtipne musela by ta omacka okolo byt napsana jinak. Napsala sem to schválně, protoze clánek vládi se dal vyuzít líp (ano mozná to nebylo tak zrejmé, strefovala sem se jinak, ale to melo souvislost obecnou, která nebyla tak přímočará) Mimochodem ironie, to je ta voda na mytí oken?

     
    Komentář ze dne: 30.03.2005 10:01:08     Reagovat
    Autor: Katoda - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: fuj
    Jestliže se domníváš, že článek se dal využít lépe, bylo by užitečnější tak učinit a ne s naprostou samozřejmostí konstatovat, že "kritizuješ". Tohle by Čechům všeobecně šlo dokonale. Něco udělat, to už je ale něco jiného. Kdo má do řiti díru, ten se ale cítí oprávněn do něčeho kecat. Kolika články jsi již (kromě značně stupidní "kritiky") na tento web přispěla? Ake víš co, radši to nedělej. Trochu se mi příčí posmívat se bezmocným duševním hnutím jiných.

     
    Komentář ze dne: 31.03.2005 08:10:31     Reagovat
    Autor: ellowyn - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: fuj
    Proboha proc se po mne vozis? Co sem ti udelala? Jen sem napsala svuj nazor, od toho to tu snad je, ne? Pokud by mel kazdej kdo sem chce napsat jen jeden prispevecek napsat clanek tak by to vypadalo zajimave. Přispivam jinam a uplne za jinym ucelem (www.prdel.cz). Proste nechapu proc ses tak agresivni..mas nejakej komplex?

     
    Komentář ze dne: 27.07.2005 08:49:37     Reagovat
    Autor: Magnolia - Neregistrovaný
    Titulek:Re: fuj
    Krásně řečeno:)

    Komentář ze dne: 22.03.2005 11:37:17     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Konec dobrý, všechno dobré
    Film jsem sice neviděl, ale tak, jak jste ho vylíčil, jsem jeho závěr pochopil trochu jinak.
    Tom i Grace jsou stejní. Oba se snaží nějak vzepřít svému prostředí (z hlediska Grace, coby dcery mafiánského bose je postoj "když tě někdo uhodí, nastav druhou tvář" vzpourou a revoltou), ale nakonec oba selhávají. Tom se chová stejně jako buran z prdelákova a Grace jako mafiánka. Jinými slovy opustit svou komunitu se nedaří.
    Takže žádné "konec dobrý, všechno dobrý".

     
    Komentář ze dne: 22.03.2005 12:45:43     Reagovat
    Autor: Slušňák - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Konec dobrý, všechno dobré
    Kdyby se Tom chtěl vzepřít svému prostředí, dávno by z prdelákova zmizel. Jenže jemu vyhovovalo být za kinga, byť jen mezi 20 lidmi.
    Grace byla na konci příběhu v postavení trestního soudce. Nejdřív musela rozhodnout o vině vesničanů. Usoudila, že vesničené musí pykat za svoje skutky. Na tom nevidím nic mafiánského. Následně bylo nutno rozhodnout o trestu. Nenechme se zmást mafiány, kteří výkon trestu provedli. Krevní msta je jeden z nejstarších druhů trestu. Vesničané i Grace jednali podle své lidské přirozenosti.

     
    Komentář ze dne: 23.03.2005 12:49:18     Reagovat
    Autor: imaon - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Konec dobrý, všechno dobré
    Myslím si, že rozhodnutí Grace o vině vesničanů je asi těžké rozhodnutí.
    Nevím, film jsem ještě neviděla (do konce března mám dost práce), ale jsem na něj celkem zvědavá.

     
    Komentář ze dne: 24.03.2005 09:37:40     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Konec dobrý, všechno dobré
    Já jsem to holt neviděl, takže mi schází vizuální a umělecký dojem. A z těch několika řádek popisu těžko nacházím k Grace sympatie. Nejprve na sobě nechá "dříví štípat", a pak rozhodne o hromadné popravě těch, kteří ji zpočátku a pomohli a pak jejích vlastností zneužili.
    P.S. Zkuste si představit upravený scénář, kdy Grace bude nesympatická, tlustá a šeredná.

