D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Témata
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek
  • Rudý D-FENS

  •   FAQkulatý roh
  • Jak přispět

  •   Odkazykulatý roh
    Svobodni.cz




      Tématakulatý roh
  • Auta
  • Bezpečnost
  • Informace
  • Kultura
  • Ostatní
  • Společnost
  • Zmrdi & Vohnouti

  •   Vyhledáváníkulatý roh


      Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Test: Quashgay Hardick 1.3 GFV
    (ze dne 20.07.2008, autor článku: D-FENS)

      |<- < 1 2 3 4 > Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 22.07.2008 12:12:27     Reagovat
    Autor: Ricchie - Ricchie
    Titulek:Ubohe
    Na mnoha clancich D-Fense mam rad jeho vtip a skutecne neotrele obraty a slovni spojeni. Ale tneto jeho prispevek je ubohy. Nikoliv zpracovanim, ale tematem...

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 12:27:44     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Ubohe
    já se pobavil.

    víš co.já mám rád vtipy,které si dělá někdo ze silnějšího,mocnějšího,bohatšího.

    dělat si vtipy ze slabších,hloupějších,chudších je známka duševní chudoby.

    a myslím si,že zrovna tenhle článek silnej sebevědomej homosexuál unese a pobaví se.
    poslal jsem odkaz jednomu známýmu co je podobojí a povídal že dobrý.

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 13:16:56     Reagovat
    Autor: Ricchie - Ricchie
    Titulek:Re: Re: Ubohe
    Jenze tech anti-gay tendenci se tu posledni dobou vyrojilo celkem dost. A zrovna od D-F si vybavuju hned 2 - tenhle clanek a pak "P_Povidku_Proti_Pochodu".

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 13:21:58     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Ubohe
    to taky nechápu,proč inteligentní lidi mají takový předsudky nebo co to je.

    mimochodem,na párty po tom pochodu v brně prý hrála kapela "čokovoko"
    kámoš mi dal tip,našel jsem si mp3,stáhl,tedy zabíjel hudbu a pak už jsem se jen tlemil.boží sranda.
    doporučuju.

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 13:26:45     Reagovat
    Autor: Ricchie - Ricchie
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Ubohe
    Dik za tip - uz taky "zabijim" :-)

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 13:30:31     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Ubohe
    Posť si tohle:
    http://www.youtube.com/watch?v=3j4t185wl-0

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 13:32:20     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Ubohe
    nepustím,až doma.kapitalista youtube blokuje.

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 15:30:30     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Ubohe
    jízda,už je to v oblíbených

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 13:35:00     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Ubohe
    Myslim, ze jedine, co zde proti teple lobby (nikoli teplym jako tykovym) kdy D-F napsal, byla sranda - proste si z nich dela srandu a sveho casu ho za to meli na zebricku top 10 nejrorsich homofobu, vysoko nad narodnim odporem. A z takovych lidi uz se sranda dela docela pekne.

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 13:41:56     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Ubohe
    nevím co to je teplá lobby
    pořadatelé pochodu?
    já nevidím nic špatného na pořadatelích zábavy

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 13:52:25     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ubohe
    Tepla Lobby? Ruzne gay iniciativy, organizane, ktere protlacuji neco, o cem tvrdit, ze to pomuze homosexualum.

    A on tu nekdo vola po zakazu pochodu?

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 14:00:51     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ubohe
    po zákazu pochodu samozřejmě nikdo nevolal.jen se našli nějací ti týpci,kteří chtějí potlačovat lidská práva a na pochod zaútočili.

    (mimochoden,já mám 100x radši ty,kteří se chtějí bavit než ty,kteří jim v tom chtějí bránit.)

    co je špatného na organizacích,které chtějí protlačit něco,o čem si myslí,že jim to pomůže? gay iniciativy,osbid,automat,svaz zahrádkářů.... nejseš ty ten libertarián? ,-)

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 14:17:57     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ubohe
    No ja ten pochod povazuji za pochod magoru, vetsina tech, co pochodu branili jsou taky magori, jeden nacek dokonce dostal pres papulu od Narodni Gardy, takze pohled na ten pochod muze byt docela zabava, ne kvuli tomu, abych se koukal na oplesately spekouny, prevleceny za ruzovou vilu, ale abych se podival, jak se to tam mele.

    I libertian ma neco rad a neco je mu odporne. Ja to nikomu nezakazuju, maji na to pravo a ja mam pravo jim rict, ze se mi to nelibi (stejne tak ja se nemusim libit jim)

