D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Sandra vs. Rush
    (ze dne 08.04.2012, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      1 2 3 > ->| Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 08.04.2012 22:07:27     Reagovat
    Autor: Peterpan - Peterpan
    Titulek:
    ?

     
    Komentář ze dne: 08.04.2012 22:12:12     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re:
    !

     
    Komentář ze dne: 09.04.2012 13:42:32     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re:
    1

     
    Komentář ze dne: 16.04.2012 12:40:15     Reagovat
    Autor: tomk - tomk
    Titulek:Re: exkluzivita?
    Už neplatí? Pod článkem není větička "přebráno z ... se souhlasem autora" a článek byl už o 14 dní dříve (22.3.) ke čtení např. na insider.blog.cz/1203/sandra-vs-rush

    Komentář ze dne: 08.04.2012 22:23:53     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:
    Tak člověku tak zkušenému jako Rush snad mohlo být jasné, že kurvu drtivá většina politiků podpoří už jen z prosté stavovské cti.

    Jinak je opravdu fascinující sledovat, do jakého hnoje dokáže druhdy velmi rozumný stát dostat pouhých sto let demokracie :(

     
    Komentář ze dne: 18.04.2012 03:02:36     Reagovat
    Autor: LW - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Ty posledni vete nejak nerozumim. Osobne povazuju USA za stat vicemene demokraticky uz neco pres 200 let, to jest od jeho vzniku. Pote co sem si procet z vice zdroju jeho dejiny povazuju za tu pravou demokracii spise onech 100 let prvnich az do zacatku obcanske valky, kde byla demokracie radne poslapana tim, ze jiznim statum nebylo dle jejich rozhodnuti umozneno vystoupit z Unie, ac na to mely pravo. Od teto valky az dodnes se USA postupne pretransformovaly na svetove imperium, kde vladnou bohate elity, byt jeste porad to dle mych meritek je jakasi demokracie, mozna spise postdemoracie. Proto nechapu posledni vetu. Podle me 100 let demokracie (te opravdove) dohnalo USA tam, kam obvykle skutecna demokracie zemi dostane, totiz na ekonomicko-politicko-mocensky vrchol. Pak se obvykle diky zlenoseni obyvatelstva majiciho se prilis dobre stane z demokracie neco, co se demokraticky sice tvari, ale ridi to ve skutecnosti tlupa nejbohatsich (vidim zde analogii s rimskou risi, kterou demokracie dohnala na vrchol a od dob obcanskych valek a principatu, ktery opovida one postdemokracii, to s nim slo vicemene s kopce, byt jeste nejakych 100 let dokazal rozsirovat sve hranice) a to je mozna tech 100 let o kterych mluvite. 100 let demokracie vytvorilo velmi rozumny stat a dalsich 100 let post demoracie vede onen stat do hnoje.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2012 07:13:37     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re:
    Špatně jste studoval, případně jste měl špatné zdroje :)

    USA byly až cca do přelomu XIX. a XX. století republikou, založenou na Ústavě, jež demokratické mechanismy velmi zásadně omezovala -- a proto to fungovalo. Zhruba od počátku XX. století tam na Ústavu vesele kašlou a demokracii (tedy názor voličů) nadřazují nad Ústavu, a podle toho to tam také vypadá.

    V demokratickém státě je samozřejmé a logické, že platí dokonalá protiústavní svinstva jako NFA, Patriot Act, nebo property seizures, prostě a jednoduše proto, že je odhlasoval Kongres. V nedemokratické republice by to nepřipadalo v úvahu -- pokud by něco takového mělo platit, muselo by to nejprve projít korektním zákonným postupem jako Dodatek.

    Doporučuji vyhledat si věci jako

    - názory zakladatelů USA a pisatelů Ústavy na demokracii

    Namátkou třeba Franklin: Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote. Jefferson: A democracy is nothing more than mob rule, where fifty-one percent of the people may take away the rights of the other forty-nine. Adams: Democracy never lasts long. It soon wastes, exhausts and murders itself. There was never a democracy that did not commit suicide.

    - to, jak Ústava řeší volební právo

    Vůbec nijak (až do 15. dodatku), protože v rozumném, tj. nikoli demokratickém státu je naprosto nepodstatné a bezvýznamné.

