D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Kázeň musí být II.
    (ze dne 04.07.2007, autor článku: Root)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 04.07.2007 18:30:19     Reagovat
    Autor: serwall16 - Neregistrovaný
    Titulek:Pořádek...
    ...musí být, tak je to správné, ...kdyby to nebylo k pláči, tak bych se smál na celé kolo. K IQ policisty PČR asi toto: ...žádný chytrý z nebe nespadl, ale kokoty shazovali plnými hrstmi...

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 12:10:16     Reagovat
    Autor: Tinitus - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Pořádek...
    (Původní text)
    Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku, jelikož se jedná o stupidní pokus o vyvolání flamewar. (R)

    Komentář ze dne: 04.07.2007 18:34:14     Reagovat
    Autor: oldc - Neregistrovaný
    Titulek:Život a poslanci tropí hlouposti
    Přesně toto byl smysl nového zákona, vyloučit z provozu slušné řidiče.Pokud byl záměr autorů jiný, tak se jim to určitě nepovedlo.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 19:44:43     Reagovat
    Autor: nick - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Život a poslanci tropí hlouposti
    počkat,četl jsem si oba články a říkám si to snad není možný????
    je ti pravda na 100% není to něják přikreslené???nemyslím to zle,ale nechce se mi tomu věřit.

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 00:19:58     Reagovat
    Autor: Alfik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Život a poslanci tropí hlouposti
    fakt, taky myslím, že tohle nemůže být pravda. To mělo vyjít 1. 4. a D-fens to popletl a publikoval až teď, to přeci není možný.
    I když. Dnes jsme s ženou jeli nakupovat a na parkovišti jeden pirát s felicií ujel asi 2-3 metry v protisměru aby nemusel objíždět půl parkoviště a zaparkoval hned za druhým autem (z toho soudím, že ujel asi tak ne víc než dva až tři metry) a hned u něj byli eMPíci, spustili maják a podle doby jakou tam byli tak myslím, že nejméně pokutě neunikl. Holt přísnost musí bejt. Stalo se LetaPáně tohoto, dnes kolem poledne v MB u Sparu. Čest té hlídce za potírání pirátství na silnici a ochranu bezpečnosti spoluobčanů.

     
    Komentář ze dne: 09.07.2007 14:04:33     Reagovat
    Autor: Smidra - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Život a poslanci tropí hlouposti
    Ja myslim, ze tohle je opravdu pribeh ze zivota. Jak znam tupost policajtu a debilitu uredniku, tak vsechno tohle se mohlo opravdu odehrat.

    Komentář ze dne: 04.07.2007 18:40:27     Reagovat
    Autor: Keny82 - Neregistrovaný
    Titulek:tak nevím...
    Mám se smát, nebo brečet? Podle jmen účatstníků je jasné, že je to smyšlený příběh. Je ale opravdu "smyšlený" a tak nereálný v současném právním prostředí?... Takže je mi spíš k tomu pláči...

    Komentář ze dne: 04.07.2007 18:41:09     Reagovat
    Autor: bd - Neregistrovaný
    Titulek:
    A to se opravdu stalo?

    Komentář ze dne: 04.07.2007 18:55:50     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Případ pro ombudsmana?
    Neni to případ pro ombudsmana?

     
    Komentář ze dne: 07.07.2007 16:40:16     Reagovat
    Autor: foibos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Případ pro ombudsmana?
    Není, bídný konec Evženův kvůli neúplné lékárničce a chybějící žárovce je naštěstí jen Rootova fabulace, protože zřejmě nebude úřadu, který by uvedené považoval za nezpůsobilost ve smyslu § 22/1 a) zákona o přestupcích tinyurl.com/22b35j. Za skutečné a úřady vymáhané nesmysly považuji třeba obligatorní pětadvaceti až padesátitisícové pokuty, pokud při nehodě zraníte jen sám sebe, ad absurdum narazíte do stromu a přiznáte se, že vás bolí ruka, anebo spadnete z kola a odřete si koleno. Vše kvůli chybějícímu slovíčku -jiné- před slovem -osoby- v § 22/1 h) tinyurl.com/22b35j.

    Komentář ze dne: 04.07.2007 18:58:06     Reagovat
    Autor: Mário - Neregistrovaný
    Titulek:
    Roote, vy jste se měl realizovat v době Bakalářů, Dietl by plakal ponížením...:))
    V baladě o žárovce mi bylo nejvíc líto paní Nováčkové, ztráta končetiny je horší malér než řidičák v čistírně.
    K tomu pořádku: příběh vrhá nelichotivé světlo na policajty (nic proti tomu), a ze hry nám trošičku vypadli její scénáristi: PSP ČR a kriplové ve funkci zvané ministr vnitra a ministr dopravy; v konkrétním obsazení statista Řebíček a vtipný muž Langer, jehož grimasoidní úsměv je momentálně v podpalubí kvůli nové blamáži na obzoru: causa Pitr.
    Jestli budeme nadále všechnu pozornost věnovat tomu, jak to kdo stihne z Prahy do Brna a koho si pozve Honza Kraus do další plkšou, silniční zákony zůstanou nadále vděčným tématem k silničním baladám.
    Vidle do ruky, přátelé...

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 19:47:27     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    To je mozna popsano spatne. Doslo k trzne rane na ruce o rozmerech cca 10x10 cm, hluboke asi 2 cm.

    Blbe svetlo na policajty to nevrha. Ti policajti v tom clanku delaji presne to, co jim zakon uklada.

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 12:58:52     Reagovat
    Autor: Hucul - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Nojo, delali jen to, co jim zakon uklada. Zajimavy, ze v Nemecku, Svedsku ani Francii mne nikdy v zivote nezastavil policajt proste jentak, protoze nemel co na praci a chtel mi zkontrolovat lekarnicku. Zjevne maji na praci dulezitejsi veci, nez preventivni buzeraci. Je ale dobre si vsimnout, ze v usecich, kde jsou caste nehody nebo nebezpecne prehemzene kolony, je vzdycky nejaky policajt pobliz.
    Nicmene, berme si z pribehu pouceni a neosetrujme obeti autonehod ze sve vlastni lekarnicky. A doufejme, ze pribude autonehod posrancu a ministru, pri kterych se elegantne skaci k zemi kazdy, kdo by jim snad mohl pomoci.