    Komentář ze dne: 22.07.2008 14:10:42     Reagovat
    Autor: Novotný - Neregistrovaný
    Titulek:Komentář
    Dobrý den,
    vždy jsem rád zavítal na tyto stránky, připadali mi svěže zábavné. V poslední době mi ale připadá, že úroveň článků poklesla. Chápu, že není možné udržet vysokou laťku pořád, ale články jako tenhle ji jistě nezvednete. Ano, ani já nemám rád pozitivní diskriminaci, připadá mi nechutná. Nezastávám se ani teploušů, co spolu dělají mi připadá nechutné. Když si to udrží doma pod pokličkou, prosím. Co Vás ale vedlo k tomu, že jste najednou vypotil tento jednoduchý článek. To jste viděl nějaké dva teplouše líbat se v podchodu a tolik Vás to inspirovalo? Neupírám článku jistý vtip, ono ostatně není těžké někoho zesměšňovat a teplouši k tomu přímo vybízí. Taky jsem psával podobné zesměšňující články a básničky na různá témata, ale to ještě na střední škole, kdy jsem ani nedosáhl plnoletosti, nikdy by mě nenapadlo je prezentovat veřejně. Zrovna od Vás jako dospělého člověka jsem takový laciný přístup nečekal.
    Netroufám si posoudit, jestli je homosexualita duševní úchylka, nemoc nebo jenom přírodní zvláštnost, Vy ano? Nevěřím, že by si to někdo vybral dobrovolně. Do koho se vlastně chcete strefovat, do prvních dvou kategorií, které by spíš potřebovaly léčbu, nebo byste rád napravil chybující přírodu? Možná namítnete, že hlavně do těch afektovaných. Opravdu si myslíte, že takoví na Vaše stránky chodí, tento článek si přečtou, najdou v něm poučení a začnou se chovat přirozeně. Nebo jste jen propadl okurkové sezóně a sbíráte tu laciné body? Máte to opravdu zapotřebí? Hned první čtyři přispěvatelé Vám v komentářích slastně olizují řitní otvor. U pána jménem Aleff mě to sice nepřekvapuje, u pana Ygorka už víc. Toho jste chtěl dosáhnout?
    Už jsem si všiml, že tolerance se na těchto stránkách nenosí. Spíš se tu lidé předhánějí, kdo urazí (nebo srazí) více cyklistů a protroubí víc důchodců, to všechno v pevných holinkách přesvědčení, že „já to mám pevně v rukou a hlavně mám patent na rozum.“ Vypadá to, jako byste si chtěli vzájemně nabudit nějaké kolektivní ego za podpory výše zmíněných lízačů. Dost mě to od dalších návštěv odrazuje, ale ještě to jistě zkusím. Příště si zase rád přečtu nějaký článek o vohnoutech, to je téma, které Vám sedí. Vždy se tam trochu najdu, díky bohu, aspoň vím, že nejsem prušák.

    S přáním trochy nadhledu, Novotný Tomáš.

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 14:25:57     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Komentář
    vyhlašuji soutěž "kdo oprasí s největším nadhledem tento Komentář" / já ti dám vylizování řiti - teplajzníky a škarohlídy v kolektivu nestrpíme!!!

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 14:37:56     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Komentář
    jak s nadhledem oprasit? vždyť ten pán má ve všem pravdu, není to žádný pokrytec, snaží se vás napravit, přivést k rozumu, ale je tolerantní, chápe, že to nepůjde ze dne na den, myslím, že i to vylizování řiti je schopen tolerovat, pokud nepřesáhne jistou hranici, prostě apeluje na to slušné a moudré co ve vás je, nebála bych se ho označit za takového místního mesiáše

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 14:43:59     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Komentář
    1) mesiáš je jen jeden
    2) tolerance je v souladu se sdravým rosumem (c) ustupování, což vede k anarcchii
    3) oprasit = v souladu s thesí vyslovenou "ma" se jedná o principy evolučního přiroseného výběru
    4) nadhled = ftip

    tedy sečteno podtženo, budeš-li to chápat se vší smrtelnou vážností ohrožení tradičních hodnot, sepíšeš krutě poučné pojednání, použiješ-li nadhled - doplníš Komentář o neuvedené aspekty zmiňovaného evolučního přiroseného výběru (c), okořeníš ftipem a staneš se účastníkem soutěže :o)

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 14:51:27     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentář
    s tebou bude těžká práce, ten pán nabízí pomoc, leží mu na srdci tvé blaho, nic za to nechce, zcela zdarma ti dá několik rad do života a co uděláš ty? srandičky, vypisování soutěží a nabádání k oprasení!!

    jaká je cena? triko? s čí fotkou?

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 14:46:24     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Komentář
    Kazdy tu obcas najde clanek, ktery zesmesni bud jeho, nebo neco, co by dle jeho nazoru nemelo byt zesmesneno. Mnoho zdejsich prispevatelu jezdi chrochtowageny, nekdy dokonce od VW, mnoho zdejsich ma dite, psa, nekteri jsou v duchodu, ja sam studuji humanitni obor a jezdim v "SUV". No a?

    Dle zeleznych zakonu statistiky je tu mnoho cyklistu, pomalych ridicu, homosexualu... Proste kazdy se najde v nejake skupine a je na nem, jak se s tim vyrovna.

    Na tomhle typu srandy nevidim nic spatnyho. Kazdopadne lepsi, nez kdyz nejak kreten v diskuzi preje treba motorkarovi, aby se zabil.

     
    Komentář ze dne: 27.07.2008 09:46:58     Reagovat
    Autor: ygrk - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Komentář
    Proč nepřát motorkáři, aby se zabil?
    Podle stylu jízdy pozorovaného denně na běžných silních a o víkendech motokrosovém okruhu
    jset to motorkářovo nejvroucnější přání.

     
    Komentář ze dne: 27.07.2008 09:48:52     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Komentář
    Správně, každý svojí rakve strůjcem.

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 15:00:41     Reagovat
    Autor: Pat Bateman - georgetown
    Titulek:Re: Komentář
    já nemám potřebu oprasit tento komentář, prostě je to reakce člověka, který se neumí s nadhledem zasmát a začíná být protknutý demagogií politické korektnosti.

