D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: It´s legal to fuck them all!
    (ze dne 18.05.2006, autor článku: D-FENS)

      |<- < 4 5 6 7 8 9 10 11 > ->| Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 19.05.2006 10:08:48     Reagovat
    Autor: Jakub B. - Neregistrovaný
    Titulek:Retorika
    Pokud D-fens myslí vážně svůj článek, tak mě zaráží rétorika kterou použil. myslím, že je velice povrchní odsoudit takto mělce celou skupinu kuřáků konopí. Samozřejmě některé body 100% sedí, ale některá argumentace mi příjde na úrovni normalizačního odsouzení "velezrádců".
    Sám jsem kuřák konopí. Mý přátele "hulí" také (ne fšichni), ale určitě by se ostře ohradili k zaškatulkování, které použil D*.

    Jinak, případ středoškoláka před maturitou:

    Chlapec nebyl přistižen ve škole. Ale na plese na záchodech. Což je pro něj polechčůjcí okolnost. Nemusím chodit daleko, stačí ať si všichni vzpomenou na svůj ples. Ve zkratce lze říct, že se jedná o alkoholické závody. A 3g trávy, to snad dnes nemůže nikoho překvapit.

    Nechci srovnávat účinky marihuany a alkoholu. . . .
    snad jen překvapivý výzkum : http://www.osel.cz/index.php?clanek=1499

    Měj te se a berte život s nadhledem

     
    Komentář ze dne: 19.05.2006 13:02:05     Reagovat
    Autor: Cita - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Retorika
    polechčůjcí ? to ma byt vtipne ?

     
    Komentář ze dne: 19.05.2006 15:55:39     Reagovat
    Autor: DDD - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Retorika
    Pravda, pravda, keby nas na plese odchytavali na wc, tak na matury nema kto ist... mladost pochabost, ale bolo fajn :)

    Komentář ze dne: 19.05.2006 10:34:53     Reagovat
    Autor: davidoff - Neregistrovaný
    Titulek:
    dobrý článek :) je tam pár nepřesností jakože ten kdo hulí neni smažka (názor člověka, který o trávě četl v novinách maximálně) a co mě nejvíc "poděsilo" názor, že každý, kdo hulí, je nepoužitelný ve společnosti, já hulim taky, pracuju x let, platim daně jak zmrd, tak si snad můžu pak zahulit aniž by mě u toho hned někdo obvinoval, že sem smažka.. ale co.. nad článkem jsem se pobavil, necítím se být jednou z těch smažek ohrnujících ruce nad prací... v podstatě je to o tom, že autor dost jednoduše hází lidi do jednoho pytle, což nelze....

    Komentář ze dne: 19.05.2006 11:15:13     Reagovat
    Autor: jargoon - Neregistrovaný
    Titulek:frajírek
    Jen tak tipuji, že přistižený frajírek byl ještě drzý a suverén nebo tak něco, jinak by to s ním možná nedopadlo tak hustě. (Asi jako, když při silniční kontrole naserete policajta.) A třeba to nebylo poprvé.

    D-Fensi: "S dědečkem k veterináři." To už jsem vážně smíchy ujel pod stůl. Nicméně i taková může být představa některých příznivců euthanázie.

    Komentář ze dne: 19.05.2006 11:21:49     Reagovat
    Autor: miki.cz - Neregistrovaný
    Titulek:pokračování příběhu...
    v dnešním vydání internetové verze LN si můžete přečíst roshovor s tím vyhozeným dárečkem. lidovky.zpravy.cz/vylouceny-student-kourim-dal-d2m-/ln_domov.asp?c=A060519_100110_ln_domov_bat

    Konec mě dostal: To nevím. Legalizace by ale asi byla dobrá, ne? Alkohol je taky legální. Když jsem byl v Praze na demonstraci, mluvil jsem i s ministrem spravedlnosti Němcem. Měl na triku nápis „Its legal to use it“ a slíbil mi, že se s mým vyloučením ze školy pokusí něco udělat.

    Komentář ze dne: 19.05.2006 11:29:01     Reagovat
    Autor: ch - Neregistrovaný
    Titulek:pro autora
    (Původní text)
    Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku, jelikož porušoval publikační pravidla. (D-F)

     
    Komentář ze dne: 19.05.2006 11:41:08     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: pro autora
    Ono je v tom clanku neco o cizincich? A D-Fens je z Moravy? To jsou veci. Dva nesmysly v tak kratke vete, nechtel bych od vas videt delsi souvisly text...

     
    Komentář ze dne: 27.05.2006 08:54:16     Reagovat
    Autor: ch - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: pro autora
    Tak lokaci jsem spletl. Koukam tedy, ze provincni komplexy vuci Praze nejsou domenou jenom Moravanu, ale kvetou i na ceskem vidlakove, kam jeste nestacilo dorazit thc.

    Vy inteligente, najdete si vyznam slova xenofobni ve slovniku cizich slov. Slovnik uvadi i nenavist vuci vsemu cizimu, to je presne pripad Dfense.

    A co se tyce delsiho souvislyho textu - napodobne.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2006 09:55:14     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: pro autora
    Inu, tech delsich souvislych textu jsem tu uz napsal hodne a hodnoceny jsou prevazne priznive... Xenofobie je nenavist k cizincum a jestli se neco podobneho v uvedenem materialu naleza, pak to citujte.

