D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: To nebyla cyklojízda, ale přehlídka hulvátů
    (ze dne 26.04.2010, autor článku: D-FENS)

      |<- < 3 4 5 6 7 8 9 10 > Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 30.04.2010 09:58:03     Reagovat
    Autor: Roman - Neregistrovaný
    Titulek:Stalo se mi něco podobného jako DFNESovi
    (Původní text)
    Prase patří do chlíva. (R)

    Komentář ze dne: 30.04.2010 11:32:18     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek: Hm
    Vadí mi cyklisté, kteří si ze svého způsobu dopravy / sportu / hobby udělali společenské hnutí.

    Ale musím se smát těm křečovitým argumentačním konstrukcím ohledně jízdy cyklistů po chodníku. Nenapadá mě, proč by to mělo vadit. Když do mě nevrazí nebo mě neohodí blátem, případně se proti mě nebude řítit jako blázen ...

    (To už mě víc serou turisti - zejména z jižních evropských zemí, kteří fakt překážejí a kterým do těch blbých jižanských hlav dosud nevlezlo, že po chodníku by mělo být možné chodit oběma směry.)

    Jistě, otázka "Komu to vadí?" je velmi gumová. Od extrému, že modřina na zádech od řidítek nevadí, až po extrém, že už pouhý pohled na něco takového působí újmu. Ale nelze pominout, že většina diskutujících natahuje tu gumu až prasknutí na různé strany, jak se jim to hodí.

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 11:51:17     Reagovat
    Autor: Kadel - Karel
    Titulek:Re: Hm
    Ale jo, každé natahování gumy k prasknutí je potenciálně nebezpečné :) ... Mně jenom rozčiluje stav, kdy na jedné straně jsou tolerována na chodnících prasata typu messengeři, trendy frikulíni a nepovolené hromadné cykloexhibice a na druhé straně obdrží řidič, který odstaví auto po dobu čištění chodníků na vybetonovaný plácek před sídlištními konejnery předvolání pro "neoprávněný zábor prostranství - zeleně" (zkušenost z mého blízkého okolí) ...

    Bicykly nemají RZ a k jejich užívání není třeba formálního oprávnění (průkazu), který by jim šel sebrat. Proto se (někteří - většina) cyklisté chovají tak, jak se chovají. Anonymita je tuze příjemným pláštíkem.

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 11:58:44     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Hm
    To mi vadí taky. Ale není těžké identifikovat původce - stát, policie, nikoli cyklisté (*). Znamenalo by přitvrzení vůči cyklistům změkčení vůči řidičům? Pochybuji.
    _____________________
    (*) A nelze je házet do jednoho pytle kvůli několika hrabošům. Mne taky snad nikdo nepovažuje za vraha jenom proto, že jeden náruživý korejský hráč počítačových her v souvislosti s hrou ubodal svého spoluhráče v reálu.

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 12:11:04     Reagovat
    Autor: Kadel - Karel
    Titulek:Re: Re: Re: Hm
    Ano, není těžké identifikovat původce: stát, policie a cyklisté. Ta, bohužel, většina, která se chová tak, že kdyby si totéž dovolili za řidítky např. lehkého endurka (rozměrově a váhově srovnatelná kategorie), tak by přišli o papíry hned první den.

    Jistě je i mezi cyklisty mix slušných a hovad. Zatímco ty slušné prakticky nevnímám (protože mne nijak neohrožují ani neomezují a je jeich smutná menšina), každé hovado zanechá hluboký dojem.

    Jediné, co by pomohlo, by byl jednotný, striktně dodržovaný metr pro všechny. Ale to není v současné společnosti trendy. Počínaje např. oním ježděním po chodníku - když nevadí cyklista, proč vadí motocyklista? A nevadí-li motocyklista, proč ne auto? :) Pokud cyklisté prosazují ježdění jednosměrkou proti srsti, proč to nedovolit i motocyklistům? A řada dalších paradoxů...

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 12:17:05     Reagovat
    Autor: Jacek - Jacek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hm
    Jezdil sem enduro a obcas jezdim na kole. Mohu Vas ubezpecit, ze rozdil, zejmena vahovy, je znacny :)

     
    Komentář ze dne: 02.05.2010 20:31:37     Reagovat
    Autor: Kadel - Karel
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hm
    No, nevím, nemůžu se hádat, jediné enduro, které jsem měl rozumnou dobu pod zadkem, byla j90cross a ta mohla, podle mého odhadu (a vzpomínky tak 20 let staré) vážit tak kolem 60 kg. Kolo váží kolem 10kg ... a dokud je vozidlo kopytama na zemi, nepřijde mi rozdíl 50 kg tak značný - zvláště při váze jezdce poctivý metrák. A to bych řekl, že současné malolitrážní enduro mašinky vyjdou ještě lépe. Kecám-li, opravte mne. Už dlouho nejezdím na dvou kolech.

    Jinak mi přijde právě to maloobjemové enduro jako nejlepší paralela s kolem (trek, horským) - blbnout se na tom dá stejně, vejde se člověk do prakticky stejného rozměru a manévrovatelnosti, jenom výkonově je to výrazně jinde ...

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 16:35:24     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hm
    "Pokud cyklisté prosazují ježdění jednosměrkou proti srsti, proč to nedovolit i motocyklistům?"

