D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Lhářo*šlap
    (ze dne 25.04.2012, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 25.04.2012 22:45:08     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:
    Je sranda, jak si ti blbci sami nabíhají na vidle naprosto zhovadilou lží, kterou jim dokáže rozkopat první, kdo bude mít hoďku a půl času a dost trpělivosti.
    četl jsem někde počet 1787 kolečkujících se chudáků, ale to bylo myslím ještě v městě před nuselákem.

    dobrá práce, D-Fensi!

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:11:22     Reagovat
    Autor: rony - rony
    Titulek:Re:
    Dobra praca. Jasnymi metodami dokazat loz a este ju aj overitelne vyvratit ak by niekto chcel spochybnit fyzicke spocitanie.

    Este by to chcelo dokumentovat cislom, kolko ludi by sa prepravilo pocas toho casoveho useku pomocou dopravy, ktora tam jazdi mimo cyklojazdu. Povedzme staci cisty cas, nie nejake pripravne cinnosti k zablokovaniu trasy.

    Hlasovanie k tomuto clanku, ktory pokladam za vyborny:

    http://vybrali.sme.sk/c/Lharoslap-Velka-jarni-cyklojizda-2012/

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 08:22:10     Reagovat
    Autor: neprihlásenej Michal - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Taky jsem si dal tu práci a udělal jsem sčot:-) A došel jsem skoro ke stejnému číslu.

    Ale bacha na ty seKundy. To video je zrychlené.

    http://www.nakole.cz/diskuse/14617-skutecny-pocet-cyklistu-na-cyklojizde-jaro-2012. html

     
    Komentář ze dne: 06.05.2012 00:19:50     Reagovat
    Autor: Konzultant cyklista jinak v passatu s kvedlackou a v nafte - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Bozinecku honzik zzzzzr hen heeen se nam zase ozval.
    Tebe jeste nesejmul kamijon? Tak at ti to vydrzi babetisto.

    Dfens, ten zase presvedcil ze je totalni paxycht, pablb a onice. 80 minut cumel na video a pocital hlavy cyklistu. To je ale kretino estupido. Ocividne nema nic lepsiho na praci. Nebo ze by z toho meli budejovicaci orgasmus?

    No asi jo protoze u paka na fychtlu od brna mel clanek ocividne toporive ucinky.
    Tak papa buznicky. A zas neco napisejte. Pa.

     
    Komentář ze dne: 06.05.2012 07:00:30     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re:
    Dělá ti dobře ze sebe dělat idiota takhle veřejně? :-o

     
    Komentář ze dne: 06.05.2012 12:43:06     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re:
    Opravdu zajímavý konzultant. Mám takový pocit, že se v jeho okolí z ostatních rychle stávají inzultanti:).

    Komentář ze dne: 25.04.2012 22:50:28     Reagovat
    Autor: Urza - Urza
    Titulek:pocet ucastniku
    Oceňuji D-Fensovu práci, že spočítal ty cyklisty na videu. Já osobně bych se spokojil asi jen s tím odhadem.

    Problém je, že i když jsi je nachytal při lži, lidem je to celkem jedno, mám totiž pocit, že lidem je obecně ukradené, kdo lže :o(. Tedy většině lidí.

    Komentář ze dne: 25.04.2012 22:51:05     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:DJC
    Je to bida, loni jsem musel dokonce propustit ty dva placene animatory, co mi fingovali v cekarne naval...

    Komentář ze dne: 25.04.2012 22:52:37     Reagovat
    Autor: drgi - Neregistrovaný
    Titulek:
    Niekto iný si dal tiež námahu a počítal ovečky na videu, vyšlo mu cca 1500 a 1600 plusminus, link si nepamätám.

    Komentář ze dne: 25.04.2012 22:58:23     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:Já bych se na ně už vykašlal
    stojí ti pumpičkáři vůbec za ten čas? nebylo by lepší je sledovat ne kamerou, ale zaměřovačem a občas stisknout? Výhřad by šel spočítat naprosto přesně :-)

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:03:53     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Já bych se na ně už vykašlal
    kamerou se sledovali sami...byli tam najatí takoví poďobaní pubescenti, kteří to natáčeli a lhářo*šlap to pak voběsil na svůj web v domění, že nikoho nenapadne to spočítat.

    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:01:11     Reagovat
    Autor: Ezredfordulo - Ezredfordulo
    Titulek:
    Jezdím na kole taky,ale tito šašci v obtažených oblečcích,co si honí triko na bulváru,jsou u mě prostě Buznošlapové. A máš pravdu,nestojí za ten čas.

    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:09:46     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Hmmm...
    Doslova mne dostal následující odstavec z toho buznočlánku těch šlapálistů:

    "Letos jsem měl 2 nové zkušenosti.

    1) Řidička, jejíhož muže odvezli do nemocnice kvůli infarktu. Chápu, jak jí bylo, ale opravdu jsem ji pustit nemohl. Možná jsem byl na ni moc tvrdý. Snažil jsem se jí vysvětlit, že holt nemůžu. Také jsem naznačil, že stejně, její přítomnost nic nezmění na tom, jestli lékaři odvedou svou práci dobře. Ale vysvětlujte to někomu ve stresu. Osobně doufám, že lékaři odvedli svou práci dobře a její muž přežil. Pokud to tu čte, chtěl bych se jí za způsobené nepříjemnosti omluvit."

    Ujišťuji autora, že být v situaci řidičky, přejedu ho.

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:13:30     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Hmmm...
    Mno to jsme dva. Asi začnu s termínech těchto zmrdiakcí vozid sebou "stradivárky" ráže 7,62x39

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:16:57     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    aha...a pak to bude na stánkách www.medvedi-sluzba.cz, že?
    na tyhle zmrdy je lepší jít fištrónem než motykou, tak opatrně s tou flintou... 8o/

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:34:27     Reagovat
    Autor: ps2901 - ps2901
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Souhlas. Už jste předělal CZ58Tactical zpátky na dávky (máte-li jej legálně) nebo střílíte po jednotlivých ranách? Ale i to víceméně na ty cyklouny stačí, dá se v pohodě docilít kadence ta-ta-ta-ta :-)

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:37:54     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Hmmm...
    Tak zrovna tahle zbran umoznuje strelbu davkou i v pripade, ze na ni neni zpetne upravena, chce to jen spravny uchop :-)

    Kazdopadne gun si nechte na obcanskou valku, jak to tak sleduji, tak se ji nejspise take jeste dockame, ted to chce mene rasantni a o to sofistikovanejsi reseni...

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:42:47     Reagovat
    Autor: ps2901 - ps2901
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Ja vím.. :-)
    Proto jsem si jej v podstatě pořídil - pole a stádo bude třeba co nevidět ezbytně nutně nějak bránit a tenhle , byť 50 let starý instrument, se mi pořád jeví jako nejúčinnější řešení ...

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:53:19     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Souhlasim, jak s motivaci, tak s vyberem zbrane, gun s tak dobrym pomerem cena/vykon jinde poridite tezko.

    Nicmene pro jistotu to chce jeste zalozni zbran a ja vam dam zajimavy tip: en.wikipedia.org/wiki/Gewehr_1888

    Pokud znate zakon, vite, co to znamena z hlediska kategorie te zbrane... :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 05:52:38     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Jistěže víme, sháníme, kupujeme atd :)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 07:09:00     Reagovat
    Autor: andreas.75 - serwall
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Zajímavý tip, děkuji za něj :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 07:31:49     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Jestli chceš, není problém ho sehnat.... napiš kdyžtak na tparanoik@gmail.com a já Ti pošlu kontakt na člověka od kterého už pár Gewehr 88 máme :)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 08:01:58     Reagovat
    Autor: serwall - serwall
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Aktuálně jsem se vyčerpal nákupem 858, ještě musím obměnit krátkou, ale email si s dovolením uložím :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:42:19     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    "Pokud znate zakon, vite, co to znamena z hlediska kategorie te zbrane"
    Problémy při přebíjení pokud váš kousek nezvládá komerční 8x57JS...

    Ale PavelKrab dělá docela zajímavou variantu Gallagera 1860, tady je i střelivo kat. D.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:46:00     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Těchto Gewehrů je jen malé procento, naprostá většina byla přestavěna na náboj 8x57JS (pozná se to podle vyraženého písmena S na pouzdru závěru). Nicméně většina lidí používá střelivo 8mm Mauser, což je redukovaný 8x57 JS - zbrojovka Prvi Partizan)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:54:34     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Měl jsem za to, že jich je naopak většina (tedy těch vyrobených před 1890), o to víc mě teď mrzí, že jsem si jeden nepořídil, když je Řeháci prodávali za 5 kKč.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:18:04     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Gew.88 za méně než 10.000 ve slušném stavu neseženeš. 5-6,5 tKč je vyšlehaná turkyně proběhlá válečnými operacemi. takový mají už jen historickou hodnotu a lze je nejlépe použít jako dekoraci. viděl jsem terč jedné takové po zastřílení na 25 m. Místo kulatých děr tam byly ovály, protože náboj po opuštění opotřebované hlavně není po 25m ještě ustálaný rotací....bída a to jkaždá rána stojí od 16,- Kčs DPH 8o/

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 22:41:09     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Tohle bylo nějaký ten pátek zpátky a co jsem viděl, stav nebyl nejhorší. Dnes je situace taková jak píšeš.
    Cena munice není tak strašná když si člověk uvědomí kolikrát to vezme za rok na střelnici.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:05:10     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Pokud by byla puška "přestavěna" na 8x57 IS, pak to bylo provedeno PO 31.12.1890 a zbraň už NENÍ kat. D. Ale to se nestalo. Puškám byly přeměřeny vývrty a ty, které byly v toleranci, byly označeny "S"

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:26:31     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    D by to nebylo pokud by v rámci přestavby byly nahrazeny nějaké hlavní části zbraně.

    Pokud by původní díly byly pouze vyměněny, klasifikace zbraně se nemění. Například G88, upravené začátkem 20. století pro nabíjení z mauserovských pásků jsou dál kat. D ačkoli při této příležitosti došlo k úpravě pouzdra závěru.

    Čistě dle znění zákona by ani převrtání hlavně na jinou ráži po 31.12. 1890 nemělo znamenat ztrátu statusu historické zbraně. Jiná věc je pochopiteně, co na to zkušebna. Poslední dobou se zdá, že se tam někdo totálně pomátl na rozumu a tak už i perkusní jednoranové předovky končí zařazeny do kategorie C.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:07:50     Reagovat
    Autor: Andrej - Andrej
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    hele, kdybychom zabredavali do paragrafu, tak spousta gew.88 formalne vzato D neni, pac vetsina z nich ma nove delane zavery v CSR ve 20ch letech.. Ale odstranenim Zka z kliky se toto stava prakticky neprokazatelnym... :)
    PS 88cek mi proslo rukama vice nez 30ks..