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 20:10:30     Reagovat
    Autor: Jack - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    "ze v usecich, kde jsou caste nehody nebo nebezpecne prehemzene kolony, je vzdycky nejaky policajt pobliz.
    "

    Jo, toho jsem si všiml i tady u nás - vždycky když dopravu řídí policajt, tak se tvoří největší zácpy a stávají se nehody... :-)))

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 16:43:33     Reagovat
    Autor: Hucul - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Krasne receno. :o)))

     
    Komentář ze dne: 09.07.2007 12:57:15     Reagovat
    Autor: Martin - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    V Německu mne policajti stavěli "jen tak" už několikrát, v Rakousku též. Kontrolovali mě i na odpočívadle, jestli jsem náhodou to auto neukrad. Taky několikrát. Chovali se úplně stejně jako ti naši, byla z nich cítit mírná arogance, ale ne zas tak velká aby to bylo na nějaký protest, zkrátka se chovali korektně v mezích zákona. Výživný historky s cizíma policajtama má náš firemní řidič - dlouhý léta řidič kamionu, to by se zdejší pravicová komunita divila!

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 16:43:04     Reagovat
    Autor: Hucul - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Zvlastni, asi vypadam velmi duveryhodne a moje auto taky. Jeste ani tuk.

     
    Komentář ze dne: 09.07.2007 14:58:26     Reagovat
    Autor: dagou - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Oběti autonehod ošetřujme, ale po příjezdu dopravní policie si nechejme potvrdit příslušnou bumážku o použití lékárničky. Výhodou takového počínání je nejen neobvinění z neposkytnutí pomoci, ale i to, že na kterékoliv služebně dopravní policie vám dají oproti bumážce lékárničku novou. Taková lékárnička má jednu nespornou výhodu oproti jiným - je nezpochybnitelně předpisová a jako taková zcela nenapadnutelná blbem ve švestkově modrém stejnokroji potlačujícím nějaký svůj mindráček. Navíc bumážka při kontrole funguje dočasně jako ta chybějící funkční lékárnička.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 16:41:56     Reagovat
    Autor: Hucul - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    To je sice moc pekny, ale vsadim se, ze mi daji lekarnicku, ktera mi nebude pasovat do vyhrazeneho prostoru v kufru. Takze si stejne musim koupit a zacvakat novou.
    Jak jsem parkrat uz videla, ridici stejne neumeji poskytovat prvni pomoc, jen tam stoji a koukaji, jak umirajici umira, takze co se stresovat s lekarnickama?
    Obvineni z neposkytnuti pomoci je irelevantni v pripade, ze prohlasite, ze jste byli v soku. Pak naopak vy jste byli osobou, ktere bylo treba poskytnout pomoc. Ne, ze bych touzila neco takoveho delat, zvlast kdyz narozdil od vetsiny prvni pomoc umim dobre. Ale hodi se to vedet v pripadech, kdy se hleda, koho by tak slo za neco potrestat.

     
    Komentář ze dne: 12.07.2007 10:19:26     Reagovat
    Autor: metal.panther - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Poskytnuti "prvni pomoci" muze mit taky svoje uskali. Ad Absurdum... Poskytnete nekomu prvni pomoc a on vas potom zazaluje, ze jste neco zmastili a ze je to vase vina, ze dneska napriklad nevidi nebo ma spatne srostlou zlomeninu. A bude to stat o hodne vic, nez jenom "hlavniho hrdinu" v clanku. Svini je na svete habakuk. Az sem jsme to dopracovali. Vzpominam si na vetu, kterou mi rekl muj otec. "Muj instruktor v autoskole nam "mimo kameru" rekl. Nikdy nikoho zraneneho neberte do auta. Pokud mozno, tak mu ani neposkytujte pomoc, ale zavolejte ji. K poskutnuti prvni pomoci nikdo nikoho nemuze nutit. Je to projev svobodne vule a jako kazdy dobry skutek musi byt po zasluze potrestan. A sranda zacne treba v okamziku, kdy vam zraneny exne v aute. Je to mozna tvrde a nehumanni, ale bohuzel."

     
    Komentář ze dne: 12.07.2007 10:41:20     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    no, z toho je spíš vidět, že málokdo má schopnost zachovat chladnou hlavu, když je vystaven situaci, kdy má první pomoc poskytnout.

    já to řeším následovně:

    1) vlastní auto zaparkuju tak, aby ho nikdo nerozstřelil

    2) vyhodnotím zranění a buď provedu nezbytný úkony nebo okamžitě volám sanitku

    3) v lékárničce mám chirurgické rukavice, protože při vší úctě, rád pomohu, ale netoužím po tom, abych se nakazil nějakou infekcí - totéž ten bazmek pro dýchání z huby do úst

    4) je třeba být ostražitý, aby do vás při zachraňování nenaboural nějakej kokot - na dálnici jsem takhle jednou pomáhal otočit moskvič ze střechy na kola a pak jsme see pokoušeli vzadu otevřít zablokovaný kufr. najednou mě zamrazilo, tak jsem se otočil a vidím krávu řidičku, kterak si to šine po krajnici - stačil jsem jen zařvat, uskočili jsme a v další vteřině ta <|> narazila přesně do míst, kde jsme před okamžikem stáli ..

    4) hýbat se zraněným má smysl pouze v případě, kdy hrozí, že uhoří - dle odborníků v 90% platí, že v případě úniku paliva auto vybuchne hned nebo nevybuchne, ale jednou se mi stalo, že jsme takhle běželi pomoct k bouračce, která řachla, když jsme od toho byli tak 20m; pláclo to se mnou o zem a do smrti nezapomenu na ty ruce v zakouřený kabině, jak se člověk uvnitř snažil z posledních sil rozbít okno a utýct - neutekl - takže od tý doby bych nikdy už neběžel k autu, co doutná;

    5) prvnípomoct by se dle mého názoru měla spíše omezit na zastavení krvácení, základní oživovací postupy a koomunikaci se zraněným, který je v šoku. další je lepší nechat odborníkům.