     
    Komentář ze dne: 24.03.2005 11:15:08     Reagovat
    Autor: Slušňák - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Konec dobrý, všechno dobré
    Já bych si vypůjčil trefné přirovnání o krustě v žumpě z článku "Nové volby? A k čemu?".
    Vesnice tvořila pevné společenství, vztahy mezi jejími obyvateli se vyvíjely dlouhou dobu a určitým způsobem se zakonzervovaly. Vytvořila se tak určitá vrstva, která pokryla špatné vlastnosti vesničanů. Ty však nezmizely, jen pobublávaly pod povrchem.
    Grace svým náhlým vpádem a svojí naprostou odlišností tu krustu propíchla. Sračky se vyvalily zdola a roztáhly se v širá kola. Grace tím, že se nebránila a netvořila hráz, nechala sračky rozlévat se stále více. Vesničani po nějaké době pocítili, že jim vlastní hovna sahají až po krk a rozhodli se tedy odstranit zdánlivou příčinu tohoto stavu - Grace. Ta se rozhodla problém vyřešit, ne ovšem jako naše vláda tak, že by odstraňovala důsledky potíží. Naopak přistoupila rovnou k jádru věci a zastavila přívod hniloby do žumpy.
    Můžeme spekulovat o tom, že trest, který Grace zvolila, byl příliš přísný a absolutní, protože každý člověk má nějaké ty negativní vlastnosti a spolehlivě je vymýtit by znamenalo likvidaci celé lidské rasy. Nehledě na to, že obvykle se ty negativní osobnostní rysy tolik neprojeví, protože společenské vazby (které jsou mj. tvořeny daným právním řádem) jejich radikálnější rozšíření znemožňují.
    Lidi ovšem nejsou zvířata, mají mozek a musí chápat následky svých činů a nést za ně odpovědnost. Každý má povinnost se chovat slušně, i když takové chování jeho okolí nevynucuje. Pokud člověk nezvládne svoji roli ve společnosti, musí nést následky, které jsou přímo úměrné míře porušení obecného morálního kodexu. Řečeno ve zkratce "kdo s čím zachází, s tím také schází".
    Vinu vesničanů bych nezlehčoval. Ono opakované znásilnění, otroctví, vydírání, nucené práce a přinejmenším srozumění s vraždou není jako ukrást sousedojc Toníkovi autíčko. Navíc celá vesnice táhla za jeden provaz a byla když už ne právní, pak určitě morální povinnost každého z nich snažit se páchanému zlu zbránit. Proto byla vina kolektivní a proto byla trestem smrt.
    Jinak uznávám, že Grace se minimálně jednoho excesu ve svém verdiktu dopustila, a to zabitím kojence a možná i chromé černošky (i když i ta mohla na svém vozíku dojet k telefonu a zavolat policii, nehledě na to, že v průběhu filmu policie a dokonce FBI do vesnice zavítala).
    Kdyby grace byla nesympatická, tlustá a šeredná, pak by ji vesničani pravděpodobně mezi sebe zpočátku nepřijali. Krusta by se nepropíchla a vše by běželo při starém.
    Uvažujme ale nyní o možnosti, že by ji vesnice přijala. Vizuální vzhled člověka a s přimhouřením oka i sebeprezentace jsou vlastnosti, které na jeho vůli závisí pouze omezeně. A přece se muži na ulicích běžně nevrhají na pěkné ženy a neznásilňují je. Vesničani jednali s vědomím, že kde není žalobce, není ani soudce. Kdyby Grace byla nesympatická, hnusná a tlustá, možná by nedošlo k tomu znásilnění, ale ostatní zvěrstva na ní spáchaná to nevylučuje. Z toho vyplývá, že tyto vlastnosti nejsou důležité. Rozhodující pro chování vesničanů bylo to, že se Grace nebránila, i když později už se ani bránit nemohla.

     
    Komentář ze dne: 25.03.2005 09:12:49     Reagovat
    Autor: imaon - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Konec dobrý, všechno dobré
    Je příjemné číst příspěvek, který tak dobře vystihuje podstatu věci.

    Komentář ze dne: 22.03.2005 13:20:23     Reagovat
    Autor: týpek - Neregistrovaný
    Titulek:???
    U recenze vláďi z cinepuru, jsem se poněkud zapotil i když zbytečně, protože to stejně nechápu. Asi nemám strukturovanou nonkonformní atribuci masové mainstreamové modifikace abych mohl iluminovat či parabolizovat globál lidské existence.

    Komentář ze dne: 23.03.2005 08:33:53     Reagovat
    Autor: Mars - Neregistrovaný
    Titulek:tak
    Přečetl jsem ten citát až do konce a bolelo mne celé tělo:-). Recenze je dobrá, možná se na to mrknu.

    Komentář ze dne: 23.03.2005 10:03:44     Reagovat
    Autor: patejl - Neregistrovaný
    Titulek:FF2x + SKIP
    - tato tlačítka na DO jsou nutné pomůcky při sledování tohoto díla - (z více než 2 hodin se to dá stáhnout pod hodinu) - je to děsná nuda.
    Ano, dobré nápady s minimalistickou scénou, ale jinak fakt děsná nuda. Potenciálně silná závěrečná scéna s vyvražďováním nikam nevede - zhovadilci jsou mrtví, a co? Nastartujeme a jedeme? Kam a proč?

