D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak přispět

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: To nebyla cyklojízda, ale přehlídka hulvátů
    (ze dne 26.04.2010, autor článku: D-FENS)

      1 2 3 4 5 6 7 8 > ->| Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 26.04.2010 23:32:26     Reagovat
    Autor: Bubik - Bubik
    Titulek:o ano, zrovna minulý
    týden jsem já v autě vpředu a cyklista v buzy oblečku za mnou v Praze Strašnicích hodlali z ulice V Olšinách odbočit doprava do Ruské. Zatímco mne (na tomto místě tradičně) zastavila červená, pro lepého cyklistu nebyla žádnou překážkou - prokličkoval mezi mnou a chodníkem, vzal řídítky břicho pána, co stál na obrubníku, bez ohledu na plný přechod chodců na něj chlapsky vlétl, rozrazil davy a zmizel po Ruské v dáli. Nejhůř dopadla postarší dáma, kterou museli dva dost rychle chytat, aby nespadla.

    Když se s takovými situacemi občas setkávám, říkám si, že možná využiji svého věku a pořídím si vycházkovou hool - v podobných případech by měla úžasné využití.

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 19:23:18     Reagovat
    Autor: Pepa - Viceroy
    Titulek:Re: o ano, zrovna minulý
    beru až na 2 maličkosti

    1. Ta ulice vpravo není Ruská, ale Pod Rapidem, a pokračuje dále na Ruskou

    2. 20 let bydlím 30m od té křižovatky a ještě jsem nezažil, že by na tom přechodu byl houf lidi. Dokonce ani v ranní, nebo odpolední špičce.

    Jinak souhlas, cyklisti se zde a nejenom zde chovají jak hovada.

    Komentář ze dne: 27.04.2010 02:03:18     Reagovat
    Autor: honza - Neregistrovaný
    Titulek:
    sorrac, ale to uz neni normalni:(

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 07:58:31     Reagovat
    Autor: shifty - shifty
    Titulek:Re:
    přesně, už mi to přijde trapný ...

     
    Komentář ze dne: 02.05.2010 04:46:53     Reagovat
    Autor: blablabla - Neregistrovaný
    Titulek:nemám rád žalobníčky
    jj, přijde mi to jako report horlivého člena PS VB, pro později narozené = Pomocná stráž Veřejné bezpečnosti, byla to taková práskačská organizace za bolševika, jak vidno tak v některých lidech tohleto fízlování zůstavá zažito dodnes.

     
    Komentář ze dne: 02.05.2010 07:08:56     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: nemám rád žalobníčky
    Taky to nechapu, ale kdyz oni si ti cyklo PS VB asi proste nemuzou pomoct a furt to na ten web www.prestupky.oziveni.cz/ anonymne posilaj i s registracnima znackama, aby to provozovatele predavali policii. Ale kdyz se podivas na jejich weby podrobneji, zjistis, ze je to porad jen ta sama pakaz, takze to s nasi spolecnosti asi jeste nebude tak hrozne.

     
    Komentář ze dne: 02.05.2010 09:15:29     Reagovat
    Autor: jirkas - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: nemám rád žalobníčky
    ono i te kontra pakaze, co cyklisty jako celek nesnasi, nejsou zadne davy. deset kriklounu se spoustou casu tady na diskusi. cozneni nijak znepokojivy, skupina blbu se najde vzdy. takze v klidu jezdeme dlw zdraveho rozumu kolmo ci vozmo dfensovci a automati necht se vyprudi do bezvedomi.

     
    Komentář ze dne: 02.05.2010 12:53:26     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: nemám rád žalobníčky
    To je zakon akce a reakce, dokud se drtiva vetsina (to je dulezite - par blbcu se samozrejme najde vsude, ale nesmi to v zadne skupine prerust ve vetsinu) cyklistu bude na silnicich a chodnicich chovat "neprispusobive" a arogantne, pricemz to navic presentuji jako normu, tezko muzes cekat, ze lide, kteri se s takovym chovanim opakovane setkavaji, budou nadsene tleskat spolku, ktery se takove chovani snazi zlegalizovat ...
    Je to presne totez jako s ciganskou mensinou, malokdo z nas s nimi jiz nema opakovane negativni zkusenosti a proto s nelibosti vnimame pripadne snahy jejich chovani omlouvat a tolerovat, prestoze znaji i slusne a pracovite cigany, ale tech je bohuzel prilis malo. Napr. ja osobne mam nekolik ciganskych dobrych znamych a neprejte si od nich slyset, co si mysli o tzv. "romech" diky kterym se majorita diva zkrs prsty bohuzel i na ne, prestoze oni sami poctive pracuji ci uspesne podnikaji (a zamestnavaji obcany majority, protoze s vlastnim etnikem maji v tomto smeru take spatne zkusenosti), nic od statu nechteji, maji velice pekne udrzovane vlastni byty a domy ... tohle jsou ti cigani, kteri to maji opravdu tezke a meli by je davat za priklad vsem lidem.