    - současné analýzy

    z nichž patrně nejpreciznější je následující Paulova, opravdu doporučuji pročíst celé, důkladně, podrobně, a nejlépe několikrát:

    paul.house.gov/index.php?option=com_content&task=view&id=297&Itemid=60

    Finálně pak, na onen vrchol dostala USA nikoli demokracie, nýbrž osobní svoboda, takřka neomezovaný volný trh, a takřka neomezovaná imigrace -- vše důsledky Ústavy, a vše věci, jež demokracie omezuje ukrutně a strašlivě.

     
    Komentář ze dne: 18.04.2012 07:16:12     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re:
    P.S. Nicméně stran toho, že Lincoln to v občanské válce nebetyčně po...kálel, naprostý souhlas. Ale opět -- právo na secesi není demokratické; právo na secesi je ústavní, a je to právě demokracie, jež po něm šlape.

    Komentář ze dne: 08.04.2012 22:32:26     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Horší
    Rush je poměrně profláklý svou prostořekostí - ovšem jeho pravicovost je spíš poza (stejně jako u Billa O'Reillyho), v minulých volbách těžce horoval za McCaina a jak to dopadlo víme všichni. Mnohem víc mi vadí třeba to, že podobnému moderátorovi Michaelu Savageovi zakázali vstup do UK... a nikde o tom ani slovo.

     
    Komentář ze dne: 08.04.2012 22:41:08     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Horší
    Za McCaina Rush rozhodně těžce nehoroval. V primárkách byl spíš proti němu* a i poté, co McCain získal nominaci, dával Rush jasně najevo, že je to z nouze ctnost a menší zlo. Jestli Rush někoho opravdu aktivně podporoval tak to byla Sarah Palin.
    ____
    * On si v primárkách dává velmi záležet na tom, aby někomu nevyjádřil podporu přímo, nicméně z toho, jak komentoval předvolební debaty a vystoupení kandidátů bylo velmi jasné, že McCain jeho favoritem nebyl.

     
    Komentář ze dne: 08.04.2012 22:45:48     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Horší
    Já samotného Rushe poslouchal jen několikrát, svůj názor na něj mám spíš skrze M. Savage a poté z doby, kdy byl McCain oficiálním kandidátem (což byla zhruba doba, kdy jsem začal poslouchat americká radia, podcasty jednotlivých talkshow). Savage McCaina nejenže nesnášel (a z dobrého důvodu), ale navíc Rushe a Reillyho kritizoval za jeho přílišnou podporu.

     
    Komentář ze dne: 08.04.2012 23:42:51     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Horší
    Já M. Savage poslouhchám jen velmi zřídka - přijde mi, že proti RL má výrazně menší celkový rozhled až snad sklony k paranoie a osočování všech, kdo mají jiný název. Navíc v Rush Limbaugh show stojí za to i občasné záskoky, zejména Walter E. Williams a Mark Stein.

    Pokud jde o McCaina, tak jak jsem psal dříve - Rush ho podporoval opravdu velmi zdráhavě. Ačkoli nikoho explicitně nepodpořil, můj dojem byl, že nejvíce podporoval Mika Huckabeeho. Jinak ale v roce 2008 byla nejlepší taškařice jeho Operace Chaos, kdy nabádal lidi, aby se registrovali jako demokrati, hlasovali pro Hillary a tím prodloužili a prodražili demokratické primárky. Nemám už přesná data, ale zdálo se, že přinejmenším v některých státech to docela zafungovalo.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2012 00:06:10     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Horší
    Vidíte, s tím rozhledem bych řekl že je to naopak podle toho, co jsem měl možnost RL slyšet (jak říkám, zřídka) - spíš je to větší fanatik, což mi celkem vyhovuje. Savage navíc "fušuje" do mnoha dalších oborů, takže ten omezený rozhled bych skutečně řekl že je Váš subjektivní dojem - ale samozřejmě je možné, že se pletu. Navíc na rozdíl od Rushe (pokud vím) nazýval Savage Bushe "fiscal socialist", s čímž v podstatě také souhlasím. Ta "operace Chaos" mne nějak minula, ale vzhledem k tomu, jak je Rush vlivný si dovedu představit, že to mělo úspěch. Naproti tomu to nejspíš byl jen slabý odvar volebních podvodů, kterými jsou v Chicagu a New Orleans (ale i v celé commiefornii) demokraté proslulí.

    Komentář ze dne: 08.04.2012 22:36:48     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Sandra vs Rush
    Já to tu mám na disku a v podstatě to odpovídá. S pár drobnými výhradami resp. spíše doplněními.

