D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: It´s legal to fuck them all!
    (ze dne 18.05.2006, autor článku: D-FENS)

      |<- < 8 9 10 11 12 13 14 15 > ->| Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 21.05.2006 00:53:38     Reagovat
    Autor: V.Neckář jewnior - Neregistrovaný
    Titulek:It s legal to be stupid
    Ještě si D-fensi zapomněl že alternativní mládež se často schází v čajovnách kde jsou k dostání časopisy jako Literární Noviny nebo Sedmá generace. Naposled jsem v okolí jedné viděl hned několik fialových letáků s různými variacemi na "Its legal" a jeden leták přímo v čajovně.

    Ale vážněji tenhle článek kritizuje předsudky ovšem sám je předsudků plný. Nestudoval jsem psychologii ale byl to tuším Carl Gustav Jung kdo napsal že na druhých nám vadí nejvíc to co máme jako nějakou slabost byt v jiné variaci my sami ale nikdo si to nepřiznáme. Takže militantní antikomunisté Cibulkova typu v podstatě smýšlejí jako bolševici, ANTIFA se vyžívá v násilí jako SA -bojůvky v Německu raných třicátých let a na ježka ostříhaný leteckou bundu nosící anti-alternativní D-fens má předsudky vůči alternativním dredařům co hulí ganju.

    Komentář ze dne: 21.05.2006 11:06:06     Reagovat
    Autor: zkur*enej feťák - Neregistrovaný
    Titulek:Kde zijes chlape?????
    (Původní text)
    Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku, jelikož porušoval publikační pravidla. (D-F)

    Komentář ze dne: 21.05.2006 11:27:04     Reagovat
    Autor: Mesianism - Neregistrovaný
    Titulek:Studio Kontakt
    Asi rok po plyšové revoluci začala ČTV vysílat pořad Studio Kontakt. Možná si ho někteří pamatují. Mimo jiné sloužil k sebepropagaci různých DP, kteří hodlali reemigrovat a potřebovali v ČSFR nějaké entrée. Jedno to individuum se vrátilo z Emeriky a vysvětlovalo učurávajícímu českému davu emerické reálie. Na otázku, co ho v Emerice nejvíc rozesmálo, odpověděl DP, že to bylo asi jedno nařízení, které viděl ve školním řádu: "Žák se nesmí do školy dostavit pod vlivem drog." Tehdy jsem vytřeštil oči a myslel jsem, že si ten DP dělá srandu, že něco tak idiotského není možné. Za pár let porevoluční reality mě ovšem humor přešel.

    K samotnému článku - Pavel Němec udělá cokoliv, aby pro svůj scheissebund udržel parlamentní koryta. S ředitelem školy souhlasím, byl to skvělý exemplární příklad pro ostatní huliče. Komu se to nelíbí, může to zkusit právě v Emerice, tam je po feťácích sháňka.

    Komentář ze dne: 21.05.2006 12:20:43     Reagovat
    Autor: student - Neregistrovaný
    Titulek:insider info
    som z ucitelskej rodiny a ako student som bol poriadne cislo, takze si viem predstavit veci, co v mediach nie su. v kazdej triede sa najde jeden alebo viac debilov, co otravuju ucitelom aj spoluziakom zivot cele styri roky. su to zvacsa sprosti, arogantni zmrdi s vplyvnymi rodicmi. su aspon natolko chytri, ze dokazu preliezt z rocnika do rocnika. takehoto zmrda treba este pred maturitami exemplarne potrestat, aby sa na skole upevnila moralka. inak by tam tie decka uplne prebrali moc. na tohoto sa tiez daco naslo. keby to bol slusny, normalny ziak, tak to jeho triedny ucitel, alebo vedenie skoly zahraje do auta. ale skola mala jednoznacny zaujem ho exemplarne potrestat a na takyto ucel sa vyberie vzdy ziak, ktory si to tisickrat zasluzi. to co je v mediach, su len kecy. to, ze je to arogantny zmrd sa da zistit aj z toho rozhovoru, keby si posypal hlavu popolom, tak sa ho urcite niekto ujme.