     
    Komentář ze dne: 02.05.2010 17:13:04     Reagovat
    Autor: nikolaj - nikolaj
    Titulek:Re: Re: Re: Re: nemám rád žalobníčky
    Ne, to neni zakon akce a reakce. To je zakon internetove diskuse.

    To ze par kriklounu tvrdi: "Auta smrdi a skodi" nebo "cykliste se vetsinove chovaji jako prasata" realne nic neznamena. Akorat na internetu to dokaze vyvolat dojem velke aktivity a halasu. Ani jedna strana nevidi realitu.

     
    Komentář ze dne: 02.05.2010 18:28:42     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: nemám rád žalobníčky
    váš probnlém, kolomrdi, je to, že každý si může každý den ověřit, že jste se sborově naučili ignorovat základní pravdila bezpečného provozu.
    pro dovršení procesu "zpičení společnosti" se snažíte ohýbat realitu a rozmělňovat význam výrazů do té doby, dokud nepřijde nějaké to kýžené "splynutí pojmů". ale dokud budou ještě lidi s mozkem a ne jen s oholenýma nohama, budete za čuráky vy, každý to bude vědět a ukáže prstem.

     
    Komentář ze dne: 02.05.2010 20:24:56     Reagovat
    Autor: nikolaj - nikolaj
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: nemám rád žalobníčky
    ... a jako potvrzení předchozího příspěvku - zjevil se keyboardwarrior z nejpovolanějších. Ano přesně tyhle výlevy jsem měl na mysli honíku. Jediný na koho si lidi s mozkem budou ukazovat jsou podobný kokůtci na diskusních fórech.

    Ale jak říkám, riziko přetečení do reality malé, takže mne to moc netankuje.


     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 10:16:40     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    že jo. dělat z ježdění na kole takovou ctnost je skoro až nezdravě hloupé.

    Komentář ze dne: 27.04.2010 02:19:00     Reagovat
    Autor: tesla - z lesa
    Titulek:Offtopic dotaz
    Omlouvám se za offtopic dotaz, kdyžtak mne smažte. Čtenáři DF mají velký přehled, proto bych se rád zeptal, co zjistili o iniciativě http://www.vymentepolitiky.cz Jsou za tím Věci Veřejné? Děkuji, pokud by se někomu chtělo odpovídat.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 02:52:45     Reagovat
    Autor: Kuba - Kuba
    Titulek:Re: Offtopic dotaz
    Za vším jsou Vé/Ká/Véčka... přece..

    Komentář ze dne: 27.04.2010 04:20:22     Reagovat
    Autor: lucnikonik - lucnikonik
    Titulek:Kupodivu i MP cyklobuzny nerada
    Příhoda ze předvčerejška - jedu ráno do kanceláře, u přechodu pro chodce před odbočkou do naší ulice dva strážníci MP, kteří pomáhají dětem na cestě do školy, stojím v levém pruhu před přechodem a čekám, až přejde houf cca 10 chodců a budu moci odbočit doleva; přihnal se cyklobuzna, div lidi na přechodu nesejmul a pak nastalo rodeo - MPík, mladý kluk, cca třicátník, ale 2m gorila po vystartoval, buzna kupodivu zastavil, MPíkova kolegyně přišla ke mě, zda jim pomůžu svědectvím; takže jsem odbočil, na parkovišťátku nechal auto a šli jsme sepisovat - cyklobuzna se čílil, nepomohlo mu to a odjížděl o 1500 kreditů lehčí :-)
    já se velmi nasmál, MP evidentně potěšený, že cyklozmrda vyhmátli a cyklozmrd DOUFÁM poučen, že tohle se prostě nedělá.

    Cyklisty dělím na dvě skupiny: Cyklisté a cyklobuzny/zmrdi; první skupina sem tam udělá chybu, ale jezdí celkem korektně a více méně ohleduplně; Cyklobuzny/zmrdi jsou arogantní prasata, kteří si myslí, že svět jim patří :-(((; naštěstí častěji potkávám Cyklisty, než cyklobuzny/zmrdy ...