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:16:24     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Nevím, jak by se československé závěry na německé pušky dostaly do turecka...a odtamtud je většina Gew.88 na trhu.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:19:14     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Já mám "místní" pušku a v ní je "turecký" závěr. Jak a proč to vzniklo, anybody's guess...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:22:03     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    skládačka. já mám turkyni poznačenou snad na všech součástkách.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:24:43     Reagovat
    Autor: Andrej - Andrej
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    momentalne mam judenflinte (Loewe Berlin) - vse puvodni, ani jedna soucastka od turka, krasne scislovana, a trada - v drazkach mereno 8,26 - tudiz velka strela (js) se tam krasne vejde.. Zrejme si ji necham

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:48:23     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    mám taky pušku od žida, což mi JJ neustále připomíná 8o)
    Nemám turecký součástky, ale tureckou ražbu na původních německých.

    já jsem ve zkušebně ověřil, že kódy na hlavni skutečně odpovídají vývtru i po těch letech. hlaveň mi měřili v polích a je také IS compatible.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 21:21:31     Reagovat
    Autor: Andrej - Andrej
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    protlac tim olovenku a zmer drazky, pole budou mit necelych 8 temer vzdy (7,92 az 7,96)..
    Nebo - strilet s tim klidne i velkou strelu, ale teflonovane olovo bez plaste (slovensky ARES jsou nej), pak nehrozi nic, a i lita to moc hezky - zatim nejpresneji ze vseho co jsem zkousel (jen nesmi byt rychlejsi nez ca 550m/s, pak uz se strhava).

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:22:25     Reagovat
    Autor: Andrej - Andrej
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    tak ze pote co Osmanska rise prosrala valku jim puvodni zavery z 88 byly posbirany a zrejme skoncili v pecich.. Pri znovuvyzbrojovani Turecka pak v CSR byla zadana zakazka na celkovou repasi 88cek + vyrobu tech zaveru..
    2 ze 3 88 ma na zaveru Z v kruhu, pokud jen na uderniku ci pojistce, vem o cert, ale casto i primo na klice. reseni se jmenuje Dremel, i kdyz techniku na CUZZS je to zpravidla u prdele.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:45:36     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    já mám na klice půlměsíc, takže je to origo kus z 19. stol.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:00:03     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Komerční lovecké střelivo 8 x 57 IS v zásadě zvládá každý Gewehr 88, byť některé za cenu výrazného zvýšení opotřebení hlavně. Vyloženě nebezpečné jsou podle všeho jen zesílené kulometné laborace z armádních přebytků.

    Část G88 zvládá moderní střelivo zcela bez problémů, protože výrobní tolerance před rokem 1890 nebyly zase tak malé a spousta hlavní se tedy trefila do rozměrů, které se udávají jako bezproblémové pro IS.

    Poku jde o přebíjení, tak nejspíš to zase taková pakárna není. Naopak to skýtá příležitost experimentovat se střelami. Vhodně tvarovaná olověná střela dokáže v cíli napáchat neplechu, srovnatelnou s loveckými speciály za 50+ Kč na ránu.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:06:48     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Opotrebeni hlavne? Jak?

    Ta olovena strela ti pak nebude stat za cisteni hlavne.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:11:41     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Slyšel jsi někdy už o věci zvané gas check?

    Opotřebení hlavně v případě, že nemá dostatečný průměr a dochází tak k vyššímu tření.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:18:56     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Ale tam tam zarve nejdriv vsechno ostatni, hlaven je z toho nejodolnejsi. To se spis vyzere zevnitr vlivem koroze z usazenin.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:34:16     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Já netvrdím, že ta hlaveň zařve ve smyslu "roztrhne se" apod. Pouze se výrazně dřív opotřebuje vývrt a sníží se přesnost.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 21:28:25     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    No, ja tomu rozumim, casem vytvorena vydut, jakoby hlaven nekdo nafoukl. Ptal jsem se na to lidi ze zbrojovky a na pobocce ustavu pro zkouseni zbrani uz pred par lety a nikdo o podobne zavade na u nas pouzivanych zadovkach neslysel, vzdycky vydut vznikla korozi. Pri pokusech se podarilo roztrhnout hlaven (ale to se pouzil jiny zaver) a casto se stava, ze se na konci hlavne kov potrha a hlaven se na svych poslednich milimetrech (v extremnich pripadech i centimetru, dvou) rozsiri a tim se snizi presnost. Stavi ji kus oddelat a da se s tim zase strilet. Ale uprostred, to vazne ne.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 09:17:12     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    právě, že nerozumíš. tady není není řeč o žádné výduti! řešíme opotřebení drážkování v hlavni. někde je takové, že drážky a pole lze možná tak tušit. tím dojde k tomu, že střela nedostane dostatečnou rotaci, není stabilizována už při opuštění hlavně a třeba na těch 25m klidně dopadne na plocho plným bočním profilem.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:41:15     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Pokud vím, tak při haváriích způsobeným přebitou municí obvykle došlo k utržení závěru. Ještě jedna taková nectnost - díky špičaté střele je možno odpálit selhač při otevřeném závěru, ale to by uživatel musel být kokot. Prostě při selhači to chce dávat pozor.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:48:16     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    U všech havárií, které jsem zaznamenal, tam buď nějaký blbec nasypal moc prachu, nebo použil staré střelivo neznámého původu, takže místo hoření nejspíš došlo k detonaci.

    Možnost nevyhození selhavšího náboje a jeho odpálení dalším podávaným je bohužel konstrukční chyba G88 a docházelo k tomu už u původního střeliva.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:27:24     Reagovat
    Autor: Andrej - Andrej
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    to neni selhacem, ale tim ze predchozi naboj nebyl zcela uzamknut zaverem v komore (nedovrena klika), tudiz se nezachyti o vytahovac.
    Ale pruser hrozi jen v kombinaci krive ruce + spicata strela.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:54:21     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    závěr tlačím vpřed, náboj se zasouvá do komory, sklopím kloku vpravo...spoušť...a nic. klika nahoru, závěr vzad, ale netáhne náboj, zato se na jeho místo sune novej ze zásobníku...tlačím závěr vpřed...a bum - mám ho v ksichtě.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 21:17:33     Reagovat
    Autor: Andrej - Andrej
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    pokud zamknes klikou naboj poradne doprava nadoraz, pak bude uplne jedno, jestli selze ci ne - ve vytahovaci bude zasekly poradne tak jako tak, a i po selhani pohybem zaveru vzad se vzdy vyhodi.
    Opakuji, myma rukama jich za posl pulrok proslo ca 30ks, od vsech moznych vyrobcu...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 21:17:55     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Ano, je to konstrukční problém toho vytahovače.

    Na G88 existovalo upravené čelo závěru, které zajišťovalo, že se drápek zachytí hned po vytažení náboje ze schránky, ale pak zase nešlo střílet jednotlivými ranami při vkládání nábojů přímo do komory.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:09:02     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    JJ, pozor!!!!!! Pleteš si náboje 8x57I (na které byly G88 původně stavěny) s nábojem 8x57 JS (Stark - silný) Tam je dost velký rozdíl v průměru střely - 0,12 mm a silnější laborace.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:14:20     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    S jako Spitz (špičatý)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:30:35     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    S není "Stark" ale "Spitzgeschoß" - tedy zašpičatělá střela v protikladu k původní kulaté u střeliva M1888. V průměru střely samozřejmě rozdíl je, ale s ohledem na ty poměrně velkorysé výrobní tolerance při výrobě G88 spousta hlavní průměrem vyhovuje. Ty, které nevyhovovaly, nedostaly při modifikacích "S". Samozřejmě je tu risiko toho, že někdo zkombinoval původní hlaveň o malém průměru se zbytkem pušky s vyznačeným "S", ale podle všeho je dost malé.

    Bezpečný provozní tlak pro 8x57 I se udával do cca 240 MPa, 8x57 IS má teoreticky maximum 390 MPa. Většina komerčních laborací v Americe se vejde do těch 240 MPa, v Evropě bývají o něco silnější, kolem 290 až 310 MPa. K těm teoretickým 390 se dostávají vojenské kulometné laborace. Pokud vím, tak zbraň při tormentaci musí bez problémů zvládnout jedenapůlnásobek toho maximálního provozního tlaku.

    IMHO je tedy používání IS v G88 bezpečné s těmito výhradami:
    - Máš-li starou ne-S hlaveň, výrazně jí zkrátíš životnost vývrtu
    - Při použití kulometných laborací to začne být o hubu
    - Samozřejmě používat pouze dobře skladované střelivo známého původu

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:39:00     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Jen tak pro zajímavost, pane JJ (omlouvám se že reaguji na náhodný příspěvek), k diskuzi o Gewehr 88 - jak jsou na tom z hlediska české legislativy/kvality/bezpečnosti/dostupnosti pušky Enfield? Ideálně tedy SMLE...?

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 13:01:30     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Z hlediska legislativy jednoznačně zbraň kategorie C, protože i nejstarší kusy pocházejí spolehlivě z doby po 31.12.1890.