    Jednoduše nejde udělat vtipný článek bez toho, abyste si udělali z někoho legraci. Už nějaký řecký filozof prohlásil, že základem komedie je bolest toho druhého. Mno je to tak a kdo z teplé části populace se na to nedokáže podívat s nadhledem, tak je holt potrefená husa.

    Myslím, že rozumní 4% lidé se koukají na ty pochody podobně jako my a považují je na ubožáky a exhibicionisty, kteří gay-iniciativám spíše škodí než pomáhají.

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 15:11:41     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Komentář
    hele mě z toho my vynechej
    já se na ty pochody dívám jako na organizování zábavy
    něco jako sraz harlejářů,divadelníků či majálesů a fandím tomu

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 21:26:49     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Komentář
    Ale no tak Tomáši,

    vážné články píšu tam, kde se za to platí. Vy jste neplatil nic, měl jste to celé zdarma a tudíž se reklamace nepřijímají. Psaním na D-F se relaxuje po těžkém dni. Že to odsere nějaký řiťopich, cyklistický donašeč nebo jiný omyl přírody, to se nedá nic dělat. Jak říkal GWB, collateral damages. Hlavně že se já cítím dobře.

    Tolerance se tu *fakt* nenosí, zvlášť taková ta falešná v duchu "ty netoleruješ buzny, tak jsi netolerantní a my tě nebudeme tolerovat". Až se tu začne tahle slizká zmrdí tolerance zabalená v nesnášenlivosti s prasečím rypákem nosit, tak tenhle web zavřu.

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 23:01:06     Reagovat
    Autor: KronosDeret - KronosDeret
    Titulek:Re: Re: Komentář
    WTF Dfensi? To jako vazne?...

    Ale tady prece nejde o to jestli se do nekoho strefujes, na neci ucet srandujes a nebo ne. Je to tvuj web, takze pro svaty integral tu treba vyvesuj rozjety jezky. To proc tyhle gaybashing clanky vyvolavaj vicemene zaslouzeny odpor je to, ze o tomhle zatim tenhle web nebyl. Proto sem chodim.

    Protoze se tu dela sranda z toho jak se nekteri lidi CHOVAJI ne cim se narodili a cim jsou. Kdyz se tu berou zmrdi a wohnouti a prasacky ridici a represe statu a zeleny socialistici... to je vsechno okey, pochop. Kdyz tu byly clanky o linejch ITacich tak sem se za bricho popadal i kdyz se me to tykalo. I to ze nekdy prasim na kole a seru ridice, obcas vsichni vidime na sobe neduhy a kdyz nekdo na ne upozornuje dela chytrym lidem sluzbu. S tim naprosto a uplne souhlasim.

    Jenze tohle je o necem jinym, tohle je sranda na ukor toho cim nekdo je bez jeho volby. Kolik clanku tu bylo o plesatejch? O tlustejch? O brejlatejch, s kratsi nohou, hnedejma vlasama nebo zrzacich? Kolik o svedech, nemcich nebo australanech?

    Ne nemyslim si ze nejaka skupina vyzaduje specialni ochranu statu a zachazeni. Vsichni by sme si tu meli byt rovni jako lidi a mit stejny prava a povinosti pred zakonem. Kdyz nekdo upozorni ze jedna skupina ty prava nema je to preci okey, ne? Ne kvuli svym cinum a chovani, ale proto cim jsou.

    Ja to fakt nechapu. Kdyz tady nekdo nekoho stve tim jak se chova, tim jak vystupuje vuci ostatnim lidem a napise o nem, treba i ostre satyricky je to okey. Ale na zaklade jedne (i treba neexistujici) zkusenosti s prislusnikem urcite skupiny ji automaticky satiricky krizovat celou je nelogicke. Prinejmensim.

    Homosexualove jsou preci skupina lidi jako kazda jina, najdes v ni vsechny mozny kombinace vlastnosti. Perverzaky a hajzly, ale kde ne?

    Nakonec je ten clanek legracni ale tak nejak stejne trpce jako kdyby byl o cernejch, vime? Aby bylo cisto... nesnasim cenzuru ale reakce na nazory jsou vic nez opravneny :)

     
    Komentář ze dne: 22.07.2008 23:12:10     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Komentář
    hele vole (nápověda = přátelské oslovení, něco jako fuck off mezi punkery),

    položím ti prudce logickou otázku vycházeje z toho, že dle tebe by měli mít všichni lidi stejná práva a povinnosti před zákonem:

    varianta 1:
    souhlasíš s tím, aby homosexuálové adoptovali a následně v homosexuálním vztahu vychovávali děti ?

    varianta 2:
    v případě, že by nastala hypotetická situace, kdy zahyneš a tvoje dítě by muselo být dáno do adopce, souhlasil bys s tím, aby tvé dítě vychovávali dva buzeranti ?

    p.s. podotýkám, že na to nemám jednoznačný názor - proto mě zajímá ten tvůj

    p.p.s. prosím honzu zzr, aby neobtěžoval svými sociopatickými thesemi na téma "výchova dětí", zajímá mě názor slušných lidí.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 01:03:40     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentář
    hele vole, předpokládejme, že jsem slušný člověk

    varianta 1
    ano, pro děti lepší být v prostředí, kde ho má někdo rád, než v děcáku. Je blbost se domnívat, že by homosexuálové chtěli jen tak z plezíru adoptovat děti.

    varianta 2
    ano, dtto

    p.s.
    podotýkám, že článek se mi zdál vtipný a v žádném případě mi nepřipadal nemístný nebo pobuřující

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 08:02:47     Reagovat
    Autor: serwall - serwall
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentář
    Aleffe, jestli jsem slušný to tedy nevím, ale jedno je jisté.