    Komentář ze dne: 23.03.2005 10:25:08     Reagovat
    Autor: EVIL - Neregistrovaný
    Titulek:Díky
    Slušňáku: ze srdce Ti děkuji !
    Tenhle film jsem hrozně chctěl vidět (díky nějakému rozhovoru s N.K., který na mne zapůsobil). Podařilo se mi ho sehnat na DivX ještě před premiérou u nás a to už je hodně dávno...
    Dvakrát jsem se snažil se na to kouknout, ale scéna byla tak minimalistická a děj tak rozvláčný, že ani FFWD nějak nepomáhalo a já to po pár minutách vzdal. Takže konečně vím, jak to dopadlo, hurá! ;)

    Komentář ze dne: 23.03.2005 11:57:46     Reagovat
    Autor: Mystique* - Neregistrovaný
    Titulek::))
    Slusnaku, pri cteni prvnich odstavcu Tveho clanku jsem si myslel, ze uz je s tebou konec a definitivne ses zblaznil,
    tolik mne neznamych sklov pohromade sem jeste nevidel.
    Je to asi neco takoveho jako videt milion korun v petistovkach :)))))
    add film, videl sem, je to nezvykli film, ale pro mne velmi povedeny s opravdu sviznym a necekanym koncem.

     
    Komentář ze dne: 23.03.2005 13:59:48     Reagovat
    Autor: anonym - Neregistrovaný
    Titulek:Re: :))
    2000 pětistovek je moc? Ani ne.

     
    Komentář ze dne: 25.03.2005 07:02:04     Reagovat
    Autor: Mystique* - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: :))
    No a schvalne, kolik bylo v prvni puli clanku cizich slov? :))))))

    Komentář ze dne: 23.03.2005 15:29:26     Reagovat
    Autor: hg - Neregistrovaný
    Titulek:
    Co treba tahle recenze ;)

    http://www.cinemag.cz/article.php?story=20040701134849282&query=dogville

    Komentář ze dne: 24.03.2005 15:28:21     Reagovat
    Autor: tenzor - Neregistrovaný
    Titulek:autorovi
    Pokud souhlasíte s principy kolektivní viny a vražděním dětí, byť jen ve filmu, pak byste si měl změnit nick např na Džugašvili a poté navštívit psychiatra.
    Pokud jde o film, Grace je 100procentní kokotice. Všechno dělá špatně, nechává na sobě dříví štípat, když nemá a v závěru filmu se chová jako zrůda bez špetky lidskosti - srovnávání sošek a dětí mluví samo za sebe.
    Všichni ve filmu působí jako záporné postavy, hlavní hrdinka ale zdaleka nejvíc.

    Komentář ze dne: 24.03.2005 16:41:08     Reagovat
    Autor: rymr - Neregistrovaný
    Titulek:Vláďa
    Vláďa je fakt hustej!!! Skoro jako ja tenkrat, kdyz mi v jednom dile Cervenyho trpaslika zvysili IQ.

    Komentář ze dne: 27.03.2005 14:00:57     Reagovat
    Autor: Alena - Neregistrovaný
    Titulek:taky
    mam rada von Triera, nejsilnejsim zazitkem je Prolomit vlny, tam je to trochu podobne.
    Ta fascinace dobrovolnym utrpenim az k smrti, ta kolektivni nenavist a odsudek, to me hrozne vzalo.
    Doporucuji vrele, silny zazitek.

     
    Komentář ze dne: 27.03.2005 14:31:33     Reagovat
    Autor: imaon - Neregistrovaný
    Titulek:Re: taky
    Přečetla jsem si na netu obsah filmu.
    ...toužící Bess zbývá jen modlit se k Bohu, aby jí Jana přivedl zpět a to co nejdřív. Její prosby jsou vyslyšeny, ale takhle si to Bess ani trochu nepředstavovala. Jan je totiž zraněn při havárii věže....
    Člověk si musí dávat velký pozor na to, za co se modlí. Přání se plní.... :-)

    Něco podobného jsem kdysi viděla, myslím "Jednooký" se to jmenovalo, nevím.
    Máma si tolik přála, aby se jejímu jednookému synovi už nikdo neposmíval... A kluk přišel i o druhé oko. Slepému se už nikdo neposmíval.

