D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak přispět

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: To nebyla cyklojízda, ale přehlídka hulvátů
    (ze dne 26.04.2010, autor článku: D-FENS)

      |<- < 1 2 3 4 5 6 7 8 > ->| Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 27.04.2010 14:30:38     Reagovat
    Autor: Kadel - Karel
    Titulek:Nápoj ve sklenici
    ... na fotce není poznat zda je to pivo či kofola, je to nějaký tmavý atd. ...

    Nevím, holenkové, jak Vám, ale mně dělat kofola ve sklenici takovejhle šlem od pěny, tak jaksi ztratila moji důvěru. Ale proti Gustavovi žádný dišputát ...

    www.uschovna.cz/vyzvednout1.php/Uschovna4bd6d7119bcd142/1/sklenice- detail.jpg

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 14:34:51     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Nápoj ve sklenici
    Nojo, když ty máš k dispozici origoš fotky ;) Já kofolu nepiju, tak ani nevim, jak a jestli pění.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 14:38:30     Reagovat
    Autor: BurtonBell - Burton Bell
    Titulek:Re: Re: Nápoj ve sklenici
    chaby pokus od sameho zacatku, ktery ted zachranujes... kasli na to

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 14:57:44     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Od samého začátku tvrdím, že z fotky není poznat, zda je to pivo alkoholické nebo nealkoholické a jestli dotyčný poté řídil (kolo nebo auto, to je jedno). Kofolu jsem dal jen do závorky jako příklad, že by to nakonec ani nemuselo být nutně pivo (na původní fotce je prd vidět).

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 15:05:33     Reagovat
    Autor: BurtonBell - Burton Bell
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    jako kolomani advokat jsi dnes selhal :-) alibismus to nespasi :) kolomani se prokazatelne dopustili mnoha prasaren, na ktere ovsem radi poukazuji u ridicu aut... to nejde vokecat

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 21:27:15     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Najdi si slovo "alibismus" ve slovníku, vyhneš se tak jeho nevhodnýmu použití.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 08:35:22     Reagovat
    Autor: BurtonBell - Burton Bell
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    "Chápu, argumenty došly, tak jsi přešel na osobní urážky."

    sakra kde jsem to jen cetl...? :)

    Tvuj alibismus spociva v tom, ze nejprve postujes nejake vyroky, ktere pak pod argumentacni tizi protivniku v diskusi bud bagatelizujes, prevracis, nebo si zacnes hrat se slovicky ve stylu ale ja to myslel jinak, tohle prece muze byt vykladano takto atp. Trapne a nedustojne. Jak jsem psal prve, jako kolomani advokat jsi selhal a v roli uzitecneho idiota jim tu pachas medvedi sluzbu, jako ostatne oni sami pri clankem zminene cykloonanii.

    Asi je to degenerativni. Mozná zde hledat souvislost se clankem Ne*stoji...

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 08:46:50     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    1) Kde vidíš nějakou osobní urážku?

    2) Nechceš mi dát nějakej příklad toho mýho údajnýho alibismu? Já totiž vůbec nechápu o čem to mluvíš.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 12:23:14     Reagovat
    Autor: BurtonBell - Burton Bell
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    1) nevidim, ja neco takoveho psal?

    2) to me neprekvapuje, ze to nechapes, ale bod 1 me odpovedi ti muze napovedet

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 12:26:26     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    1) Citoval jsi mě. Když někoho cituješ, obvykle tím chceš něco říct, ale v tomhle případě to tak asi nebylo.

    2) Viz. bod 1.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 14:47:01     Reagovat
    Autor: Sarang - Sarang
    Titulek:Re: Nápoj ve sklenici
    Jooo.. Kde jsou ty casy kdy se na tomhle serveru hajila svoboda pit pred jizdou to co clovek uzna za vhodne, pokud nasledne nikoho neohrozi. Uz to tu neni to co bejvalo :-/

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 15:00:28     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Svout hloupou cyklobuzerantskou demagoii si zasun tam, kam slunce nesviti. Ta zminovana "svoboda pit pred jizdou" by se samozrejme mela tykat dokonce i toho, kdo neustale vyrvava ze alkohol je metla lidstva. Ovsem proc si pak takoveho udajneho svatouska neukazat na fotce, jak nadratovanej cikcakuje od pankejtu k pankejtu.
    Pokud jsi nedokazal pochopit ani tak elementarni vec, bude jedine dobre, kdyz se ti tu prestane libit definitivne a odsmrdis i se svou krivou hubou :-/ jinam, treba na oziveni.cz nebo na umim_jen_blbe_kecat.cz

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 15:15:57     Reagovat
    Autor: Sarang - Sarang
    Titulek:Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    A/ Nejsem cyklista a nelibi se mi vase vyzvy k odsunu, ani vase tykani, kolego.