    Na prodej jsem to v CZ viděl jednou za asi 30.000. Bezpečnost a spolehlivost neumím posoudit, protože já z toho vystřelil tak max 20 ran. Můj odhad je, že je to srovnatelné s k98 a žádné větší problémy tam nejsou, jinak by nevydržela ve službě tak dlouho.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 13:03:24     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Aha ok děkuji

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 13:45:50     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    nemáte na mysli MLE? SMLE sem svého času dovážela Frankonia Jagd v množství větším než malém za pár šupů a i dnes je to celkem běžně dostupná puška (vyráběla se až do poloviny sedmdesátých let), cenově kolem 10 000 Kč. Kromě doprasených ořezaných Mannlicherů M95 je to snad jediná běžně dostupná prvoválečná puška

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 14:23:35     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Nevím, jaké provedení to bylo, moc to nesleduju. Já měl L-E v ruce jednou v USA a střílel jsem s tím minimálně, protože hned vedle k mání byly podstatně zajímavější hračky :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 13:02:05     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Nejsem sice JJ, ale budu reagovat - podle wiki se začala vyrábět až v roce 1895, tudíž pouze na ZP a kategorie C. A dostupnost - je těžce dostupná, já ji ještě ani neviděl, spíš cesta k získání povede přes individuální dovoz.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 13:03:35     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Díky za odpověď :)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 13:42:39     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    SMLE* se daj koupit poměrně dobře, ale až od verze MkIII, potažmo MkIII*, což je první světová válka a dále. Nejstarší kus, co jsem viděl prodávat byl značenej 1915. Řešení by byl Lee-Metford, ale to je už těžká rarita (i když by se mi líbil, to zas jo) Z britských pušek jsou dobře k dostání zadovky Martini-Henry (včetně pákistánských padělků), ale problém je s municí .455/577 (i když ji dělá tuším Fiocchi). Munice je ostatně problém zadovek obecně, kterých je jinak k dostání plná prdel. z těch Martini-Henry by měla smysl akorát konverze na .303 British (Martini-Enfield, ale tam by moh bejt problém s tím, že byla provedená až po roce 1890, i když na flinty se to snad nepsalo)

    *SMLE se dělaly od roku 1902**, šlo o zkrácenou verzi MLE z roku 1895, vylepšené verze Lee-Metfordů 1888

    **Od SMLE MkIII se dosti výrazně liší

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:31:27     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    celoolověná střela? a vydrží ty tlaky a tření? Pokud vím, tak hlavní důvod pro zavedení plášťování bylo, že střely se v hlavni tavily a měly tendenci se rozpadat. Haagské dohody přišly až o hodně později.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:37:12     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Je to pochopitelně otázka toho, kolik tam člověk nasype. Podle všeho ale gas check řeší dost problémů, dříve spojených s používáním celoolověných střel za vyšších tlaků.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:40:06     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    zajímavé. díky

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 21:31:15     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Vydrzi, pochopitelne, ale nesmi to byt ciste Pb, s pridavkem kovu pro vytvrzeni smesi by to melo jit.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:47:19     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    závěry zbraňové zkušebny Prototypa ZM ( www.prototypa.cz/menu2.html ) po přezkoumání mého Gew.88:
    - na 121 let výborný stav
    - na 25m nástřel směrově i výškově výtečný (5 ran udělalo 4 díry a všechny je lze s rezervou zakrýt desetikorunou)
    - po proměření hlavně kalibrovanými měrkami zjištěno značné opotřebení ústí v délce 8mm (které ale zjevně nemá vliv na přesnost střelby), za nábojovou komorou asi 10 cm opotřebení, ale stále v normě, zbytek hlavně vyhovuje s více než 50% rezervou používání munice 8x57 IS
    - střelba municí PPU bez potíží a většího rizika
    - střelba loveckou municí je také možná, ale není doporučeníhodná. v případě používání výkonných, loveckých nábojů S&B nebo Geco třeba při pytlačení apod. je třeba vnímat varovné znaky přetěžování konstrukce, kterými jsou:
    - neobvykle ztížené otevírání závěru
    - otisk konce hlavně na nábojnici asi 4mm nade dnem
    - případné uvíznutí nábojnice při vytahování závěrem z komory
    - nafouknuté nábojnice s orýsovanými nerovnostmi stěn komory (doporučují prohlédnout komoru, zjistit nerovnosti, vrypy a drážky po obrábění ve výrobě, poznačit polohu náboje po zasunutí do komory a po výstřelu kontrolovat stav nábojnice v místech výrazných znaků v komoře)

    Pro úplnou jistotu, jak je na tom puška po technické stránce doporučuju proměření v nějaké labině jako má Prototypa. Já to tam nechal proměřit a nastřelit za 650 s DPH. Zabralo to asi 90 minut a dozvěděl jsem se pár užitečných věcí. Vzhledem k tomu, že z pušky střílí i sestra a sem tam i otec, mám teď mnohokrát lepší pocit, když je vidím mířit a mačkat spoušť. Přeci jen jejich zdraví je pro mě o dost důležitější než to moje...

    Přebíjení mi bylo taky doporučeno a dívám se po lisu. Prach budu odměřovat na objem odvážené množství se přesype do nábojnice, která se zakrátí a zarovnaný váleček bude pak dál správná dávka prachu. Váhy na přebíjení totiž stojí ranec.

    Olověné střely mi doporučili kvůli opotřebení hlavně jako vhodnou alternativu k modernímu střelivu.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:55:18     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Lis zařídí náš přítel Leopold, už tam jeden pro mě má. Nevím, kde jsi přišel na to, že váhy na přebíjení jsou nějak extrémně drahé. Já mám objednané tyto: www.midwayusa.com/product/175512/frankford-arsenal-ds-750-electronic- powder-scale-750-grain-capacity Váhy jsou fajn mj. na to, že na nich můžeš překontrolovat přebité náboje pro případ, že bys do nějakého omylem nasypal prach dvakrát. Navíc já je využiju pro výrobu a třídění střel do větrovek.

    Se zbytkem souhlas.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:58:30     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Výborně, Honzo, ten Tvůj Gewehr byl totiž z jiného zdroje než ty tři ostatní, které byly měřeny a stříleny "plnotučnými" střelami. Protokoly z měření atd mám, jen je musím naskenovat a poslat JJ, aby je podle výrobních čísel poslal dál. Jinak dobré váhy, které měří na setiny gramu mají na www.praskovekovy.cz , ze stejnýho zdroje maj kluci a spoustu dalších váhy do chem. laboratoře a vešli se tuším do 5OO Kč.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 05:54:24     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Mno zas až na občanskou válku bych to neviděl, spíš něco jako bylo v Londýně - rabování, bouře, atd....

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 23:00:25     Reagovat
    Autor: kuba - Kuba
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    jakým úchopem docílím u kosy samonabíjecí (858 Tact.) , že bude střílet dávkou? dík :-)
    rydlas@centrum.cz

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 23:08:25     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Uchopem dle metody Dr. Parkinsona.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 00:13:46     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Dávkou to nikdy střílet nebude (kromě zvláštních případů hermexefektu), ale můžete zkutsit "bump fire" (youtube, asi milion videí a nábodů).

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 15:53:00     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    pěkný, ale je to akorát plejtvání nábojema. I v samonabíjecím režimu se dá střílet velmi rychle, chce to jen cvik a na rozdíl od bump fire se dá i mířit a trefit.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 08:26:06     Reagovat
    Autor: bad nanuk - Magnum
    Titulek:Re:správný úchop...
    ....aneb bump fire.

    Dělají na to hezkou vychytávku, bohužel zatím ne na kosu - http://www.youtube.com/watch?v=xFVUQru2THo

     
    Komentář ze dne: 05.05.2012 20:39:58     Reagovat
    Autor: Mike - mike-11
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Také nesouhlasím s jednáním špuntaře, měl tu paní v tomhle případě pustit. A také nesouhlasím s většinou na tomto fóru, kteří tady hned siláckým pisálkováním vyhrožují a ohánějí se tu svým malým právem na existenci. Je z toho cítit arogance, povýšenost a sobeckost, než nějaká důstojnost a pohled nad věcí.

    Prostě auta jsou všude, každý má svoje malé právo přidat se do zácpy v centru Práglu nebo Štatlu a smrdět tam, nebo zohyzdnit ulice a zacpat chodníky těma super SUV a jinejma plechovkama. Taky mám občas chuť ty plechovky rozkopat, ale nic by se tím nevyřešilo, přijely by další a já bych měl problém, jako ten vyholenej kok**, který naplno předvedl to české gaunerství.

    Všichni máme právo na něco, jenom občas prostě musíme slevit. Štvou vás tu pumpičkáři, no a co, koho to zajímá? Aut je taky jak nas****
    (pro rejpaly - nemám ani kolo ani auto)

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:15:09     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Hmmm...
    on měl svatou povinnost a tak položil její zájmy za svou věc. klasický terorista. přejet ho ale není řešení, protože bys to odkašlal hlavně ty. ale odtáhnout ho stranou dát mu dvě na žaludek a pak ho ležícího třeba pochcat by byla správná výplata. osobně si myslím, že příště přijdou ke slovu obranné spreje a bude raz dva odšpuntováno...jestli teda vůbec ještě nějaká zyklojízda bude.

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:17:40     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Obávám se, že - bráno realisticky - bych v takové situaci a ve strachu o partnerku nepřemýšlel. Navíc jsem člověk přirozeně prchlivý, takže bych asi konal bez ohledu na následky. Řešení které doporučuješ je samozřejmě lepší, jen bych se obával, že u dvou by nezůstalo - takového rachitického sráče zvládne i naprosto průměrný člověk jako jsem já.

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:26:44     Reagovat
    Autor: RIK - RIK
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    V kazdem pripade bychom meli pristi rok zaridit daleko vyznamnejsi odpor teto akci, jakkoli to letos bylo naprosto uzasne. Nicmene pokud tomu udelame PR vcas, mohlo by se sejit pomerne hodne lidi, kteri jim ten kabaret zneprijemni.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 09:19:10     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Taky si myslím, že slzák by byl v dané situaci rozumné řešení. Újma na zdraví tím nevzniká a účelu je dosaženo. Navíc je tu poměrně silný argument, že se pouze svépomocně bránil nezákonnému jednání dotyčné cyklobuzny.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 09:26:16     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Hmmm...
    Přesně tak. Zbrojaři by měli nakoupit na podzim čerstvý zboží 8o)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:35:13     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Pepřák vozím v autě i na mašině. úžasně zklidňuje emoce :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:40:37     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    místo ústního spreje? :)

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:24:10     Reagovat
    Autor: RIK - RIK
    Titulek:Re: Hmmm...
    Uprimne receno, snadno se rika prejel bych ho. Sam nevim, co bych delal. Ale zoufaly clovek cini zoufale veci. A rozhodne pro mne ma vetsi cenu zivot nejblizsich, nez zdravi techto imbecilu ...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:50:38     Reagovat
    Autor: milanco - milanco
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Čisto teoreticky, keby som sa autom veľmi pomaly pohol a ten idiot by sa neuhol, tak by som sa na súde bránil, že spáchal samovraždu :)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 00:06:28     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Hmmm...
    Take jsem se u toho zarazil...tykat se to mne, sice bych ho asi neprejel, ale odhodil nekam v dali...coz by melo stacit. Spunt je treba vytahnout a pak se vse rozjede tak, jak ma...
    omg, ja byt takovej kripl jako tenhle clovek, tak se stydim a chodim kanalama, a on se tim jeste chlubi :-((

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 00:16:54     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Hmmm...
    cyklounství skutečně musí tlačit na mozek, pokud je někdo schopen bez začervenání nadřadit cykloonanii čemukoliv, je nejspíš zralý na léčbu v uzavřeném areálu. A ani se ta svoloč nestydí tvrdit, že řidiči jsou agresivní a bezohlední. Přímé ohrožení života blízkého člověka nazve nepříjemností? Tak já se chci omluvit cyklounům za "nepříjemnosti" způsobené tím, že jedu autem a podle nich je ohrožuji na životě, ale vysvětlujte to někomu ve stresu. To bylo povyku kvůli "nepříjemnosti" s Bouchalem!

