D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak přispět

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Pomáhali, chránili a utřeli
    (ze dne 11.09.2011, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      1 2 3 > ->| Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 11.09.2011 13:49:09     Reagovat
    Autor: mr.paulie - mr.paulie
    Titulek:Telefonování a MP
    Pokud se nepletu tak MP telefonování snad ani řešit nemůže ne?

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 15:06:45     Reagovat
    Autor: mimi - gh0st
    Titulek:Re: Telefonování a MP
    :-D

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 07:49:06     Reagovat
    Autor: pawuk - pawuk
    Titulek:Re: Telefonování a MP
    To byla státní dle všeho...

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 13:55:38     Reagovat
    Autor: mr.paulie - mr.paulie
    Titulek:Re: Re: Telefonování a MP
    Aha, vidíš, z toho článku jsem nabyl dojmu že to jsou měšťáci, už podle jejich chování...nicméně opravdu to vypadá na státní...

    Komentář ze dne: 11.09.2011 15:09:48     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek::-))
    chování policajtů mě nepřekvapuje, jsou to magoři. Ale asi nikdy mě nepřestane překvapovat pověstná moravská šetřivost. Uznávám, že nejspíš jde o nějaké magistrátní parkoviště nebo jinou podobnou zvrhlost, ale vyšilovat kvůli umrněný dvacce, je na můj vkus příliš. To dokáže jen kolenovrt moravského střihu. :-))

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 16:14:19     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: :-))
    máš pravdu, heléé...moravácí zasraný, vééď... fprazé akorát zavazejí na silněcích, stojí na zelenou a nebo se nám akorát choďééj vozit do metrá...a čouhá jem sláma z botů... 8o)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 16:45:44     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: :-))
    metrem ať se klidně vozej, tím já stejně jezdím jen když je nejhůř, veeď. Překážet na silnicích a stát na zelenou klidně můžou, já jsem tolerantní a kolony mě nenervují. To všechno je v pohodě, ale fakt tam u vás převrátíte pětkrát mizernou dvacku bez ceny, než ji vydáte? Vždyť je to jen bezcenný kus mizerného kovu, to my tady v Prahe vyhazujem. :-)))

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 16:56:30     Reagovat
    Autor: P. - Paranoik
    Titulek:Re: Re: Re: :-))
    navyhazuj tam prosím chudákovi moravákovi tak dvě tuny, pak si proto zajedu ;P

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 16:58:15     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: :-))
    já nevím. drobný, pětky, dvacky a už i půlstovky hážu do pokladničky, abych necinkal při každém kroku. z toho plyne, že "dvacky" nevydávám a tak je ani nepřevracím 8o)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 17:02:29     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: :-))
    Helé, tak to platíte za rohliky asi kilem, véď?

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 17:08:33     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: :-))
    nooo, my nejsme zemědělci, takže kupujeme všechno, nejen rohlíky, ale i maso a ovoce i zeleninu a to už za drobný těžko. Já vím, je to pro vás samozásobitele nepochopitelné, ale to tak. :-))

    drobný jsou dobrý tak akorát do automatů a pak ještě na parkovné.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 17:48:52     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    My to chápeme velmi dobře. Tuhle jsme tam poslali na farmářskej trh vagón bioeko jablek, který už nechtěla ani koza. :))

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 20:10:03     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    tak je to správně, všichni, kteří chtějí jen bioeko, si nic jiného nezaslouží a hlavně nejvíc bioeko je právě to co zrovna upadlo koze od huby. :-))

    nedávno mě zaujaly farmářské balíčky, jenže pak jsem zjistila, že v nich skoro nic není a když se objevily ve slevě, tak jsem tu myšlenku vyhodila z hlavy úplně.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 20:13:30     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    "Farmářský balíček" je co, probůh? To když se farmářovi něco nechce házet ani na kompost, tak to nasype do pytlíku a pošle na trh?

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 20:17:44     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    :-)), ne to ne. I když možná jo, teoreticky to mají být přebytky farmářů.

    jednou za 14 dní (pokud si dobře pamatuji) ti farmář někam do Prahy (nebo rovnou domů) přiveze balíček přebytků, obsah určuje sezóna. Mně se líbilo, že bych se nemusela o nic starat a jednou za čas bych někde vyzvedla něco jídla. Ale když jsem viděla, jak to funguje v reálu, vzdala jsem to.

    správný název není balíček, ale bedýnka :-))

    www.farmarske-bedynky.cz/

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 20:20:15     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 20:22:14     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Podle mého tohle může fungovat skvěle za předpokladu, že toho konkrétního farmáře osobně znáš a on Tebe.

    Jinak bych se tomu vskutku vyhnul :)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 20:28:17     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    kde vzít farmáře a nekrást, pro nás děti města to není snadné.

    naposledy jsem potkala farmáře na přechodu, on v autě, já pěšky, řekla jsem mu, že tam stojí jak debil, on na to, že přecházím jak kráva. Nějak se nám nepodařilo vytvořit si ten správný dodavatelsko-odběratelský vztah. ;-)

    a po mém prohlášení, že my pražáci zahazujeme kovové mince, to bude nejspíš ještě horší.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 21:40:36     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Já chápu, že sázet cibuli mezi tramvajový koleje asi není ono. Nedovedu si totiž představit, jak byste dodrželi správný spon. :))

    Na vesnici žena nemluví, nebyla-li tázána. To byl možná ten kámen úrazu. :))))

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 21:42:06     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    To je taková ta vesnice, kde jde žena 5 kroku za mužem? Kde bych ji našel?