    Urazky si nechte pro sve nejblizsi, nikdo na ne neni zvedavy.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2006 10:33:23     Reagovat
    Autor: ch - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: pro autora
    Kde je v textu urazka? Takze znovu opakuju (jste natvrdly?), nalistujte si to ve slovniku cizich slov, at uz konecne znate cely vyznam slova xenofobie. Reagujete jako dement (to neni urazka, ale diagnoza). Na vase dalsi demence nereaguju.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2006 09:58:16     Reagovat
    Autor: Ifos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: pro autora
    Fascinuje mne jak se ti "fetaci" za tu svoji drogu do krve biji a to i uplne takto absurdnimi argumenty :-D Obzvlast pikantni je, jak ma tenhle (a bohuzel nejen tenhle) uzivatel pocit, ze je diky konzumaci THC neco vic nez ostatni lide a pritom opak je pravdou :-P

     
    Komentář ze dne: 19.05.2006 12:25:33     Reagovat
    Autor: ofr - Neregistrovaný
    Titulek:Re: pro autora
    Ha, Morava anektovala České Budějovice?

    Komentář ze dne: 19.05.2006 11:40:42     Reagovat
    Autor: Kaktus - Neregistrovaný
    Titulek:reakce na stárnoucího D-FENSe
    Nečetl jsem komentáře, proto se budu opakovat:

    1. smažka NEZNAMENÁ hulič, článek je o huličích

    2. mezi huliče (at s vnějšími visualními atributy či bez) se řadí 99% vysokoškoláků

    3. vnější atributy huličství jakožto i světonázor mají hlubší důvody, vyplývající ze specifických změn vědomí, což je zejména nehuličům svět nepřístupný

    4. že je z něčeho móda samou tu věc neznehodnocuje

    5. autonomie mladého autonomního člověka přechází s věkem v zodpovědnost a aktivitu přirozeně, ale ne ze dne na den

    6. zmrdí atributy bych u opravdu prohulené hlavy nečekal, zmrdí atributy jsou znakem a) cílevědomosti, b) ostrých loktů

    7. stárnutí provází konzervativnění, nostalgie, pocit cizosti dnešního světa, to je marné. ;-)

    Kaktus, ex-hulič (bez dredů), ve věku přibližně D-FENSově. :-)

     
    Komentář ze dne: 19.05.2006 11:44:23     Reagovat
    Autor: Kaktus - Neregistrovaný
    Titulek:Re: reakce na stárnoucího D-FENSe
    ...jo a tohle jsem zapomnel:

    US se totálně pomátli, z jejich kampaně se mi chce blít. Hrobaře Němce měli dávno zavřít do blázince.


     
    Komentář ze dne: 19.05.2006 12:59:11     Reagovat
    Autor: Cita - Neregistrovaný
    Titulek:Re: reakce na stárnoucího D-FENSe
    "2. mezi huliče (at s vnějšími visualními atributy či bez) se řadí 99% vysokoškoláků"

    Tohle je seriozni cislo nebo fetcino placnuti do vody ?

     
    Komentář ze dne: 19.05.2006 14:11:15     Reagovat
    Autor: RomanL - Neregistrovaný
    Titulek:Re: reakce na stárnoucího D-FENSe
    99% vysokoškoláků? Možná tak z humanitních směrů studia. Strojaři odjakživa chlastali.

     
    Komentář ze dne: 19.05.2006 16:29:18     Reagovat
    Autor: portwyn - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: reakce na stárnoucího D-FENSe
    A zajídali jsme to utopencema. Krásná vzpomínka :o))

     
    Komentář ze dne: 21.05.2006 01:37:29     Reagovat
    Autor: Otto - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: reakce na stárnoucího D-FENSe
    Chemici chlastali i hulili :-)

     
    Komentář ze dne: 21.05.2006 22:11:16     Reagovat
    Autor: on - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: reakce na stárnoucího D-FENSe
    no mozna kdysi, ted rozhodne chlastaji i huli....

     
    Komentář ze dne: 19.05.2006 16:28:31     Reagovat
    Autor: portwyn - Neregistrovaný
    Titulek:Re: reakce na stárnoucího D-FENSe
    Tvrzení "99 % vysokoškoláků hulí" (trávu, předpokládám) je blbost. To by znamenalo, že 99 % vysokoškoláků dokáže udržet kouř marihuany v plicích tak dlouho, aby začal působit - jenže na to musíte mít trénink z tabáku. Sám o sobě mohu tvrdit, že bych to nedokázal ani náhodou. Nejde o morální zábranu - prostě bych vykašlal i plíce. Určitě nepatřím mezi jedno procento...
    Pokud mám od mně známých huličů mylnou informaci ("trávu musíš chvíli držet v plicích"), tak mne opravte.

     
    Komentář ze dne: 21.05.2006 22:13:40     Reagovat
    Autor: - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: reakce na stárnoucího D-FENSe
    no 99 procent bych rekl ze to zkusilo a pravidelne (na urovni chlastani) huli tak 60 procent obyvatel koleji na strahove, ti co bydli doma u rodicu to maji trochu tezsi

     
    Komentář ze dne: 22.05.2006 19:00:03     Reagovat
    Autor: portwyn - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: reakce na stárnoucího D-FENSe
    No a jak teda s tím tvrzením "trávu musíš dlouho držet v plicích"? Je to tak, nebo ne?

    Protože jestli ano, tak hulit může jen zkušený kuřák.

     
    Komentář ze dne: 28.05.2006 13:07:22     Reagovat
    Autor: Pawlik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: reakce na stárnoucího D-FENSe
    Ano, ale.. Je to něco jiného, znám spoustu nekuřáků, kteří hulí, já sám jsem bývalý hulič a jako kuřák znám rozdíl. Např u nás v horách je hodně v kurzu vodní dýmka a tu svátečně kouří i nekuřáci cigaret.

      |<- < 4 5 6 7 8 9 10 11 > ->| Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.