D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak přispět

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: D-F weblog čtyři roky poté
    (ze dne 23.10.2005, autor článku: D-FENS)

      < 1 2 3 4 5 > ->| Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 23.10.2005 15:48:47     Reagovat
    Autor: zkazius catrix - Neregistrovaný
    Titulek:Říkal to už Žižka...
    Nepřátel se nelekejte a na množství nehleďte.

    A bijte je!!! :-)

    Komentář ze dne: 23.10.2005 16:05:48     Reagovat
    Autor: Blackshield - Neregistrovaný
    Titulek:Pekny
    clanek, jen mozna kapicku paranoidni, ale co uz:) Nelibi se mi akorat ta neschopnost prijmout kritiku, prece jen nikdo neni neomylny. Na druhou stranu kritika typu "aleff je hovado" asi moc konstruktivni neni... No mne je to celkem jedno, chodim sem uz asi tri roky, jen nejak necitim potrebu (a nemam cas) venovat se diskuzim a zustane to tak i nadale. Tak hodne stesti do dalsiho boje s vetrnymi mlyny...

    Komentář ze dne: 23.10.2005 17:45:08     Reagovat
    Autor: KITI - Neregistrovaný
    Titulek:Gratulace + 4 palce:
    Ufff, už jsem se lekla, že bude následovat další sbohem a šáteček. Nějak poslední dobou přituhuje a brzy možná bude zatraceně mrznout...
    Zatím ale zdejší dveře nejsou zavřené a proto vcházím s gratulací D-FENSOVI k "narozeninám" a držím 4 e-palce do budoucna...

     
    Komentář ze dne: 23.10.2005 17:56:13     Reagovat
    Autor: Standa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Gratulace + 4 palce:
    Připojuji se ke gratulaci a jen tak dál!

     
    Komentář ze dne: 23.10.2005 19:56:50     Reagovat
    Autor: swihalkow - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Gratulace + 4 palce:
    S mainstreamu souhlasím v s Mistrem (D-F). Článek však má, řekl bych také, příliš blízko ke stihomamu. Je pravdou, že nějaká parta Vohnoutů podnikající v kritizovaných oborech by mohla být trošku napruzená, ale že by na to šli až tak zhurta se mně nechce věřit. No a nějaká cenzura na webu, to je ještě až příliš fantaskní, byť o tom nějací pičusové možná začínají právě dneska snít. Jinak D-Fensi, vytrvej, myslím, že projet je stále životaschoný.

    Komentář ze dne: 23.10.2005 18:53:50     Reagovat
    Autor: Petr - Neregistrovaný
    Titulek:
    On se taky web da presunout do zahranici kde se na autorske zakony zas tak nehledi... Naprkilad zmrdi z OSA a IFPI (ti co nas kasirujou za kazdej reprak v obchode) ted muzou zlosti puknout, protoze nemuzou nijak ovlivnovat zverejnovani muziky na www.djpromotion.net ... pac v Thajsku na ne SEROU!!! :)

     
    Komentář ze dne: 24.10.2005 05:36:09     Reagovat
    Autor: -pao- - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    To jako má být taková vychytaně skrytá reklama na ten web? Kdo v článku něco říkal o autorských právech? Možná běž radši spammovat fóra jinam, ok?

     
    Komentář ze dne: 24.10.2005 07:57:55     Reagovat
    Autor: Ifos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    A na ten odkaz (veta "Třetí možností je, že D-F prostě dostane nařízeno skončit – dále viz zde.") v clanku jsi kliknul? Ja jen ze v nem se pise o snaze regulovat inetova media mj. prave z duvodu casteho nerespektovani "prav dusevniho vlastnictvi" ...

    Komentář ze dne: 23.10.2005 19:11:55     Reagovat
    Autor: Honza za Žižkova - Neregistrovaný
    Titulek:Držím
    palce

    Komentář ze dne: 23.10.2005 19:55:53     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Prihoriva :)
    Pomalu prihoriva.... Uz i D-Fensovi zacina dochazet, ze problem neni v tech nahore, ale vsude okolo. Jaky lid, takova vlada, to neni jen prazdna fraze. Pokud se mi nekde nelibi, nebudu bojovat s vetrnymi mlyny a radsi se prestehuju mezi normalni lidi (protoze v CR jich je opravdu mensina).
    Nekteri uz to natukli, ze je nejvyssi cas zmizet, ale vetsinou tvrdi, jak je to jinde podobne, socialismus atd., ze to nestoji za to a podobne zvasty - vohnouti u piva, kteri si mysli, ze pres svuj pullitr ze sve vesnicke hospody (=z prahy) dokazi zhodnotit realisticky zivot jinde.
    Neni to pravda - jinde to funguje, jen to zkusit na vlastni kuzi. A v CR to proste nejblizsich 30 let lepsi nebude, at je u vesla, kdo chce.
    Pokud je v CR pres 40% lidi vohnoutu volicich levicaky + 30% zlodeju volicich pravicaky a ja jako normalni slusny jsem v mensine, logicky musim odtahnout jinam, kde si na nic nehraji a delaji, jinak chciju proti vetru.
    Ctu dfense ze zahranici a je to smutne a pravdive, nicmene odsud vypada CR jako Kocourkov opravdu a neni jediny duvod tam zustavat. (pro rypaly dodavam, ze nejsem vysokoskolak delajici v zahranici na stavbe a delajici tady machry, delam normalni kvalifikovanou praci - IT)
    Soudruhum nazdar!

     
    Komentář ze dne: 23.10.2005 20:06:52     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Prihoriva :)
    Jeste detail - nemyslim, ze by se nekdo namahal proti D-Fensovi nejak zakrocit - proc by se nekdo namahal? Kazdemu vohnoutovi je to stejne u ...