    Komentář ze dne: 21.05.2006 12:24:19     Reagovat
    Autor: D-FENZ - Neregistrovaný
    Titulek:SMAŽIM DNES A DENNĚ
    (Původní text)
    Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku kvůli propagaci drog (D-F)

    Komentář ze dne: 21.05.2006 20:02:12     Reagovat
    Autor: Lamer - Neregistrovaný
    Titulek:Autor je zmrd
    Autor clanku je zmrd a je mi z nej spatne... Rikam to jako smazka i kdyz nemam dredy a barevny vobleceni.

    Komentář ze dne: 21.05.2006 23:00:26     Reagovat
    Autor: on - Neregistrovaný
    Titulek:
    myslim ze autor clanku je trochu starsi a bohuzel ho minulo obdobi kdy vsichni huli...

    s travy se holt stala pro mladez normalni vec na urovni alkoholu a tem starsim co o tom skoro nic nevi , to asi musi pripadat hrozne, ale to je tak vse co se s tim da delat....

    holot vyvoj jde dopredu a ja myslim, ze v tomto smeru je tolerance krokem vpred.. (tolerance neceho co nikoho jineho neomezuje)

     
    Komentář ze dne: 21.05.2006 23:01:24     Reagovat
    Autor: on - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    aha, asi tam patri ...z travy..., ale toje detajl

    Komentář ze dne: 21.05.2006 23:08:02     Reagovat
    Autor: crowack - Neregistrovaný
    Titulek:"its legal to fuck with you"
    tak to vypadá d-fensi, že před těma volbama začínáš poněkud vidět rudě. Vůbec z toho škváru není poznat co ti vadí. Ichtyloidní potápějící se strana, nebo lidi který se nechovají a neoblíkají proti tvýmu gustu? Co měl znamenat ten univerzální rozplítač dredů? (Ta poznámka o něm byla jako by ji psal nácek) Napřed tady horuješ, jak nás socani omezujou a regulujou nás jako stádo a teď se navážíš do lidí po kterejch ti nic není (a asi o nich ani moc nevíš). Pokud mě hulením trávy někdo neotravuje (narozdíl od jinejch látek se třeba nepíchnu o jehlu) tak se mě to netýká a tudíž se mi po tom hovno. Ony taky existujou jiný hodnoty než peníze a rodina, tak se je můžeš snažit aspoň respektovat. A ten gymplák to bylo k tématu? To snad rozmázly jenom média, neměl to tam tahat, pravidla hry znal. Průser spíš je, že to samý tam píšou i o chlastu, ale za to by asi vyhazov nedostal... ne, ne špatnej článek, šláps kapku vedle... Možná chybí nadhled tobě a možná mě.

    Komentář ze dne: 22.05.2006 01:03:01     Reagovat
    Autor: Smazkobijec - Neregistrovaný
    Titulek:Vysvetleni pro nevzdelance na D-Fens
    Ahoj vsichni tady. Jen upresneni: "smazka" je termin, odborny (ac hovorovy) nazev. Znamena osobu, ktera smazi, rozumej osobu, ktera fetuje tvrde drogy, u nas nejcasteji pervitin a heroin, a to bud nosem a nebo injekcne do zily (nejcastejsi zpusob u smazek). Ti, co huli travu nejsou smazky, ale hulici, smazka je v tomto kontextu velmi urazejici a lziva. Snad to do priste pochopite :-)

    Komentář ze dne: 22.05.2006 01:06:24     Reagovat
    Autor: PAvel - Neregistrovaný
    Titulek:Asociál
    D-FENS se právě projevil jako naprostý asociál. Kde se ve vás pořád bere ta nenávist? Zdá se, že vaše nesnášenlivost k lidem se rok od roku stupňuje.