    B/ Rad se podivam na fotografii nadratovaneho udajneho svatouska, jak cikcakuje od pankejtu k pankejtu, nicmene ji nikde nevidim. Vidim jen cloveka ktery pije, nevidim to zlo ktere pod vlivem spachal. Pokud tuto fotografii nekde mate, ukazte.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 15:29:16     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Jeste je potreba zminit fakt, ze neni dukaz o tom, ze by kterykoli z kolo*mrdu na fotografiich pred akci kricel, ze alkohol je metla lidstva. Tak bude jeho trapna nechapavost kompletni, jestli chape aspon tohle.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 15:42:10     Reagovat
    Autor: Sarang - Sarang
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Prominte, je mi to opravdu trapne ale nerozumim vam.

    Mozna by proste stacilo napsat proc je podle vas spatne ze ten cyklista pije alkohol, ja opravdu v cykloaktivistech nevidim nejake hnuti proti chlastani za volantem co kazi vodu a piji vino /doslovne/, je mi lito..

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 16:37:02     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    O.k. Videl jsem vasi komunikaci s rootem, ktera uz je na uplne jinem levelu nez ten uvodni vstup.
    Zaujal me argument, ze taky nevolate policajty, abyste "jim" (aktivistum) to vratil. Tady je asi duvod nedorozumeni: Zverejneni clanku na D-F ma byt ekvivalent k volani policie?
    O.k. Oziveni je taky jen web, ale fakt, ze neni primo napojen na policii, je velkym zklamanim pro jeho provozovatele. O D-F si to doufam nebudeme myslet.
    Krome toho se upjate houpat na jednom jedinem bodu (chlast) a ignorovat ostatni (jako treba porusovani pravidel provozu) nebudi zrovna dobry dojem o houpateli. Pravdepodobnost zameny takoveho houpatele s tupym cykloaktivistou mjfoxoveho razeni je pak velika a snad omlouva mou prvotni reakci.
    A to se tu radsi nikdo nezminil o celem prubehu jizdy, vzniklych dopravnich komplikacich, zvysenem nebezpeci nehod a vyfucich coudicich ve zbytecnych zacpach.
    Nevidim jediny duvod, proc na takova svinstva neukazovat a nepodlozit to kontrastem k proklamovanym heslum svinaku.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 16:56:31     Reagovat
    Autor: Sarang - Sarang
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Uznavam ze jsem mozna mel ten uvodni prispevek trosku rozvest, a napsat neco jako "clanek dobre ukazuje ty dobytcarny co se pri teto akci dely ale zrovna fotka s chlastem.. atd."

    Budu to brat jako pouceni a s priznanim vlastnich nedostatku omluvu a vysvetleni samozrejme prijimam.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 15:17:39     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Já bych se prosím na tu fotografii také rád podíval.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 15:01:48     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Ja myslim, ze se tu haji stale. Jen se tu take haji princip konsitence, tedy pokud tihle cykloaktiviste chteji, aby motoriste dodrzovali Svata pravidla silnicniho provozu a policii by proti nim radi videli v roli svate inkvisice, pak se jen pozaduje totez i po nich.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 15:08:53     Reagovat
    Autor: Hermann - hermann
    Titulek:Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    To je jako kdybys chtel, aby byl Boblig vzor ctnosti :o)))