     
    Komentář ze dne: 23.10.2005 23:05:28     Reagovat
    Autor: Had - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Prihoriva :)
    k tomu .. problem neni v tech nahore, ale vsude okolo... vzpomínám, že jeden můj oblíbený filosof říkával:"Lid si vládne - a patří mu to.."
    Ano - my všichni se podílíme přece na vytváření "podhoubí" našeho života.
    Tak proč se divíme, že ty ty houby nejsou krásné hříbky, ale zparchantělé prašivky..?
    D-F čtu rád a někdy dokonce článek jen přelítnu a mastím na diskuze, které jsou často velmi hodnotné - výstavní síla argumentů bývá leckdy delikatesní.
    Při tom všem ale si občas říkám, aniž bych chtěl mravokárčit, zda jeden každý ze zde diskutujících u nichž očividně převládá rozvinutý až VELMI rozvinutý intelekt vytvořený a podložený oficiálním vzděláním např. každý den např. 10, 20, 30 minut zahraje na " skrytého Mirka Dušína" tím, že neudělá špatný skutek, nedovolí sám sobě "vyzářit" špatnou (ubližující, sobeckou) myšlenku, náladu, emoci...?
    Ale to jen takové řečněníčko, které sem až tak moc nepatří, no nicméně ho sem mrštím.
    D-F zdar i nadále a ostatním zdar v předělávání pouze sebe k lepšímu a nikoliv druhých.

     
    Komentář ze dne: 24.10.2005 10:13:40     Reagovat
    Autor: KITI - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Prihoriva :)
    Ač to nebývá zvykem, dávám 1 za komentář.

     
    Komentář ze dne: 24.10.2005 10:34:27     Reagovat
    Autor: Dave - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Prihoriva :)
    Mrzi me, pokud to vyznelo jako ublizujici myslenka. Ale uz nevim, jak bych to srozumitelneji napsal - proc bojovat s vetrnymi mlyny? Jsem-li v mensine, bud se prizpusobim, nebo odstehuju, nema cenu si stezovat.

     
    Komentář ze dne: 24.10.2005 12:49:26     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Prihoriva :)
    a nebo začnu bojovat za udržení vlastního vegetačního prostoru, který ty neosobní větrné mlýny osobně zmenšují až k likvidaci :o), ať budeš žít tady nebo tam, vždycky si sebou v srdci poneseš něco tobě drahého, z čeho budeš čerpat. když to někdo nezvládne ve své rodné zemi, může jít někam jinam, kde se mu bude dařit lépe, ale za tu cenu, že se mu bude po rodné zmei stýskat. takže když popisuješ rub, popiš i líc. je zajímavý, že celé vlny emigrantů trpí tzv. emigrantským syndromem - zkus mrknout třeba na zvedavec.org, tam je to zřetelné. neúspěšní emigranti se pak vrací do ČR a tady dělají machry, že jim rovných není, ale pořád jim čouchá z bot sláma a v hlavě se třese dušička vykořeněného outsidera :o)

     
    Komentář ze dne: 24.10.2005 21:20:52     Reagovat
    Autor: Artie - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Prihoriva :)
    "vždycky si sebou v srdci poneseš něco tobě drahého"

    Já to tušil! HonzaZZR horuje pro slušnost, Aleff se dal na poezii, teď už jen aby vlk přinesl do ovčína jehňátkům nůši čerstvých jahod!
    Kluci, neblbněte, fakt se rozbrečim:-))))

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 09:16:46     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Prihoriva :)
    My "neblbněte" ? To tobě možná začíná strašit ve věži a propadáš se hlouběji do stoky, která se u jiných nazývá podvědomí 8o)

    Zajímalo by mě, proč špiníš (nejen) mý jméno o svou nevymáchanou hubu? Protože tvůj subjektivní a na hliněných nohou stojící názor je ten, že já jsem hulvát a dobytek?

    Docela rád bych se pobavil u toho, jak tento názor obhajuješ, ale nedělám si iluze, že bys mi to dopřál....jo, každej den není posvícení 8o)

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 09:41:04     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prihoriva :)
    artie je teplej cowboy, co sleduje v tv zásadně "terrence & philippa" v jejich šou ohnivé prdele. normální věci mu potom přijdou k smíchu, protože už mu nedochází, kde je nahoře a kde dole a když mu leoš mareš poví, že ta černá koule v jeho ruce je bílá krychle, tak to bere za hotovou věc. ježíš si pro něj přinde. halelujá ! jesus rulez (c)

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 09:54:21     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:To není Vaše parketa, pane...
    ...přitakávat Jeníkovi HCHKRDTN, který to má v hlavě srovnané, jen když se točí vačková hřídel...
    BTW: přečetl jsem si po dlouhé době chlívek... Nic bych na svých prohlášeních nezměnil...

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 11:03:45     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: To není Vaše parketa, pane...
    rozhodně není důvod něco měnit na prohlášeních ad chlívek. vaše skvosty na zač. si čas od času s úsměvem připomenu :o) kdeže ty staré časy plamenných diskuzí jsou ... :o)) abyste mi rozuměl - vycházím z premisy, že s ohledem na gaussovu křivku se spíš domluvím s někým "nenormálním", než s "normálním" (a teď ukradnu dosud nezveřejněný citát jednoho bratra v boji) neboli řečeno ústy nejmenovaného vizionáře "úchyl člověka obohatí, blb okrade" - zejména, co se myšlenek týče :o)

    a že to myslím vážně/nevážně - již jsem se vybavil tel. číslem na HOTLINE inspekce, co kontroluje zkurvený markety a těším se, až jim zavolám přímo od pultu s ovocem, zeleninou - min. týden jsem totiž chtěl sobě zakoupiti zdravou stravu prostou bacilů ptačí chřipky, a tak jsem si chtěl pochutnat na hroznovém vínu, ale ejhle - zase se na mě usmála hniloba a plíseň :o)

    takže volám MOR HO !! a vybaven tel. příště budu neprodleně informvat na 800-100-199, ať si to nacpou třeba do prdele nebo ať se těma sračkama udáví jejich rodiny. zmrdi zasraný - do jednoho by zasloužili bičovat do bezvědomí !!!