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 00:23:55     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Ctyri kola spatna, dve kola dobra...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 00:31:07     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Hmmm...
    LOL!
    Jen je jeste potreba doladit frazovani:
    Ctyri kola spat-naaaaaaa, dve do-braaaaaa...

    BTW: Zminuje se nejaka kolozmrdska stranka o te sabotazni akci na prechodu? Nic jsem nenasel.
    Bud tomu nechteji delat kontraproduktivni reklamu, nebo je treba priste pritvrdit.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 23:39:55     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    nezmiňuje, kolomagoři dělaj, že se nestalo nic. Je potěšující, že mají strach napsat, že se to jejich pumpičkové onánkování lidem zajídá. Strach je nejlepší spojenec a hoši s pumpičkou-onanýrkou zjevně strach mají. :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 21:54:42     Reagovat
    Autor: pesu - pesu
    Titulek:Re: Re: Re: Hmmm...
    Moje Hayabusa má také jen dvě kola a zcela upřímně, její dvě kola rozhodně lepší, než 4 kola ;) Nejsou 2 kola jako 2 kola :D

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 09:30:26     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Hmmm...
    Tak to je ovšem hustý. To je takovej ten typ, co by v koncentráku posílal do plynu a říkal, že dělá jen svojí práci.


     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 15:38:37     Reagovat
    Autor: vidlák - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    A to jste nečetli komentáře pod tím jeho článkem, to je teprve maso....

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 18:17:13     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Hmmm...
    Četl. Maso.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:13:48     Reagovat
    Autor: rony - rony
    Titulek:Re: Hmmm...
    Tiez ma ten bod zarazil s akou samozrejmostou sa ten pan zahral na boha, ktory rozhoduje, co je pre inych lepsie. Hanbil by som sa ale viditelne tento cit nema :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:36:19     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Re: Hmmm...
    Mám z toho rozpačité pocity. Na jednu stranu vím, že tam toho kokota Masare s Krčmářem postavili právě proto, aby ho někdo přejel a oni s tím mohli PR pracovat, na druhou stranu je otázka, jestli bych takhle přemýšlel i na místě samém...

    Ale musím uznat, že PR pracovat umějí zdatně. Bratři Šteinerové jeli taxíkem (tedy veřejná doprava!!!) a všichni zarputile píšou něco o řidiči :-(

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:14:17     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    ... který z místa činu ujel:).

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 14:11:23     Reagovat
    Autor: xluke79 - xluke79
    Titulek:Re: Hmmm...
    Jenže tím přejetým špuntařem by to nekončilo.
    Ještě bys to musel pokosit vepředu, třeba takhle - http://www.youtube.com/watch?v=R1a3A6q05f8

    Asi ho taky trošku srali.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 14:52:20     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Na to bych vydržel koukat pořád... :)

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 23:01:58     Reagovat
    Autor: vitek - vitek
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Jak to krásně křupalo :)
    Jinak,tahle sitauce se mi naskytla v Praze.V jednosměrce jsem potkal takovou tlupu a tohle video mě napadlo jako první

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 23:34:27     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Nejlepsi komentar pod tim krasnym cyklomrdomasakristickym videem je od TheAgavi:
    "Jsem naprosto znechucen. Nemohu uverit, ze by nejaka lidska bytost by mohla jednat tak opovrzenihodne a nezaradit zpatecku a nesejmout i ten zbytek."

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 14:52:25     Reagovat
    Autor: bushi - bushi
    Titulek:Re: Hmmm...
    pro náhodně sem zabloudivší "špuntaře" : rozhodně nejsem sám kdo: 1. zatroubí...2. pokusí se vás objet...3. vystoupí..
    nechá na sebe sáhnout a v následné reakci na očekávaný pokračující útok vám opravdu ublíží..právníka mám drahého a dobrého..přemýšlejte o tom než se příště neohroženě postavíte před neznámé auto, chráněn toliko polstrovanými gaťkami...

    Komentář ze dne: 26.04.2012 00:07:30     Reagovat
    Autor: DonH - Neregistrovaný
    Titulek:Ezreadfordulo
    Chci jen vyjadrit naprosty souhlas s Ezredfordulo, sam se totiz rad projedu na kole a nikdy by me nenapadlo, ze se tato uzitecna vec da spojit se zmrdy (i kdyz u zmrdu clovek nikdy nevi). Ctu D-Fense uz nejakou dobu a vzdycky mi trochu nebylo jasne, proc takovy odpor k lidem - kolarum. Ted je mi to zcela jasne (vazne jsem ani nevedel o takovych zyklosrackach) a kdybych byl na miste pani, jejiz muz mel infarkt, osobne bych mu to kolo zarazil do prdele. Nicmene, jeho postoj by se dal pomalu hodnotit jako trestny cin, nebo se pletu? Na zaver snad jen, ze vsechno je jen o lidech a ne vsichni "kolari" jsou tohoto razeni. Pral bych si, aby takovych bylo malo, pripadne zadni. Jsou to narcisticke buzny.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 00:38:57     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Ezreadfordulo
    Tak on ten infarktak podle vseho nebyl primo v tom zablokovanem aute, ale uz v nemocnici. Coz ale neznamena, ze by nemohl bejt v tom aute priste.

    Kazdopadne je potesujici, ze vseobecne narusta odpor spolecnosti proti tem zkurvysynum, kteri pravidelne terorizuji ostatni. Kdyz se ucho utrhne a vlozi se do toho nekdo ne tak kultivovany a inteligentni jako ted tahle particka okolo d-fense, pribude nutne par dalsich bouchalu a uzitecni idioti na zyklojizdu se budou spatne shanet.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 01:21:36     Reagovat
    Autor: JiriF - jirif
    Titulek:Re: Re: Ezreadfordulo
    Před chvílí jsem dočetl diskusi u prvního odkazu z článku. Příspěvek ekolist.cz/cz/publicistika/nazory-a-komentare/rostislav-adam-velka- cyklojizda-z-pohledu-spuntare?sel_ids=1&ids[xe23dbaaf9da2a5e0dcb1c45b6ca67a8d]=1# disc dodává problému "špuntování" poněkud dramatičtější rozměr. Pokud je pravdivý, zdá se, že Hraboš nezůstane jedinou "obětí" čtvrteční kyklojízdy :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 06:50:51     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Teda to je síla..... pokud je to pravdivé, tak asi RA bude mít velkej problém..

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 07:29:55     Reagovat
    Autor: RIK - RIK
    Titulek:Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Tak to je opravdu smutne. Cert aby je vzal.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 09:25:18     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    No zase bacha, aby tady z toho nebyl emo koutek. Pokud to byl rozdíl +/- 20 minut a bylo to v odpolední špičce, je docela dobře možný, že by nedojela včas ani tak.

    Čímž, pokud to některým méně chápavým doposud nedošlo, nechci cyklobuzny nikterak omlouvat.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 09:42:15     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Odpolení špička je sice zpomalení, ale +/- 20 minut zastavená doprava = zablokování křižovatek v širokém okolí z čehož vyplývá daleko větší zdržení než při běžné špičce, protože kolony se rozjíždějí pomalu, sem tam někdo zablokuje křižovatku, protože najede a nemůže z ní vyjet...z vedlejší nikdo nikoho nepustí, protože je každej nasranej, spěchá atd. Můj odhad je zdržení minimálně na hodinu, což už může být rozhodující.
    V každém případě jet a dojet pozdě je pro manželku lépe snesitelné než být zastavena nějakou zyklobuznou a nestihnout to právě kvůli jejich gayparade.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:20:44     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Podstatný je, že nebýt kreténa, tak mohla ta paní udělat vše pro to, aby to stihla. Navždy bude mít pocit, že to "nestihnutí" zavinil cyklokretén. A opodstatněný.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 23:33:04     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    nebo si paní bude vyčítat, že nepustila blinkry, neopřela se o klakson a nejela.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:06:01     Reagovat
    Autor: Mrk - Mrk
    Titulek:Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Uf tak to je síla :-(
    Držím palce tomu příbuznému, třeba se Adamovi rozsvítí (a nebo zhasne?).

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:33:07     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Upřímně řečeno, doufám, že si to ten příbuzný (pokud je vůbec ta celá věc pravdivá) včas rozmyslí. Pokud to myslel vážně, neměl psát, ale rovnou konat a pokud by to udělal šikovně, neměl by na to nikdo šanci přijít. Takhle když se tomu RA cokoli stane, věděj všichni rovnou, za kým mají jít a za takové situace se samozřejmě důkazy hledají mnohonásobně jednodušeji.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:37:10     Reagovat
    Autor: RIK - RIK
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Treba to byl umysl, Treba nikam jit nehodla, protoze ma vsech ř pohromade a jenom zaridil, aby se dotycnemu aktivistovi hur spalo.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:17:51     Reagovat
    Autor: jmak - jmak
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    I vyhrožování se dá klasifikovat jako trestný čin s maximální sazbou rok natvrdo. A aktivisté nemívají k bonzování a trestním oznámením daleko.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:25:10     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Na druhou stranu, on mu tam vyhrožuje "dlouhou debatou".

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:40:23     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Jo, taky nevidím na přítelském poklecu nic trestného :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 14:59:51     Reagovat
    Autor: JeVe - JeVe
    Titulek:Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    A banda trubek začne lkát, aniž by zapochybovala o autentičnosti toho příspěvku. Nicméně z Rosti se mi udělalo poněkud blivno, to nemohu říct.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 16:14:06     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    - banda hovad zdrží hodinu 15.000 lidí
    - někdo si na místě stěžuje, že spěchá a řekne i proč spěchá, ale výsledek je "ygnore"

    - Jak je (ne)pravděpodobné, že výsledek byl takový, jak ho popisuje Jan K. (ať už je to kdokoliv)?
    - Lze vyloučit, že příště takové zdržení na páteřní komunikaci nebude stát život někoho, kdo bude v sanitce hrát o každou minutu?
    - Jak by naložili pořadatelé s obviněním, že zavinili svým "ejchuchů" něčí smrt, protože nakašlali na riziko z prodlení?
    -------------------
    věta: "...z Rosti se mi udělalo poněkud blivno, to nemohu říct." je nejednoznačná.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 17:53:49     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    "No uci se dobre, to nemohu rict..."
    Vysetrovani ztraty tridni knihy, Jara Cimrman :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 19:24:47     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    nojo, hotentoti.
    - potřebovali by jsme jednou tolik peněz.
    - to jste mi udělali radost, jen co je pravda (hotentot to myslí jako pochvalu)
    - přeji Vám upřímnou soustrast
    atakdále.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 19:27:01     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    ostatně dvojitý zápor aby kat spral. zlatá angličtina nebo němčina s matematickou logikou záporů. ikdyž například Jack London až do své smrti tvrdošíjně používal v psaném textu dvojitý zápor, tak jak mu zobák narostl....