     
    Komentář ze dne: 27.03.2005 15:00:30     Reagovat
    Autor: Alena - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: taky
    to je jen zacatek, Bess se totiz rozhodne Johna vykoupit a udela to dukladne, podle mne o tom je ten film.
    John pracuje na vrtne plsine v severnim mori. Bess je trochu prosta divka ze skotske silne protestansko komunity, uklizi v kostele. Jeji bratr zahynul taky na plosine (asi) a patronat nad ni drzo ovdovela svagrova, ktera pracuje v mistni nemocnici jako sestra. Bess si bere Johna, stravi s nim par dne, silene ho miluje (pekne milostne sceny) a tezce nese, ze zase musi na more. Modli se, aby se co nejdriv vratil. John utrpi uraz, je paralyzovany od krku dolu a vraci se na pevninu. Bess si ho bere z nemocnice domu a stara se o nej. John ji rika, ze s nim uz zadny sex nebude a at si najde nekoho jineho. Bess napred nechce (prisna protestnska vychova), ale pak to zkusi a zjisti, ze Johnovi se vzdycky ulevi, hlavne kdyz mu o tom vypravi. Tak zacne chodit s muzi, nahodne. Ve vesnici je za kurvu, matka s ni nemluvi, vyhodili ji z kostela, deti po ni hazi sutry a tak. John stale kolisa mezi zivotem a smrti. Bess zajde na velkou lod kotvici v pristavu, tam se vyda vsem namornikum a je to asi takova sila, ze pote, co se dostane na pevninu, umira. John se nakonec uplne uzdravi.

     
    Komentář ze dne: 27.03.2005 15:34:33     Reagovat
    Autor: imaon - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: taky
    Tak jsem teď pročítala různé recenze Trierových filmů a narazila jsem na větu: "Grace pohřbila vše, co před ní Bess a Selma pro lidstvo udělaly, a sama nezískala nic."
    Tudíž se asi podívám na všechny jeho filmy, abych pochopila souvislosti :-)

    Komentář ze dne: 27.03.2005 16:45:25     Reagovat
    Autor: Newli - Neregistrovaný
    Titulek:Film jsem videl ...
    ... a musim rict, ze se mi velmi libil. Kdybych na nej koukal doma, asi bych si ho zdaleka tak neuzil - rozhodne doporucuji zajit do kina !!!

    Kdo mate radi trosicku narocnejsi filmy (ale ne moc), jako napr. bri Coeny ci Kubricka, tomu se bude libit !!!

    Komentář ze dne: 28.03.2005 05:35:30     Reagovat
    Autor: Kenny - Neregistrovaný
    Titulek:Boring
    To byl docela nudny clanek. Z pulky okopirovana cizi recenze (jakkoli bizarni) a z pulky otrocky popis pribehu. Co vlastne bylo sdeleni clanku? Filmova recenze?
    Ostatne myslim, ze Trier nikdy netocil filmy pro zemedelce, takze to, ze se to Slusnakovu selskemu rozumu (ach ta skromnost) nepodarilo uchopit nepovazuji za nijak prekvapive. Doporucil bych se v pujcovne venovat jinym regalum.

    Komentář ze dne: 27.07.2005 08:37:52     Reagovat
    Autor: Magnolia - Neregistrovaný
    Titulek:Trochu syrové
    Zajímavá, ovšem možná až příliš jednoduchá syrová recenze, která z Dogvillu udělala jednoduchý film. VELKÁ CHYBA!!! Většina postav v zásadě celý film jedná velice nelogicky (což je nepochybně záměr), aby poslední scéna mohla být jasně předvídatelnáa tudíž logická. Jinak cokoli si myslíte, že je tam bezdůvodně, hluboce se mýlíte. Tohle Trier nedělá.

    P.S. Dialogy jsou pomalé tak, jako je pomalá sama vesnice. Všiměte si, že než Grace přijmou mezi sebe, mluví a jedná značně rychleji než ostatní, takže taky záměr.

    Mějte se :)

    Komentář ze dne: 27.07.2005 08:47:57     Reagovat
    Autor: Magnolia - Neregistrovaný
    Titulek:
    2 Joter: Jsi hloupej, k tomu ti nemám co říct:(

    Komentář ze dne: 21.11.2005 19:05:01     Reagovat
    Autor: Mango - Neregistrovaný
    Titulek:Dobrá kritika
    Von Thier je v pohodě. To, že v tom filmu nejsou kulisy je regulérní záměr. Jde o to, oprostit se od běžných filmových prostředků a zvládnout to naopak bez nich - bez opulentních rekvizit a obrovské výpravy a štábu. Pro příběh docela postačí načrtnout jen pár kulis. Autor článku je sice trochu poslabší v úvaze, ale jeho článek mě hodně pobavil - citací toho pseudointelektuálního textu a jadrnou definicí postoje k finální sekvenci filmu. S úctou mangoo

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.