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 11:10:04     Reagovat
    Autor: otto - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: To není Vaše parketa, pane...
    Kde bylo tohle číslo zveřejněno? Nějak jsem ho propás...

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 11:11:42     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: To není Vaše parketa, pane...
    v článku o kontrolách marketů - nejsem si jist přesným názvem instituce, ale myslím, že to je zelená linka na inspekci min. zemědělství nebo tak nějak - prostě na tu instituci, co provádí kontroly. bude to dohledatelné na webu.

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 13:54:04     Reagovat
    Autor: ma - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: To není Vaše parketa, pane...
    http://www.szpi.gov.cz/cze/default.asp

    Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Kdo nechce utrácet za mobil, nechť podá stížnost přes web.

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 13:59:48     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: To není Vaše parketa, pane...
    nechci vám do toho mluvit, ale volání na čísla začínající 800- jsou bezplatná pro volajícího (platí volaný). stačí vzít mobil, třeba i udělat fotku a pak zavolat - jednoduše, rychle, zdarma. přes web jen pro toho, kdo si "zaplatí" připojení, že aaaano :o)

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 14:08:57     Reagovat
    Autor: ma - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: To není Vaše parketa, pane...
    Co se týče tarifů, o ty jsem se přestal zajímat v době, kdy číslo 800 ještě neexistovalo :o), takže máš zřejmě pravdu.

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 14:30:13     Reagovat
    Autor: otto - Neregistrovaný
    Titulek:Re: To není Vaše parketa, pane...
    Jo,ta osmistovka je grátis - akorát nevím jak to bylo myšleno s tou fotkou. To jim jde poslat jako MMSka nebo to bylo myšleno prostě jí udělat a pak poslat třeba do mejlu?

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 14:36:04     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: To není Vaše parketa, pane...
    vyfotíš to jako důkaz, aby se pak ty zmrdi nemohli vymlouvat, že sis to vymyslel. když budeš echt svině, můžeš ji nabídnout zdarma inspektorům a zároveň ji prodat za lidovou cenu při dnešní drahotě zmrdimarketu a za utržený peníz koupit sladkosti dětem do dětskýcj domovů :o)

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 14:42:17     Reagovat
    Autor: otto - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: To není Vaše parketa, pane...
    Jo takhle :o) - mi to nemyslí už v úterý...

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 15:06:35     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: To není Vaše parketa, pane...
    Tak to jsem v pr**li, protože mám telefon na telefonování a foťák na focení...a protože se v supermarketech fotit nesmí, budu se nejspíš muset hádat s nějakým imbecilním poskokem od sekurity...možná teda dostanu po tlamě, rozbijou mi foťák ve snaze vyndat film 8o)...a v mezičase mě připnou k zábradlí někde vzadu v kumbálu. Slibuju, že se nedám lacino 8o)
    Číslo je užitečný...aspoň pro pocit, že se člověk snaží o nápravu. Až se pozornost za čas obrátí jinam, bude to zase jen volání do tmy umlčené sem tam nažranou obálkou..."Dobrý den, mluvím s vedoucím?...tady XY z ČOI. Máme tu udání na smradlavý salám a plesnivý mandarinky zakoupený u vás na prodejně - co s tím uděláte?"...8o(

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 11:42:26     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: To není Vaše parketa, pane...

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 12:02:13     Reagovat
    Autor: otto - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: To není Vaše parketa, pane...
    Jo prima díky. Taky si ho dám do mobilu - člověk nikdy neví,kdy se mu to bude hodit. Minimálně jako strašák na vypečené markeťáky.

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 11:26:19     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:To není Vaše parketa, pane...
    Hm...to s těmi xxxxlmarkety je to tak, že se povedlo zkurveným laissez-faire v zákonech dosáhnout toho, že pokud se některý řetězec rozhodne, že otráví tolik občanů. kolik činí jeho podíl na trhu, dostane pokutu za to, že nenapsal na balení svého jedu, že obsahuje nikoliv mandle, ale jejich pachovou náhražku....

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 11:35:27     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: To není Vaše parketa, pane...
    a přitom je to tak jednoduché - buď bude někdo respektovat zákon nebo je třeba mu před držkou zapráskata bičem tak, že si to nedovolí. příklad - v norsku, když překročíte rychlost v autě, za a) vás odhali laserový radar dřív než máte vizuální kontakt, za b) dostanete pokutu 5000NOK. nazdar, no way.

    kdyby český křupan, co projede semafor na červenou, dostal svojí fotku se složenkou na 100,000 CZK, byl by klid :o) bohužel by tím byly porušeny práva bezmozků na "mírné překračování mezí zákona" a jelikož jich je stále víc jak 76%, a jelikož mají pocit, že bez toho, aby se max. věnovali řízení, mohou telefonovat, dloubat se v uchu nebo se nesoustředit, budem dále svědky zbytečných úmrtí a nebudeme se moci spoléhat na pravidla, podle kterých má přednost ten na hlavní před tím na vedlejší atd atd. - přimouval bych se za řešení na způsob Dogwille :o)

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 11:57:42     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:To je Vaše parketa, pane...
    ...podepisuji....nevím, co je Dogville...Praha 6...? :-D