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 12:23:56     Reagovat
    Autor: jarinek - jarinek
    Titulek:Re: Kupodivu i MP cyklobuzny nerada
    Na navsteve nejmenovaneho mestecka na Morave, ve Zline, :-) , jsme s kamaradem popijeli pivko na zahradce nejmenovane hospudky. Osobne jsem pak videl policajty, jak dost tvrde pokutovali cyklisty za nesviceni a jizdu na chodniku za neodpovidajici vybaveni kola. Byl uz podvecer. Za jizdu na chodniku jsem zahledl platit 2 tisice. Pry to neni ve Zline az tak neobvykle. Za hodinu, kdy mne to bavilo pozorovat odchytili dobrych deset kousku ruznych vekovych kategorii. Nehadal se vesmes nikdo.

    ....kde udelali asi prazsti soudruzi chybu?

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 13:31:27     Reagovat
    Autor: anakonda8 - anakonda8
    Titulek:Re: Re: Kupodivu i MP cyklobuzny nerada
    Ano, určitě se to stalo poblíž zahrádky u Máců, tam je občas berou, mj i proto, že ulice (nábřeží) je jednosměrka a oni jezdí buď v protisměru, nebo po chodníku. Nic na tom nemění fakt, že i když šlapalové mají cyklostezku pomalu z centra až na Lešnou (cca 8 km), v nejfrekventovanějším úseku souběžné silnice, kde byl zákaz vjezdu šlapalům a povolená 70 km/h, si vyřvali zrušení zákazu a plantají se mezi auty. Krajnice je rozbitá po 8 letech hrůzovlády socanskobolševické ligy, tak jedou středem a každé auto, které si na sebe dovolí upozornit zatroubením, vyfakují a najetím ke středové čáře vyškolí. Oni nechtějí cyklostezku, oni chtějí prudit, ne, prudit ne, oni chtějí srát slušné lidi, co si poctivě vydělali na auto, aby se jím mj. živili a odváděli tak daně na zbytečné cyklostezky.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 14:21:20     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Kupodivu i MP cyklobuzny nerada
    takového zmrda patří předjet...zařadit se...hodit mu kotvu...a pak se o asfalt zedřenému debilovi vychechtat a odjet. oni si odvyknou. v Brně už to ani nezkoušejí. 8o)

     
    Komentář ze dne: 03.05.2010 15:54:39     Reagovat
    Autor: airmt - airmt
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Kupodivu i MP cyklobuzny nerada
    Kdyby tohle udelal nekdo motorkari, tak budes tomu cloveku psat, ze je debil, ze? Ale cyklistovi se muze udelat vsechno. Na kole ty nejezdis, takze je ti to jedno.

    Mas tady kvanta reci, jak motorkari jezdi podle vyhlasky (pritom jezdi misty i 3x rychleji nez jim dovoluje ta tebou zminovana vyhlaska, casto stylem jizdy ohrozuji ostatni ucastniky napr. nebezpecnym predjizdenim a jezdi mnohdy i bez SPZ). Ale hlavne, ze maji vsechny odrazky na stroji. Boze, vzpamatuj se.
    A uvedom si, ze pokud neco cyklista zavini pri stretu s autem, tak si to zpravidla sezere do posledni kapky.

    Komentář ze dne: 27.04.2010 07:22:20     Reagovat
    Autor: Yurii - Yurii
    Titulek:cyklisti a spol
    Sám patřím mezi cyklisty a ačkoli mám tento druh pohybu rád, používám ho především pro trávení volného času a ne pro přepravu z bodu A do bodu B.

    Pro přepravu z bodu A do bodu B používám MHD nebo auto, takže chtě nechtě, občas musím být svědkem nějákého cyklo-failu, naposledy včera když si na Ostrčilově náměstí cyklista se svojí cyklodružkou docela hloupě vynutili zastavení auta před přechodem (přejezdem cyklostezky) a vletěli rovnou před plnou tramvaj... sem, tam v nočních hodinách potkám nějákého "stealth ridera" ti jsou mí oblíbění, zpravidla nejen že nejsou vidět ale sami zřejmě také nevidí provoz kolem sebe a takhle by se dalo ještě chvíli pokračovat.

    Kdysi když cyklojízdy začínaly jsem je požadoval za dobrý nápad ale postupem času se z nich staly nepovolené monstr akce kterými si cyklozmetci a cyklozmetčata vynucují svůj kousek silnice...