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 15:16:04     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Pokud ten princip konzistence hájí někdo, kdo sám není ve svých názorech konzistentní, tak pak vypadá jako pokrytec.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 15:31:18     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Zadna nekonzistence me jen tak z patra nenapadla, ale mozna je obcas lepsi byt trochu nekonzistentni, nez byt naprosto zarucene konzistentni blb jako ty.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 16:29:56     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Chápu, argumenty došly, tak jsi přešel na osobní urážky.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 16:40:49     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Ano. A delam to rad a casto. Neni nad poradnou ad hominovku. A vsimni si vzdycky v takovem pripade toho prispevku, na ktery svym vytribenym zpusobem takhle reaguju. A naopak prispevku, u ktereho se v me odpovedi ani jedna ad hominovka neobjevila, i kdyz jsem s nim nesouhlasil.
    Sice pochybuju, ze ti to dojde, ale jeden nikdy nevi. Treba prekvapis.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 16:44:00     Reagovat
    Autor: BurtonBell - Burton Bell
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    fox... prekvapit.... muhehe :-D

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 15:34:11     Reagovat
    Autor: Sarang - Sarang
    Titulek:Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Zdravim Roote, musim priznat ze prave na Vas jsem myslel, kdyz jsem psal svuj prispevek, za ktery mi bylo spilano.

    Neprocital jsem jejich stranky prilis podrobne, nicmene jsem take nikde nevidel nejakou vyzvu cykloaktivistu k dodrzovani "Svatych pravidla silnicniho provozu" od motoristu, tato akce mela jiny cil, nemylim-li se.

    Pokud by k necemu takovemu primo vybizeli, nebo jeste lepe tento zcela konkterni clovek, pak je pripominka ke konzistenci adekvatni, nicmene jsme nic takoveho nezaregistroval, je mi lito.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 16:06:59     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Ne? Na www.oziveni.cz se nevyzyva k udavani za bagatelni dopravni prestupky (konkretne parkovani 4.95 m pred prechodem apod)? Ja vim, to je jine sdruzeni nez auto*mat, oni tech sdruzeni maji vic, aby v pripade potreby mohli rikat "to ne my, to oni", ale osoby jsou to stale tytez.

    Podivejte se na ty fotky. Zabiraji tam na triproudovce vsechny tri pruhy, namisto aby nekomplikovali zivot kolemjedoucim ridicum (fakt by jim nestacil pruh jediny ???), i tramvaj tam blokuji tim, ze zamerne jedou po vyvysenem tramvajovem pasu... Tak se ohleduplny ucastnik silnicniho provozu nechova, kdyz tam nekdy nahodou jede auto, tak te tramvaji alespon neprekazi, protoze jede alespon stejne rychle.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 16:17:02     Reagovat
    Autor: Sarang - Sarang
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Pokud bude muj soused komunista a bude vyzyvat napriklad ke kolektivizaci /vyrobniho/ majetku, dokud nesahne na ten muj, budu ctit jeho svobodu slova.

    Pokud banda cyklounu vyzyva k udavani, neprinuti me to abych volal policajty na nejakyho cyklistu kdyz uvidim jak pije pivo a pak seda na kolo, abych "jim" to vratil.

    S dalsim odstavcem souhlasim a zcela se s nim stotoznuji, je to ukazka vrcholneho hulvactvi a je dobre ze tyto fotografie byly porizeny.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 16:36:05     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Vidite, ja si myslim, ze to, ze jim da nekdo uchutnat jejich vlastni medicinu, neni vubec spatne.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 17:22:21     Reagovat
    Autor: Sarang - Sarang
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Psal jsme reakci ale neodeslala se, tak shrnu jen hlavni myslenku:

    Tvurci oziveni.cz by meli jit jeste dal a ke kazdemu uspesnemu ulovku "vraha parkujiciho na chodniku" by meli dat fotografii a adresu toho statecneho uvedomeleho jedice ktery napomohl poradku, pak by medicinu mohli chutnat zcela konkretni individua, protoze jinak se dostavame k principu kolektivni viny /jeden kazdy cyklista je odpovedny za ciny vsech/

     
    Komentář ze dne: 27.04.2010 20:21:14     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Kazdy cyklista ne (napriklad i ja mam kolo a to takove, ze by vetsina z tech cykloaktivistu urcite zvlhla, kdyby ho videla), kazdy cykloaktivista ovsem ano a tem to patri.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 07:03:13     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Týý joo!
    Za kolik se na takovém vlhkostroji dělá Řevničák?
    (Má-li se zmínit trasa "v dohledu komína".)

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 07:57:39     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Nemam tuseni.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 08:07:05     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Aha.
    Primárním účelem vlastnictví stroje jest tedy irrigace okolí a tento účel jest nakonec jediným?
    Není to vlastně svým způsobem škoda?

