D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: To nebyla cyklojízda, ale přehlídka hulvátů
    (ze dne 26.04.2010, autor článku: D-FENS)

      |<- < 3 4 5 6 7 8 9 10 > ->| Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 29.04.2010 13:36:22     Reagovat
    Autor: Sam99 - Sam99
    Titulek:Jen stručně,
    kdybych se rozepsal o tom, co vidím každý den v Praze, akorát bych se naštval :-)
    V Praze Vršovicích byly vybudovány cyklostezky, často tak, že ubyl jeden jídzní pruh a jeho část byla "věnována" právě cyklistům. Včera při mém čekání na tramvaj kolem projelo 8 cyklistů - z toho 7 po chodníku a samozřejmě po přechodech a jen jeden(!) - vlastně jedna - po cyklostezce. Z těch sedmi jen dva respektovali semafor. Muselo to v té poměrně krátké chvíli vidět minimálně 5 policajtů (městských i státních), kteří se sem a tam vozili jak hraběnka v kočáře, přesto neudělali vůbec nic.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 13:57:13     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Jen stručně,
    Kdyz nekdo namaluje pro cyklisty sebevrazedny pruh, tezko se muze divit, ze po nem cykliste nejezdi. Dtto je v oblasti Rohanskeho ostrova ci Janovskeho ulice. Jen blazen by po nem jel.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 14:10:28     Reagovat
    Autor: Sam99 - Sam99
    Titulek:Re: Re: Jen stručně,
    Proč sebevražedný? Já myslím, že ten pruh je široký až dost. Jezdil jsem na kole 20 let, než mi jej nedávno ukradli. Nepotřeboval jsem k tomu žádný extra pruh, extra výbavu, na kole jsem měl světla s bateriemi, abych viděla a byl viděn, najezdil jsem za víkend 200 km a nikdy jsem neměl žádný problém, že by mně někdo ohrozil nebo omezil. Nechovejte se na kolech jako spolek nesmrtelných a uvidíte tu změnu. Už jste si někdy za volantem auta zkusil, jaké to je, když vám těsně před auto z chodníku nebo z kolejí vletí pitomec na kole a ještě pak řve "kam čumíš vole"?

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 14:46:55     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Jen stručně,
    To jsou ty slavný "cyklopruhy"? Myslíš, že je široký dost - tzn. jel jsi po něm někdy? Já ne, mj. i proto, že nejsem pražák, viděl jsem jen pár fotek na webu.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 14:58:02     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Jen stručně,
    Sebevrazedny kuprikladu situovanim (mezi jizdnim a parkovacim pruhem) nebo ukoncenim (krizovatky). Ten Rohansky ostrov doporucuji k navsteve.

    Co s tim ma delat vase jezdeni s baterkou nebo zkouseni za volantem, nevim. Sva doporuceni o tom, jak se mam ci nemam chovat, si nechte od sve bezpecne cesty, neb o mne vite hovno. Ja kuprikladu kolo tc. nemam.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 15:32:31     Reagovat
    Autor: Sam99 - Sam99
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Jen stručně,
    "Co s tim ma delat vase jezdeni s baterkou..."? pro natvrdlé znovu zopakuji: na kole jsem měl světla s bateriemi, abych VIDĚL A BYL VIDĚN. Potkat večer nebo v noci neosvětleného cyklistu je taky moc prima a TO JE sebevražedné chování. Na využívání cyklostezky, která vede podlé zaparkovaných aut, nebezpečného není nic. Nebezpeční jsou si jen bezohlední a samolibí dementi. Cyklostezka za to nemůže.

    "...nebo zkouseni za volantem..." - pro vás tedy evidentně nic, protože auto neřídíte. Jinak byste zažíval podobné horké chvíla jako spousta jiných řidičů, když potká cyklistu-blbce, a nekladl tak hloupé ostázky.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 15:36:53     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Jen stručně,
    Ano, byl jste viden a videl jste. Taky vam obcas nejaky idiot hupne pred auto z vedlejsi.