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 21:43:13     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    To je tajný. Nechceme tu žádný aktivisti.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 21:44:20     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Tak kupříkladu v Afghánistánu už dost dlouho naopak chodí žena dvacet kroků před mužem.

    A zůstane to tak, dokud budou po polích a cestách miny.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 21:47:32     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Mhm. Tam bude po ženckejch asi docela poptávka, což? Že byzme je tam začali vevážet? :p

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 21:53:09     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    je vidět, že jsi znalec. Skutečně vedle "farmáře" v autě seděla žena, za celou dobu neřekla ani popel, dokonce se tvářila, že tam vůbec není. Konverzace s "farmářem" byla poněkud delší, zestručnila a zvulgarizovala jsem ji v rámci básnické licence, "farmářova" žena ani nezvedla pohled natož aby otevřela pusu. Já jsem myslela, že se za něj stydí. :-)))

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 22:02:23     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Jsem rád, že jsem mohl alespoň nepatrně přispět k porozumění mezi venkovem a metropolí. :))

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 20:30:10     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Platit paušál, když nevím, jaká bude sezóna, to mi nepřijde jako dobrý obchodní model. Dalo by se to nějak ošetřit pomocí SLA (service level agreement) a vyúčtovávat rozdíly, ale u pěti kilo zeleniny za týden mi to přijde zbytečné.
    Přijdu, vyberu, co je hezký a hodí se mi, zaplatím (popřípadě půl hodiny smlouvám a pak zaplatím stejně, dle místní kultůry). To je imho přiměřený obchodní model zemědělským produktům;-)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 20:34:56     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Ono se to dlouhodobě srovná. Umím si představit, že třeba s takovým panem Rimmerem bychom se na paušálu oboustranně akceptovatelném shodnout velmi pravděpodobně dokázali, a i že by to fungovalo léta k oboustranné spokojenosti.

    A že za ta léta by se nám oběma vyplatila ta jednoduchost a úspora času -- kdybych měl nad každou vodnicí smlouvat půl hodiny, to bych se leda musel zbláznit :)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 21:37:11     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Je velmi pravděpodobné, že bychom to zvládli. :)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 16:55:53     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: :-))
    akou rečou to hovorítě, Kefalín? Takhle v Praze mluvěj snad akorát náplavy z Haný a ani tim si nejsem moc jistej.
    Kurva, moraváci, když už chcete parodovat pražštinu*, tak si aspoň zjistěte, jak vlastně zní.

    *ne že by něco takovýho existovalo, v Praze se mluví středočeským nářečím** stejně jako v jejím okolí, ale některejm lidem to holst nevysvětlíš.

    ** a pak ještě moravskými dialekty, ale to je import :)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 16:59:57     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: :-))
    jen náplavy tak mluvijou? pak vás tam do tej zatáčky vltava naplavila všechny 8o)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 17:12:30     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: :-))
    naplavených je tu dost a hrozně se diví, že je poznáme podle toho jak mluví. Možná je to udivuje, protože se naučili mluvit podle rozšířeného omylu, že se v Praze říká véééď. :-)

    proč nejsi venku, aby sis užil trochu toho globálního oteplování?

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 17:55:36     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    znal jsem jednoho obyvatele Prahy, který za každou větou říkal viď. Byl odněkud od Hodonína, nebo odkud. Krom toho to byl profesionální voják a byl mimořádně tupej i na standardy naší chrabré České lidové armády. To je snad jedinej člověk, kterýho si vybavuju, že by říkal viď místo vole :)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 19:01:44     Reagovat
    Autor: ... - ...
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Já jsem jednoho takovýho potkal asi před čtyřmi lety, nicméně si nejsem úplně jistý, zda to taky nebyla nějaká náplava :). Každopádně opravdu říkal véď snad za každou větou (ne souvětím, větou!). Střídal to s vole. "To sme tak vole šli, véď, a najednou vole koukám, že tam je dvacet cigánů, véď..."

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 19:13:48     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Výslovnost [cigán] nejen jednoznačně indikuje náplavu jako takovou, ale i zdroj této. Nejen Pražané, ale vůbec Češi tam totiž vyslovují důsledně -k-.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 20:07:27     Reagovat
    Autor: eviljack - eviljack
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Já se musím smát, když slyším Moraváka, jak říká, že "Pražáááák zpíívááá" :D

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 20:27:35     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    To chapu, to bz me taky servalo smichy
    Krome toho, ze je tzv. stredocestina jednoznacne nejmin libozvucny dialekt, je soucasne i nejvic postizena krakanim, jako kdyz pubertak mutuje. O zpevu, coz je cinnost libozvucna a esteticka, se tu rozhodne mluvit neda.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 21:16:11     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Nejhorsi jo? A co ty jihočeši, s tou jejich cikánštinou? :o) A to už vůbec nemluvím o tech zezPlzně, jejichž mluva se blíží bavorštině.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 21:24:02     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Ti jsou vsichni jeste zlati.
    A zapomnel jsem jeste zminit ten vyrazny defekt, ktery se pak prenasi i do pravopisu - napr. "za chvíly".
    Proste otres. I kdyz ten pravopis je holt aspon castecne omluven zmrsenou vyslovnosti. :-P

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 21:41:50     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Was?