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 22:59:48     Reagovat
    Autor: coyot - Nezahualcoyotl
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    S logikou záporů, ale zase třeba s odlučitelnými předponami, ty jsou pro některé opravdu tvrdým oříškem.
    (Nemohu v této souvislosti nevzpomenout kolegovo ich štéhe nicht fr, po kterém Rakušáci vždy na chvilku oněmí.)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 23:18:19     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 22:22:30     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Mno diskuze pod článkem je zablokována, příspěvek Jana K. příbuzného té žen, smazán.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 22:46:22     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Svině cyklounský :-( Mě tam zatím nechali, až se divím ...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 23:46:05     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    opatrně! Aby se svině neurazila, bude mít po zbytek života trauma z toho, že ji přirovnáváš k takové svoloči jako jsou cykloaktivisté.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 01:25:49     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Prase je aspoň chutné zvíře (vzpomeň na Manfreda von Schweinhoffen). Ale cykloaktivista je k ničemu...

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 01:31:02     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    No, možná by to šlo použít pro to prase jako krmivo. Možná.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 01:38:21     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Ty chceš aby to prase chcíplo? :D

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 20:12:48     Reagovat
    Autor: JendaJenda - Jendа
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Google cache is your friend ;)

    Jedině další agresi podporuje Auto*Mat - 25. 4. 2012 - Jan K.
    Rostilave Adame,
    pevně věřím, že jednou budeš ty osobně v podobné situaci. A třeba se pak se svým blízkým už nikdy neuvidíš.

    Jsem synovec toho Jaroslava K. To byl manžel Marie K.
    Ano, byl.
    Nepřežil.
    Teta se s ním už nestihla rozloučit.

    Jsi odpad a pokud boží mlejnky melou, pak mi snad někdy skončíš v prackách. Už vím, co jsi studoval a pracuju na tom, abych ti zazvonil u dveří.

    Budeme spolu mít delší debatu, hochu.

    Jan K.

     
    Komentář ze dne: 06.05.2012 09:58:31     Reagovat
    Autor: Mike - mike-11
    Titulek:Re: Re: Ezreadfordulo
    Auta snad neterorizují každý den ostatní? Smrad, hluk, zácpy, nemluvě o těch zabitých a zraněných zvířatech... (tím se nezastávám toho, že ten špuntař nepustil tu paní a na kole nejezdím)

     
    Komentář ze dne: 06.05.2012 15:03:14     Reagovat
    Autor: Jenya - Jenya
    Titulek:Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Máte naprostou pravdu: "Smrad, hluk, zácpy nás terorizují", zažívám to každý den. Cože? Aha, že v metru to není terorismus, protože MHD je DOBRO? Ale smrad, hluk a zácpy jsou tam také! Cože, aha, já jsem rozuměl, že MDH je DOBRO, dobře. Ale proč je to dobro? Protože je to DOBRO! OK, dál už se ptát nebudu, pochopil jsem Váš argument. S důkazy úporným tvrzením se polemizovat nedá.

     
    Komentář ze dne: 06.05.2012 16:14:39     Reagovat
    Autor: podotek - podotek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Protoze objemy prepravenych osob vs. chybejici misto na povrchu?

    IAD je bezeporu flexibilnejsi, pohodlnejsi atd., nicmene v Praze ji vsichni vyuzivat zkratka nemohou, pokud Prahu nechceme od zakladu prestavet.

     
    Komentář ze dne: 06.05.2012 19:11:02     Reagovat
    Autor: Mike - mike-11
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Ezreadfordulo
    Kde jsem psal něco o MHD? Nikde to ve svém předchozím příspěvku nevidím, ani MHD ani MDH :D

    Komentář ze dne: 26.04.2012 00:11:47     Reagovat
    Autor: fridolin - fridolin
    Titulek:lzi s cisly ...
    tak ono se s temi počty švindluje nejen u cykloakce... a mnohonasobně vic: http://neviditelnypes.lidovky.cz/demonstrace-k-poctu-ucastniku-na-vaclavaku-fk1-/p_ spolecnost.asp?c=A120423_223254_p_spolecnost_wag

    Komentář ze dne: 26.04.2012 06:43:34     Reagovat
    Autor: Rom - orin
    Titulek:Obmedzovanie osobnej slobody a slobody pohybu
    Spuntar sa dopustil porusenia zakonu o Obmedzovani osobnej slobody a Obmedzovani slobody pohybu, resp./tu nepoznam presne podrobnosti/ - Ohrozil zivot, zdravie a majetok, rodinu inej osoby. Na mieste je sa mozne proti tomuto branit dostupnymi primeranymi prostriedkami. Howgh!

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 09:39:44     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Obmedzovanie osobnej slobody a slobody pohybu
    Zakonu o Obmedzovani osobnej slobody a Obmedzovani slobody pohybu

    Nejste od MP? Tam mivaji podobny smysl pro legislativni kreativitu.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 09:58:20     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Obmedzovanie osobnej slobody a slobody pohybu
    No tak třeba na Slovači nějaký takový zákony mají :o)

    Komentář ze dne: 26.04.2012 09:41:27     Reagovat
    Autor: Čistič - Neregistrovaný
    Titulek:
    S těmi výpočty si děláte legraci, ne? A kolik lidí tu na to přikyvuje, zírám. Krásná ukázka zmrdistické mediální manipulace. Zpátky na základní školu a naučit se počítat!

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 09:44:36     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    výpočtem myslíš první, druhý, třetí....tisící pětistý osmdesátý osmý? to zyklobuzny nedokážou počítat na prstech? pak rozumím, že je to pro vás manipulace, když vám homosexuál Masáre nakukal, jak jelo 5-6 tisíc darmožroutů.

    8o)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:13:18     Reagovat
    Autor: deacon - deacon
    Titulek:Re: Re:
    Ani bych se nedivil, kdyby se čísla cykloekšn ověřovala "náramkovým" systémem, tedy vytiskneme náramky s čárovými kódy, které mají na konci lepítko(kdyby to tetovali, je to hra hrajeme si na koncentrační tábor), tím se olepí lidičkové na startu a hned se sejmou jako na pokladně v kauflandu(hele mámo, víkend a jsme podruhé u pokladny a nic neplatíme, win-win!!) a hle, máme číslo... ale co to, jich je málo?! No nic, no, tak těch náramků pár zahodíme do kanálu/popelnice a je to(nebo vezmeme náramky a projedeme je sčitačkou bez rukou, hle, mrtvé duše, ale to je IMO moc práce, rychlejší je to zahodit, stát zaplatí další :o)). Máme ověřovací neprůstřelnou metódu a d-fens jenom plácá kraviny, protože špatně vidí.

    Mňo, tož tak, je na čase se s tím srovnat a oficiální údaj přijmout jako dogma!! Nebo nás upálí :o))
    (btw osobně každé oficiální údaje o demonstracích kde čeho dělím 4 a doufám, že jsem blíž realite ;))

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:03:35     Reagovat
    Autor: Lokutus - Lokutus
    Titulek:Re: Re:
    S teplými trolly se co, Halík? S teplými trolly se nebavíme!

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:24:18     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re:
    Čistič - to je nějaká funkce jako špuntař?

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 13:05:59     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re:
    A kolik to vyslo tobe, ty matematiku?:-)))

    (btw asi 3 ruzne dalsi zdroje nezavisle na sobe uvadeji +- podobne cislo...)

    Komentář ze dne: 26.04.2012 09:45:36     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:MP vs. pumpickari
    No koho kolomani serou, muze se stejne jako ja pobavit nad jejich vcerejsim odchytem ve Vysehradskem tunelu.
    www.youtube.com/watch?v=QabnNdX2Wkc
    Sice jen mala satisfakce, ale po ranu zahreje :)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:01:03     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: MP vs. pumpickari
    No je vidět, že MP v buzeraci opravdu nediskriminuje.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:02:54     Reagovat
    Autor: deacon - deacon
    Titulek:Re: Re: MP vs. pumpickari
    Tak jim je jedno kdo platí pokutu, že jo ;) Oni klidně odtáhnou i kočárek se řvoucím děckem, pokud z toho kouká zisk a kladné body u náčelníka(což zrovna kočárek nesplňuje, proto se to neděje :D)

    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:01:19     Reagovat
    Autor: flint - flint
    Titulek:
    Takú znášku demagógie ako v tom článku na ekoliste som už dlho nevidel. A takisto diskusia pod článkom je hodne výživná, ale nedokázal som to prečítať až do konca, v polovici som to vzdal.
    Len neviem, či uvedením odkazu na ekolist na tomto webe im vlastne vlastne autor robí reklamu, privádza im čitateľov ktorí by tam normálne nešli...

    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:07:07     Reagovat
    Autor: flint - flint
    Titulek:
    V diskusii vyššie bol spomenutý slzný plyn. Možno by bolo zaujímavé, ak by sa niekto pri ďalšej akcii infiltroval do čela pelotónu a náhodou by mu z tašky vypadla ampulka so slzákom či iným svinstvom, ktorú by mal nachystanú na agresívnych vodičov. Prípadne by mu vypadla z tašky krabička pripináčikov, ktorú si práve kúpil aby si mohol doma vyzdobiť nástenku s fotkami z akcie...
    To by len bolo v pelotóne veselo...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:12:01     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re:
    Ono by asi stačilo před pelotonem odpálit nějakou běžnou pyrotechniku...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:15:19     Reagovat
    Autor: flint - flint
    Titulek:Re: Re:
    Zvlášť ak by tá pyrotechnika mala v náplni ten slzák...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:22:48     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re:
    Jsou lepší věci... nejsem chemik ani se o tohle nijak zvlášť blíž nezajímám, takže nevím o co přesně jde, ale jeden známý v USA mi popisoval plyn užívaný policií, po kterém se cíl do několika sekund poblije a posere, doslova. Tohle rozházet skrz ten peloton... to by byly titulky...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:31:46     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    jj, tomu se říká Vomiting agents.... jsou to prostředky na bázi trichloridu arsénu. Pěkný svinstva, ale u nás asi nesehnatelné. A i prekursory pro tyhle látky jsou T+ . Oprávněně.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 15:48:11     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Alé té srnady co by se s tím užilo na Nuseláku :-D

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 16:21:15     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    To by museli chodci dole fasovat deštníky :D

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 13:18:57     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re:
    cokoliv se na cyklojízdě stane je zaznamenáváno MKS, policií nebo prvním kolobuzerantem, který zastaví a vytáhne mobil. takže to musí být buď legální nebo musí cyklouni zaútočit jako první - jako Hrabal-co-bude-dva-měsíce-žádlo-sát-brčkem.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 14:32:08     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re:
    O kvalitě záznamu z MKS si nedělej iluse. Vypuštění pár dýmovnic či něčeho podobného je z tohoto hlediska celkem bezproblémové. Pokud to vybavíš zpožďovačem aby to nezačalo hulit hned při odhozu, budeš v bezpečí.