    Ad. 1 .Ano, ale pouze pokud se nenajde vhodná heterosexuální rodina, jakožto přírodní a přirozená skladba tlupy k přežití s možností standartního vývoje (C) dítěte

    Ad. 2. Ne

    Setkání typu gayové a lesby za světový mír chápu spíše jako jejich marnou snahu upozornit na sebe a vyrovnat se s tím, že tahle menšina nebude nikdy rovnoprávná :-)


     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 09:47:35     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentář
    tak já nevím jestli jako levicová wowce mohu za slušné lidi mluvit,ale za sebe.....

    pokud ti homosexuálové nebo lesbičky projdou schvalováním
    (pokud jejich svazek má nějakou historii,žádné problémy) tak proč ne?

    heterosexuální svazek není záruka ničeho.

    ovšem jako starý freundián si myslím,že model otec matka je lepší.pro své děti bych volil klasický model,kdybych si jao mrtvola mohl vybírat.
    kdyby o ty moje drbany žádní heteráci neměli zájem,tak volím homo.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 12:29:28     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentář
    He he..tak jsem se zdržel...a koukám i tak ti jiní ukázali, že o výchově dětí toho víš pramálo, neb všechny názory volí ze dvou to menší zlo a jdou proti tvému přesvědčení.
    Ono idea/víra (chceš-li) a realita jsou často navzájem velmi vzdáleny.

    Opět mi ve svém zatuchlém dogmatismu připadáš velmi podobný náboženským dogmatikům. Je to stále podobnost čistě náhodná? Mysím, že brzo o tom přesvědčíš jen málokoho 8o)

     
    Komentář ze dne: 27.07.2008 10:16:43     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentář
    Hele woe, raději dám svoji dceru do výchovy dvoum slušným buzerantům, než do klasické rodiny, kde má otec mindervertigkeitskomplex, malý pero a pedofilní sklony.

    Takže shrnuto: jak komu, jak co.

    Je ale třeba vzít v úvahu, že homosexualita je nejen daná geneticky, ale také naučená. Dále je třeba vzít v úvahu, že kultury, které nebyly postiženy křesťansvím, mají k sexu stejných pohlaví často tolerantní postoj a nedělají si s tím hlavu.

     
    Komentář ze dne: 27.07.2008 10:28:24     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Nemam pocit, ze by se snad potvrdila teorie o dedicnosti sexualni orientace. Co vim, vetsina se zatim priklani k tomu, ze je vrozena - nikoli vsak geneticky podminena.

     
    Komentář ze dne: 27.07.2008 11:10:52     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Jisté genetické dispozice jsou zřejmě také příčinou. Existují zatím jen hypotézy, které to tvrdí, ale zdají se být velmi pravděpodobné. Znak "sex se stejným pohlavím" zřejmě není ve svých příčinách natolik konzistentní, jak se dosud mínilo. Shrnuto: někdo to dělá, ptotože to někde viděl a připadá mu to normální, někdo to dělá proto, že se mu to líbí, někdo to dělá proto, že nemá jinou možnost sexuálního styku a někdo proto, že jsou mu ženský eklhaft.

    http://www.osel.cz/index.php?clanek=3767

    (Vědci tak mohli uzavřít, že na stejnopohlavní sexuální chování má individuální zkušenost (asi tak ze dvou třetin) a genetické faktory (asi tak z jedné třetiny) největší vliv. Rodinné prostředí nebo postoje společnosti mají malý až žádný vliv. )

    http://www.osel.cz/index.php?clanek=3713
    (Nakonec vyšla jako nejpravděpodobnější varianta, podle které je sklon k mužské homosexualitě podmíněn nejméně dvěma různými geny, z nichž aspoň jeden leží na té části dědičné informace, která určuje ženské pohlaví. Tyto geny působí u příslušníků opačných pohlaví různě. U žen zvyšují plodnost a u mužů ji v důsledku homosexuální orientace naopak snižují.)

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 07:58:02     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Komentář
    1) Článek je o tom, jak se některý lidi chovaj, ne o tom, čím jsou.

    2) Článek není sranda. To, jak si některé skupiny vynucují pozornost a přednost s využitím mediální mašinérie, je smutné a politováníhodné a hnusné!

    3) Homosexuálové mají před zákonem stejná práva a povinnosti jako heterosexuálové. Sousedka vlastní nemovistosti i movitosti, je v zaslouženém důchodu po dlouholetém zaměstnání, dokázala si (jako žena) pořídit (nyní zjevně heterosexuální) dítě, vychovat ho. Věděli to o ní samozřejmě sousedi a o její letité partnerce rovněž. Ony to ale nikomu necpaly pod nos.