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 21:44:52     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Psí pocááás. Helejtééé, depa tady najdem Fruantuuu? V hospuoděééé? Ale Hounooo. Copa tam dělááá?

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 21:47:42     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    to máš blbě, to není Fruantaaa, ale Rimmeroic nebo Rimmerovo kluk. :-))

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 21:49:47     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    http://www.youtube.com/watch?v=_VKEVx-ykyE

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 21:57:38     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Nu ale tuto je dost přehnaný. To jsou spíš Psohlavci.

    Mimochodem, copato je, tuto zez Plzně? Tuto řikaj akorát pražácí.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 22:00:31     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Neuč dědka chrchlat. Na chodsku jsem strávil asi tak 20 let. :)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 22:04:56     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    No okolo Domažlic je ten přízvuk na tom ae nejsilnější. Zhruba tak, jak to má Izer. Tam to "slyší" i plzeňák.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 22:17:21     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    V některých příhraničních vískách s doznívajícím barokem, jak říkal náš češtinář, je to ještě hustějš než předvádí Iser :)

     
    Komentář ze dne: 13.09.2011 19:37:52     Reagovat
    Autor: Pius_Curus - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Zpřesním vám polohu epicentra: Klatovy

     
    Komentář ze dne: 13.09.2011 00:28:55     Reagovat
    Autor: JPs - JPs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Žiju celej život v Praze/okolí a v životě jsem tu nikoho neslyšel říct "tuto".

     
    Komentář ze dne: 13.09.2011 18:27:08     Reagovat
    Autor: Ravel - Ravel
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    můj otčím je pražák a za pár let v Plzni se to naučil.
    Brácha je teď v Brně a taky už naučil tůtat celé okolí :-D

     
    Komentář ze dne: 13.09.2011 18:25:27     Reagovat
    Autor: Ravel - Ravel
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    tak jako že jsem Plzeňááák, tak tohle je moc!
    Stejně mluvil můj prastrýc od Horažďovic :-D

    mrazekustredna.webovastranka.cz/file/1836/6068

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 13:25:53     Reagovat
    Autor: Joker - Joker
    Titulek:Re: Re: :-))
    No, nemám předsudky ohledně jiných koutů republiky (jen mi vadí averze/závist *některých* moraváků vůči Praze, někdy označovaná jako vzájemná rivalita, což je nesmysl, protože opačný směr neexistuje, nebo minimálně existuje v řádově menší míře).
    Ale pokud jde o policajty, ta východní část republiky je nějaká vyhlášená. Mj. v okruhu mých známých se jen dvakrát stalo, že by někdo dostal pokutu za přecházení (prázdné silnice) mimo přechod- obojí v Ostravě.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 13:29:19     Reagovat
    Autor: JeromeHeretic - JeromeHeretic
    Titulek:Re: Re: Re: :-))
    Jj, rivalita je nesmysl. Vis co rikaji Prazaci trebas o Brnacich? Nic...

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 13:46:11     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: :-))
    A tak to já zase tu neoblíbenost Prahy celkem chápu. Sdílím ji ale jen velmi málo a nenapadlo by mne zahrnovat do toho její konkrétní řadové obyvatele.

    No a u obyvatel Moravy to snad nepřekvapí vůbec, ne? Historicky se na Moravě vždy žilo lépe pod Vídní než pod Prahou - dokonce i ty národnostní spory tam dokázali vždy řešit lépe než lidé v Čechách. No a pak bum, rok 1918, ze samostatného markrabství je najednou div ne pražská kolonie a pár desítek let poté komunisti pro jistotu Moravu rozparcelovali úplně.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 21:53:11     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: :-))
    já mám prahu rád. je to hezký město našich sousedů a mám tam polovinu lidí, které považuju za přátele. všichni se v praze narodili.

    druhý odstavec je taky pravda i když tradiční sepětí čech a moravy bylo vždy lepší než s vídní. hašteření čecháčků vždy rozhodla moravská šlechta tím, komu dala za pravdu...kdo v čechách něco znamenal, ten se všechno důležité naučil na moravě, která ho podržela...a nakonec - historicky je doloženo, že morava naučila čechy co je to mýdlo, jíst příborem, číst a psát...dokonce bibli jsme jim tady v Kralicích přeložili a vytiskli, aby pánu Bohu česky mluvícímu lépe rozuměli...etc.

    8o)

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 22:13:12     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    S tou blízkostí nevím nevím, třeba za stavovského povstání zůstali na Moravě i protestanti z větší části věrni císaři, husitské války, jazykové spory v 19. století...

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 22:26:00     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    a když jste měli tak hezky nakročeno kupředu, proč jste zničeho nic hodili zpátečku a zakrněli?? Že vy jste to udělali kvůli nám abychom se necitíli trapně? :-D