    Komentář ze dne: 22.05.2006 01:34:15     Reagovat
    Autor: case - Neregistrovaný
    Titulek:Marihuana jako volebni tema
    Podivame-li se na volby bez zbytecneho a nemistneho sentimentu, jedna se pouze a jen o marketingovou valku o statni penezovody.
    Bohuzel je tento trh oligopolizovan.
    Strany voli volebni temata(ktera vice ci mene chteji naplnit) tak, aby ziskali dostatecny pocet hlasu. Volebni temata jen do jiste miry koreluji s postoji samotnych politickych predstavitelu(coz v zasade neni chyba). My jako ucastnici teto velkolepe frasky zvane "zastupitelska demokracie" stojime na strane zakazniku.
    Jako libertarian jsem presvedcen, ze stat nema nejmensi pravo urcovat jakou substanci si dospely clovek vpravi do tela. Zaroven jsem presvedcen, ze zakon, ktery neni prospesny a navic je siroce porusovan je nadbytecny a nemravny.
    Je zcela prirozene zaplnit mezeru na trhu, coz Nova Unie Svobody udelala. Je zcela lhostejne, jestli jeji predstavitele kouri jointy, ci nikoliv (pravdepodobne nebudeme trvat na tom, aby trafikant za kazdou cenu byl i kurak :) ).
    Zustava otazka, jestli NUS chce svuj program naplnit. Domnivam se, ze ano - nebot poptavka je velka a na trhu nepusobi ekvivalentni konkurence.
    NUS neni reprezentovana o nic vetsimi bandity nez ostatni strany.
    Dale si dovoluji upozornit, ze pripadni volici NUS budou dominantne na ukor Zelenych, coz je vzhledem k levicovosti Zelenych snad jedine dobre.NUS by se pravdepodobne k Socanum nepridala nebot osobni nevrazivost ParoubekxNemec je jiz prilis velka.


    Komentář ze dne: 22.05.2006 02:13:51     Reagovat
    Autor: Renda - Neregistrovaný
    Titulek:DEFENZÍVÁ NEVÍ, ŽE FEŤÁK, SMAŽKA A HULIČ JSOU TŘI ROZDÍLNÉ POJMY
    (Původní text)
    Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku, jelikož porušoval publikační pravidla (D-F)

     
    Komentář ze dne: 22.05.2006 08:00:04     Reagovat
    Autor: Ifos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: DEFENZÍVÁ NEVÍ, ŽE FEŤÁK, SMAŽKA A HULIČ JSOU TŘI ROZDÍLNÉ POJMY
    Nebudu reagovat na vsechno, protoze placas pate pres devate. Ale zaujala mne ta cas o tvem chovani pod vlivem alkoholu. Nezlob se na me, ale pokud v tobe alkohol probouzi agresivni choutky, jsi agresivni hovado, ktere to za strizliva pouze vice ci mene uspesne potlacuje. Takze chyba neni v alkoholu, ale jen a pouze v tobe.

     
    Komentář ze dne: 22.05.2006 08:20:27     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: DEFENZÍVÁ NEVÍ, ŽE FEŤÁK, SMAŽKA A HULIČ JSOU TŘI ROZDÍLNÉ POJMY
    No, to bych si trošičku dovolil nesouhlasit.
    Jistou míru agrese v sobě máme naprosto každý,
    to není nic nepatřičného, bez agresivity v tom nepejorativním smyslu bychom nepřežili moc dlouho.
    Alkohol bohužel pomáhá tu agresivitu projevovat
    v situacích, kdy jí netřeba.