    Títmto se od cyklozmrdů chci plně distancovat a poprát jim hodně zmaru při jejich aroganci k ostaním účastníkům silníčního provozu a chodcům.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 12:41:01     Reagovat
    Autor: jarinek - jarinek
    Titulek:Re: cyklisti a spol
    To mate jako s motorkari. Urcite bude vetsina tech zodpovednych, kteri jezdi pro radost, jsou bezpecni sobe i ostatnim, ale to male procento zmrdu, kteri maji motorku jako "nastavec atrofovaneho penisu" jim dela dostatecne spatnou publicitu

    Stejne jako autem take jezdim na kole. Jezdim hodne a snazim se chovat slusne. Jezdim v reflexni veste, osvetleny, kdyz jedu vecer a neprasim. Za posledni 2 roky let mi dvakrat otevrel nekdo dvede z auta v situaci, kdy jsem nemohl reagovat nebo predjet a kdy jsem se choval predvidatelne a nidko nemohl rict, ze jsem nebyl videt. No, ani ty panty u dveri auta nevydrzi vecne. Musite hlavne dobre mirit a neuhybat, protoze nahrada kolenniho kloubu je jinak drazsi, nez ty panty a znicene predni kolo !!

    Nenapise D-FENS pro zmenu nejaky flame o car-doors-driver-fuckers ..??

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 12:50:59     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: cyklisti a spol
    přirovnávat skupinu, jejíž 80% část jezdí na nevybavených vehiklech naprosto mimo rozumná pravidla bezpečnosti sil. provozu, ke skupině, která je vybavena podle vyhlášky a v drtivé většině respektuje důležitá pravidla bezpečnosti, je demagogie.

    podobnost těchto dvou skupin končí u toho, že kolo i motorka mají dvě kola za sebou.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 13:02:10     Reagovat
    Autor: jarinek - jarinek
    Titulek:Re: Re: Re: cyklisti a spol
    brzdna draha
    zranitelnost pri kolizi
    vetsi problem pri nenadale prekazce
    prehlizeni nekterymi ridici aut
    nejake dalsi podobnosti?

    Jiste, technicky stav mnohych kol, jako ucastniku silnicniho provozu je casto nedostatecny, nebo vylozene odstrasujici. Neni to ale spise problem policajtu?

    A uz jste nekdy narazil na ridice na neosvetlenem "kozim dechu" par km za Prahou v patek po pulnoci, ktereho jen zablesky z vyrachtaneho vyfuku a smrad zachranili pred smetenim, kdyz jel prostedkem silnice?

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 13:28:51     Reagovat
    Autor: gilhad - gilhad
    Titulek:Re: Re: Re: Re: cyklisti a spol
    technicky stav cyklistova kola je problem policajtu? To vam ta kola jako maji ve volnem case a ze sveho kapesneho opravovat?

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 13:49:25     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: cyklisti a spol
    ne, technický stav kol je problém těch, kteří jejich majitele potkávají na cestě.
    ty si děláš srandu, ale co já vím, tak MP v Brně kolomrdům už loni a předloni rozdávala na preventivní akci nějaké ekono-line blikačky, reflexní nálepky místo odrazek a reflexní páskyna oblečení.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 13:58:07     Reagovat
    Autor: jarinek - jarinek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: cyklisti a spol
    Dobre, technicky stav je na zodpovednosti majitele. Provozovani takoveho prostredku v neodpovidajicim stavu pak ma byt sankcionovano KYM? Sakncionovano by to melo byt tolik aby se to vicekrtat CO? ....UZ? nebo jeste ne?

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 14:18:27     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: cyklisti a spol
    a nebylo by lepší v kolomrdech vypěstovat zodpovědnost za vlastní chování? tím by se předešlo vydržování aparátu, který má sankcionovat...
    provozovatel takového prostředku je zpravidla sankcionován těžkým zraněním, smrtí či šikanou ze strany řidičů, které svou neviditelnou přítomností ohrozí.

    už, nebo ještě ne?

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 13:47:00     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: cyklisti a spol
    - brzdná dráha? prosím upřesni to...
    - zranitelnost při kolizi? koho bolí více pád při 60 kmh? motorkáče nebo cyklouše? může cyklouš řešit krizovku zrychlením, nebo jen svými směšnými brzdami?
    - má větší problém ten, který se vejde nebo ten, kdo sedí v plechový krabici.
    - týká se přehlížení jen motorek a kol nebo i jiných aut?

    o tom, čí problém je stav kola, který se přímo odráží na bezpečnosti cyklouna, asi nemusíme mluvit. já své hračky udržuju v 1A stavu hlavně kvůli sobě, nevím jak je tomu u kolomanů...

    kolik jezdí tebou popsaným způsobem neosvětlených mopedů a kolik neosvětlených kolomrdů?