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 19:47:52     Reagovat
    Autor: vitek - vitek
    Titulek:Re: Re: Re: :-))
    Pokud se člověk podívá na nějakou diskusi,kde je urážen pražák,ten hned nadává na moraváky.Ovšem už mu nedochází,že říct o pražácích,že jsou debilové,může i třeba plzeňák, nemusí to být nutně rivalita Praha vs. Morava. Jinak si myslím, že rivalita hl.město vs. zbytek země je i v jiných zemích.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 21:43:53     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: :-))
    koukám, že moussa založila flame na který může být hrdá...a tak za měsíc až dva tu udičku hodí znova 8o)

    blbí brňáci jsou nasraní, že "jejich" město je až druhý, protože mají pocit, že žít ve městě jako je praha je nějaká výhra oproti tomu, co maj v brně...není, ale to o ni neví, protože vědí hovno

    no a pak tady jsou pražáci. ty lze rozdělit na rodilé, kteří jsou normální a pokud mají všech 5 pohromadě, neřeší odkud kdo je a jak je to velká díra. ne tak náplava do prahy přistěhovaná odněkud z prdele, nejlépe ze severozápadních čech, v kraji s historií dlouhou asi tak 80 let, kde není nic než těžební jámy, paneláky a v "centru" komunistickej obchoďák. ti maj v praze voči navrch hlavy a protože nikde jinde nebyli, tak myslí, že nikde nic tak suprovýho není. no a takový drban má dojem, že se přistěhováním do zablešeného podnájmu za 2/3 svýho platu stal VIP a to ho dělá lepším, protože má teoretické možnosti, které pro nedostatek prostředků sice nemůže využít, ale může aspoň chodit okolo a tvářit se, že ty možnosti využít nechce. no a ti, kterým je barevné a blýskavé nákupní centrum spíš protivné, jsou pro něj burani bez ohledu na to, jestli třeba dotyčný nebydlí ve městě, které má o třetinu větší prodejní plochu na obyvatele.

    kdo tohle ví, nic si nedělá z popichování pražáků brňákama nebo titulatury "drn", "vidlák" nebo "drban" od pražáků.

    8o)

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 21:48:25     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: :-))
    ani senochrup a drnohryz tě nenaštve?

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 21:54:39     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    tsss...ani náhodou. máš to marný, protože Tě znám. budu hrát naštvanýho jen abych Ti udělal radost, že se Ti něco podařilo 8o)

     
    Komentář ze dne: 13.09.2011 08:51:32     Reagovat
    Autor: vitek - vitek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: :-))
    Náplava v Praze je většinou z Moravy,chamrad která jela dělat do Prahy "kariéru". Pak, když se náhodou objeví zpět na Moravě dělají machry,že mají A na RZ a že jsou jediní kdo mají v prdeli díru. Jinak v Praze už jde na ulici víc slyšet ruština než čeština.

    A v sev.čechách to není až zas tak hrozný,jen je třeba sem tam přivřít oko ;)

     
    Komentář ze dne: 13.09.2011 12:36:58     Reagovat
    Autor: hotovson - hotovson
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Kdo se na Moravě chlubí Ačkem na RZ, dostane do řepy bez ohledu na svoje místo narození. :)

     
    Komentář ze dne: 15.09.2011 12:56:02     Reagovat
    Autor: Mem - Mem
    Titulek:Re: Re: Re: Re: :-))
    "no a pak tady jsou pražáci. ty lze rozdělit na rodilé, kteří jsou normální a pokud mají všech 5 pohromadě, neřeší odkud kdo je"

    Tohle jsi doslovně napsal moc hezky. Opakovaně jsem se setkal s tím, že úplně nový člověk, potenciální zákazník, nám bez jakýchkoliv informací předem navrhne osobní setkání třeba U muzea ;) To automatické ignorování 9/10 obyvatelstva je prostě kouzelné :)

     
    Komentář ze dne: 15.09.2011 13:01:13     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Porad lepsi v Praze u Muzea (ktere tam fakt stoji) , nez trebas v Hradci Kralove " u tanku" (ktery tam byl asi pred 20-30 lety) :-))
    Fakt jsem se setkal s tim, ze jako cerstemu obyvateli Hradce nebyl nekdo schopny vysvetlit cestu jinak, nez ze to je U TANKU, a jinak ani ranu :-)))

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 21:55:42     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: Re: Re: :-))
    Sebevědomý člověk nemá s averzí nebo závistí druhých vůbec problém. A navíc: závist a averze jsou dost rozdílné věci.
    Pobývání ve společném státě pouze s Čechy a Slováky (po rozpadu R-U) Moravě víc vzalo než dalo, takže určitá averze je pochopitelná.

    Na druhé straně sebevědomý a kulturní Moravan nějakou rivalitu s Čechy natož s Prahou neřeší... a naopak.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 20:32:10     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: :-))
    Myslím, že ta pověstná moravská šetřivost bude jenom nějaká pověst. Sice jsem slyšel speciálně o Hanácích, že jsou šetřiví, a taky vyčuraní a pomalejší v chápání a kdoví co..., ale zjevně je to blbost.

    Jinak třeba obchody lidl, jejich akční rohlíky za 0,90 Kč a lidi, co se po nich můžou umlátit, jsou všude, takže škudlení je zjevně celostátní sport.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 20:37:12     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: :-))
    urvat kus žvance za co nejméně peněz je jiný druh sportu.

    pověstná moravská šetřivost je právě ta uvedená v článku, přece nebudu někomu platit celou dvacku za parkování, když tady postojím jen chvíli a je vlastně prima, že je parkoviště placené, jinak bych se sem nevešel, protože by tu bylo plno. Moravská spořivost je trochu střižená závistí - i bez mých dvaceti korun vydělávaj dost! :-(

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 20:47:10     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: :-))
    Hm. Domorodec ze by kvuli tomu polatku za dvouminutove stani zvednul zadek od volantu a doklusal k automatu? Hehe. Prazak se ani nebude zabyvat zajizdenim na parkoviste a zustane stat na ulici v druhe rade. Tim se prazskym zpusobem vyhne moralnimu konfliktu se stanim na placene plose.