    Kontextem celého sporu je to, zda má Obama právo nařizovat katolickým universitám a špitálům aby poskytovaly antikoncepci (výhledově IMHO i interrupce). V návrhu Obamacare to je a když si to někdo od katolíků přečetl, tak se katolická církev "zašprajcovala" a začalo se to řešit před tím kongresovým výborem. Geogetown university je katolická universita a jako taková ve svých zdravotních plánech opravdu antikoncepci nemá.

    Rush ve svém pořadu nejprve rozebral ta čísla, která dotyčná dáma uvádí - vypočítal cenu hormonální antikoncepce, preservativů a já nevím čeho ještě. Z toho mu samozřejmě vyšlo, že ta ženská fest nadsazuje, resp. používá nejdražší dosutpné preservativy a má sex 5 až 6 x denně. Pak tam opravdu byla ta pasáž o tom, že chce nechat daňové poplatníky platit za svůj sexuální život. Padlo tam, že je to coura (proti kterémužto hodnocení se čistě věcně nedá mnoho namítnout) a že Rush nechápe, proč se někdo takový hlásí na katolickou universitu, když ten zdravotní plán je všem znám dopředu a ví, co může čekat.

    Za několik dnů se Rush omluvil za použitý slovník, nicméně fakta zopakoval a za tím, že je to drzost, chtít po daňových poplatnících aby jí to financovali, si stojí. S tím odlivem inzerentů to není zase taková hrůza - opravdu stáhli reklamy asi dva, ostatní se sice pohoršují, ale v podstatě nejspíš jen čekají, jak se to přežene.

    Jinak to zdaleka není první "aféra" tohoto druhu - není to tak dávno, kdy se do Rushe opírali všichnl levičáci kvůli aféře "Barack, the magic negro", přičemž si pěkně naběhli na vidle, protože autorem výroku nebyl vůbec Rush, ale nějaký kalifornský levičák :-)

     
    Komentář ze dne: 08.04.2012 22:47:54     Reagovat
    Autor: Gerard - Gerard
    Titulek:Re: Sandra vs Rush
    Och, děkuji za osvětlení. Já se několikrát divil, proč tam autor pořád montuje katolickou církev.

    Stejně by si ovšem měl pan autor dostudovat reálie, neboť katolíci jsou častěji voliči demokratů.

     
    Komentář ze dne: 08.04.2012 22:49:05     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Sandra vs Rush
    Not anymore...

     
    Komentář ze dne: 08.04.2012 22:57:19     Reagovat
    Autor: Gerard - Gerard
    Titulek:Re: Re: Re: Sandra vs Rush

     
    Komentář ze dne: 08.04.2012 23:00:06     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    Odkdy mají spics a spiggers volební práva? Aha, Obama...

     
    Komentář ze dne: 08.04.2012 23:12:58     Reagovat
    Autor: Gerard - Gerard
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    To víte, to je furt nějaká amnestie a za chvilku bude TX "competitive". :/

     
    Komentář ze dne: 08.04.2012 23:18:11     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Sandra vs Rush
    Ano, katolíci podlehli kecům o tom, že government welfare je charita a docela dlouho to s demokraty pekli. Jenže teď se zdá, že narazila kosa na kámen. Přitom současné spory o antikoncepci jsou jen takový průzkum bojem. Další na řadě jsou interrupce a to buď američtí katolíci nepřekousnou, nebo dostanou velmi jasný befehl z Vatikánu - každopádně v nejbližší době přes to vlak nejede. A můj odhad je, že například baptisté a evangelikálové budou v tomto držet basu.

    Nejspíš to tedy skončí tak, že církevní organisace nebudou do antikoncepce a interrupcí nuceny, ale o to víc kšeftů a státních dotací bude mít Planned Parenthood...

     
    Komentář ze dne: 08.04.2012 23:28:24     Reagovat
    Autor: Gerard - Gerard
    Titulek:Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    Ono hlavně američané irského a italského původu (většina amerických katolíků) a v současnosti latinoameričané byli/jsou lidé obecně z nižších sociálních vrstev, a proto měli/mají tendenci volit demokraty, kteří jim slíbí benefity.