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 13:10:43     Reagovat
    Autor: Ricchie - Ricchie
    Titulek:Re: Re: Re: cyklisti a spol
    Honzo, nepsal jsi zrovna ty pomerne nedavno, ze na motorkarske srazy ani nejezdis, protoze jsou kazdej tyden a mnozi ucastnici jsou pak pri ranni jizde radi za to, ze se nejede moc rychle, protoze v jejich krvi je docela "znat" minula noc? To se s pravidly bezpecnosti moc neslucuje.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 13:51:42     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: cyklisti a spol
    to se sice s bezpečností neslučuje, ale na postih takových dementů pamatuje zákon a takové porušení zákona je trestným činem s pokutou v řádu desetitisíců.

    kolomrdí chlast je jen na pokutu do 1000,- Kč a vyšroubování ventilků.

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 22:19:36     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: cyklisti a spol
    Pokuty jsou pro cyklisty zcela totožné jako pro řidiče ostatních vozidel, akorát jim nehrozí zákaz činnosti. Zrovna tak jejich odpovědnost za trestný čin je stejná.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 12:58:05     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: cyklisti a spol
    "Musite hlavne dobre mirit a neuhybat,"

    Naschvál to napálit do dveří? Onehdá tu zastánci cyklojízdy po chodníku tvrdili cosi o schopnosti zastavení na pětníku. Kde je tedy problém?

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 13:04:51     Reagovat
    Autor: jarinek - jarinek
    Titulek:Re: Re: Re: cyklisti a spol
    na chodniku jezdi auta, ktera vam neocekavane otevrou dvere?

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 13:08:07     Reagovat
    Autor: BurtonBell - Burton Bell
    Titulek:Re: Re: Re: Re: cyklisti a spol
    ted jsi to tu asi trochu pomotal, ale v celkovem kontextu diskusi o kolomanii je tohle zatim best shot :-D poprskal jsem si monitor

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 13:50:15     Reagovat
    Autor: jarinek - jarinek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: cyklisti a spol
    Tak hlavne to setrit zinkou namocenou do studene vody. Po teple se to pry srazi a nechava to na monitoru smouhy.

    Ale ani tak bych vam nepral najizdet do otevrenych dveri auta, protoze nemate volbu jet jinam, kdyz nejde uz zastavit.Poprve jsem se snazil uhybat a napasoval se mezi otevrene dvere a zabradli na ostruvku. Nemohl jsem poradne chodit dva tydny. Ridicka se omluvila, alespon to. Byla vydesena vice nez ja nasrany, mela v aute decka. Nechal jsem to byt.

    Podruhe jsme vedel, ze s ohledem na svoji bezpecnost na ty otevrene dvere musim najet co nejkolmeji a pokud mozno doprostred.

    Nebo bych se mel radeji ohlizet na to, abych to auto co nejmene poskodil? Co je preci na tom, ze se mozna, ne svoji vinou, zmrzacim? Chlap se jen zeptal jestli budu volat policajty. Nevolal jsem.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 13:57:15     Reagovat
    Autor: BurtonBell - Burton Bell
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: cyklisti a spol
    ja nezpochybnuju pruser dveti otevrenych do cesty, ale fakt mi prijde, ze v tom mas trochu hokej, protoze kat zminoval cyklistickou mantru z jinych diskusi, kde se kolomani ohaneli tim, ze zastavi na fleku, takze jsem tvuj prispevek o aute na chodniku povazoval za velmi vydareny sarkasmus :)

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 16:41:13     Reagovat
    Autor: AKA the A - AKA the A
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cyklisti a spol
    Opět platí to o technickém stavu - bezvadně seřízený a !čistý! brzdy tě přehodí přez řídítka i když seš přikrčenej (vyzkoušeno), naproti tomu když na to 6 let nikdo nesáhne, tak můžeš dělat co chceš, ale prostě nezastavíš...

    Ad. zastaví na pětníku - cyklobuzna měl zřejmě na mysli asi z 10km/h, při vyšších rychlostech leda tak o betonovou zeď, fyzikální zákony platí na(ne?)štěstí pro všechny stejně...

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 13:54:49     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: cyklisti a spol
    ...a to, že máš při předjíždění/objíždění zachovat bezpečný boční odstup asi nevíš, co? jak obvyklé 8o(

     
    Komentář ze dne: 02.05.2010 13:58:02     Reagovat
    Autor: Label - Label
    Titulek:Re: Re: Re: cyklisti a spol
    ...možná se to naučil od motorkářů v kolonách.

     
    Komentář ze dne: 02.05.2010 18:24:32     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: cyklisti a spol
    ...ale asi nemá dost úcty okolí, ostatně jako každý kuřecí hrudníček, aby si mu nedovolilo okolí otevřít dveře.
    Klasika - machruje a nemá na to 8o)

      1 2 3 4 5 6 7 8 > ->| Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.