    A podle toho, co mi hlasi chudaci soukmenovci, kteri se vratili aus Prag, da se mezi rozhazovaci dvacetikorun najit jen tezko nekde misto, kde by kvuli jakemukoliv prdu nestal nekdo s natazenou dlani. Ale to asi budou vsechno ty naplavy.

    Takze postat si nekde par minut na placenem parkovisti mi prijde jako to nejsmysluplnejsi a nejohlednejsi chovani a opravdu se divim, ze se nad tim nekdo pozastavuje.

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 22:04:37     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: :-))
    čuchám, čuchám nějakýho nepražáka, že by snad až z Moravy? :-))

    já se zase divím, že se někdo pozastavuje nad tím, že by měl zaplatit blbou dvacku a raději předstírá jízdu po parkovišti (viz autor článku).

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 22:06:35     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Já náhodou tuhle strávil v Moravistánu tejden. Lidi jsou tam milí a srdeční, vetšinou se po krajině přes den pohybují na kolech. Jen večer tu a tam vylezou sklípkani. :D

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 22:12:46     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    milí a srdeční?? třeba jako ti poldové v článku?

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 00:26:49     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Policajti nejsou lidi, to jsou policajti!

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 00:32:59     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    pravda a proč si tedy ten lida autor nechal od policajtů něco takového líbit? Mluvit se mnou policajti takhle, zamknu se v autě a volám policajty. Nebo jiný kraj, jiný mrav, ale v tom případě to padá i na lidi. :-)

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 00:52:37     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Skoro se mně nechce věřit, že na něho spustili takhle sprostě, to slyším poprvé. Zřejmě si byli jistí, že kdyby něco, vzájemně si dosvědčí, že s ním jednali slušně.
    Olomouc není žádný drsný kraj, policajti asi byli taky náplavy odněkud z totálního buranova.

    Že si to nechal líbit, to je jiná věc, to taky nechápu.
    Jinak, autore, stačí zaparkovat a předstírat nákup parkovacího lístku, šmátrání po kapsách, jako že hledáte mince atp. A když policajti nedají pokoj, holt těch dvacet korun zaplatíte.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 01:20:41     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    já tomu také moc nevěřím, spíše bych se přikláněla k tomu, že autorovi bylo jasné, že má máslo na pleši, tak je chtěl očernit. Trochu to odpovídá i tomu popisu, jakoby lepší auto a vypadá mladší a lidé si o něm myslí, tak nějak předjímá co si o něm lidé myslí, přesněji, že o něm vůbec nějak přemýšlejí, atd.

    vzájemně by si mohli dosvědčovat cokoliv, ale bylo by možné je na místě donutit k lepšímu chování nebo ideálně odvádět pozornost. Protože na místě nebyla žádná rozhodující autorita, takže dosvědčování na místě nepadalo v úvahu.

    (totální buranov v souvislosti s Olomoucí mi připadá jako komická vložka :-))

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 01:32:27     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Vzájemné dosvědčování mám na mysli pro případ, že by si autor někde stěžoval, nebo to chtěl na ně vytáhnout třeba ve správním řízení a tak.

    Jakkoli to může znít neuvěřitelně, viděl jsem na Moravě i v Čechách takové buranovy, z nichž přišedší případný vulgární policista si v Olomouci může připadat pomalu jak v Praze.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 01:48:16     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    vidím, že bych měla přehodnotit svůj názor, nahoře mě nejspíš mají rádi víc než je zdrávo, jinak by mi dali okusit těch ještě větších buranovů, které se zatím vymykají i mé představivosti. ;-)

    nic proti Olomouci, nic proti čemukoliv mimo Prahu, nic proti Praze, protože blbci jsou všude a každý jsme odněkud. Slušnost by měla být základem bez ohledu na původ, vzdělání nebo úroveň. Vynucovat si slušnost je kontraproduktivní, ale vynutit si nepoužívání vulgarismů by mělo tvořit základ. Pokud autor nepřehání, měl se v první řadě pokusit "umravnit" policajty bez ohledu na případné následky.

     
    Komentář ze dne: 16.09.2011 15:27:28     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Presne tak. Vulgarity netrpet!
    Jako ten zeleznicar:

    Železničář: - Co mi tu běháte po trati!
    Policajti: - My nejsme žádní potrati. My bězíme k rychlíku!
    Železničář: - Kdo je u vás krychlík!?!

    To kdyby mne nekdo zekl, ze jsem krychlik, tak se neznam!

     
    Komentář ze dne: 16.09.2011 15:51:44     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    to je dobře, Krychlíku, žes mě na to upozornil. Hned vím, jak ti budu říkat a až mě naštveš budou Krychlíci lítat jak vlaštovky. :-)

     
    Komentář ze dne: 16.09.2011 16:07:08     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    <smajlik pro nastvany uder pesti do stolu> Hrome!

     
    Komentář ze dne: 16.09.2011 16:23:40     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))

     
    Komentář ze dne: 16.09.2011 16:39:11     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    no jo, Praetorián v celé své kráse. Jen teď nevím, jak to myslel, když psal, že jezdí dieslem. To myslel lokomotivu?? :-O

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 22:13:32     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Ja sem z takovyho divnyho kraje. Pro Moravaky uz jsme Cizci, pro Cechy uz jsme zase Pauzaci. Taxem to radsi zabalil a jsem uz peknejch par let naplavenej Badenak.