    Samozřejmě je také možno vést boj na bezpečnou vzdálenost. Ideálně napříkla ze stanoviště uvnitř bloku domů vrchní skupinou úhlů přes jejich střechy.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 15:34:46     Reagovat
    Autor: SPECZ - specz
    Titulek:Re: Re: Re:

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 15:44:08     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Krásná hračka. Jen to bude asi drahý a hlučný.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 15:54:05     Reagovat
    Autor: SPECZ - specz
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Hlučný to nepochybně je, ale při použití ke shozu něčeho (RGSL kupříkladu) hlučnost IMHO neni na závadu. Pokud se obejdete bez FPV řízení dá se pořídit kolem 3kKč.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 15:52:17     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Z čeho má ty pumprdlíky, že tak krásně bouchají? Hodilo by se na střelecké akce...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 16:02:07     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    má je něčím nadívaný...žlutej plamen ukazuje na benzin exploze s bílým dýmem zase na černý prach...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:55:27     Reagovat
    Autor: Mambo - Mambo
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Používá http://www.tannerite.com/

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 21:05:56     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Najs!

    Nevíte někdo o někom, kdo to prodává u nás? Rychlý gůgl "tannerite site:.cz" nevyplivl nic rozumného.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 16:09:36     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Není to fake? Ten "film" se mi nějak nezdá...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 16:20:58     Reagovat
    Autor: SPECZ - specz
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Určitě je to fake, už jen podle toho že to občas otočí hlavní směrem k sobě. Navíc by s tim ten kvér asi víc házel. Ale koncept je to dobrej :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 17:15:10     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    a navíc z toho kvéru při pohledu z třetí osoby nešlehá plamen, zatímco při pohledu z první osoby jo.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 16:03:50     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re:
    šlo mi spíš o to, že pokud někdo něco na někoho hodí, sundá ho tyčí z kola apod., tak to někdo natočí a nepůjde se hájit, že si začal cykloun. musí dát první ránu a teprve pak je legálně sežehnout 8o)

    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:04:34     Reagovat
    Autor: zase - svetr
    Titulek:cyklobyznys je už dávno v jiné dimenzi
    než si myslí řadový účastník cykloiízdy, nebo řadový čtenář Dfens. Předesílám, že sám jsem cyklista a nevadí mě rozumná úprava nekterých komunikací ve prospěch sdílení vozovky. Protože ji taky platím. Nemám tím na mysli zakazování vjezdu aut. Jako jsme byli posledně svědky na Václaváku, kde by provoz rušil okolí plánovaného pomníku Václava Havla. Spíš by se měli omezit staré auta na naftu produkující hromadu kouře. Ty vadí myslím všem , i chodcům a řidičům. Taky si myslím, že za peníze které už demokratičtí politici (volení i automobilisty) stihli rozkrast, mohli byt v každé čtvrti luxusní podzemní garáže pro všechny auta.
    Ale ted to hlavní.
    Cyklostezky se nestaví kvuli cyklistům. To si snad už nikdo nemyslí. Staví se proto aby tekl asfalt a beton . A aby tekli peníze do kapes místních politiků a firem jako je Strabag. Proto se staví cyklostezky i mimo města , likvidují se tak polní cesty a dokonce i turistické chodníky. Vše se projede buldozerem. Výsledkem je znormalizovaná krajina.
    Stavba takových stezek snad má smysl v bezprostředním okolí velkých měst. Kam nedošáhne logika, nastupují krajští cyklokoordinátoři. To jsou agenti stavebních firem. Jejich úkolem je vnutit místním politikům a lidem představu, že když si vyusfaltují krajinu, přijedou tam turisti. Mají tím na mysli dálkové cyklisty jezdící na těžko s kolem ověšeným cyklobrašnami. Takových lidí je ale asi 0,05% z celkového počtu cyklistů. Jsou v mravenčím počtu k bajkerům, tedy cyklistům, kteří mají naopak cesty rádi tak jak jsou. V jejich přírodním stavu a jak se vyvíjely po staletí z chodníků. Tato masa lidí a sportovců cyklokoordinátory nezajímá a dál mění romantické cesty kolem řek v "páteřní stezky". Co na tom že páteřní stezky jsou už v okolí dvě. Tahle bude taky.
    Tragikomické na celé situaci je taky to, že náplní práce cyklokoordinátorů by měla být koordinace - spolupráce při výstavbě stezek , alespoň na krajské úrovni. Realitou ale je, že na krajích o stavbě stezek obcemi nikdo nic neví! Takže pokud kraj nestaví svoji stezku, tak nikdy neví odkud se vynoří nejaký asfaltový had...
    Pro stavební firmy je to ale tak lepší. Nikdo se jim neplete do řemesla. Možná se při tomto liberálním přístupu časem dočkáme úseků obecních dálnic, či železnic, vedoucí jako cyklostezky odnikud nikam.
    Ted co píšu tyto řádky probíhá zprasení turistických cest na trutnovsku podél Jizery v rámci projektu Greenways Jizera. Dálkový cyklisté tam mají už teď spoustu možností jak se vyřádit na už existujících cestách. Bohužel nyní vezmou bajkerům a turistům hledající klid a přírodu jednu z jejich mála zajímavých lokalit.
    A na závěr něco z denního tisku : Znojemská policie má nové bicykly, bude na nich hlídat zahrádkářské kolonie a cyklostezky
    Znojemští policisté obdrželi dvě nová jízdní kola. Využijí je pro místa těžce dostupná automobily. Kola jsou barevně sladěná s novými služebními vozidly.
    "Policisté k tomu mají pohodlný sportovní stejnokroj. Oblečení je označeno policejními znaky a nápisy a také reflexními prvky," uvedla policejní mluvčí

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:23:34     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: cyklobyznys je už dávno v jiné dimenzi
    1. (auta) by se mela omezit
    2. shodu prisudku s podmetem doucit
    3. stejne spatna jako stara auta na naftu jsou i nova auta na naftu (mozna dokonce i hosi), mensi pevne emitovane castice jsou nebezpecnejsi a kysely smrad NOx je take echt odporny. Presto si ovsem myslim, ze pres zakazy cesta nevede, cesta vede pres vzdelavani, verejne opovrzeni, neutraceni penez u firem, provozujicich podobne kentus dopravni prostredky a dalsi formy tlaku verejnosti
    4. Jizera jaksi trutnovskem neproteka.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:48:11     Reagovat
    Autor: RCJ - RCJ
    Titulek:Re: Re: cyklobyznys je už dávno v jiné dimenzi
    Trutnovsko nebo turnovsko, holinky nebo hodinky :-) To je jedno , ne?

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 08:23:00     Reagovat
    Autor: DonNight - DonNight
    Titulek:Re: Re: Re: cyklobyznys je už dávno v jiné dimenzi
    Což nic nemění na faktu, že Greenway Jizera je neskutečný paskvil. Dodnes se směju, když si vzpomenu, jak je na veřejném projednání poslali SŽDC do prdele s návrhem, že by vedli cyklostezku v zářezu do železničního náspu. Případně cyklostezka na konzolách na skále by taky byla unikát, jen sehnat ty statisíce na každý metr...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 15:14:15     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re: cyklobyznys je už dávno v jiné dimenzi
    Neodpustím si jednu poznámku. Sebehodnotnější myšlenka, napsaná s tolika hrubkami (dokonce jsem uvažoval, zda autor I a Y neprohazuje úmyslně) opravdu pro mne ztrácí hodnotu. Jako kdyby mi tím pisatel dával najevo, že mnou opovrhuje. Jinak by si to po sobě přece zkontroloval........

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 00:00:20     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: cyklobyznys je už dávno v jiné dimenzi
    cyklostezky se částečně staví kvůli cyklistům, respektive kvůli cykloaktivistům. Pro města i obce je obhajitelné vydání peněz právě z toho důvodu, že cykloaktivisté řvou. Takže odliv peněz pro firmy je jasný, ale bez "poptávky" do toho obce nepůjdou. Druhá věc je, že cykloaktivisté se této hry účastní nevědomky. Jenže to je jen jejich blbost, jsou dospělí a mohli by tušit, že s nimi obec/úředník obce nejde do holportu pro jejich modré oči. Užitečný idiot je to správné označení, i když je nezanedbatelné, že užitečný idiot si z toho koláčku taky ukousne, protože je užitečným idiotem na plný úvazek.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 07:08:10     Reagovat
    Autor: VoV - Neregistrovaný
    Titulek:Re: cyklobyznys je už dávno v jiné dimenzi
    Jezdím natěžko a že bych si plánoval dle asfaltu se říct nedá... Často spíš naštve, když se tama nedá procpat přes ostatní (inline aj.).

    Jinak souhlas, stezky nejsou pro cyklisty.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 08:44:41     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: cyklobyznys je už dávno v jiné dimenzi
    Ano. Cyklisté se nesnesou s nikým, ať už jsou to automobilisté, kteří je trpí na svých silnicích, nebo chodci mezi které patří i inlajni. Jsou dokonce schopni napadat minimálně slovně chodce na chodníku, přestože na něm sami nemají co dělat. O cyklostezku, kterou mají zdarma a kde mohou jezdit, se delí jen se skřípním zubů, protože se musejí dělit. Zajímalo by mě, jakého nepřítele by si cyklouši našli, kdyby měli na své nablblé kolečkování infrastrukturu opravdu jen pro sebe. To by byl dog-eat-dog holokaust 8o)

    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:50:54     Reagovat
    Autor: LKG - LKG
    Titulek:Je mi na zvracení
    Opravdu jsem si myslel, že Auto*Mat už nemá čím překvapit. Ale zpověď špuntaře, který se přiznal k tomu, že nepustil paní spěchající za manželem do nemocnice, lhaní o počtech a průběhu cyklojízdy a hození Hraboshe přes palubu jsou naprosto neskutečnými případy zmrdichování nejhrubšího kalibru.

    Je mi naprosto zle. Jak jsem se u minulého článku bavil, a bylo velkou škodou že jsem na autogramiádu sám nemohl, teď jsem si přečetl odkazované zdroje a pohledal na webu prahounakole a auto*mat a do smíchu mi věru není.