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 12:07:45     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: To je Vaše parketa, pane...
    dejte mi pár dnů až týdnů a pošlu vám link na odpověď :o) nicméně předsílám, že dogwille vnímám spíše jako poruchu vědomí globální než lokální - objevuje se všude tam, kde referenční vzorek překročí cca. 30 ks .. a někteří již vědí :o)

    tak mě napadá, že by nebylo od věci vybavit vládu a senát luxusními auty importovanými z číny - tuhle jsem četl o jejich kvalitách (myšleno ty auta, nikoliv chrochtající lúza s třešní za uchem, co se tlačí ke korytu), takže kdyby se záměr podpořil např. namontováním pouhé atrapy airbagu, mohla by brzy proběhnout výrazná obměna kádrů :o)

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 12:42:16     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:To je Vaše parketa, pane...
    Aha...něco, co nesleduji, protože mi nic neříká BigBrother ( ten nepravý, samozřejmě...), SuperStar a tak...nevadí, já jen že těch psů na P-6 je dost... ._)
    Čínský luxusní automobil je skvělý nápad, ale pokusím se přispět k bezpečnosti cestujících - místo airbagu nainstalovat jejich mluvčí, stejně za ně všechno schytávají a atrapy to jsou...

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 12:55:52     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: To je Vaše parketa, pane...
    kdepak BB nebo VV, psí osada je skvostné téměř nestravitelné dílko nastavující zrcadlo křesťanské morálce :o) - věřte, je to unikátní záležitost nutící k zamyšlení nad smyslem věcí vezdejších - jesus rulez (c). jinak, co se upgrade bezpečnosti cestjících ve vztahu k číně týká, navrhuji též následnou recyklaci (opět se musím odvolat na čínu, kde vyrábějí kosmetiku z věznů). to by jistě přispělo k ISO 14001 certifikované likvidaci nebezpečných odpadů v rámci EU environmentální politiky. čr by se tak přiblížila "evropě", smím-li se takto pejorativně vyjádřit, a to bez nutnosti souhlasu s EU ústavou :o)

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 18:01:32     Reagovat
    Autor: cenek urbanec - Neregistrovaný
    Titulek:To je pořád Vaše parketa, pane...
    Tak zase nic pro mne, kde "rulez" ten rebelující rabín, ze kterého si římští vohnouti udělali modlu, tam není místo pro myslícího člověka...
    K čínskému luxusu:
    1. recyklace je jasná, rozumím - li dobře nátuře vládních šoférů, mají nejradši čelní střety, takže v troskách by se stejně těžko rozlišovalo mezi plechem Č-Čchienských válcoven "Rudý plech" a zbytky úst Paroubkových...
    2. ten odpad je nebezpečný, vládne - li, po nárazu už nebezpečný není, tak proč to certifikovat...i když - myslíte - li na doražení, vypadalo - li by to, že by ožil a stal se nebezpečným, tak souhlasím... :-D

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 18:19:00     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: To je pořád Vaše parketa, pane...
    oni hackovali mozky dřív, teď už to převzal někdo jiný (velký bratr, ale nikomu to neříkejte), dekódování "rulez" proto shledávám min. jako předzvěst velké legrace. naše osvětová činnost byla dokonce před nedávnem "hacknuta" přímo hardcore ekumenickým hnízdem www.granosalis.cz - doporučuji zpovědnici nebo jejich downloads (hity remixované do jesus rulez (c) pro křesťanské ultra´s), to je fakt masakr. role vatikánu je podceňována, myslím, že by papa mobil mohl doznat nějakého chinese upgrade, aby i bývalý ideolog nsdap mohl jezdit jak s větrem o závod :o)

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 12:05:19     Reagovat
    Autor: imaon - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: To není Vaše parketa, pane...
    řešení na způsob Dogwille se mi poslední dobou jeví jako jediné možné :o)

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 13:08:38     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: To není Vaše parketa, pane...
    Jasná páka...mám jasno - napřed koně, zbraně a potom teprv lidé 8o) Spíš než na "vačice" kladu důraz na klikovou hřídel 8o)

    Taky trvám na svým, co se chlíva týče, ale i když s Vámi v mnohém nesouhlasím, tak Vás mám v úctě minimálně proto, že zde vystupujete pod plným jménem a za svými názory si proto +/- stojíte...no a z toho důvodu bych vám nikdy nekomolil jméno. Nekomolte proto to moje, ano? Fifty - fifty, OK?...ta polmlčka je vaše 8o)


     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 17:44:21     Reagovat
    Autor: Artie - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prihoriva :)
    Hoši, ztrácíte nervy! Aby to pochopil i ten největší trouba, namrskal jsem tam opravdu hóóódně smajlíků. Ani to nestačilo.
    Alleffe, chápu tě. tak...sorry, Takhle vypadá konstruktivní a věcná kritika!
    Aniž byste věcně polemizovali s jediným mým tvrzením, lepíte na mě tuny svých ideologických sraček v domění, že to je jako ta převaha. Není, soudruzi.
    :-)))))) - stačí? Nebo jich tam chcete ještě víc, bumbrlíci?

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 17:58:30     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prihoriva :)
    doporučuji navštívit nějaké kurzy humoru, aby vám tam jiní soudruzi vysvětlili, kdy se má soudruh smát a kdy má soudruh ztrácet nervy :o) paak se můžete pustit do samostudia - třeba ein kessel buntes a humorné příhody Kurta s jeho vysavačem, to vám dá dobrý základ :o)))

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 18:18:05     Reagovat
    Autor: Artie - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prihoriva :)
    Hele, já bych tě fakt někdy pozval na pivo! To bychom se fakt nařezali.
    Představuju si tě jako mladýho dynamickýho a ty jsi přitom třeba nerudný stařec, který v záchvatech krátkých rozsvícení mysli vzpomene na svou mladickou údernost a svým ostrobřitem setře levičáckou svoloč na svém milovaném blogu.
    Nebo uhrovitý mladíček, jenž svou virtuální silou stoupá ke svým svalnatým modlám a cítí se být taky tak mocným.
    Nebo nejsi nakonec krásná a žádoucí dvacítka? Nebo mlok? Vetřelec? Hvězdný prach?