     
    Komentář ze dne: 13.07.2007 17:12:11     Reagovat
    Autor: Jirka - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

    Komentář ze dne: 04.07.2007 18:59:00     Reagovat
    Autor: anonymní anonym - Neregistrovaný
    Titulek:
    Dobrá story,jak ze života. Jen malá technická: v minulým příběhu měl Evžen feldu a tu najednou má fáčko? ;)

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 19:49:19     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Huh, skleroza. On mel mit puvodne facko i v prvnim dile, pak jsem to nevim proc zmenil...

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 22:56:09     Reagovat
    Autor: Locke - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Nemaje na první pokutu ze svého příjmu, vystavil Feldu mezi ostatní leštěnky do bazaru a synovec mu sehnal vymazlený fáčko f karbci a na plechách.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 23:53:47     Reagovat
    Autor: . - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Proste hotovou vonafku...

    Komentář ze dne: 04.07.2007 19:23:45     Reagovat
    Autor: Caleb - Neregistrovaný
    Titulek:
    No, Roote, tak jsme si poplakali nad vasim dojmenym clankem ala "vohnouti Esmeralda o 411" a ted se muzeme vratit do reality. Podle zakona totiz tech vasich 5 bodu, 5 az 10 tisic pokuty a pul roku bez ridicaku je za:

    "řízení vozidla, které je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích podle zvláštního právního předpisu tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích."

    Nicmene musim uznat, ze vase fantazie je celkem bujna - chybejici zarovka a zavazna nezpusobilost k provozu na pozemnich komunikacich? A mimoto, co by asi policajti VECER delali na silnici vedouci do zapadakova, jaky popisujete? Kontrolovali lisky a zajice, jestli nemaji blechy nebo vzteklinu?

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 19:29:44     Reagovat
    Autor: Martin - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Že by ta hlídka byla kousek před městem, kde bydlí???

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 19:32:21     Reagovat
    Autor: Caleb - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    No ja jen, ze VECER jsem nikde nevidel hlidku uz rok, tak asi proto...

    Ale to je jen technicky detail, ta story je totiz mimo misu uz svou podstatou.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 19:33:12     Reagovat
    Autor: Kadel - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Tak tedy - žárovka je za litr, osobní zkušenost mé kamarádky (a je hezká, takže pro chlapa by to byla asi dražší a možná i s bodama). Za kolik je lékárnička, netuším,a le bude to obdobné.

    Zrovna nedávno jsem viděl obecní kryšoty stavět ve vesnici s population slabejch 200 kolem půlnoci a neměli tam radar (věděl bych o něm, modří už tuší proč), takže ty blechy a vzteklinu asi fakt sledujou.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 19:44:39     Reagovat
    Autor: Caleb - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Jo, obcas policajti delaji v patky a soboty vecer bezpecnostni "akce", jestli mladi nejezdi ze zabavy nameteni, resp. jestli ridic je strizlivy. Jen se mi nejak nezda, ze by dedina s 200 obyvateli mela obecni polici?!?

    Tak jako tak, v zakone zkratka neni zadny zpusob, jak by bylo mozne za chybejici zarovku prisit body. Racte se presvedcit sam:

    http://www.novapravidla.cz/prestupky_a_postihy/prehled_prestupku/

    Ale uznavam, vyse pokuty, to uz je vec jina...

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 20:51:35     Reagovat
    Autor: Kadel - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Kryšoti nemusí být zrovna v katastru obce, která je zřídila, řada dědin má dohodu s většími obcemi v okolí (typicky např. Brandýs, Kladno ...)

    O body za žárofčičky či trojcípý šátek se nehádám, nikdy jsem to nebyl nucen řešit osobně.

    Když mne flojdi v noci zastaví, neopruzují, dají mi dejchnout a odhopkaj, jsem jim v duchu i vděčný. Třeba fakt pár vožralejch hovad odlapěj. Věřme, že šlo zrovna o takovouhle akci ...

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 19:56:03     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Ted jde jen o to, jak organ interpretuje slovo zavazna. Kazde pochybeni je prece zavazne, to nevite? Prece organ statni spravy nerekne, ze se zabyva pochybenim bagatelnim.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 22:52:30     Reagovat
    Autor: Caleb - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    V poradku. Tak az se nekde treba z novin dozvite o pripadu, kdy nekomu za popadlou lekarnicku ci chybejci zarovku sebrali na 6 mesicu ridicak, dejte zde vedet formou skutecneho clanku (ne pohadky).

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 00:09:20     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Presne tak. Nebo az budou chtit po nejakem cyklistovi 25.000 za to, ze se zranil sam pri padu z kola. Same pohadky.

     
    Komentář ze dne: 09.07.2007 12:35:52     Reagovat
    Autor: pivko - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Již došlo k rozhodnutí ve správním soudnictví (tuším Krajský soud v Hradci Králové), které sporné ustanovení zákona vyložilo tak, že musí jít o zranění jiné osoby, než je viník nehody, aby bylo možno postih uplatnit.

    Ona ta judikatura občas ty nejhorší blbosti našich zákonodárců opraví (občas zase ale nějaké i přidělá - to už je ale zase jiná pohádka).

     
    Komentář ze dne: 09.07.2007 12:33:34     Reagovat
    Autor: pivko - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Nemyslím si, že by něco takovýho v popsaný situaci bylo možný. A jestli je nějakej Pepík, dopravní policista v Újezdě nad Lesy či baba v tamtéž na místním úřadě schopna na něco takovýho přijít, tak od toho je odvolačka. A přinejhorším správní soudnictví. Nemůže to projít, tím jsem si 100% jistý. Jiná věc je, že se lidi často neodvolaj.

     
    Komentář ze dne: 09.07.2007 12:48:22     Reagovat
    Autor: JL - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Roote, prokázal si mockrát nadpůrměrnou bystrost, takže se mi nechce věřit, že jsi konec té věty skutečně jen přehlédl.

    "...bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích."

    Chybějící obvaz a žárovka ve výbavě může někoho ohrozit?

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 01:09:14     Reagovat
    Autor: Filip - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Predesel jste me, aspon se nemusim rozepisovat. Takhle to vypada prakticky vzdy, kdyz si root zacne na d-fensovi hrat na pravnika. Jen tentokrat je to do nebe volajici...