    Fajn, ale co to ma spolecneho s imbecilitou cyklopruhu, jak je dnes Praha nechava malovat? Opravdu se na ne nekdy podivejte.

    (Mimochodem, nebylo by treba lepsi vest cyklopruh - kdyz uz musi byt na frekventovane ulici a ne na soubezne o blok vedle - mezi pruhem parkovacim a chodnikem? Ne? Proc?)

     
    Komentář ze dne: 04.05.2010 13:05:02     Reagovat
    Autor: Pawlik - Pawlik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jen stručně,
    (Mimochodem, nebylo by treba lepsi vest cyklopruh - kdyz uz musi byt na frekventovane ulici a ne na soubezne o blok vedle - mezi pruhem parkovacim a chodnikem? Ne? Proc?)
    Podívaj se na to logicky. Když jsem řidič, než do auta nastoupím, kouknu do zadu, jestli něco nejeda a teprve pak otvírám dveře. Když zastavím, kouknu do zrcátka, jestli něco nejede a pak teprve otvírám dveře a vystupuju. Jako spolujezdec tento automatický návyk nemám tak silný, navíc pravé zrcátko je nastaveno pro řidiče, nikoli pro spolujezdce. Tudíž v tomto případě by byla pravděpodobnost, že cyklistovi někdo otevře pravé dveře před nosem vyšší, než ve stávající situaci.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 14:16:26     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Jen stručně,
    Jak někdo? Nedávno jsem tady do jedné diskuse popsal personální zainteresovanost představitelů různých matů a oživení na realisaci právě těchto cyklopruhů a to za nemalé peníze.
    Proto se nejen já divím, že po nich cyklisté nejezdí.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 14:59:56     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Jen stručně,
    Oni cykliste nejak prisahaji na to, ze si budou myslet totez co aktiviste?

    Mne treba serou ridici, ze obhajujou byvaly estebaky. Podivejte se, kdo sedi ve vedeni autoklubu. (Logika stejne debilni, ze?)

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 15:27:42     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Jen stručně,
    Autoklub organisuje stavbu silnic či dálnic? Nebo snad lidé z vedení autoklubu sedí na radnici v komisi pro automobilovou dopravu? Či snad vlastní/pracují ve firmách, které silnice staví nebo projektují?

    Debilní logika, pravda.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 16:41:13     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Jen stručně,
    Jo! :-)

     
    Komentář ze dne: 29.04.2010 17:07:24     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Jen stručně,
    Ne, stejne jako aktiviste. Na radnici mozna ne, na MD ano. Ano.

    Komentář ze dne: 29.04.2010 14:19:15     Reagovat
    Autor: jumbo - Neregistrovaný
    Titulek:chvála bohu že někdo napsal pravdu
    bydlim na jiřáku a je to přesně tak, jak jste napsal. arogantní zamindrákovaná parta v domnění, že jí patří celý náměstí terorizovala místní obyvatele a ničila zeleň za mohutného nasávání alkoholu, odhazování odpadků, hulákání a bránění chodcům a rezidentům v pohybu a to za přihlížení policie, která v počtu asi deseti samozřejmě tyhle hovada nezvládala, pokud vůbec chtěla. škoda, myšlenka cyklismu ve městě je slibná, ale chopili se jí bohužel nevychovaný nafoukanci, partička frajerů, co nám ukazuje, bohužel svou ubohost a sympatie k cyklismu vůbec nevzbuzuje, naopak odpuzuje. cyklisti si myslí, že jsoun ekologičtí a moderní. ale k ekologii patří taky neničení zeleně nedělání bordelu a neterorizování místních ať už jakkoliv bohulibým záměrem