    Aleffe, prosím, speciálně pro tebe: :-)))). Chapež, jo?

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 18:31:26     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prihoriva :)
    už to nepijte ani ředěný, vyvolává to u vás bludné představy. zkuste zakoupit švihadlo a potýrat tělo. až pochopíte, jak že se vám má zjevovat nadčlověk, tak to zkuste na druhý pokus znova. jesus rulez (c)

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 19:15:41     Reagovat
    Autor: Artie - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prihoriva :)
    Nadčlověk? Nadsamec? Nadaleff? Nadýmání?
    Piju to neředěný. Čistá H2O.
    Sestoupil v tobě na zemi ON?

    Hele, Aleffe, píšeš tady někde, jak v Norsku dostaneš na tvrdo velkej flastr za jízdu na červenou a nikdo se s tebou nesere. A že je to tak správné. Fakts to psal ty, nebo si někdo půjčil tvůj nick? Jestlis to psal, tak beru zpět vše, co jsem o tobě kdy napsal a na zahradě ti zítra postavím pomník. Bronzový. V nadživotní velikosti. A denně k němu budu chodit zalévat svými slzami chudobky ducha.
    A abych nezapomněl: :-))

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 21:36:24     Reagovat
    Autor: swihalkow - Neregistrovaný
    Titulek:
    Obecné pohoršení: vo co vám, kurva, de? Bože začalo vám jebat v makovici nebo co?

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 08:52:03     Reagovat
    Autor: Artie - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Ty jsi obecně pohoršen? A čím? Je ten pomník žijícímu géniovi Aleffovi příliš malý? Dobrá, udělám ho ještě větší!

    (poznámka pod čarou: příteli, neber to tak vážně!)

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 09:17:49     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    On je Artie cim dal podobnejsi na Vincenta a dalsi cleny psychoklubu. Uz jen krucek ho deli od posledniho stadia, kdy se tu sam a jediny hystericky smeje svym "vtipum", zatimco je balen do kazajky. Chybi jen ta kazajka.
    Takze klidek, za chvili uz z nej poleze pena a to uz se na psani nebude moct soustredit. Nastesti pro nas.

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 09:37:47     Reagovat
    Autor: burtonbell - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    on se do toho stavu nedostava - on je psycho od zacatku....

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 10:59:44     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Miku, raději arttieho moc nerozdráždi - začne tě zvát na pivo (zřejmě ho oslovila reklama "chlapi sobě") a víš, jak to vypadá, když se zdvičelý vohnout dostane do ráže a naroste mu hřebínek :o) aby to nedopadlo jako v trilogii "děti ráje", kdy se fašista opil, vyběhl z hospody, začal zastavovat auta a rozdělovat je .. ten do terezína, ten do osvětimi ... no - a tuším, že 4.auto byli policajti :o)))))))

    p.s. pro artura: na to, abyste tropil hlouposti, nemusíte být fašista :o)

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 11:56:13     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    No nerozdráždi.... Jak to tak sleduju,
    tak mám pocit, že právě Artie si dělá prču
    a jsou tu jiní adepti, kteří vidí hned rudě. :)
    A i když sleduju, že se snažíte Artieho osračkovat,
    tak pokud vezmu v potaz, že jeho komentáře
    jsou veskrze sarkastické, tak nemůžu nevidět,
    že to má myslím docela srovnaný. (i když s ním třeba
    ne vždy ve všem souhlasím)

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 13:32:38     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Vzhledem k
    tomu,
    ze ty si ne-
    dokazes ani srovnat inform-
    ace do radku,
    nejsi ani nahodou
    nejaka autorita na
    to,
    kdo
    ma co
    srovnany
    a kdo
    ne.
    Spis dalsi, za
    kym uz
    stoji
    s kazajkou.
    Vrana vrane pujci
    sane.

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 14:00:27     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    No když ti připadá,
    že bych mohl být tím,
    že napíšu něco, co si myslím,
    nějaká autorita (ó hrůza, že?), tak mě to v podstatě těší.
    S tím jsem nepočítal, že to tak někdo bude brát,
    jen jsem napsal, co si myslím. :)
    Ale že se ozýváš zrovna ty?
    Nereagoval jsem na tvůj komentář. :))
    PS-To víš, čas, který ušetřím srovnáváním řádků,
    věnuji srovnávání myšlenek v hlavě. :)
    PPS-Že tě to furt s těma řádkama baví, chlape.

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 14:09:59     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    hele pavle, že ty chodíš s artiem na pivo ? sie sind alte kammeraden, nich wahr ? ale než přijde viktor čistič, tak bys mohl svoje příspěvky víc "kaligraficky" uspořádat, třeba na způsob ..

    ....)...(
    .(.°.).(.°.)
    ...)......(
    (__)°(__)

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 14:15:02     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No jasně, Artie je v podstatě moje alter ego,
    ostatně proto mu tak rozumím. :)
    Bohužel umím jen toto:

    /|\
    \|/


     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 14:26:58     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    to jsem si mohl myslet .. děvy a chlast v kombinaci s honěním ega .. a to už raději vůbec nekomentuju ty obscénní šovinistické sexismy :o))))

    ježíš si pro tě přinde.

    jesus rulez (c)

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 14:36:57     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ježíš přijít může, jsem připraven,
    několikrát jsem četl Strašnou Lež. :)
    OT-někde na netu jsem zahlídnul takovou telešopingovou
    reklamu na hračku pro děti.-takový Ježíš set.
    Super nabídka-26dílná sada a nyní speciální akce
    plastikový hořící keř a meč zdarma. :) Ale nevím, jestli
    to byla recese nebo reálnej šoping, udělaný to bylo
    zcela korektně a v dnešní době...
    Napadl mě dobrý slogan, když jsem viděl reklamu
    na sadu dvd s válečnými filmy:
    "Speciální Vánoční válečná kolekce."