     
    Komentář ze dne: 09.07.2007 14:45:11     Reagovat
    Autor: pivko - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    No Root se holt stal obětí své fabulace, to se semtam stává :o) Bohužel podobně to občas dopadne i v případě, že si "na právníka" začnou hrát někteří kolegové z branže, nebo nedejbože státní úředníci.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 02:04:59     Reagovat
    Autor: Filip - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    To mate pravdu, ale aspon je vic prace pro ty, kteri maji dobrou povest. U Roota me to ale mrzi, protoze do doby, nez "si zacal hrat na pravnika" byl mym nejoblibenejsim a nazorove blizkym autorem na D-F.

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 02:29:38     Reagovat
    Autor: Ivo - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Nevím co na tom vidíte za bujnou fantazii. Moje vozidlo (Citroen SAXO) bylo prohlášeno za nezpůsobilé. Důvod?
    Blinkry měly příliš světlou barvu (nabarvené žárovky měly žlutý lak popraskaný a místy sloupaný). Moje ubohé argumenty, že jsem s takovou zradou nepočítal a že si koupím u benzínky nové žárovky a vyměním je byly rázně smeteny.

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 20:35:04     Reagovat
    Autor: neb - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Niečo podobné sa stalo aj mne, našťastie bez následkov. Pri kontrole osvetlenia auta som si všimol že jedna smerovka svieti na bielo a keď som pozrel na žiarovku, tak tá žltá farba bola značne popraskaná a opadaná.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2007 23:55:38     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    doporučuji nastudovat zák 341/2002Sb, konkrétně par.36, odst 1 říká "Jsou-li na vozidle závady, které ohrožují bezpečnost provozu na pozemních komunikacích, nesmí být vozidlo užito v provozu na pozemních komunikacích, s výjimkou nouzového dojetí"
    takže chbějící žárovka a neúplná lékárnička umožňuje nouzové dojetí

     
    Komentář ze dne: 09.07.2007 09:26:51     Reagovat
    Autor: martin - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    za popraskanou barvu na zarovce (zluta) vyhazujou i od STK (Liberec)...
    "pohadkovy pripad" neni nerealny, v CR se jede podle zakonu a ne podle zdraveho rozumu....

     
    Komentář ze dne: 09.07.2007 12:53:21     Reagovat
    Autor: JL - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    No i značně jednoduchá logika stačí k rozlišení žárovky v lampě, která svítí protijedoucím do očí, a žárovky, uložené někde v kufru.

    Rootovi musel v minulosti nějaký úředník strašlivě ublížit. Ten skutečný příběh by mě zajímal daleko víc než imaginární, třeba bych ho konečně trochu pochopil.

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 17:52:13     Reagovat
    Autor: Vector - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Buzerovali lidi a čekali na těch pár "lufťáků" co je můžou smáznout za alkáč, nebo žárovky, protože s místníma si nemůžou dělat zle a potřebujou vykázat činnost.

    Nevim v jakym světě žiješ ty. Já dostal flastr za chybějící zadní nárazník (prej ostrý hrany) asi sem to měl těch 200metrů na dílnu, když se stmívalo dotáhnout na odtahovce.

    Komentář ze dne: 04.07.2007 19:24:37     Reagovat
    Autor: deus - Neregistrovaný
    Titulek:Ještě jednu, prosím.
    Tak a teď ještě třeba tu o Smolíčkovi Pacholíčkovi a můžu jít s klidem spát.

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 00:10:48     Reagovat
    Autor: Mike - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Ještě jednu, prosím.
    A co ty mas za problem? Prasivy auto nebo neumis ridit?

    Komentář ze dne: 04.07.2007 19:31:18     Reagovat
    Autor: Ross - Neregistrovaný
    Titulek:Realita?
    Pratele, je preci uplne jedno, zda se neco podobneho skutecne stalo nebo ne ... dulezite je, ze se neco podobneho stat MOHLO a v takovem prostredi preci zit nechceme ... tedy alespon doufam, ze vetsina ctenaru D-fens zit nechce ...

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 19:55:43     Reagovat
    Autor: I.R. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Realita?
    vono se mohlo taky klidně stát,že jste takhle jel po silnici a tou dobou ujel medvěd na motorce z cirkusu,zablokoval vám cestu,vytáhl vás z auta a natrhl vám prdel.
    to se stát taky mohlo a v takovém prostředí žít nechceme.
    zakažte učit medvědy jezdit na kole.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 20:09:22     Reagovat
    Autor: Ross - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Realita?
    No jo ... jenze pravdepodobnost je zrejme mnohem nizsi a co hur: medved na motorce (mam-li se drzet tohoto slabomyslneho scenare) nema oporu v zakone ... zatimco prehnane a nesmyslne postihy ridicu ano - A to je duvod, proc bezduvodne postihy ridicu formuji prostredi ve kterem zijeme a meni jej na svet, ve kterem se rozumne uz skoro zit neda ... na rozdil od medveda na motorce - ten neformuje nic ... ale necekam, ze to pochopite .)

     
    Komentář ze dne: 09.07.2007 12:57:55     Reagovat
    Autor: JL - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Realita?
    Ano, postihy řidičů jsou nesmyslné a přehnané, to se určitě schodnem všichni. Ale proč na ně upozorňovat takhle demagogickým způsobem? Opravdu si tím Root někoho získal?

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 20:14:16     Reagovat
    Autor: OC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Realita?
    Jenže proti medvědu se mohu bránit, aniž by to na mne přivolalo medvědy z celého polesí. Odvezu-li si posléze medvědí kůži co předložku ke krbu, šťastně to tím skončí.

    Proti policistům se sice také mohu bránit, avšak důsledkem bude to, že jich bude neustále přibývat; odvezl-li bych si několik dutých policejních hlav co ozdobu na zeď v loveckém salónku, přišla by si pro ně URNA se samopaly.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 21:37:27     Reagovat
    Autor: I.R. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Realita?
    mně se prostě ten článek zdál malinko přehnanej,tak jsem to trošku rozvedl.... ještě o chloupek dál.
    podle mé zkušenosti se dá s policajtem vyjít.
    a to i s městskýma.pokut jsem moc neplatil a když tak jsem si to zasloužil.

    v tomto konkrétním případě bych jim řekl,ať si zkontrolují u kolegů a pokud by na pokutě trvali,pokusil bych se to medializovat,alespoň by byla nějaká legrace :-))

    vy to furt hrotíte... policejní hlavy samozřejmě duté,unra....takovejhle svět není.