    4) Homosexuálové jsou lidé jako ostatní. Takže si pustím veřejnoprávní rádyjo a je Bonadea. Vypnu ho, pustím televizi, je tam pochod homosexuálů, přepnu kanál, je tam Gayvolejbalový turnaj (to opravdu existuje!). Ledničku ani neotvírám a jdu do restaurace. Číšník je sice homosexuál, ale nemluvíme o tom, donese mi pivo, guláš štamprli a necpe mi pod nos svoje práva, když ho požádám, aby mi pustil k cigaretce Living In The Past, necpe mi pečopáky.

    Ich bin gay!
    Stejně, jako jiný dokázal být berlíňanem.



     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 08:30:51     Reagovat
    Autor: Praetorius - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentář
    Bravo. Nemuzu nesouhlasit. Predpokladam, ze 'pecopaci' znamena Pet Shop Boys. Hihi.
    "Ich bin schwul!" by bylo spravnejsi. Je to podobne na slovo "schwül", coz je pridavne jmeno, oznacujici treba pocasi, kdy je vlhko a dusno, ze se jednomu lepi kosile k tangum.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 09:45:24     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentář
    Svinstvo není to, že ve veřejnoprávvím rádiu popř. televizi vysílají něco o buzerantech. Svinstvem je existence veřejnoprávního média. A jestli čumíš na bednu, dobře ti tak.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 09:58:27     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Mohl jsem otevřít noviny ;-), soukromé. A vlastně bych je nemusel kupovat, v Praze by mi je vecpali do ruky. A vlastně bych je nemusel otvírat, důležité zprávy bývají na titulní straně...

    S tou veřejnoprávní televizí máš pravdu. Dívám se občas u matky nebo babičky, ta ji vlastně ani nevypíná, je ráda, když v baráku něco mluví...

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:05:59     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Taky tam píšou o sportovcích, celebritách a politicích. Ve srovnání s buzeranty se jedná o příživníky, parazity a pitomce nejtěžšího kalibru.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:21:22     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Samozřejmě. A mnozí z nich jsou mitgepek buseranty....

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 00:05:28     Reagovat
    Autor: next_ghost - next_ghost
    Titulek:Re: Re: Komentář
    D-FENSi, nic osobního, ale jestli "těžkej den" v tomhle případě neznamená, že ti banda dvoumetrovejch svalovců v tangách s růžovejma kuklama na hlavách roztrhla řiť až k lopatkám, tak je tenhle článek trochu silný kafe i na tenhle web. Články o globálních oteplovačích jsou super, ale tenhle zašel moc daleko špatnym směrem.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 08:38:25     Reagovat
    Autor: Praetorius - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Komentář
    Nikoliv, mily ruzovy priteli. Tenhle clanek nejde moc daleko ani nahodou. Kdo jde moc daleko, jsou ruzne aktivisticke buzny obou pohlavi, ktere se snazi vyuzit sve uchylky k ziskani neopravnenych vyhod.
    Tvrdim, ze byla chyba odvratit se od nazoru, ze homosexualita je choroba. I kdyz je ten nazor mozna mylny, zabranoval aspon trochu tomu, aby buzny vykrikovaly, ze jsou normalni. Normalni ale urcite nejsou. Jsou to uchylaci uplne stejne tak jako pedofilove, nekrofilove a zoofilove.
    A na to je treba upozornovat pri kazde prilezitosti.
    Tak si jdi natahnout tanga a sup do noveho dne.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 09:42:06     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentář
    a nešla by nějaká ta neoprávněná výhoda vyjmenovat?

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 09:56:56     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Treba penize, plynouci z verejnych penez na jejich zalezitosti, nebo moznost uzavreni registrovaneho partnerstvi si vice lidmi...

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:02:13     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Však taky platí daně, proč by nemohli dostat nějakou podporu na své záležitosti? Oni taky ze svých daní platí školky, školy, mateřskou, vyšetření rakoviny prsu a podobné věci, u kterých lze na jistotu říct, že ne buzny nikdy potřebovat nebudou.

    Registrované partnerství je kompromis, aby konservy neřvaly, což by se v případě homosexuálních sňatků určitě stalo.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:07:20     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    no, tady by asi bylo dobré zmínit, z jakých důvodů se tradčně sňatky uzavíraly, takže to, jestli se dva mají rádi, na uzavření sňatku nemělo vliv - šlo pouze o majetkovou smlouvu a klec, v níž bylo dovooleno smilnit, a to pouze za účelem plození - na ostatní sex se uvaloval zákaz. a jeliikož smilnění mezi osobami stejného pohlaví písmo svaté výslovně deklarovallo jako hřích, měl homosex podobu zločinu. dnes se tedy musí nejdříve dekriminalizovat homosex, ale jelikož je tu hodně kristovců, nejsou dohoda ani komprosi možné.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:12:10     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    No jo, ale když před kristovcem a Tradicionalistou vyslovíš takovou heresi, bude ti oponovat, že manželství "je hlavně o lásce, porozumění a podpoře".

    Když namítneš, proč by toto mělo být upíráno homosexuálům, kteří takové věci cítí, otočí zpátky ke křesťanskému Mein Kampfu a začne se zaklínat, že manželství je především líheň a chovná stanice.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:30:36     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Manželství mělo a má funkcí víc, jejich relativní důležitost se v čase mění. Takže když píšeš, že jde jen o majetkovou smlouvu, je to stejná pitomost jako kdyby někdo jiný tvrdil, že o majetek vůbec nejde.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:36:21     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Funkce, ty miluju. Sem s nimi!