     
    Komentář ze dne: 27.10.2005 10:17:07     Reagovat
    Autor: KITI - Neregistrovaný
    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Pavle, prosím o odkaz, vánoce se blíží, já ten set CHCI!

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 14:34:23     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Osobně ho vidím tak, že nakecal spoustu věcí, které se kromě jiného vyznačují hlubokou pitomostí. Pak, když se objevilo, že je krz to považován za blba, začal za svoje názory (v normální debatě považované za quaziargumenty) připojovat usměváčky, aby měl na případné nesouhlasiče bič v podobě výtky, jak jsou zabednění, že nechápou jeho nadsázku a sarkasmus...

    Je to jako když:
    - šmudla svoje obrazy vydává za moderní umění...
    - syrovátka za komárů slívaná do kanálu má dnes nálepku Danone a obsahuje "prokazatelně" užitečné bacily L Casei Imunitass. Takže koho mrzí, že má tuhou stolici...
    - Bezúčelné kecy bez informační hodnoty, hlavy a paty jsou dnes zhusta vydávány za humor nebo sarkasmus...

    Co mají tyhle věci společnýho?

    Ty, co to fabrikantům těchto "lahůdek" žerou...

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 14:40:31     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Sarkazmus se neprojevuje počtem smajlíků,
    ale větnou stavbou a vyšší asociační volností,
    což může některým méně citlivým jedincům
    lehce ujít a pak to berou vážně.
    Já v Artieho pevně věřím, dělá si z vás mimo jiné prču. :)

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 14:52:36     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    to jsme pavle všichni pochopili, že si artie dělá hýždi (ve slušné diskuzi bych takové slovo jako je PRDEL nikdy nevypustil z úst), my ho pouze motivujeme k tomu, aby byl víc údernější, aby se nebál odvázat a tak :o) jinak - díky za to, že jsi nám to vysvětlil, nevím jak ostatním, mě to zpravidla stačí říct tak třikrát a už pak chápu :o))))))

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 15:00:58     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Není zač, pokud se i přesto ještě
    někdo další ozve,
    rád mu to zase vysvětlím. :)

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 15:01:48     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    kristova noho ! to asi spadne DB :o))))

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 15:13:24     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    vasisdb?

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 16:07:03     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Deutsche Bundesbahn

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 21:51:55     Reagovat
    Autor: Artie - Neregistrovaný
    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Hoši moji milí, jelikož jsem, na rozdíl od vás, kteří si celý den valíte šunky u internetu, musel pracovat na desátky vašemu milovanému chorchemu, dostávám se ke zhodnocení té nekonečné smršti intelektuálních briliantů až teď.
    Nebudete se jistě zlobit, že vám do toho vstupuji nežádán. Ale přeci jen, mé jméno jste si brali do úst i jiných orgánu tak často, že se jaksi musím vyjádřit.
    Názory na to, kolik je v populaci kreténů, se různí zdroj od zdroje. Některé praví, že až 80%. Té jiskřivé výměny perel ducha, co za cíl si dala provést psychoanalytický rozbor mého duševna, se zde zúčastnilo celkem 5 pánů (Honza ZZR, vládce divokého stáda na dvou kolech, Aleff, jiskrný glosátor nemilosrdně stírající všechny společenské odpady, Burtonbell, stojící jaksi v pozadí, můj nejmilovanější Mike, jenž ke košatosti svých myšlenek dodává i stejnou potenci literární a konečně Pavel, co tak miluje jednu klávesu). A vida, pouze 20% z uvedených gentlemanů naprosto přesně chápe, o co jde. Ostatní ne že by to chápali nepřesně, nechápou to - ó hrůzo - vůbec.
    Víte, chlapci, nikdy v životě jsem nepoužíval smajlíky, protože mám jaksi pocit, že je-li nutno nějakému textu dodávat význam nějakými klikyháky, musí to být špatný text. Až s Vámi jsem pochopil, že je to nutné. Bohužel, ani to nepomohlo. Nejde to s vámi ani po dobrém ani po zlém.
    Už jsem z vás - přiznám se - začínal být zoufalý. Kladl jsem si otázku, jestli se mi zdáte nebo zda jsem se opravdu nezbláznil.
    A tak, milý Pavle, ač nejsi mé alter ego, dovol prosím uvedeným pánům, aby si vytiskli, zarámovali a do svých garáží k mašině či opodál poliček s knihami svých oblíbených liberálních autorů, pověsili Tvůj příspěvek z dnešních 14,40,31.
    A hoši, chystáte-li svou obvyklou plejádu sraček jako odpověď, zkuste prosím přibrzdit. Mohlo by se stát, že ve víru boje jaksi nepostřehnete, že hranice mezi zapáleností a směšností je velice křehká.
    Váš milovaný Artie

     
    Komentář ze dne: 27.10.2005 07:52:31     Reagovat
    Autor: burtonbell - Neregistrovaný
    Titulek:[24]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    no, mam takovej pocit, zes trochu ujel... kdyz si prectu tu diskusi, tak je nad slunce jasne, ze si delali hyzdi (diky aleffe) vsichni a co se tyce tebou opevovaneho prispevku 14:40:31 (dvojtecka je hned vedle carky ale musis to zmacknout zaroven s tim dlouhym knoflikem s napisem shift), neshledavam zadny z ostatnich v zasadnim rozporu...

    je mi lito, jestli ji chemicky oprosten od stop smyslu pro humor a zaroven se druhou rukou ohanis mecem sarkasmu...tak trochu schiza, ne ?