    Komentář ze dne: 04.07.2007 20:55:06     Reagovat
    Autor: A - Neregistrovaný
    Titulek:Chybí mi tu jedno poučidlo:
    Každý dobrý skutek je vzápětí odměněn krutým a spravedlivým trestem! [/b
    Žárovky nemáte na půjčování nebo svícení ale proto, abyste mohl s policajtama provozovat zavedený rituální obřad. Totéž platí pro lekárničku. Já vozím lékárničky dvě. Jednu skoro novou, nedotknutelnou, určnou k uctívání policejních božstev a jednu prošlou, pro praktické použití. Občas, jsem-li v dobrém rozmaru, tou prošlou lékárničkou poliše škádlím. Oni to také nemají lehké a tak si zaslouží chvilku rozptýlení.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 23:09:55     Reagovat
    Autor: Mário - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Chybí mi tu jedno poučidlo:
    Gratuluji ke komentáři s nevídaným nadhledem!

     
    Komentář ze dne: 09.07.2007 13:13:57     Reagovat
    Autor: starsky&hutch - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Chybí mi tu jedno poučidlo:
    Dekuji za trefny komentar!

    Komentář ze dne: 04.07.2007 20:59:29     Reagovat
    Autor: kocour - Neregistrovaný
    Titulek:
    Příliš spekulativní. Dohnané ad absurdum. Pochybuji že tohle by se stalo. Hlavně že je senzace na světě.

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 22:27:29     Reagovat
    Autor: Ifos - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Tak ja hodne zhruba popisi jak prisla o papiry a buro pred dvema mesici jedna moje kolegyne:
    Jela po prehledne rovne silnici a objizdela auto, ktere stalo kousek pred krizovatkou u chodniku, to auto najednou bez blinkru vyrazilo prudce doleva a sejmulo bok auta me kolegyne. To druhe auto ridila gerontka s propadlym gerontskym osvedcenim ridit, ktera podle vlastnich slov jela poprve po pul roce. Ale tvrdila, ze neparkovala, ale ze cekala na krizovatce na odboceni doleva. Nikdo se ji neptal proc takto cekala bez blinkru, u prave krajnice a v dobe kdy v protismeru nic nejelo. Bylo to "tesne" pred krizovatkou, kde se nesmi predjizdet (nikdo neresil, ze to bylo ve skutecnosti objizdeni), takze kolegyne dostala zakaz rizeni na pul roku (s prislibem trech mesicu, protoze i ten urednik co to projednaval uznaval, ze je to debilni zakon, ale ze to bohuzel takto nejnizsi moznou hranici "vyresit" musi) a pokutou pet tisic. Gerontka z toho vyvazla jen s dvoutisicovou pokutou, ridit mohla dal a vubec nikomu nevadilo, ze vlastne za volant v te dobe ani nesmela sednout :-(
    Tak takovy je jeden z mnoha pravdivych pribehu vsednich dnu svou absurdnosti tak moc podobny pribehu co napsal root :-(

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 01:18:12     Reagovat
    Autor: Filip - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Kolegyne udelala velkou chybu, kdyz si najala spatneho pravnika. Nebo snad.. ne, nerikejte ze zadneho nemela...

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 12:02:21     Reagovat
    Autor: Ifos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ne, nemela zadneho ... ono by mozna uplne stacilo, kdyby se i bez pravnika odvolala pripadne podala stiznost na postup PCR, ale rozhodla se po te peripetii co uz s tim zazila neriskovat pripadny horsi postih, setrit dalsi cas a hlavne svoje nervy - je to mlada holka, tak z toho mela docela depku a radeji sklopila usi :-( Bohuzel :-( Ale uz jen to, ze je neco takoveho vubec mozne svedci dost o tom jak moc je ten stavajici zakon a urednictvo shnile :-(

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 14:15:26     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Tak, system si troufa to co si troufa prave proto, ze mnoho lidi nema nervy na to, aby si nenechali srat na hlavu. Ty lidi samozrejme chapu, logika "stejne se prava nedovolam" smysl svym zpusobem dava, ale to je koren problemu.

     
    Komentář ze dne: 06.07.2007 07:09:32     Reagovat
    Autor: Ifos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Roote, souhlas, ja bych to tak nejspis nenechal (mj. i proto, ze je pro me ridicak zivotne dulezitej jak v praci, tak ted s dalsim mimcem i doma). Presvedcoval jsem ji, at za tim jde, ale je plnoleta a svepravna a bohuzel se rozhodla tak jak se rozhodla :-( Ale na druhou stranu bud rad - z pohledu tohohle skutecneho pribehu ani ten tvuj pribeh uz nevypada az tak moc nerealne ;-)

     
    Komentář ze dne: 06.07.2007 12:34:26     Reagovat
    Autor: Filip - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    V tom případě dostala co si zaslouží. Chtěla se sebou nechat vyjebat, bylo s ní vyjebáno. To je docela tuctový příběh.

     
    Komentář ze dne: 07.07.2007 10:21:21     Reagovat
    Autor: Ifos - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A nemas pocit, ze k necemu takovemu vubec nemelo dojit???

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 02:01:25     Reagovat
    Autor: Filip - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jako pravnik pocity nepouzivam, pracuji s realitou (faktickou a mnou vykonstruovanou).

     
    Komentář ze dne: 09.07.2007 11:32:42     Reagovat
    Autor: D.a.l.i - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re:
    Takto prisel o papiry kolega, kteremu se stalo temer to same - objizdel/predjizdel? na zakazu predjizdeni, ktere se najednou rozjelo, on s tim nepocital. Mel to za podobnou pokutu a taky 3 mesice jezdil do prace autobusem (a defacto mohl pracovat jen v kancelari, protoze nase prace znamena i jezdeni za zakazniky).

     
    Komentář ze dne: 04.07.2007 23:19:44     Reagovat
    Autor: t.t. - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    nezapomeňte, že žijeme v zemi, kde se děti zavírají do blázince, když si rodiče nerozumí. tady je totiž možný úplně fšechno.