    Velmi dobra otazka. Mnohem lepsi nez postoj "kdyz ja nemuzu, at oni taky ne!"

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 22:15:56     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hm
    Přesně tak, leckde je při použití rozumu na obou stranách možné jet v protisměru i autem, ikdyž to občas vyžaduje alternativní použití chodníku...

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 23:30:15     Reagovat
    Autor: damp - damp
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm
    Což teprve v takovém Baghdadu, tam i bez použití rozumu alternativně používají chodník a jízdu v protisměru neustále.
    Stejně alternativně tam pěší používají silnice.
    O motocyklech ani nemluvě, ty používají úplně všechno, stejně jako vojenská vozidla.

    Jako alternativu si lze představit prakticky cokoliv, pro evropského řidiče je zdejší provoz poněkud zmatečný.

    A jako bonus občas některý z pěších nebo automobilů vybouchne.
    Až z toho má jeden "silný pocit ohrožení" :-)

     
    Komentář ze dne: 01.05.2010 21:27:05     Reagovat
    Autor: PanPredseda - PanPredseda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hm
    Inu rychlopalna zbran dostatecneho kalibru na vozidle je lepsi nez spousty semaforu, znacek a dopravnich policistu. ;o)

     
    Komentář ze dne: 02.05.2010 20:35:14     Reagovat
    Autor: Kadel - Karel
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hm
    ááááááááále podotku ... já samozřejmě považuju jízdu čehokoli jednosměrkou proti srsti za hovadinu a nejvýš tak nouzové řešení ... hupnul jsi na špek pozitivně položené otázce. Nic ve zlém, dobrou chuť.

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 15:41:51     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Hm
    To buď rád, že ti to auto rovnou neodtáhli, mně za podobných okolností ano.

    Napsal jsem bubu dopis a opravdu se těším na odpověď. :o)

    Komentář ze dne: 01.05.2010 12:31:56     Reagovat
    Autor: Jiri - Neregistrovaný
    Titulek:
    http://www.novinky.cz/krimi/199085-opily-mladik-srazil-dva-cyklisty-pri-uteku-ho- zadrzeli.html

    Škoda, že ho chytli. Takhle by to mělo vypadat pořád. Jen pořádně do cykloušů, ať si příště rozmyslí jestli vyjet na silnici. Jinak to kolomanům než názornou ukázkou, co se jim bude dít, to kolomanům nevysvětlíme.

     
    Komentář ze dne: 01.05.2010 20:53:44     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Neregistrovaný
    Titulek:Re: taky sem kretén jako ty
    (Původní text)
    Jsem rád, že popuzuji k nenávistným výpadům kdejakého hlupáka, protože to jasně značí správnou cestu, ale nikam jinam než do chlíva takoví frustráti nepatří...(ZZR)

    Komentář ze dne: 01.05.2010 14:44:35     Reagovat
    Autor: Label - Label
    Titulek:Cyklojízda, wtf?
    Tohle bych od Roota nečekal...nevzal on job na novinkách.cz?

    Komentář ze dne: 01.05.2010 20:30:38     Reagovat
    Autor: PanPredseda - PanPredseda
    Titulek:Dalsi cyklojizda
    Velka afroamericka, afrokaribska ci snad afroafricka cyklojizda: www.lowbird.com/data/images/2010/04/42-2.jpg

     
    Komentář ze dne: 01.05.2010 21:40:11     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Dalsi cyklojizda
    Afrika je, co se týče dopravy, jiný svět.

    Stejně jak VC dokázal zásobovat válku na kolech, tak afroafričané dokáží převážet na jednom kole dva i čtyři vzroslé banánové trsy (proti tomu je pytel brambor brnkačka), ale také celou postel /kovovou část bez madrací/, používat kolo jako taxík, atd..

    Jinak - 25 kg na kole je otázka umístnění a uložení. Pokud někdo sbalí stan, batoho, horooblečení, případně matroš na ferraty, spacák, vařič, pohory, atd. a valí do hor (např. Alpy nebo Itálie), tak nemá kolo o tak moc méně naložené, zvláště v době kdy má naloženou vodu na delší dobu.

    Neúčastnil jsem se ničeho takového, ale když otci bylo padesát, valili na Dachstein na kolech se vším /včetně většiny jídla/, žádná nehoda nebyla. Ani jiní nadšenci, které znám, kvůli nákladu nehavarovali.

     
    Komentář ze dne: 01.05.2010 22:53:19     Reagovat
    Autor: PanPredseda - PanPredseda
    Titulek:Re: Re: Dalsi cyklojizda
    Na Dachstein na kolech? Jako az nahoru? ;o)

     
    Komentář ze dne: 02.05.2010 09:30:25     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Dalsi cyklojizda
    Ne, do Hallstadtu, tam přezuli na horskou výstroj a valili přes Simony Hütte nahoru. Pro orientační problém skončili někde těsně před skalními pasážemi na vrcholu.

    I tak si myslím, že jde o hezký cyklo/VHT úspěch (ono narvat do cyklobrašen třeba pohory a současně věci na cyklo, při tehdejší spolehlivosti kol např. i nářadí na sundání vícekolečka a náhradní cekolečko je docela maso).

      |<- < 3 4 5 6 7 8 9 10 > Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.