     
    Komentář ze dne: 27.10.2005 08:32:08     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:[25]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    hele BB (vysvětl. - a tím nemyslím velkého bratra), jak vidíš - někomu nestačí jen hýždě, ale je nutno to lidem VYSVĚTLOVAT KURVA !!! to by tak hrálo, aby se každý smál, kdy se mu zachce. asi mu (vysvětl. - artiemu) už "mrdlo v kouli" (vysvětl.

    je třeba k tomu přistupovat vážně jako to dělali komunisti (vysvětl. - citát plastic people of the universe; komunisti - viz. wikipedia) a hlavně je třeba lidem vysvětlovat, co je vtipné a co již může někoho urážet.

    tak, teď jsem ti to vysvětlil, tak se můžeš zasmát a počkáme, až artiemu zase bouchnou saze a přijde nám to politicky korektně vysvětlit.

    jo - abych nezapomněl :o))))))))))))))))))))

     
    Komentář ze dne: 27.10.2005 08:35:08     Reagovat
    Autor: burtonbell - Neregistrovaný
    Titulek:[26]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    aha, tak diky......


    chachaaaaaaaaaaaaaaa

    ;o))))))))))))))))))))))))))))))))))

     
    Komentář ze dne: 27.10.2005 10:10:42     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:[26]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak já si teda resetuju kebuli, pročtu znova celou diskusi a budu se u toho určitě válet smíchy, pamětliv všeho, co mi zde bylo jako blbovi polopatisticky vysvětleno zdejším guru v oblasti sarkasmu a humouru - Artiem...ale až po padla, páč včíl musím eště bóchat, aby měl můj vykořisťovatel z čeho kořistit 8o)
    ___________________________

    Jen poslední dotaz od sprostého plebsu: Pozná se dobrej text jen podle toho, že za sebou nemá usměváčky nebo podle toho, že to o něm řekne autor? Jsou možné obě varianty, případně - může autor závazně určit text za kvalitní i když obsahuje byť jen jedinýho usměváčka???

     
    Komentář ze dne: 27.10.2005 10:22:06     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:[27]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    neber si do huby jméno bóží (vysvětl. artie je příliš skromný, aby ho napadalo, že k němu vzhlížíme jako ke spasiteli) nebo si pro tebe přinde ježíš (vysvětl. jesus rulez (c) ).

    na usměváčky v textu se vyser - je-li text dobrý, se dozvíš podle toho, že to ti poví artie, ale taky se ti může stát, že tě za tvojí drzost může proměnit v kyselé jablko (henry rulez (c) ).

    artie je bůh a brain-hacker :o))) necht řídí naše kroky, ale ne jak my chceme, ale jak ON chce (vysvětl. od kořene "chtít" ne "chcát").

     
    Komentář ze dne: 27.10.2005 10:48:48     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:[28]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    ááá...já prokletá duše hříšná, smažit v ohni pekelném se budu...no..i když...podle zkušeností vodvedle - vod italskejch katů..ee-šajse..katolíků stačí šlehnout si dneska před spaním párkrýt "Zdrávas Artie, oroduj za nás..." a v neděli napsat mejla do zpovědnice - a bude to nejspíš zase dobrý. Von sice Artie všechno góme, ale už je asi uondán, páč se stejnak nic nestane. No, budem věřit, že jednou nás potěší a obrátí zraky své na nás... kÁmen 8o)

    A když to donde tak daleko jak vo tom tadyk hantýruješ, tak se s vostatníma kyseléma jabkama dohókáme a škrábnem ho tak, že nebude mít na chálku nic jinýho a do nejakýho z holpecu kyseléch bude nuset gřufnót a vosondovat jaká je to eklovačka. Pak se všichni kyseláči do placu nachlámem, když budem házet čučku na jeho srolované sandál. 8o)

    Usměváčeky jsou zde jako přiznání nízké kvality textu i autora - pozn. red.

     
    Komentář ze dne: 27.10.2005 11:23:09     Reagovat
    Autor: Artie - Neregistrovaný
    Titulek:[29]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Chlapci, vy mě nemít, jakpak byste se vzájemně ujišťovali o svém intelektuálním ostrobřitu? Stačí vás jednou za den naťuknout a až do večera máte co dělat a vystačíte si přitom úplně sami.
    Vždyť vy mě potřebujete a v podstatě mě máte rádi, protože géniové mohou patřičně zářit pouze vedle blba. Dělám vám neocenitelnou službu. Nestyďte se za to, měl jsem vždy sklony k altruismu.
    "Dneska jsem sedumkrát, woe, vysvětlil Artiemu, jaký je vohnout, bolševik, hnůj a socka! A Aleff, Honza ZZR a další mě v tom vosumkrát podpořili a nazvali ho ještě větším zmrdem! Jsme parta, jsme tým, jsme fajn kucí!"
    To se to musí usínat, bumbrlíčkové, co!


     
    Komentář ze dne: 27.10.2005 11:52:32     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:[30]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    De facto máš recht. Jen by to chtělo nové kanonenfutr (proto asi Aleff odbanoval Vincenta), páč ty už seš profláknuté a nejni na čom bróusit čepel 8o))))

    Jenom je otázka, jestli nás jednou za den naťukáváš schválně (tak, jak chceš, abychom tomu věřili) nebo jsi se sám vyautoval jako Alien CZ, protože tě nežerem...?Hm?
    ________________________________

    Taky nevím, proč bych se měl chlubit tím, že jsem někoho setřel? Je to stejná blbost, jako kdybych se doma přifukoval tím, že na mě dneska žádná Oktáfka v TDíčku neměla a byl jsem teda nejrychlejší...to se totiž jaksi rozumí samo sebou a není to třeba zdůrazňovat 8o) Ono totiž to stádo, který držím na uzdě není divoký, jak si představuješ podle numírka značícího výkon, ale jeho síla je úplně přesně a jasně dávkovatelná. To, co krotím jsem já sám a proto budu vždy lepší než ty, kterej sám sebe v těch nejnižších pudech ovládat neumíš, protože to necvičíš...a to je tvůj handicap i v debatě 8o))))))
    _________________________________