    Komentář ze dne: 04.07.2007 21:02:34     Reagovat
    Autor: kat - Neregistrovaný
    Titulek:
    Je to sice OT, ale...kázeň musí být!

    zpráva idnes:
    "Pět pražských dopravních policistů, kteří byli obviněni z korupce v souvislosti s napojením na jednu asistenční službu, u policie skončilo. Pražský policejní šéf je propustil ze služebního poměru. Prohřešky podřízených odnese i vedoucí útvaru, který bude vyměněn. Celý útvar také přesídlí na jiné místo.

    Chybí mi ještě exorcista, svěcená voda a očistný plamen:).

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 19:11:42     Reagovat
    Autor: Lisa - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    No, pokud tohle rozhodnutí nebude zršeno s tím, že přece vlastně o nic nešlo a že nadřízený je přepjatý, tak snad ani není ta svěcená voda potřeba, i kkdyž, neuškodí určitě a možná by mohla i pomoct.

    Komentář ze dne: 04.07.2007 21:52:29     Reagovat
    Autor: axlboy - Neregistrovaný
    Titulek:Absurdni
    ...ale hezky..... a docela si to v realu dokazu predstavit. :)

    Komentář ze dne: 05.07.2007 06:38:35     Reagovat
    Autor: K®ok - Neregistrovaný
    Titulek:sss
    Ach bože...další seriosní IMHO positivní parasit, jehož diagnosa slove sklerosa & neurosa. Navíc má nepříznivou prognosu.

    Komentář ze dne: 05.07.2007 07:37:59     Reagovat
    Autor: DrZak - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Kázeň musí být II.
    Root plz povedz ze je to vymysel :)))

    Inak teraz som si uvedomil, ze je vhodne si zapisat cislo fizlov a presne si pamatat cas a miesto nehody.

    Komentář ze dne: 05.07.2007 07:58:54     Reagovat
    Autor: jindra - Neregistrovaný
    Titulek:hmm
    Z toho vlastně plyne, že pokud chci někomu poskytnout první pomoc musím vozit lékarničky dvě. Jednu která je na léčení a druhou jako povinnou výbavu.
    Jinak musí holt ženská udržovat odstup od vozidla, které jede před ní a nezničil by jí trám favorita.

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 08:42:19     Reagovat
    Autor: Jan Pracka - Neregistrovaný
    Titulek:Re: hmm
    S tím odstupem od vozidla to bývá tristní. Právě včera za mnou jela ženská s odstupem tak 3 metry. Napřed jsem ji problikával brzdovými světly, nic. Potom jsem zpomaloval zase nic. Musel jsem skoro zastavit než pochopila že chci aby mne předjela. Některé ženské za volantem jsou blbé.

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 11:19:42     Reagovat
    Autor: Arnošt - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: hmm
    Na to je dobrá rada. Když ani brzdová světla nepomohou tak vyčkej, až uvidíš nějakou z mnoha děr v silnici a těsně před ní se ji vyhni. Až uvidíš v zrcádcích velké hupsnutí tak věř, že mezera mezi vozy se zvětší...

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 13:08:00     Reagovat
    Autor: Hucul - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: hmm
    Kdyz to dela zenska v nejaky nakupni tasce, je to jeste cajicek, mne to delal zjevne nalozenej kamion! A to je ten ridic kua placenej za to, aby umel ridit!!!

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 19:14:58     Reagovat
    Autor: Lisa - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: hmm
    Bohužel, i někteří chlapi za volantem jsou blbí a protože je chlapů víc a občas řídí i takové ty velké věci plné, řekněme, nafty, tak je to místy o nervy. Ženská ve fordu Ka plném odličovacích tamponů ještě ujde:P
    (Ano, dozvěděla jsem se, že existuje něco jako odličovací tampony. Moje nová spolubydlící nepoužívá vodu a mýdlo, ale jakousi alchymistickou dílnu. Kdyby se mi chtělo, tak napíšu článek o vohnoutovi v plyšové verzi....)

     
    Komentář ze dne: 06.07.2007 00:07:27     Reagovat
    Autor: Rallycad - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: hmm
    "že existuje něco jako odličovací tampony" a "nepoužívá vodu a mýdlo"... Liso, opravdu jsi žena? A už od narození?
    Já teda rozhodně nejsem metrouš a jedinej můj body-tuning spočívá v holení, ale vím, že odličovací tampóny Ti narozdíl od mýdla neudělaj do 30 z xichtu křížalu...

    Fakt je, že když potkám na silnici nádor (Ka), tak zbystřím víc, než když potkám tu věc plnou nafty:)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 16:34:43     Reagovat
    Autor: Hucul - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: hmm
    Tady se Lisy musim zastat, neni pravda, ze je vsude voda z vodovodu priserna. Jsem z mesta, kde kdyz si koupim vodu balenou v lahvi, skoro jiste bude horsi nez ta z kohoutku, informace z prvni ruky od mistni hygi-cosi.
    A uprimne, umyt si oblicej vodou a mydlem je rozhodne zdravejsi nez si na ucpane pory dat dalsi vrstvu neceho, co je jeste trochu priucpe.
    Zatim je mi 25 a s pleti jsem nemela zadny problem, ackoli jsem ji nekolikrat denne myla v te bizardni vode na Strahove. Rozhodne nemam oblicej jako krizalu, mam citlivou plet, ktera nevypada nijak priserne. Pouzivam zasadne vodu a gel na myti obliceje, kdyz neni ten, tak mydlo. Samozrejme je po umyti potreba plet osusit a namazat kremem, protoze je citliva a pri vysouseni by se zacala bud loupat nebo premastovat. Ale na vodu z vodovodu nedam dopustit.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 16:41:52     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: hmm
    no, tak jsme se dozvěděli, jak hucul prrovádí hygienu mladé ženy v City, že má citlivou pleť a mizivé povědomí o kosmetice.

    tipuju to na sníženou hladinu estrogenu; jakmile se amplituda obrátí, můžeme se opět těšit na nějakou hardcore lekci na téma mrdání vykyngů :o)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 16:47:41     Reagovat
    Autor: Hucul - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
    Jak tu bylo uz zmineno, Hucul je kosmeticky poradce Oriflame, takze minimalne o existenci kosmetiky neco vedet bude. Ale nehodla si patlat oblicej necim, co jen zcasti nahradi vodu, stoji 1000x tolik a neni jiste, jestli to jeji citlivou plet nepodrazdi.
    Ohledne hladiny estrogenu jsme o 180° mimo misu. :o) Vikinga jsem si dala ted pred chvili a tak ho klidne muzes pro tento okamzik psat i s mekkym.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 16:52:40     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
    mě vůbec nezajímá, jestli máš pleť citlivou nebo nekrózní, jen jsem poukázal na fakt, že jsi nesnesitelná kráva, což sis jako obvykle vysvětlila coby zájem o tvou nezajímavou osobu ..

    kristova noho / jak může bejt něěkdo tak blbej ....