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 11:00:06     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    y = x + 1

    Ta je sice dnoduca, ale staci.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 11:00:40     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    jednoducha

     
    Komentář ze dne: 27.07.2008 09:52:52     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Jednoduchá jistě, je ale pro manželství postačující? Není ji nutno pro sačátek omesit v oboru přirosených čísel?

     
    Komentář ze dne: 27.07.2008 10:12:11     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Ni, to je zcela blbě udělaná funkce. Správně je to

    x + y = x + y + nx + ny

    Vzhledem k tomu, že rovnice nemá životaschoné řešení, je zcela jasné, že ani manželství není životaschopný útvar a proto propadá krisi. Matematika je mocná.

    CBD!

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:11:07     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    A to, ze si takove partnerstvi mezi sebou muzou uzavrit treba ve skupine 50 osob je OK?

    Ja treba taky nevyuziju moc ze zdravotnictvi, znam dost lidi, kteri nemaji vysokou skolu a nehodlaji ji studovat a pritom dane plati - a ne malo - kteri nechteji mit deti, kteri nejezdi MHD, nebo naopak kteri nevyuziji v podstate nikdy silnic mimo mesto...

    Tem nikdo nic neda. A taky by nemel. Stejne, jako mensinam etnickym, tak sexualnim by nemely plynout penize jen z titulu, ze jsou jini.

    Kdyby zoofilni zenska zadala dotaci na nakup pejska, asi by ji nedostala, ackoli by to ve vysledku nikomu neublizilo a dvema tvorum prineslo poteseni. Od toho ale stat neni.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:15:20     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Jo, je to ok.

    No tak vidíš.

    Stát není od toho, aby něco podporoval. Bohužel podle současného pojetí ano, s tím nic nenaděláme. Proto opakuji: Když mohou financovat třeba školky z titulu, že pro část společnosti je plození dětí zábava, nevidím důvod, proč by nějaká ta tisícina promile nemohla jít na zábavu někoho jiného, když už jsme v takových sračkách, že se skládáme na něčí zábavu.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:23:21     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Dobre, a je OK, ze ja nemam pravo poridit si 3 manzelky, lepe receno, ze kdybych to udelal, tak jdu sedet?

    Jo, vidim, dokonce nemam ani brejle. Takze je to spatne, davat jim penize, to rikam.

    Ted je rec o podpore teplych iniciativ, jsem proti. Az bude rec dejme tomu o dotacich pro zahradkare, nebo Reky (na ktere jde tedy opravdu dost penez), prohlasim, ze jsem taktez proti.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:38:23     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Pokud se cítíš diskriminován, doporučuju bojovat spíše za to, abys diskriminován nebyl, než za to, aby byli ostatní stejně diskriminováni jako ty ;o)

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:47:00     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Ja se necitim diskriminovan (to dole je jen pokus o parodii homoiniciativni argumentace). Pokud se jedna o snatky mezi lidmi stejneho pohlavi, o bigamii a podobne - nepatri to do naseho kulturniho okruhu. Manzelstvi je manzelstvi a je to vec tradice. Kdyz pripoustime, ze je to diskriminacni, tak by bylo dobre odbourat vsechno, aby si baca mohl vzit svoje stado ovci, nekdo treba sveho brachu a jiny oblibeny strom na zahrade.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 11:01:37     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Přidávám do Aleffova rejstříku ochranných známek: Kulturní okruch (TM) a Vjec tradice (R).

    Ach jo, čím větší blbost, tím rychleji se šíří. Proč pořád všichni uvádějí jako příklad zvířata, děti a stromy ... Doprdele, zvířata, děti a stromy nemají způsobilost k právním úkonům, *a proto* nemohou uzavřít manželství nebo registrované partnerství. Ani buzerant nemůže toto uzavřít, je-li mu třeba sedm let.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 11:18:41     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Deti jsem nezminil, mluvim o vecech, ktere tomu danemu cloveku patri (pochopitelne si nebude moct vzit cizi strom, nebo cizi bicykl, ale bude si o muset koupit. Dneska je diskriminovan, i kdyz s nim v hotelu soulozi.) Ale oni k tomu skutecne neco citi a spolecnost je diskriminuje, kdyz jim v lasce brani nemoznosti uzavrit snatek...

    No a? Obet too nemeckeho Kanibala taky mela zpusobilost k pravnim ukonum a souhlasila s tim, ze si neca ufajcnout klacka a pak se necat naporcovat, zmrazit a posleze snist. Stejne z toho byl prusvih. Jini se zase nemuzou prodat do otroctvi, nebo nechat zabit, ackoli by s tim vsichni zainteresovani, vcetne jich, souhlasili.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 11:26:56     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    proč by měl někdo uzavírat sňatek s něčim, co mu patří? vlastnictví je lepší, dává ti víc práv. věc/zvíře ve svém vlastnictví můžeš rozbít, prodat, darovat, zabít, sežrat. Zkus to s maželkou :)
    naopak bych se cítil diskriminován, kdybych místo prostého vlastnictví musel na svého psa uzavřít nějakou partnerskou smlouvu.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 11:56:50     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Zkus si kupovat a zrat psy.