     
    Komentář ze dne: 22.05.2006 08:36:30     Reagovat
    Autor: Ifos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: DEFENZÍVÁ NEVÍ, ŽE FEŤÁK, SMAŽKA A HULIČ JSOU TŘI ROZDÍLNÉ POJMY
    Jistou davku v tom nepejorativním smyslu samozrejme ano, ale pokud ji v cloveku alkohol uvolnuje tak, jak je popisovano vyse, pak uz se IMHO nejedna o jistou davku agresivity v tom nepejorativním smyslu, alo o agresivni hovado. Ja osobne se nejspis asi ve strizlivem zivote nijak nepretvaruju, protoze pod vlivem alkoholu se chovam uplne stejne jako za strizliva, jen pry mluvim vic a o neco hlasiteji a hlasiteji a vic se smeju. Zadne agresivni (ani jine) choutky nemam.

     
    Komentář ze dne: 22.05.2006 08:43:45     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: DEFENZÍVÁ NEVÍ, ŽE FEŤÁK, SMAŽKA A HULIČ JSOU TŘI ROZDÍLNÉ POJMY
    Alejasně, já jen že spousta lidí má prostě v sobě nějaký ten vnitřní konflikt, je nevyrovnaná atd a ten alkohol to právě
    velmi často pomáhá uvolňovat takto nepatřečně agresivně.
    Jsi-li ty vyrovnaný, jen tě to šlechtí a užívání alkoholu pro tebe
    není problémová-riziková záležitost. Ale zase bych nemluvil o agresivních hovadech, to se podle mě týká velkého vzorku populace, že neví co se sebou, nemusí jít o nějaké psychopaty. Sám znáš určitě kolem sebe (ale ty jako slušný horal asi ne, jistě :))) ) spoustu jinak příjemných, normálních,
    zapojených lidí, ale když se napijou....

     
    Komentář ze dne: 22.05.2006 08:56:42     Reagovat
    Autor: Ifos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: DEFENZÍVÁ NEVÍ, ŽE FEŤÁK, SMAŽKA A HULIČ JSOU TŘI ROZDÍLNÉ P
    Ale Pavle, pokud ma nekdo v sobe vnitrni konflikt, mel by si ho bud sam vyresit, nebo vyhledat pomoc odbornika a ne to uvolnovat alkoholem nebo jakoukoli jinou drogou. To, ze nevi co se sebou pubertak chapu, ale dospelej clovek? A tvrdim, ze pokud je clovek za strizliva prijemny, normalni a pod vlivem alkoholu ne, tak je to u nej za strizliva jen a pouze pretvarka dana tim, ze se mu vyplati byt takovy. Kdyby nebyl "svazany" konvencemi danymi okolim, byl by agresivni hovado i za strizliva. V tom je ten jeho vnitrni konflikt. A nejde jen o agresivitu. Mam znameho ze ktereho alkohol dela pro zmenu hrozneho devkare :-)

     
    Komentář ze dne: 22.05.2006 09:12:17     Reagovat
    Autor: Pavel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: DEFENZÍVÁ NEVÍ, ŽE FEŤÁK, SMAŽKA A HULIČ JSOU TŘI ROZDÍL
    No to souhlasím, jenže 90 procent lidí své vnitřní konflikty prostě neřeší a nechávají to být, což mimo jiné vede k těm
    hrozivým alkoholovým statistikám. A zase bych trošku nesouhlasil s tím, že je to přetvářka atd... Člověk je složitá bytost a může být i nefalšovaně nepřetvářkovaně příjemný a hodný jedinec,ale má díky třeba debilní výchově nějaké ty rozpory, které se projevují jen v některých aspektech jeho života, ale neřešeny a viděny pak alkoholou optikou dělají pak to výrazně jiné chování po požití. U toho hulení je to taky,
    jenže to hulení není tak expresivní a člověk spíš o těch problémech pod vlivem přemýšlí a kouká na to, kam ty nitky vedou, přeci jen je to slabé psychedelikum-čili nabízí náhled do podvědomých částí naší psýché. Tuto schopnost alkohol bohužel pro většinu lidí nemá.

      |<- < 8 9 10 11 12 13 14 15 > ->| Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.