    Ceho ty sis v tom clanku nevsimla. Ja jsem to pochopil jako "predstirani odjezdu z parkoviste". :)

     
    Komentář ze dne: 11.09.2011 23:57:31     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    a jaký je v tom rozdíl? Jestli předstíral odjezd nebo popojížděl pořád zůstává hlavní gro problému, totiž chtěl se tím vyhnout placení parkovného. Nějak mu nedošlo, že by u toho neměl telefonovat a taky mu nedošlo, že mohli trávit volný čas plodnou diskuzí na téma, jak to se mnou mluvíte. Ale možná je takové chování v kraji zvykem.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 00:34:05     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    To jo. Ze je autor naramne splachovaci me napadlo okamzite. Osobne bych mel uz po te uvitaci vete velky problem se s nim bavit jeste vubec o necem jinem.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 14:15:25     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Asi taky budu v tvych ocich setrilek, ale pokud na placenem parkovacim miste zastavim za ucelem vylozeni ci nalozeni napr. manzelky nebo deti, tak take nebezim platit, dokonce ani nechcipam motor - nejde mi o tu blbou minci (a to jsem taky rodilej jihomoravak ;-) ), spise o to, ze bych musel nekam chodit, pricemz odjizdim driv nez bych tam vubec dosel. Pokud vim tak v takovem pripade ani platit nemusim, nebot se nejedna o stani, ale jen o zastaveni ... nebo nemam pravdu?

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 14:29:33     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    a funguje to i obráceně? Třeba někomu poskytneš službu v době trvání do deseti minut, je to zadarmo?

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 14:36:48     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Docela bych tě chtěl vidět, jak přijedeš na parkoviště, zastavíš, někoho vysadíš, ale pak (protože nejsi šetřílek jako Ifos) neodjedeš, ale chcípneš motor, zamkneš auto, dojdeš k automatu, hodíš tam dvacku, vezmeš si potištěnej papírek, vrátíš se k autu, odemkneš, nastartuješ a odjedeš ;)

    (Zanedbal jsem, že tu dvacku pravděpodobně nebudeš mít, protože jsi ji vyhodila, coby bezcenný kus kovu.)

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 14:44:37     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    dvacky a destikoruny vyhazuju do přihrádky v autě. :-)

    buď na parkovišti platím nebo tam nezajedu. Přijď se někdy podívat, ale opatrně někteří lidé z toho mají šok. Někdy i hlídači parkoviště jsou z toho v šoku. Vždycky jsem si myslela, že jsou divní. Nejsou, jen mají jiné zkušenosti. Zatím mě nenapadlo konzumovat nějakou službu a neplatit, protože to nestálo za řeč, byla to jen chvilka . . . Příčí se mi platit státní "služby", protože jsou nevyžádané.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 15:05:35     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Dcera nejezdí vlakem? Protože u nádraží (teda ve městě, ne v nějaký díře) buď musíš zastavit na placeném parkovišti, aby mohla nastoupit nebo musíš zastavit na silnici (což já osobně vidím jako větší zlo - překážet dvě minuty v cestě ostatním řidičům než nezaplatit za 2 minuty parkování) nebo musíš donutit dceru, aby šla až tak daleko, kde se za parkování neplatí - a ještě se budete muset hledat. (Hlavně v dešti ti určitě poděkuje).

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 15:21:58     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    dcera nejezdí vlakem. :-)

    ale i kdyby, tak půjde tak daleko abych tam mohla zaparkovat. Menší větší zlo neřeším, prostě placená služba jako každá jiná. Když někdo někde čeká a mohu ho naložit hned, nebudu nikoho blokovat, když budu čekat déle, zaplatím parkoviště.

    nakládala jsem u Florence, abych tam neblokovala provoz, zajela jsem na placené parkoviště. Dědek se tam se mnou půl dne hádal, že je tam placené parkoviště:

    hlídač: tady je placené parkoviště
    já: já vím, kolik?
    hlídač: tady se platí každá načatá hodina
    já: já vím, kolik?
    hlídač: to budete muset zaplatit celou hodinu i když za chvíli odjedete
    já: já vím, kolik?
    .
    .
    .
    já: já vím, kolik to stojí?
    hlídač: tak mi dejte dvacku.

    já vím a platím, proč to většině lidí připadá zvláštní, nechápu. :-)

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 15:34:59     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Jenže ten někdo může čekat v budově nádraží, případně venku, ale na opačným konci než ty stojíš s autem. Obvykle to probíhá tak, že přijedu, zavolám dotyčnýmu a ten za pak za mnou musí dojít. Zvlášť když je na tom nádraží prvně, tak mu může chvíli trvat se zorientovat. Stát v tý chvíli na silnici, tak tam budeš blokovat provoz, ale na parkovišti ty dvě minuty počkáš, nikomu nepřekážíš a majiteli parkoviště taky nezpůsobíš prakticky žádnou újmu (na rozdíl od toho, kdybys tam nechala stát auto dvě hodiny bez placení, protože pak tam zabíráš místo pro platícího zákazníka).