    No kvuli pocitu, ze nejsi diskriminovan.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 12:15:40     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    ono je někde zakázáno žrát vlastní psy?
    Hele, ty tvý argumenty o zoofilech etc jsou sice fajn, ale nejsou to argumenty proti reg. partnerství homoušů. pokud máš pocit, že někdo diskriminuje zoofily, můžeš se bít za jejich práva do aleluja. já ti bránit nebudu. a ani nebudu bránit zoofilům, aby se se svou ovečkou registrovali, dosáhnou-li tohoto práva (i když nemaj důvod) . Budiž jim to přáno, mně je to fuk, já to jako újmu nepociťuju.
    Holt si zoofilové a jiné menšiny neuměj svý práva vybojovat a tak jsou diskriminovaný. Jejich problém, Homouši si svá prává hájí a tím tu diskriminaci odstraňují. tak to má být a tak je to správné. Co si neuhájíš, to nemáš.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 11:37:50     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    čéče mě by fakt zajímalo,jestli studuješ vysokou demagogickou nebo jestli si děláš prdel.

    sňatek byl možný mezi dvěma osobami různého pohlaví,které s tím souhlasily.

    osoby stejného pohlaví lobovaly za možnost mít to stejně a za nějaký ty roky si vylobovaly registrované partnerství.

    a možnosti tu jsou.stačí to zorganizovat.
    až stromy uspořádají pár demonstrací na václaváku,až budou stromy psát poslancům.... pak přijde ten slavný den a budeš si moci vzít toho mladého jilma.
    samozřejmě až bude mít nějaká ta práva a vyjeví souhlas.
    je to dlouhý pochod.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 11:59:41     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Jen ctim Sandstormovu radu, abych odstranoval diskriminaci.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 12:06:38     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    já furt nechápu o jaké diskriminaci píšeš
    asi jsem pomalejší

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 12:20:47     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    taky by mě to zajímalo. zatím mi z diskuze vyplývá, že diskriminovaní jsou zoofilové a fetišisté na úkor homosexuálů a že homosexuální svatby jsou diskriminující. ale čím a koho tím diskriminují jsem se taky nedozvěděl.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 14:25:57     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    No nechapal jsem, proc maji byt takove rozdily. Registrovane partnerstvi nevyzaduje slib a neni omezeno poctem partneru, svatba je jen mezi dvema lidma a zoofil si svoje zviratko nemuze vzit.

    A to neni spravedlive, diskriminuje to jedny na ukor druhych.

    Pokud se vam to zda jako debilni kec, je to pravda - skutecne je to debilita, stejne, jako registrovane partnerstvi, nebo snatek za 500 kc pred urednikem.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 14:44:47     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kome
    Jak jste prisel na ten nesmysl o neomezenem mnozstvi registrovanych partneru?

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 15:02:21     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Je to dano blbe napsanym zakonem, uz se tomu zde venoval jeden clanek...

    Pokud jsou RP uzavrena v CR, muze jich byt neomezene mnoho.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 15:08:18     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Hm, to byl asi zase nejakej inzenyrskej vyklad zakona. Ten v §4 hovori jasne a chtel bych videt toho smelce, co by svuj paravyklad dokazal prosadit do praxe.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 11:30:58     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    ad děti - jak bylo zdejšími konservativci prokázáno, nejedná s se o nic jiného, než o formu soukromého majetku, takže tuto oblast již podchycuje Obč.zákoník, nemýlím-li se.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:23:38     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Jistě. Dá se to vykládat i tak, že nejsme v takových sračkách, ale jsme tak nechutně bohatí.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:28:06     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Klidně si je pořiď, ale nesmíš si je brát na radnici nebo ve státem uznané církvi ;-) Pak Ti nikdo nebude moc říci vůbec nic.

    Společné zdanění v podání ODS je vtip, takže ani na daních to neodneseš nějak moc tragicky...

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:33:49     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    No jo, ale pak si pripadam meneceny, ze se musim skryvat, ze nemohu uzavrit snatek pred zakonem (Jsou u nas Mormoni? Ti by nas oddali, ne?), ze jsem diskriminovan oproti mensinove spolecnosti... Chci dotaci, abych se s tim mohl vyrovnat, ale stejne mi to moc nepomuze, takze budu chtit dalsi.

    O to mi nejde, ja chci moznost posvetit pred zakonem svoje city, stejne, jako jini. Nechci byt diskriminovan, nejde mi o penize, vyhody a tak, jde mi o city... Penize a vyhody, kvuli tem budu poradat pochod pozdeji...

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 12:37:34     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Axiom: Mohamedány pán Bůh mnohoženstvím potrestal.

    A to po stránce jak citové tak i finanční i společenské.

    Testováno na lidech.

    8o)

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:17:05     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Pokud homosexuálové mají a vychovávají děti, příklad jsem uvedl, mají nárok na placení školky, školy i mateřskou.

    Nárok na vyšetření na mamografu mají muži i ženy obecně.
    Muž má mléčnou žlázu a bradavku zakrnělou, nicméně byly popsány příklady kojících mužů.
    Výtok může být způsoben i hormonální nerovnováhou v důsledku nějaké nemoci nebo jako vedlejší účinek léků u obou pohlaví, mého praděda to k jeho nesmírnému zděšení a zahanbení krátce před smrtí potkalo, když byl léčen na ischemickou chorobu srdeční a "prostatu" zároveň, názvy léků si v rodině již nikdo nepamatuje.
    Rakovinu prsu může dostat i muž, bohudík, říkám si, s mnohem a mnohem menší pravděpodobností než žena.