    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:51:33     Reagovat
    Autor: JosefDrbal - Josef Drbal
    Titulek:
    Článek výbornej, jen ti cyklouni projížděli 156 vteřin zrychleně (2x ?).

    Každopádně na ně pozor, jestli tohle bylo 5000, tak nás napřesrok utlučou pumpičkama:-)

    Komentář ze dne: 26.04.2012 19:23:36     Reagovat
    Autor: Pup - Pup
    Titulek:Co takhle příště přijet s kolem?
    Nemyslím samozřejmě na kole, do auta se kolo vždycky nějak nacpe. Kolo se dá použít jako účinný štít při přecházení na přechodu (vedu kolo), kdy výrazně zvětším svou šířku a odolnost. Ještě lepší je pak potenciální zmatení kolomrdů, kdy při sezení na kole napříč, předstírání závady a dalších aktivitách s kolem bude chvíli trvat, než účastníci prohlédnou, že se nejedná o jejich soukmenovce.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 19:30:57     Reagovat
    Autor: Pup - Pup
    Titulek:Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    ...následně ještě můžeme drze tvrdit, že MY jsme cyklisti (zatímco oni fašisti), čímž je věcně správně postavíme do pozice nepřátel cyklistiky.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:19:27     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    oni v téhle pozici už jsou. ti, co jim to ještě žerou jsou jen užoteční idioti, kteří dělají každému zmrdovi vždycky jen kozu, aby se dostal vejš a dostanou za to pak většinou leda flusanec připepřenej kopancem.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:49:52     Reagovat
    Autor: Pup - Pup
    Titulek:Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    Jasně že jsou, ale bylo by to jasnější, takže i pár mediálních mrdek by mohlo pochopit, že tady už vůbec nejde o spor cyklistů s automobilisty nebo kýmkoli jiným, ale o ambice a vychcanost skupiny fašistických zmrdů. Prostě bych do nich šel jako "cyklista", sebralo by jim to spoustu laciných argumentů proti zlým autům. Ty užitečný pitomce co se jim těch cyklojízd zúčastňujou bych neřešil, ti budou vždycky.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 09:10:57     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    no jo, ale kde sebrat ty cyklisty, který sere, že takový buzeranti šikanujou lidi i jejich jménem? sbírat je po ulici? je nějaká jiná cyklo-organizace, která by šla proti? myslím, že ne. spotrovní kluby? cykloturisti jako např. Kudrna? ba ne, nemají mezy cyklisty protiváhu. do tý doby můžou tvrdit, že mluví za všechny.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 10:01:01     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    Proti asfaltování krajiny se postavila např. čemba, ale ta zas vůbec neřeší co se děje na silnicích.
    Vezmi si jak dlouho trvalo, než se nějaký odpor projevil mezi motoristy - a to především proto, že oni sami jsou omezováni. Né proto, že někdo mluví jejich jménem (a přesto je osbid slabý a prakticky neznámý). Auto*mat naproti tomu je téměř neviditelný, já sám se o něm dozvídám nejvíc z d-f, ne z médií, ne z cyklodiskuzí. Navíc se s ním cyklisté neidentifikují - to je jako bys spojoval Pražské matky a matky z Prahy a prvním ženě s kočárkem na ulici nadával za činnost toho sdružení.


     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 10:40:47     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    Já vidím zásadní problém v tom, že tyhle zmrdoorganizace dostávají dotace ze státního rozpočtu. To je to, co je v této věci nejvíc na blití.

    Kdyby to museli dělat za svý, hodně by si rozmysleli, do čeho půjdou.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 22:57:10     Reagovat
    Autor: Ada - Ada
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    To je také parvá příčina problémů, že stát vybírá daně a politici a úředníci
    rozhodují co s těmi penězi udělají. A protože ze zákona nemůžou ty peníze
    nastrkat rovnou do svých kapes musí dělat něco jakoby užitečného a krást jen
    malé domů. Potřebné projekty jako třeba ropovod nebo dálnice z města A do města
    B se napálí o hodně dráž, ale takových projektu není zas tolik, takže je
    potřeba dále vrtěti psem a podporovat alternatvni zdroje, budovat cyklostezky,
    podporovat menšiny, přispívat na kulturu atd, cokoliv před vhodně zmasírovanou
    veřejnosti vypadá, že to je vlastně dobrá věc a dá se z toho dát něco stranou.
    Zaslepené pošuky jako je Automat najdeme i mezi myslivci,včelaři,zahrádkáři
    atd. Ti ale nejsou příčinou problémů, ti tu budou vždycky. Příčinou jsou ty
    přerozdělované peníze, které se těm či oněm dají moc realizovat své šílené
    představy (za tichého smíchu a šustění peněz těch kteří je takto podporují)
    Kdybych se měl vymezovat vůči všem, kteří někdy jednají jakoby mým jménem (za
    nás cyklisty,motoristy,muže,Čechy,pražáky,sportovce,pivaře,zbrojaře,turisty...)
    už by mi nezbyl čas ani na to dojít si na záchod.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 11:04:25     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    osbid není známý na veřejnosti, ale úředníci na MDČR ho znají, znají ho i lokální korupčníci na několika radnicích, zná ho i pach. začíná se dostávat do elektronických médií (lidovky.cz, auto.cz, autoweb).
    pokud vynadám nějaké cyklobuzně, pak je to za to, jak se chová na silnici, ale ne za to jak vypadá nebo co si myslí. to je mi u prdele, nebo pro prdel 8o)

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 13:22:59     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    První řádek docela sedí i na automat.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 15:46:07     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    to není nijak závadná vizitka. je to obecná vlastnost skupin, které nemají na masivní kampaň na killboardech a v debilizátoru.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 12:16:03     Reagovat
    Autor: sodomka - karlos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    Ono můžete vynakládat kolik chcete na reklamu, masírovat lidi, pořádat auto nebo cyklojízdy a jiný masírky pro veřejnost. Všechno je to ale k hovnu, pokud nepřesvědčíš decision makery o tom, aby udělali to, co chceš. Tak je mnohem jednodušší neviditelně lobbovat u těch co rozhodují a ve výsledku to má výraznější efekt (viz. například Auto*Mat a Praha 2). To platí i pro OSBID, kterej je a bude na tom mnohem hůř, než automati když začínali...

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 12:42:00     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    aha...no myslím, že zde není nikdo, kdo by nevěděl všechno, co jsi napsal.
    jen jedno mi vrtá hlavou: odkud víš, jak je "na tom" OSBID a kde bereš materiál pro srovnání. pokud vím, tak automati nikdy nepronikli vejš než k pražskýmu komunálu, zatímco informace na www.osbid.org ukazují, že OSBID na komunální úrovni začínal v r. 2007, ale v r. 2008 už dával návrhy expertníkomisi ohledně novely sil. zákona (a dostal do ní zančky IP31a a IP31b pro MP) loni už docházel na MD ČR na sedánky Skřehotavýho Fízla... nic takového na webu kolo*matlů nenacházím.

    z toho vyvozuji, že...ehm...nemáš pravdu a ve svém odhadu se mýlíš dosti značně.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 13:46:37     Reagovat
    Autor: sodomka - karlos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    Kdežto ty chrlíš samý novinky, viď? Není ti teplo?
    To že tam nedochází Auto*Mat oficiálně neznamená, že se lidi od nich nepodílí na novelách 361čky, tpček apod.
    Na Bártovy sedánky v jeho snaze zalíbil se všem docházel kdekdo, tím bych se moc neoháněl. O těch značkách ani nemluvě...

    Moje teze ale byla myšlena úplně jinak: organizace prosazující zájmy automobilistů to bude mít v budoucnu v tomhle ekobruselským prostředí mnohem těžší, než to měli Mareček a spol. třeba s Radovanem. Toť vše, doba holt přeje jiným

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 13:59:46     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    Někdo ti už musel říct, že obecně známý věci nikoho neposaděj na prdel i když si myslíš, že jsi prorokem. Nepomůžeš tomu ani tím, že se budeš vymezovat proti mě. I kdybych byl negramotný cikán, tak se tím nezmění nudná banalita tvých "objevů".

    Vždyť ty asi ani nevíš o čem mluvíš. Sedánky u Bárty a značky jsou dvě nesouvisející věci. Co jsem se díval na účast, tak za Bártou chodili zejména ti, kdo mají na utahování šroubů nějaký zájem. Značky myslím byl celkem přelomový bod ve vnímání OSBIDu. Ale to je pouze můj názor...

    Vzhledem k počtu automobilistů a k významu IAD nejen při dopravě, ale také v ekonomice státu a v živobytí běžných lidí si myslím, že není dalko doba, kdy právě otázky kolem IAD, zákonů o IAD a infrastruktury budou rozhodovat volby. Pak si lidi automatama a pražskejma šlapkama zatopí v kamnech nebo je naházej do vltavy...nebo z mostu do nuslí 8o)

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 14:17:31     Reagovat
    Autor: sodomka - karlos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s ko
    Vůči idiotům není potřeba se vymezovat, dělají to sami stejně jako ty. Spojil jsem snad někde sedánky a značky?

    Ano, dopravní politika bude jednou rozhodovat volby. Sázím na to, že to ale bude opačně než si myslíš ty. Uvidímě, komu dá doba za pravdu...

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 16:25:34     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet
    "Na Bártovy sedánky v jeho snaze zalíbil se všem docházel kdekdo, tím bych se moc neoháněl. O těch značkách ani nemluvě..."

    Dopravní politika za čas rozhodne volby. Neumím si předstvit sebehloupějšího voliče, který by to hodil nějaké straně, která mu restrikcemi nebo daňovou zátěží znemožní používat auto.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 16:29:52     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště při
    Hrabosh? ;-)

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 16:32:47     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště při
    Ty jses fakt tak naivni, ze to snad ani neni mozny....
    A nebo si delas tak dobrou legraci.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 17:12:52     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště
    nějaký věcný argument k tomu vyznání víry by nebyl?

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 17:25:21     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle př
    Co přesně Tě vede k představě, že voliči ve statistické většině vybírají racionálně?

    Ostatně, když jsem naposled posílal esenbáky do hajzlu s tím, že jim nic není do toho, zda parkuji v modré zóně nebo ne, jeden z nich říkal: "To nebyl náš nápad, to jste si takhle zařídili vy lidi."

    Odhlédneme-li od otázky, proč tedy on ty hovadiny aktivně podporuje a nejde se živit slušně, jakož i od nečekané sebekritičnosti ploskolebnce, který si sám uvědomuje, že volbou povolání se sám z lidské společnosti vyřadil, měl pravdu.