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 08:16:22     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Ne, jenom nevim, proc bych mel jezdit zrovna do tech koncin, at uz jakymkoli dopravnim prostredkem a druha vec samozrejme je, ze by mne rozhodne nenapadlo merit si cas.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 08:51:59     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    V uvedené končině snad nejde o dopravu?
    Podle nečetných zkušeností této nepatrné osoby se v lokalitě nacházejí únosně rozbité silnice s řídkým automobilovým provozem a cosi označované někdy jako příroda. Právě to mnozí uživatelé bicyklů upřednostňují před projížkami po JS.

    Hm, zřejmě se je možno i na něčem shodnout. Co dělá radost, není nutno měřit jednotkami SI.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 09:05:29     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    V uvedene oblasti urcite o dopravu jde, ale ja se v te oblasti jaksi nemam potrebu prepravovat, tim mene na kole. A oblasti, kde nejaka priroda a ridky automobilovy provoz jsou take, znam povicero.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 09:18:13     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    Ne!?
    ___
    Vzhledem k tomu, že dál by to bylo jen trollení, se končí.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 09:32:18     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenici
    To by me zajimalo, jak tedy - jsa cyklistou - mezi svymi delate poradek*. Ja na zadny efektivni zpusob neprisel a rad se necham poucit, i kdyz cyklistou tc. nejsem.

    ____
    *) Tak aspon zni zaver nekolika zdejsich diskusi, tj. "dokud si cykliste mezi sebou neudelaji poradek, nesmi se divit, ze se k nim normalni lide chovaji jak k parasitum se vsemi dusledky, ktere to nese, a nezaslouzi si zadne slitovani ni rozlisovani"

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 09:45:55     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenic
    Řekl bych, že v daném kontextu se cyklisty myslí organisované cyklobuzny, které se rády navážejí do ostatních. Myslím, že spoustě lidí přestanou vadit, pokud skoncují s přiblblou protiautomobilistickou demagogií, přiznají ostatním právo na opačný názor, pochopí, že přírodní, zejména fysikální zákony platí i pro ně atd.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 09:58:15     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve skl
    Ano, to je pravidlena uklidnovaci zasterka na pocatku debaty. Pak dojde na ostrikovace za jizdy a svalnate nazory. Konci se zaverem, ktery jsem vyse popsal.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 10:02:48     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve
    Nezapomeň na "hodit kotvu a ujet".

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 10:07:00     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve
    D-FENS osobně zde jako východisko debat před časem publikoval názor, že není slušného cyklisty (ve smyslu člověka používajícího bicykl k jízdě).
    Ve světle tohoto faktu nemá JJův komentář smysl.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 11:04:26     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve
    Nojo, cyklouni maji v radach horke hlavy, automobiliste take, to je prece naprosto normalni stav.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 11:00:53     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve sklenic
    Podotku, ja jsem nekde psal, ze na kole jezdim po verejnych komunikacich? Nebo psal jsem vubec nekde, ze na nem jezdim?

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 11:01:59     Reagovat
    Autor: Sandstorm - Johohoho Ehehehe
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve skl
    Že ty sis to kolo koupil jenom proto, abys mu mohl občas nadávat? ;o)

     
    Komentář ze dne: 28.04.2010 11:05:17     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve
    Trefa! B-)
    A vis ty vubec, kolik usetrim na servisu, kdyz na nem nejezdim? :-)

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 07:12:51     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve skl
    Nebude to od Podotka, ale snad nikoli na závadu.
    Tedy:
    1) Vlastnictví bicyklu se deklarovalo osobně (lze-li u nicku takto použít).
    2) Jedna z okruhu osob-s-povoleným-vzájemným-tykáním zde před časem zmínila nejen ono vlastnictví, ale i používání zmíněného bicyklu vlastníkem k jízdě.

    Dotaz:
    Má na základě faktů 1) a 2) reakce význam jiný, než obvykle demagogický?

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 07:52:39     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápoj ve
    Ygorku, kdyz vam da nekdo do ruky lejno, take si s nim pul dne hrajete?

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 07:54:55     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápo
    Přijde na lejno. To se neví?

      |<- < 1 2 3 4 5 6 7 8 > ->| Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.