    Registrované partnerství je jistě kompromisem. Nepsal nedávno někdo něco o majetku?

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 09:42:16     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentář
    Jaké neoprávněné výhody máš na mysli?

    Já si zase myslím, že výčet seznamu chorob by neměl moc kolísat. A proto navrhuji, aby náhradou za vyškrtnutou homosexualitu byly zařazeny konzervatismus a tradicionalismus.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 09:50:01     Reagovat
    Autor: I.R. - Radek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    máš bod
    nebo růžové body? ,-)

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 09:56:19     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    já bych šel ještě dál - jedinou cestou nechť je tzv. Starý řád, podle kterého žijou amiši; basírují pouze na tradičních hodnotách a od 17. století ignorují i takové módní výstřelky jako jsou knoflíky. mají nulovou kriminallitu, takkže je nešikanuje žádná polychčije apod. - svatý grál je na dosah soudruzi.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 10:04:39     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    Ano, to je správný řád, postavený na Tradičních společenských hodnotách (tm), víře v Boha (c) a národnostně homogenním společenství. Nalezli také Smysl života (R) spočívající v dřině a plození, nepodlehli svodům relativismu, modernisace a hedonismu!

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 14:17:27     Reagovat
    Autor: aleff - Aleff
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Komentář
    ano jistě - a odkud myslíš, že pochází pojmy jako work hard (c) ?? jediné, co soudruzi amiši podcenili je cena za tuto formu víry v ježíše krista (c) a boha spasitele a vykupitele (c) - jelikož s ohledem na trvalost tradic a odmítání všech těch výstřelků doby probíhají sňatky téměř výhradně uvnitř komunity, tak po několiika stoletích se již v některých koomunách vyskytují jen dvě příjmení. tedy cenou za homogenitu je příbuzenské smilstvo, které příroda trestá trestem nejvyšším, tj. vyhynutím, coož se ostatně v případě amišů stává v posledních desetiletích realitou. v jejich sousedství vyrůstají výzkumné genetické ústavy, které registrují masivně vzrůstající neplodnost a genové mutace takového rozsahu, o jakém se může zdát třeba i v takovém rakousku :o).

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 14:21:34     Reagovat
    Autor: next_ghost - next_ghost
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Komentář
    Kdyby tenhle článek byl o globálních oteplovačích ("různých aktivistických buznách obou pohlaví"), budu tleskat. Jenže není. Když se podobné články píší o zmrdech a vohnoutech všeho druhu, je to celkem inteligentní zábava, ale tenhle článek se zmrdů týká jen hodně okrajově, takže z něj zůstala jenom typicky trapná forma, která bez inteligentní myšlenky už není vtipná.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 11:54:22     Reagovat
    Autor: Patejl - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Komentář
    No, fakt je ten, ze drive jsem hojne odkazy na D-Fense kamaradum(kam) rozesilal, i do diskuzi se obcas zapojoval. Posledni cca rok odkazy neposilam (skladba clanku v poslednim roce vyvolava dojem cyklohomoskodoatdfobniho webu milovniku qweru a NS), nestoji mi za to se ani registrovat do diskuze. Jenom automaticky otevru, projdu par clanku ve snaze "ulovit neco jako driv" (obcas se, dluzno podotknout, povede) a spise pro pobaveni projit diskuzi (jsem rad, ze dva hlavni clowni A+ZZR po marne snaze zbrzdit svoje vylevy tesno po "uzavreni" webu pro masy jsou back v plne forme). Tot vse, uznavam, ze jde o ryze soukromou aktivitu, je mi to jen lito. Na druhou stranu pokud se ujizdim na publikovani (od slova publikum), potom zachovavat urcitou uroven by melo byt spise vyhodou - éto váše ďéla.

     
    Komentář ze dne: 24.07.2008 23:25:26     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Komentář
    nevím, z ruštiny už si mnoho nepamatuji, ale nemá tam správně být "ďélo"?

     
    Komentář ze dne: 23.07.2008 07:37:40     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Komentář
    Homosexualita je odchalka z většinové sexuální orientace, která je některým vrozena a jiní na ni přestoupí "dobrovolně" i dobrovolně.
    Literatury je o tom dost.

    Problém je v tom, že v naší společnosti je stále v základech psáno:" A neobcuj s mužem jako s ženou, jset to ohavné. A neobcuj se zvířetem..."
    Po období, kdy byla homosexualita zločinem a období, kdy byla tajná, nastupuje období tolerance a díky kormidlovému efektu, který vykazují společenské procesy, je moderní a přijde doba, kdy bude žádoucí - nevím o jak dlouhé a jak intenzivní období půjde, ale doufám, že již nebudu v aktivní skupině.

    Můj závěr:
    Homosexualita je normální v tom smyslu, že je jí postiženo jisté, patrně dlouhodobě málo proměnlivé, procento populace. Jakákoli zvýšená pozornost, protežování, stavění na odiv etc. je nenormální a špatné, i když v současné době zákonité.
    --------------
    Pokud zmiňujete olizování řitního otvoru, máte samozřejmě pravdu. Není to nepodobno včelímu slastnému olizování řitního otvoru mšice. To, co včela posléze vyzvrací, požíváte coby med a libujete si, jak je dobrý a zdravý.


      |<- < 1 2 3 4 > Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.