    Ale souhlasím s tím, že ty rozpory ohledně social issues by mohly být pro katolické demokraty otázkou identity. Na druhou stranu takový Ted Kennedy si s tím hlavu taky nelámal. (:@)

     
    Komentář ze dne: 09.04.2012 00:00:47     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    Na druhou stranu po tom, co Obama předvedl (zakrývání/odstraňování krucifixů apod,) si nedovedu představit, že by nějaký katolík pro něj hlasoval z pozice "katolík". Spíš pro něj hlasují barevní, protože je černý a to, že se ti barevní hlásí ke katolíkům je jen side-effect.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2012 00:13:48     Reagovat
    Autor: Gerard - Gerard
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    No jo no... Barevní, odboráři atd. :/

    Smutné je, že proti tomu nedokáže vystoupit ani katolický klérus. (opět se nabízí analogie s Tedem Kennedym, kterému zádušní mši celebroval kancléř bostonské arcidiecéze a modlitbu pronášel samotný bostonský arcibiskup)

     
    Komentář ze dne: 09.04.2012 00:21:14     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    Jak kde. Hnusák Teddy (já vím, tu vraždu mu nedokázali) byl prostě well connected. Na druhou stranu, to, co my vnímáme jako "katolický klérus" je také těžce heterogenní: jeden extrém jsou fanatičtí venkovští faráři (ti rozhodně Obamu podporovat nebudou, moje známá z Arizony mi dokonce psala nedávno o mši, kde místní kněz Obamu označil za antikrista), druhý extrém zase "černé" kostely, které jsou sice na papíře katolické, ale v praxi je to církev sama pro sebe s úplně jinými zvyky.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2012 00:46:09     Reagovat
    Autor: Gerard - Gerard
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    Bohužel, z výše postavených duchovních se proti němu nedokázal postavit nikdo. Ty hlasy, které kritizovaly církevní pohřeb, to byli normální věřící, maximálně nějací takoví kněží bez jakékoli šance na episkopát.

    P.S. Zajímavé, opravdu se jednalo o katolický kostel?

     
    Komentář ze dne: 09.04.2012 00:50:00     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    Na 95 procent ano, i ta známá je katolička. Ale jestli mají nějaké podskupiny... v tom se nevyznám, jako nevěřícímu mi církevní organizace nikdy nepřišla jako zajímavé téma.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2012 00:55:01     Reagovat
    Autor: Gerard - Gerard
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    Inu, podskupiny mají, ale v té Arizoně bych to viděl na standardní římskokatolický kostel. Stejně mne to ale překvapuje, tohle bych čekal spíš u protestantů.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2012 01:02:22     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    Nebo je kněz prostě pošuk. Kdo ví. Ale ještě se na to přeptám, až s ní budu opět mluvit - koneckonců, téma "Obama" začíná být opět aktuální.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2012 00:23:06     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    Katolický klérus je za ta desetiletí prostě příliš propojený s Demokraty. Proto se taky ŘKC nesekla dřív, i když důvodů k tomu bylo za ta desetiletí mnoho.

    Jinak ty barevné bych neviděl tak jednoznačně. U Mexikánců je velmi vyvinutý smysl pro rodinu a pokud se jim do toho bude Odubmo cpát hodně, tak si může naběhnout. Kromě toho na rozdíl od všeobecných představ většina Mexikánců v USA pracuje - bez ohledu na to, zda jsou legální či ilegální. Problémy s rozpady rodin, nezaměstnaností/nezaměstnatelností a závislostí na dávkách mají spíš černé komunity v některých státech.

     
    Komentář ze dne: 09.04.2012 00:43:34     Reagovat
    Autor: Gerard - Gerard
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    S prvním odstavcem samozřejmě souhlas. To je na tom taky to nejsmutnější, že velká část kněžstva, obvykle toho vyššího, dala přednost politice před principy.

    Samozřejmě, latinos taky volili pro Obamu jen z nějakých 2/3, zatímco černoši z víc než 90%. Jistě, tam je otázka, kolik z nich upřednostní federální programy, sociální bydlení etc. před vírou, tedy kolik jich Obama dokáže uplatit.

    Jistě, však narozdíl od cikánů i většina amerických černochů pracuje. ;)

     
    Komentář ze dne: 11.04.2012 22:31:22     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    Vis jak, to nemuzes dogmatikum jako opice vysvetlit. Dle jeho logiky by Texas musel byt bastou demokratu, jenze logika nesmi stat v ceste obsedantnimu rasismu.