    Toto je testovací text, kdy bude třeba dle reakcí okolí zkoumat, jestli jeho pitomost a popletenost závisí na počtu usměváčků.... jako sekundární cíl je jeho následné překroucení a subjektivní přehodnocení na sarkasmus tak, aby po dostatečném počtu připomenutí překroucené skutečnosti tomu uvěřilo co nejvíce čtenářů 8o)

     
    Komentář ze dne: 27.10.2005 12:08:00     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:[31]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    tož dobře ti to béká, enem sem neviďál tej pokory k artýmu, tož děcka, jakmyle uzřýte Pána našeho, tož čelem k podlaze, holoto líná !!! nu ňi ? ináč přinde artie, britva na gumě a budě hlava mynus.

    p.s. ani bych se nedivil, kdyby se z mudrce artieho vyklubal nějaký "bojovník ducha" :o)))))))))

     
    Komentář ze dne: 27.10.2005 13:06:14     Reagovat
    Autor: burtonbell - Neregistrovaný
    Titulek:[32]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    jestli dela Artiemu dobre tahle jeho vybajena predstava o nasich entitach, ja ho o opaku presvedcovat nebudu - je mi to totiz uplne sumak, co si o me mysli virtualni e-genius tohoto formatu ;o))) (ten smajlos je tam jako ze abyste pochopili, ze se u tech kravin, co sem pise /me/ tlemim, rozhodne nijak nesnizuje kvalitu textu ani me osoby, pokud jsem schopen tak sloziteho usudku)

     
    Komentář ze dne: 26.10.2005 12:57:51     Reagovat
    Autor: burtonbell - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    nevim, kolik tam daval fasista houbicek, jestli malou hrst nebo velkou hrst.... tak jsem tam dal velkou hrst a jeste jednu velkou hrst ;o)))

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 21:26:56     Reagovat
    Autor: pindick - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prihoriva :)
    Co máš proti Terrencovi a Philipovi --- VRZ --- ? :D

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 02:33:10     Reagovat
    Autor: Pawlik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Prihoriva :)
    Tak jsem si optimisticky myslel, ze budu mit kam zdrhnout aniz bych mel pocity vykorenenosti a prd.. Uz druhy den pijeme s kamarady na zal, prezident je Kaczynski.. Predstavte si Zemana na druhou.. :(

     
    Komentář ze dne: 25.10.2005 21:49:31     Reagovat
    Autor: Had - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Prihoriva :)
    Hola DAVE,
    nepochopil jsem to jako ubliženecké naříkání, spíše jako využití možnosti žít lépe - A PROČ KURŇA NE! Udělal by to každý.
    "Větrné mlýny" - to je právě to jádro pudla: vymýcení nešvarů, které mě (nás) trápí, není možné předěláváním druhých ani poukazováním na druhé a jejich slabosti. To je možné jedině vymýcením ze sebe sama.Pokud někomu to poukazování pomůže, aby mu bliklo:" a do prdele, k tomuhle sám nemám daleko..." tak nechť poukazuje.Ale: nelíbí se mi kradení - nebudu krást, nelíbí se mi závist - nedovolím, aby se u mě projevila, atd. Jiná věc je, jak na to.
    "Větrné mlýny" - to v jakém světě žijeme, to přece nejsou větrné mlýny. Nepodléhání svým špatným vlastnostem je tuhý a VELMI nepříjemný boj, to nejsou donkichotské kousky.
    A že se tím nezlepší situace v našem okolí, potažmo ve světě? Jak to víte Dave? Možná, že právě takové "větrné mlýny" u našich předků zapříčinily, že my jako jejich prodloužená existence žijeme - no, jak žijeme. Co chceme předat dál svým potomkům? Osobně jim nezávidím...
    A pak také je druhá věc - na jednu stranu je dnes leckdy těžší žít poctivě, nezáludně a přejícně. Dokonce tak těžké, že je POVINNOST vůči sobě samému svoji "ušlechtilost" schovávat. Niterně čistší člověk je také více zranitelný a život často výrazně "bolí". S tím se musí každý nějak vyrovnat.
    A k tomu vyrovnání s bolením života pomáhá právě i ten způsob života, který je vlastně "odstěhování", ale poněkud jinam, než do "vyspělých demokracií..."
    No, konec plkání - práce volá.

     
    Komentář ze dne: 29.10.2005 11:57:10     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Prihoriva :)
    Hade, ale hezky jsi to napsal.

     
    Komentář ze dne: 29.10.2005 12:11:01     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Prihoriva :)
    takže jdeš do sebe a budeš se tím řídit :-)?

     
    Komentář ze dne: 30.10.2005 18:25:36     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prihoriva :)
    No však se snažím, kromě této internetové diskuze,
    kdy jakési tlachání a mluvení o tom, co se mi
    na tom názoru druhého nezdá a poukazování na nedostatky v myšlenkových konstrukcí apod, jsou mi kromě ženy a nejbližších přátel, se kterými máme takovou nepsanou smlouvu na právo říct tomu druhému, že si myslím (myslí), že ten druhý (já) dělá něco špatně, jsou mi ostatní v tomto směru u prdele a reaguji, jen když se mě nějaká ta dotyčná situace přímo týká.
    Ostatně, napsala jsi to někdy dřív, válím si tu svou kuličku.

     
    Komentář ze dne: 24.10.2005 15:06:59     Reagovat
    Autor: PeterSly - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Prihoriva :)
    Pekny clanek i prispeve, diky oboum ;)

      < 1 2 3 4 5 > ->| Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.