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 17:01:35     Reagovat
    Autor: Hucul - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
    Tim, ze stravis cas prectenim meho prispevku a odpovedi na nej, naprosto jednoznacne dokazujes, ze tvoje slova jsou lez. Pokud te nezajimam, tak co to je, co te tak obsedantne laka a nuti se k me osobe vyjadrovat? Priznej si to, ze mas problem, je to prvni krok ho resit.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 17:02:45     Reagovat
    Autor: JJ - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
    kristova noho / jak může bejt něěkdo tak blbej ....

    To je sice pravda, ale zrovna tak se divím tomu, jak může Ty být tak tupej, že ji nejsi prostě schopen ignorovat ;-)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 17:08:10     Reagovat
    Autor: Hucul - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
    Definujeme-li blbost jako nedostatek EQ ci IQ, nemohu slouzit, mam proste cerne na bilem, ze z tohoto hlediska blba nejsem. :o) To, ze umim lidem lezt na nervy tim, ze se chovam presne tak, jak chci, a myslim si presne to, co chci, ze mne jeste necini blbce. Pokud ano, muze si tenhle web vazne gratulovat. ;o)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 17:16:32     Reagovat
    Autor: aleff - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
    je to jako když doktor dá postiženému očkování, alespoň na chvíli to ztlumí její adoraci, ale pak je skutečně lepší neplýtvat časem a nesmát se cizí hlouposti :o) manická fáze přinde tak jako tak :o)

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 17:23:28     Reagovat
    Autor: P.K. - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
    Doktore, postiženej se obvykle toho očkování účastní dobrovolně, zatímco ty se tady angažuješ a přitom Hucul o to nejspíš nestojí.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 17:57:27     Reagovat
    Autor: Hucul - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: hmm
    Hucul nestoji... teda, to samozrejme taky ne. :o).. Hucul nestoji o alefa a jeho nenavistnou posedlost jeji osobou, Hucul obecne nestoji o lidi posedle, protoze ji prijdou ponekud otravni, opakuji se a jedine, co snad nekomu obcas poskytnou, je skodoliba radost, ze jsou na tom hure nez on.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2007 18:14:36     Reagovat
    Autor: EW - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: hmm
    Vazeny, ja si meju xicht jen vodou a mejdlem odjakziva a jako krizalu bych ho zrovna neoznacila ani ted v sedmapadesati. Nedramatizujme tu peci o plet tolik.
    ;-)))

     
    Komentář ze dne: 13.07.2007 17:32:18     Reagovat
    Autor: Hucul - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: hmm
    Tak. Voda je nejlepsi rozpoustedlo a dovolim si rict, ze kdyz se s ni lidstvo meje tisice let, odmitam pripustit, ze to celou tu dobu delame spatne a meli jsme od zacatku kupovat smejdy vod vohnoutskejch firem.

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 19:32:46     Reagovat
    Autor: OC - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: hmm
    Inu, lepí-li se mi nějaký idiot na zadek, nejlepší je (v místě, kde může předjet) zpomalit a dát pravý blinkr.

    Je-li to kamión, může mít někdy -- v závislosti na dopravní situaci a místě -- lepší smysl přidat a ujet, to podle toho, kde to je, a jak rychle se jede.

    Jinak ale v zásadě souhlas, už několikrát jsem uvažoval o tom, že si na zadní okno pod horní brzdové světlo namontuji světelnou rampu, na niž bych mohl z počítače poslat třeba text "Nelep se na mne, debile, vezu v kufru vejce" ;)

     
    Komentář ze dne: 06.07.2007 01:24:12     Reagovat
    Autor: Steve - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: hmm
    Za posledni odstavec davam 10bodu, o takový věci přemýšlím už dlouho - kdybys věděl jak to pořešit tak dej vědět, třeba napiš nějakej pěknej článek na dfens :D

     
    Komentář ze dne: 06.07.2007 14:00:26     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re: hmm
    Coz o to, myslim, ze OC by i vedel :-)

     
    Komentář ze dne: 06.07.2007 13:58:13     Reagovat
    Autor: Root - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: hmm
    Ano, o te rampe uvazuju taky... Urcite by se dala koupit nejaka takovahle a prebastlit tak, aby se dala ovladat po USB, pripadne, jeste lepe, IR LEDkou misto toho ovladace:

    cgi.ebay.co.uk/Scrolling-LED-Message-Display-W-Remote-Car-Or-Mains- NR_W0QQitemZ150136834334QQihZ005QQcategoryZ14984QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

    Bohuzel dokud nemam garaz, mam obavu, ze by dlouho nevydrzela.

    Komentář ze dne: 05.07.2007 13:16:06     Reagovat
    Autor: fidas - Neregistrovaný
    Titulek:Je to jednoduché
    Je zapotřebí sebou mít provozní sadu řárovek a lékárničku a pak to samé pro policajty a to nedotknutelné a nepoužít ani v případě potřeby :-) Jen mě zajímá, jak to udělat s xenonovou výbojkou, která je průměrně za dva tisíce a na obalu napsáno, že se má měnit v servise mechanikem ... Vozím sebou vadnou a nechávám to plavat ..

     
    Komentář ze dne: 05.07.2007 16:06:20     Reagovat
    Autor: masoprst - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Je to jednoduché
    Zákon hovoří o náhradních žárovkách. Výbojka není žárovka.
    Myslím, že je to jasná věc.

    Komentář ze dne: 05.07.2007 14:07:16     Reagovat
    Autor: kdokoli - Neregistrovaný
    Titulek:smutné
    To je prostě v prrrr. :-( Zákon, coby kodifikovaná morálka, se stále více vzdaluje od svého původního smyslu.