     
    Komentář ze dne: 12.04.2012 10:35:45     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    Hmmm... kruci, proč první, co mne napadlo, když jsem četl titulek "Turistu v Baltimoru na ulici zbili a okradli, dav se smál" bylo "negři a bílá oběť"?

    http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/264515-turistu-v-baltimoru-na-ulici-zbili- a-okradli-dav-se-smal.html

    A světe div se - měl jsem pravdu. A proč? Protože oni takoví jsou. Kruci, jsem to ale rasista :)

     
    Komentář ze dne: 12.04.2012 11:20:04     Reagovat
    Autor: Gerard - Gerard
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    V roce 2008 bylo v Texasu 13,6 milionu registrovaných voličů, z toho 2,4 milionu hispánců. I kdyby nakrásně všichni přišli volit a volili demokraty, těžko by to stačilo.

    Na druhou stranu: Thus, if this trend continuous, with the 2/3 of the exponential growth of Latinos voting in the state as democrats, soon the Republicans will not be able to keep the 38 Electoral votes necessary to send a Republican candidate to the White House.

    latinosreadytovote.com/?p=1480

     
    Komentář ze dne: 09.04.2012 18:47:35     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Sandra vs Rush
    Vzhledem k tomu, že Sandra Fluke vypadá spíš jako metrosexuál-muž než jako sexuálně vytížená žena, takže stejně jako Rush pochybuju, že by utratila takový peníze za antikoncepci...tedy pokud není fajnovka a nepoužívá vibrátor s prezervativem. Ale zase je na katolické škole...a tam i nesličná mužatka nejspíš zažívá zvýšený zájem. No, nechme to.
    Každopádně myslím, že šlápla do hovna, protože stejnou otázku jako já si kladou statisíce jemeričanů, kteří také jistě vnímají vizuální nerovnováhu mezi prohlašovaným a pravděpodobným (založeným na většinovém vkusu, ovšem).


     
    Komentář ze dne: 10.04.2012 10:46:45     Reagovat
    Autor: Redik - Redik
    Titulek:Re: Re: Sandra vs Rush
    I "neslicna" pani muze sexovat velice casto... Klidne s jednim partnerem, jedna se o antikoncepci.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2012 11:06:25     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    bavíme se o pravděpodobnosti...a nanejvýcš pravděpodobné je, že ne-moc-hezká třicítka bude souložit méně než 5-6x za den menstruace nemenstruace.
    argumentovat nějakým krajním případem jistě lze, ale bude to stejně důvěryhodné jako její tvrzení - tedy nemnoho.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2012 11:13:24     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    Aby ses nedivil...
    Dneska vsechny ty "super-modelky" maji velke problemy si vubec najit partnera, protoze maji prilis vysoke naroky. V kombinaci s ...alternativni intelegenci ... to maji fakt tezke.
    Na druhou stranu uplne v pohode jsou "bezne" holky, klidne i baculky - pokud vim ze sveho okoli i z navstev ruznych serveru typu "amateri.cz" a podobne, nemaji tyto vubec zadne problemy si najit sexualnich partneru klidne 1 na tyden. A hlavne - takoveto holky skutecne BAVI ten sex a nedelaji drahoty, jako ty uzasne krasky.

    Nepausalizoval bych, samozrejme, najde se dost hezkych holek, co je to bavi take :-) Ale obecne bych rozhodne netvrdil, ze ne-krasne holky maji mene sexu, nez ty krasne. Opak je pravdou...

     
    Komentář ze dne: 10.04.2012 15:01:28     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    já už se nedivím ničemu...
    uznat bez pochybností, že si mužatka zapíchá 5-6x denně bez ohledu na menstruaci, chce zavřít i třetí voko.
    prosadit tohle jako uznatelný názor považuji v racionálně myslící skupině za stejně nemožné jako tvrzení, že rybář chytil rožnutou lucernu.

    najít si šuknu na tejden stojí jednu noc strávenou v Tabarinu ( www.tabarin.cz ) ...a to si tam dáš i "jedno kolo na zkoušku" v nepoužívaným výtahu upravenám na šmajchlkabinet. jenže takový přístup už naprosto přesně odpovídá označením, který si ta mužatka vysloužila od toho komentátora.

    holky, co nejdou s každým, kterej si řekne u mě nijak neztrácejí na hodnotě. ba naopak. ty druhý nijak neoblibuju, jejich společnost nevyhledávám a rozhodně bych jim na jejich zoufalství nepřispíval.

     
    Komentář ze dne: 10.04.2012 20:58:32     Reagovat
    Autor: ochy - ochy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Sandra vs Rush
    Ty škaredější a štědřejší minimálně nepotřebujou tolik antikoncepci, každej chlap si kouká dát velkýho bacha, aby ho včas vyndal :D

      1 2 3 > ->| Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.