    BTW letiště v Ruzyni říká rovnou, že prvních 15 minut parkování je zdarma = když jenom někoho naložíš/vyložíš, tak neplatíš nic.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 14:37:09     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Samozrejme :-)

    Ty opravdu ve chvili, kdy na tebe ceka dcera na domluvenem miste jdes nejdriv do kdovijak vzdaleneho automatu zaplatit, abys pak nasledne okamzite odjela? Pricemz bez placeni bys odjela do 30 sekund? Neni to trochu na hlavu?
    BTW nekdo tady psal, ze v Praze tohle resite zastavenim v druhe rade nebo zablokovanim dopravy, to u nas na venkove zvykem zase moc neni ;-)

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 14:46:21     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    ne, pokud na mě někde čeká dcerka, tak nečeká na placeném parkovišti.

    zastavit na 30 sekund není blokování dopravy. Když potřebuješ 30 sekund, stačí ti zastavit na červenou. ;-)

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 15:02:18     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Az tady u nas budes, tak s tebou objedu vsechna placena parkovaci stani, kde pravidelne nakladam nebo vykladam deti nebo manzelku, pricemz kdybych na to misto na tu chvilicku nezajel, tak budu zbytecne blokovat ostatni a kdybych bezel k automatu, tak zcela zbytecne zdrzuju sebe. Ostatne mam primo od nasich MP se kteryma jsem se o tom bavil, ze do 3 minut se platit nemusi, protoze se nejedna o parkovani, ale o pouhe zastaveni za ucelem nalozeni ci vylozeni ...
    Pokud auto opoustim, tak samozrejme platim.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 14:41:16     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    BTW na tvem oblibenem parkovisti u nas ve meste na tebe uz automat jako novinka taky ceka - zatim ho jeste nezapnuli, ale hodit tam samozrejme muzes co chces ;-)

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 14:49:08     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    já na parkovišti platím a na těch venkovských ještě raději, protože tam mi to připadá zadarmo. Někdy to přepálím a naházím tam tolik drobných, že mi to ukáže předplacené parkování do druhého dne do rána.

    na parkovacích automatech v Rychnově mě pobavil nápis, 10 Kč hodina, 5 Kč 30 minut, nejméně však 2 Kč!!. To se mi líbilo, místní tam nejspíš chtěli parkovat za korunu.

     
    Komentář ze dne: 15.09.2011 13:13:43     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Aha, tak nejen pasivni agresivita se jevi jako nepochopitelny problem, ted jeste i problem s chapani systemu placeneho parkovani. Zacina se to kumulovat. :-)

    Nedelam si velke iluze, ale zkusime to:
    1. Ve svete mimo Prahu = v mistech, kde se kazdy nesnazi druheho za kazdou cenu okrast, se za "parkovani" do urcite doby neplati. Chapu, ze to je pro nekoho, kdo kolem sebe vidi neustale natazene ruce kvuli kazdemu prdu, tezko pochopitelne, chyba je ale na jeho (= NA TVOJI) strane.
    2. Ta dvojkoruna je srovnatelna s minimalnim mnozstvim paliva, ktere muzes natankovat na benzince. Velky smysl to nema, ale provozovatel si to tak urcil. Porad lepsi, nez chtit za 0,5 sekundy hned celou dvacku. Nevim, co s tim mas za problem. Skoro to vypada, jako kdyz buran prijede do velkomesta a vsemu se divi, jen jaksi naruby.
    3. Kdyz vjedes do podzemniho parkoviste, nebo proste takoveho, kde je na zacatku zavora, u ktere si z automatu vytahnes listek, muzes do cca 5 az 10 minut zase na druhe strane vyjet, o hruzo!, bez placeni.

    Ovsem prostacci se budou neustale podivovat tomu, ze nekdo neni tak blbej, aby za 2 minuty pobytu na parkovisti platil.

     
    Komentář ze dne: 15.09.2011 16:00:38     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    ad 1) možná, ale určitě ne tam, kde jsem to viděla já. Několikrát jsem byla svědkem, jak se místní pokoušel ukecat hlídače parkoviště, že přijel jen na chvíli a že nebudou platit nic. Hlídač jasně řekl, že ne, stojí tady ať zaplatí nebo jede pryč. Takže mimopražská parkoviště, která jsem viděla, fungovala jiným způsobem než tvrdíš.

    ad 2) nemám s tím problém, jen mě to pobavilo, provozovatel si určil minimální částku, protože měl nejspíš špatné zkušenosti s těmi chvilkovými zabírači parkoviště. Minimální množství paliva mi připomíná vtip:
    Kolik stojí kapka benzinu?
    Nic.
    Prima, tak mi nakapejte plnou nádrž. :-)

    stejné jako s parkováním, chvilka se u některých protáhne a nikdo vlastně neví kolik to je. Záleží na tom, kde stojíš, když stojíš na parkovišti, tak tady některým stačilo 30 vteřin, ale kdyby zastavili na ulici, tak by projíždějící zdržovali 2 minuty a to by bylo bezohledné. :-))

    nepodivuju se tomu, zdá se mi to směšné a nechápu, že někomu stojí těch pár korun za dohady, couvání po parkovišti a jiné legrace. Ale je to každýho boj. Na parkovišti, kde je stanoveno, že určitou dobu platit nemusíš sem netahej, je to něco jiného. Když se někde může nějakou dobu stát zadarmo, neznamená to, že je to možné všude, takže nic. A pořád zůstává ta směšná snaha některých ušetřit pár drobných za parkovné.

     
    Komentář ze dne: 15.09.2011 16:30:05     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Jo, tak pokud je to parkoviste s zivym vopicakem, tak to uz si vopicak pohlida, aby se tam nikdo nezesmesnoval.