    Komentář ze dne: 30.04.2010 09:20:18     Reagovat
    Autor: Kadel - Karel
    Titulek:Vadí - nevadí aneb malá introspekce
    Mám tady pro p.t. honiče ega z obou táborů malou hru, která nám připomene první, nesmělé doteky dívčích a chlapeckých těl, odkládání svršků a podobné příhody malin nezralých - i když, v trochu jiné oblasti. Tedy - vadí, nevadí:

    1) Jdu po chodníku a proti mně osamělý chodec.
    2) Jdu po chodníku a proti mně skupina chodců
    3) Jdu po chodníku a proti mně osamělý bicykl
    4) Jdu po chodníku a proti mně skupina bicyklů
    5) Jdu po chodníku a proti mně osamělý motocykl
    6) Jdu po chodníku a proti mně skupina motocyklů
    7) Jdu po chodníku a proti mně osamělý automobil
    8) Jdu po chodníku a proti mně skupina automobilů
    9) Jdu po chodníku a proti mně osamělé letadlo
    10) Jdu po chodníku a proti mně skupina letadel

    Tak. Je celkem logické, že jste začali variantou "nevadí" a skončili variantou "vadí". Nyní se zamyslete nad tím, kam jste umístili dělicí hranu a proč, respektive, jaký je rozdíl mezi dopravním prostředkem, u nějž to ještě "nevadí" a další už "vadí"...

    Hint pro zvídavé: podle zákona "nevadí" jen 1) a 2) - §53 odst.2 Zák. 361/2001Sb.

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 09:27:57     Reagovat
    Autor: iFos - iFos
    Titulek:Re: Vadí - nevadí aneb malá introspekce
    Moje delici hrana je u fekventovaneho chodniku mezi 2 a 3. Rozdil je v jiz prilis rozdilne vzajmene rychlosti a z ni plynouci vyssiho rizika meho ohrozeni. Pokud bych na tom chodniku byl jinak zcela sam, posouva se moje hrana spise mezi 3 a 4.

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 10:44:20     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Vadí - nevadí aneb malá introspekce
    1) nevadí
    2) jak kdy, nevadí pokud jde o jakoukoliv skupinu, včetně motajících se turistů. Vadit může pokud půjde skupina chodců z "diskriminované menšiny".
    3) vadí
    4) vadí - zabít
    5) nevadí, pokud se rozjíždí, sjíždí z chodníku, ví o mně a podle toho se chová
    6) vadí
    7) nevadí, dtto bod 6)
    8) vadí
    9) nevadí - nezvládne letět tak nízko, aby mi rozcuchal pěšinku, jedině snad letadlo na vysílačku . . :-))
    10) nevadí, dtto 9)

    dělící hranu bych umístila mezi ohleduplné a bezohledné chování. V případě potřeby nebo nouze může každý použít úsek na kterém nemá "domovská" práva, ale musí se podle toho chovat a respektovat slabší.

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 13:50:02     Reagovat
    Autor: Jacek - Jacek
    Titulek:Re: Re: Vadí - nevadí aneb malá introspekce
    Proc motorka vadi jen obcas, zatimco cyklista porad?

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 16:49:15     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Vadí - nevadí aneb malá introspekce
    záleží na způsobu chování, zatímco cyklista se na chodníku chová jakoby ho tam někdo pozval a ještě přidal, chovej se jako doma. Řidiči motorek se na chodníku chovají jinak. U nás dost motorek na chodníku parkuje, jednoho jediného z nich napadlo jet po chodníku od křižovatky až k místu parkování. Všichni ostatní jen rychle sjedou z chodníku a pokračují po silnici.

     
    Komentář ze dne: 30.04.2010 13:47:01     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Vadí - nevadí aneb malá introspekce
    1) - 8) vadí i nevadí, vždy záleží na situaci. 9,10 si nějak nedovedu představit.
    Ale obecně ze skušenosti mi bude méně vadit 1,3,4 a 7 než zbytek.

      |<- < 3 4 5 6 7 8 9 10 > ->| Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.