    Protože všelijaké partaje -- namátkou třeba ODS -- měly modré zóny výslovně ve volebním programu. A pokud to snížilo počet hlasů, který dostaly, pak takřka neměřitelně.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 17:49:49     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle př
    To same bych se mohl zeptat tebe, ale tak ja mam na sve strane jeden faktor: Zkusenost...
    Posledni leta napriklad rostla spotrebni dan z PHM, presto mame ministra financi Kalouska, ktery prohlasil, ze nebude soutezit s ostatnima statama, ze prece nemuzou lidi chtit, aby stat provozoval danovou konkurenci.
    Lidem je to tak nejak jedno...remcaj u piva, ale z nejakeho duvodu jsou pro ne dulezitejsi jine veci.
    Napriklad to, aby koza chcipla i sousedovi, takze naopak - cim drazsi beznzin, tim vice ti podnikatelsky kurvy budou platit...
    Mam ve svem okoli dost lidi, kteri tvrdi, ze by bylo potreba zase vsechno znarodnit a pak bude zase dobre...
    atd

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 17:58:18     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhl
    bod zlomu, kdy nepostradatelné bude nedosažitelné, je blízko. i vyslovění zabedněnci na stavbě mluví o tom, jak je stát zadluženej, měl by šetřit a ne zvyšovat daně.
    pokud se lopaty nedostanou do práce (autobusem jezdit na stavbu a ze stavby nejde), budou na podpoře...státu se scvrkne výber nejen daní za PHM, ale daní celkově, naopak vzrostou výdaje za podporu a sociální dávky...a to dneska ví i hovado, který neumí čitelně napsat, jestli byl v práci hodin 11 nebo 12.

    nikoho jsem neslyšel říkat nic ve smyslu "zlatý komunisti". pohybuješ se v divné společnosti...

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 19:05:04     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co t
    To, ze jsi to neslysel ty, neznamena bohuzel, ze to tak neni.
    Nakonec, podivej se prosim te na soucasne pruzkumy tykajici se toho, koho by dotycni volili.
    Aktualne duo CSSD-KSCM ma tak pohodlny naskok, ze si neumim predstavit co by se muselo stat, aby pristi volby nevyhrali.
    A i kdyby ne, tak to vetsina lidi stejne hodi plus minus tem samejm lidem, co dneska (mozna budou v jinych stranach, to maximalne).


     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 19:23:32     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co t

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 19:35:26     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No, zase Novinky nelze brát jako relevantní vzorek populace, to je strašná žumpa... s oblibou je tam chodím trolovat, soudruzi jsou tak zábavní, když se rozčílí :)

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 20:11:21     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No...navinky jsou na Seznam.cz
    Seznam jako home page ma nastaveno tak polovina lidi v CR.
    Takze ... oni tam ty lidi chodej, aniz by to nejak primo vyhledavali.
    Prave proto naopak povazuju Novinky jako docela zajimavy zdroj informaci o tom, co si "prosty lid" mysli.


     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 20:13:05     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    "Prostý lid" obecně spíše nemyslí.

    Jinak bohužel souhlas.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 20:58:00     Reagovat
    Autor: fridolin - fridolin
    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    jak už před sto padesáti lety smutně zkonstatoval Alexis de Tocqueville: „Zpravidla ovládají ducha národa pouze prosté koncepce. Pochybená idea, avšak jasná a přesná, bude mít ve světě vždy větší váhu než idea pravdivá, ale složitá.“.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2012 11:55:36     Reagovat
    Autor: sodomka - karlos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště při
    Nojo, dvě věty za sebou, pro tebe neřešitelný problém...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 23:33:25     Reagovat
    Autor: ten jedenkrát... - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    ...přispěl a dlouho čekal (moc mrzím, ale zapoměl buď jméno nebo heslo ((ano, vím jak si napsat o zapomenuté, ale dobytek mne už vytočil, že nemohu a nechci čekat)) +).

    Ano, darebáctví jakobyzástupců potřebné cykloveřejnosti se projevilo. Pomnohokráté. Děsně děsně děsně upaupanejvíc.

    Přesto si dovolím tvrdit - Honzo nemilý, táhni prosím doprdele.

    Kazíš svou pitomostí celý D-Fens. Jen jedenkrát dříve jsem přispěl. Mám tyto stránky rád. Běž už doprdele, Ty prudiči!

    Promiňte prosím, ale dokud je tento člověk v disc. přítomen nemohu a nemohu anemohu. Pls lítost.

    Čekám už moře dlouho kdy bude vyštván slušnými lidmi odsud. Je to čuník, nedovzdělaný, mravy kazící (korupčník) osoba.

    Děkuji.

    Tomislav

    pro heslo napíši obratem a k příspěvku se přihlásím níže pod původním jménem.




     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 23:41:18     Reagovat
    Autor: coyot - Nezahualcoyotl
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    Setapouch! Sobí hnusec!! :-)))

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 23:46:38     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    Nedolovím!

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 09:33:49     Reagovat
    Autor: DND - DND
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    Zajímavé - přesně na tohle jsem si při čtení taky vzpomněl:-D

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 06:29:09     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    četl a dlouho smál...
    darebáctví použito jako hezká eufemismus. nepoprvé u cyklistů. děsně děsně děsně upaupanejvíc pokrytecky a ještě kolečkující zpovykanci bylo nazváno "potřebnou cykloveřejností". ublíženectví tvé bavilo mě.

    tomislave sjetý jak motyka...jestli vadím ti já, musíš smířit. svět nefér místo, nesluníčkoví lidé kudy tudy, tam i tady.
    možná být dobře tvé nemonu, nemohu a zase nemohu, pls pochopení - nic nepřinesení do diskutování, jen své zpruzení, takže tvé nepřispívání nedělání vadění u nás.

    čekám už převeledlouho až se ukáže na lach vyhulený cykloprorok jako ty, aby slušní lidé viděli, jak funguje váš vesmír a zjistili, že vaše nepřítomnost nebude vadit, jako by nezchudl svět, kdyby v něm nebyla např. klíšťata.

    kritika od blbce je nejlepší doporučení...tos nevěděls? takže díky a ne neschledanou (dobré pro tebe)

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 11:08:52     Reagovat
    Autor: Kadel - Karel
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    Moc pěkně napsáno ... Honzo, Ty sis z důvodu efektivní komunikace s danou cílovou osobou prásknul?

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 11:58:02     Reagovat
    Autor: drobek - drobek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    Kdepak, on byl jenom ZAMYŠLENÝ

    http://www.novinky.cz/krimi/266051-cyklista-predjizdel-zamyslel-se-a-narazil-do-stojiciho- auta.html?ref=boxD

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 12:13:48     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    ne, ale měl jsem k němu blízko. bylo to asi 15 minut po probuzení, kdy teprve nabíhají i základní rozumové funkce 8o)

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 16:45:24     Reagovat
    Autor: M - Milan Slovak
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    Drahý Tomislave, požíváte spojení jako "kazit D-fens", "slušní lidé", "Pls lítost", "nedovzdělaný", "mravy kazící".
    Pominu-li, že jste svůj post napsal lehce výstředně ( může být zapříčiněno začínající mrtvičkou ), pak mi Vaše sdělení vpravdě vyrazilo dech. Kazit D-fens opravdu nelze, právě proto, že zde se zde na dveře tlačí z obou stran a tak je to správně. Slušní lidé na D-fens nechodí, slušní lidé podle současné terminologie stojí frontu na podporu. Pls lítost si nechte pro slušné lidi ( to pan ZZR jistě není - protože má rád Kawasaki, já raději Ducati ). Nedovzdělaný a mravy kazící jsou subjektivní pohledy, které lze úspěšně naroubovat i na Vás.

    Prostě a jednoduše, cítím se obohacen Vaším názorem a věřím, že naše budoucí diskuze povede za mě nějakej jinej debil, protože už teď bych se nakopal do koulí za to, že jsem vůbec na Vás reagoval.

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 13:56:59     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Co takhle příště přijet s kolem?
    Hezky napsane. Tenhle komentar se mi z celeho vlakna libil upaupanejvíc. :-)

    Komentář ze dne: 27.04.2012 10:52:20     Reagovat
    Autor: Martin - Neregistrovaný
    Titulek:
    Rostislav Adam je Hovado
    "Řidička, jejíhož muže odvezli do nemocnice kvůli infarktu. Chápu, jak jí bylo, ale opravdu jsem ji pustit nemohl. Možná jsem byl na ni moc tvrdý. Snažil jsem se jí vysvětlit, že holt nemůžu."

    Hovadství nejhrubšího zrna v praxi.

    ps. a zablokoval si diskusi, aby mu tam už nenadávali :-D

    Komentář ze dne: 27.04.2012 14:20:21     Reagovat
    Autor: Kein - Kein
    Titulek:
    Bože jak já ty kretény nenávidím. Ještě když vidím tu kolonu za nima. KTERÝ KOKOT JIM TU TRASU NEUSTÁLE POVOLUJE!?

    Komentář ze dne: 28.04.2012 12:53:23     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Důsledky těch cyklojízd

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 13:29:11     Reagovat
    Autor: Unable - Unable
    Titulek:Re: Důsledky těch cyklojízd
    No to mi připomíná, že asi před týdnem jsem jel po Radlické v Praze a u Jinonic, směrem na Smíchov, kde začíná 70km/h, v pravém pruhu přesně takhle jeli dva skejťáci. Radši jsem ani netroubil, protože ještě by se lekli a spadli mi pod kola.. A jen tak mimochodem byla tma a oba měli černé oblečení.. prakticky neviditelní..

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 13:50:56     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Důsledky těch cyklojízd
    To je toho, jeden neviditelnej skejtak, no... :-)
    Tady se podivej, jak se v Rusku "odtahuji" spatne zaparkovana auta. :-)

    www.youtube.com/watch?v=Y1WItaegeUc

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 16:45:01     Reagovat
    Autor: drobek - drobek
    Titulek:Re: Re: Důsledky těch cyklojízd
    Tož já bych spíš věřil tomu komentáři dole:

    These new Mazdas were being delivered aboard the ferry Cougar Ace, which partially sank off of the Aleutian Islands during a ballast transfer. Because of the damage they sustained when the ship rolled over, the cars were deemed a safety hazard, and the entire cargo was ordered destroyed. THAT is what you're seeing here.

     
    Komentář ze dne: 29.04.2012 00:51:22     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Důsledky těch cyklojízd
    Jo jo, to je jasny, ze je to fake, ta auta ani nemaji znacky. Ale vypada to efektne.

    Komentář ze dne: 29.04.2012 00:01:24     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Inpirující ekologické řešení
    http://zpravy.idnes.cz/vcely-zautocily-na-pochod-milovniku-prirody-v-madarsku-pja- /zahranicni.aspx?c=A120428_231334_zahranicni_brd

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.