    Tady slo o dvacku a automat.
    A o zastaveni/parkovani na ulici (nebo dokonce ve druhe rade) uz jsem psal. To se teda radsi klidne zesmesnim, nez byt bezohledne prase.

    Ten panicky uprk couvanim pred polecajtama pripisuju snizene myslenkove kapacite na ukor probihajiciho telefonatu. Jinak k nemu nebyl zadny duvod. Kdyz nekde neni zavora na vjezdu, zaplatim az se k tomu dostanu. Nejdelsi mozna doba na zaplaceni snad neni nikde stanovena.
    A nejde o tu dvacku, ale o tu namahu zvednout se ze sedadla a dovlect se k tomu parkomatu. Aspon teda v mem pripade. :-)

     
    Komentář ze dne: 15.09.2011 18:47:17     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Posledni vetu se sam za sebe snazim sdelit uz nejakou dobu ;-)

     
    Komentář ze dne: 15.09.2011 18:43:14     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    Ja se taky celou dobu bavil o parkovacich automatech na parkovacich mistech podel ulic - proto jsem taky psal o pouhem zastaveni a ne stani ... se zavorou mam v okoli jen jeden parkovaci dum, ale i ten je na listky bez obsluhy a tusim prvni pulhodina nebo dokonce hodina je zdarma ...

     
    Komentář ze dne: 16.09.2011 15:05:08     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: :-))
    já jsem psala o hlídačích, protože Praetorián tvrdil, že mimo Prahu se za pár minut parkování neplatí. Není to pravda. Někde se platí, někde se neplatí. Na parkovišti, o kterém jsem psala, bylo nejméně 2 Kč, takže tam se zjevně také platilo od začátku. Opravdu nemá smysl mi tady jmenovat všechna ostatní parkoviště, na kterých se platí až po určité době. :-)

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 07:51:49     Reagovat
    Autor: pawuk - pawuk
    Titulek:Re: :-))
    Ano, ano, z článku o neznalosti policie udělejme diskuzi o šetřivosti moraváků :) Ono jaksi vystoupit z auta, jít si rozměnit, pak házet do automatu a následně odjet, to by se asi nechtělo nikomu a to že jsem odjížděl vstříc novým dobrodružstvím jaksi značí, že kolegyně čekala úplně na jiném místě ;) Ale rozproudil jsi to tu pěkně :0

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 11:45:52     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: :-))
    zajímavý náhled, takže na Moravě se platí za službu (parkování) jen když se vám chce a máte zrovna u sebe vhodné mince nebo bankovky?

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 13:00:56     Reagovat
    Autor: DND - DND
    Titulek:Re: Re: Re: :-))
    Ne, na Moravě se za službu (parkování) platí jen když je služba použita - a zastavit na dvě minuty kvůli vyřízení telefonátu, aniž by při tom člověk musel vylézt z auta, tomu se na Moravě neříká parkování. To by se totiž za parkování dala považovat i jízda některými pražskými ulicemi - kolik platíte za hodinku stání v koloně? ;-)

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 14:32:16     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: :-))
    mně se to líbí, o placení poskytnuté služby se rozhoduje podle toho, jak jsem na tom s penězi, podle toho jestli tomu říkám nebo neříkám služba. Ten kdo službu konzumuje, si tak nějak rozhodne, jestli za ni zaplatí nebo ne. Asi se stěhuju na Moravu, tam je skvěle. :-))

    stání v koloně není parkování, protože se nepopojíždí na placeném parkovišti.

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 12:21:06     Reagovat
    Autor: XXE - X18XE
    Titulek:Re: Re: :-))
    Spíš než neznalost policie mě na té příhodě zaráží chování toho policajta, ta sprška vulgarit. Myslím, že moussu taky.

    Řekněte na rovinu: opravdu na vás mluvil tak sprostě? Nepřibarvil jste si trochu?

     
    Komentář ze dne: 12.09.2011 14:33:33     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: :-))
    taky mě to zajímá, a jestli to tak opravdu bylo, tak mě zajímá, proč si to nechal líbit.

     
    Komentář ze dne: 14.09.2011 10:21:33     Reagovat
    Autor: pawuk - pawuk
    Titulek:Re: Re: Re: :-))
    Jojo, sprosty byl fest a temito pojmenovanimi me skutecne castoval. Ale jsem zvykly, takovych troubu existuje spousta a nehodlam prilevat vodu opetovanim na jejich mlyn. Presne na to cekaji. Resit to s prehledem a klidne je vzdy lepsi, nez se do takove hry nechat zatahnout ne?

     
    Komentář ze dne: 14.09.2011 10:34:13     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: :-))
    Mně se vybavuje jedna taková bezvýznamná událost, které jsem byl kdysi svědkem. Během školního roku stojej mezi 7:30 a 8:00 na některých přechodech městský policajti (a tak některý pomocníci z řad civilistů, ty nemaj uniformu, ale jen reflexní vestu a plácačku) a říděj dopravu. Na jednom přechodu stály dvě policistky (každá na jednom konci) a když se u přechodu nahromadilo víc dětí, jedna z nich se rozhodla, že je ten správný okamžik zastavit auta a pustit chodce. V tu chvíli projelo ještě jedno auto a ona na něj zaječela "kam jedeš?!". Neviděla, že řidič to projel jen proto, že její kolegyně mu pokynula, aby ještě projel. Ovšem ten verbální projev příslušníka v uniformě je tak nějak typický.

    Ale stalo se to už dávno, asi tak před 10 lety.

      1 2 3 > ->| Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.