    Komentář ze dne: 05.07.2007 14:14:57     Reagovat
    Autor: mikevr6 - Neregistrovaný
    Titulek:
    za xenon ti nemuzou nic rict ani kdyz ti nesviti.Vymenit vybojku muze jenom odborny servis a na ceste to nejde takze se nemusi nahradni vybojky vozit v aute

     
    Komentář ze dne: 17.07.2007 21:49:58     Reagovat
    Autor: A. S. Pergill - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Není to pravda
    Skoro před rokem si na jedné diskusi stěžoval jeden že platil a nepomohlo mu, že to samoděl vyměnit nejde, že to dokonce platná technická norma nepřipouští. Rada právníka zněla: vozit s sebou vypálený.

    Komentář ze dne: 05.07.2007 16:23:55     Reagovat
    Autor: masoprst - Neregistrovaný
    Titulek:Ponaučení
    Co se týče náhradních žárovek, plyne z toho ponaučení, že v případě, že žárovku vyměníte, vadnou nevyhazujte.
    Nikde totiž není napsáno, že žárovky a pojistky v sadě musí vykazovat bezvadnou funkčnost.

    V rámci obstrukcí vozím každou žárovku zabalenou zvlášť v igelitovém pytlíčku, papírové krabičce a plastové krabičce od kinofilmu. Některé krabičky jsou navíc prázdné.

    Komentář ze dne: 05.07.2007 16:45:04     Reagovat
    Autor: MP - Neregistrovaný
    Titulek:Stručne povedané
    Zo zákona (a nielen v ČR) vyplýva, že pokiaľ po použití lekárničky a náhradných dielov z povinnej výbavy klesne sortiment pod predpísané množstvo, nemôžete od nehody (poruchy) s vozidlom odísť. Riešenie: riskovať, odťahovka, niekto priveze, peši do obchodu. To je podľa mňa poučenie z príbehu v ktorom ide o myšlienku a nie detailný popis skutočnej udalosti.

    Komentář ze dne: 05.07.2007 19:14:44     Reagovat
    Autor: TZ - Neregistrovaný
    Titulek:
    neúplná lékárna, chybějící žárovka a papíry v čistírně ???

    Komentář ze dne: 05.07.2007 23:55:01     Reagovat
    Autor: NTPT - Neregistrovaný
    Titulek:podle této "logiky"
    by člověk musel vozit v autě i dvě rezervy. protože v okamžiku použití rezervního kola už jiné nemá k dispozici....

    Blé grc grc bléééééé .

    Komentář ze dne: 06.07.2007 00:16:34     Reagovat
    Autor: moussa - Neregistrovaný
    Titulek:
    takže má Šimonovský pravdu, zákon je dokonalost sama, protože i kdyby se řidič téměř pokrájel (dvě lékarničky nemusí být řešení, protože člověk může něco z lékárničky vyplýtvat i dvakrát nebo třikrát, asi se to nestane běžně, ale teoreticky se to stát může), vždycky se najde něco z čeho se dá na řidiče uplést bič, komunisté by měli zblednout závistí, protože ti museli některé vlastní zákony obcházet, dnes stačí vyžadovat dodržování zákonů do puntíku a je vystaráno, jen houšť a větší kapky, pak už nebudeme mít co ztratit a můžeme to jít řešit s vidlemi

    Komentář ze dne: 09.07.2007 11:18:52     Reagovat
    Autor: like - Neregistrovaný
    Titulek:další způsob jak oškubat řidiče
    Řidič jede na Slovensko, kupuje si slovenskou týdenní dálniční. Vrátí se před půlnocí posledního dne, kdy známka platí. Ráno stojí u jeho auta orgán a oznamuje mu, že neodstraněním neplatné dálniční známky spáchal přestupek honorovaný pokutou až 500000 Kč.
    Šimonovský sice říkal, že je to opatření jenom proti kamioňákům...

     
    Komentář ze dne: 09.07.2007 11:29:10     Reagovat
    Autor: lik - Neregistrovaný
    Titulek:Re: další způsob jak oškubat řidiče
    ... popletl jsem to. Za neodstranění neplatné dálniční známky je jen 100000Kč.
    (takže to vlastně není tak strašné:) Ten půlmilión je za jízdu po dálnici beze známky.

    Komentář ze dne: 09.07.2007 11:55:23     Reagovat
    Autor: pivko - Neregistrovaný
    Titulek:
    Roote, čte se to hezky, jenomže jste zcela mimo. Nemít žárovičku není totéž jako nemít vozidlo technicky způsobilé k provozu. kdyby už kvůli ničemu jinému, tak kvůli tomu, že § 22 odst. 1 písm. a) bod 1 přestupkového zákona říká, že:

    "Přestupku se dopustí ten, kdo v provozu na pozemních komunikacích

    a) řídí vozidlo, které
    1. je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích 3d) , tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích"

    Chybějící žárovička toto skutečně nemůže naplnit, a to ani v českém absurdistánu. A to už ani nemluvím o tom, že citované ustanovení odkazuje na § 37 zákona 56/2001 Sb., který říká, že

    "Silniční vozidlo je technicky nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích, pokud
    a) pro závady v technickém stavu bezprostředně ohrožuje bezpečnost provozu na pozemních komunikacích,

    b) poškozuje životní prostředí nad míru stanovenou prováděcím právním předpisem,

    c) provozovatel vozidla neprokáže jeho technickou způsobilost k provozu na pozemních komunikacích způsobem stanoveným tímto zákonem,

    d) byly na vozidle provedeny neschválené změny anebo zásahy do identifikátorů vozidla, například VIN."

    Současná úprava pravidel silničního provozu trpí tolika skutečnými problémy, že opravdu není třeba ještě vymýšlet nějaké další :o)

     
    Komentář ze dne: 09.07.2007 17:31:40     Reagovat
    Autor: Jose - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Souhlas. Jako vtipný čtení fajn, ale jinak zcela mimo realitu. Myslím že v dalším díle by mohl Evžen ještě darovat krev, aby jeho image limitovala k naprosté dokonalosti a naopak represivní složky by měli vystupovat podstatně přísněji. Osobně bych navrhoval pro Evžena rovnou pár let natvrdo, neb dobrý skutek je třeba po zásluze odpovídajícím způsobem potrestat. To jen, abych si taky trochu zapřeháněl :-)

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.