D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Janoušek vs. Lacina
    (ze dne 13.05.2012, autor článku: D-FENS)

      |<- < 1 2 3 4 5 > Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 14.05.2012 18:04:49     Reagovat
    Autor: jura1 - jura1
    Titulek:tezko srovnavat
    ...ale jsem zvedavy, jaky exemplarni trest dostane namestek primatora v cernem superbu, ktery na prechodu srazil pani, a ta tezkym zranenim druhy den podlehla :(
    http://goo.gl/o660T

     
    Komentář ze dne: 14.05.2012 18:16:59     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: tezko srovnavat
    Pani dostane in memoriam tri roky natvrdo za odlet z mista nehody.

    Komentář ze dne: 14.05.2012 21:38:33     Reagovat
    Autor: dvd - dvd
    Titulek:Vidím dvě varianty řešení
    (a) Janoušek dopadne dobře, protože zaplatí poškozené sedmimístnou částku a ona pak bude vypovídat jak bude pro Janouška výhodné.
    (b) Janoušek dopadne dobře, protože zaplatí příslušnému úředníkovu šestimístnou částku. Úředník pak upozorní poškozenou, že by jí bylo možno provést daňovou kontrolu, požádrní kontrolu, hygienickou kontrolu, kontrolu oprávněnosti povolení k pobytu atd. atd. - a ona pak bude vypovídat jak bude pro Janouška výhodné.
    Vzhledem k poměru cena/hodnoat je nasnadě, která varianta je pravděpodobnější.

     
    Komentář ze dne: 14.05.2012 21:54:23     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Vidím dvě varianty řešení
    to jsou ještě dobré varianty, horší varianty jsou, když je úředník/policajt předpodělaný dopředu a netřeba mu ani nic dávat. :-(

    Komentář ze dne: 15.05.2012 16:58:09     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:
    A vůbec, kašlete na Lacinu, dneska je národní svátek a prasečí hody úplně něco jinýho:

    zpravy.idnes.cz/ratha-policiste-zatkli-s-nekolika-miliony-korun-fui- /domaci.aspx?c=A120515_151704_domaci_jav

    I když z toho třeba nakonec zas nic nebude, už jenom to, že si některý lidi nemůžou myslet, že jsou nedotknutelný, je moc dobře.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 17:02:01     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re:
    Ubicumque dulce est, ibi et acidum invenies -- těším se tomu už od rána, nicméně kdykoli otevru nějaký článek, vypadnou na mne věci jako "podezřelý z poškození zájmů EU" nebo "Podle zdroje seznámeného s vyšetřováním měl u sebe finanční obnos v hotovosti" (!!!), jež mi radost neprodleně opět zkalí.

    Svým způsobem je to něco podobného, jako proces se Slánským -- dostává po hubě svině, a to je moc dobře; nicméně proces je svinský, a tím ta radost kapku hořkne.

    Mnohem lepší by bylo, kdyby Pazdrátovi zase Macek rozbil hubu, než toto :(

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 17:05:40     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re:
    Noo, nech bejt...podle informaci mel u sebe v krabici od bot 7M kc, podle jinych informaci ho jiz nekolik mesicu odposlouchavali - takze se zda, ze sli po necem velkem, jinak by si to nedovolili...
    Takze verim tomu, ze na neho maji padne dukazy - ostatne kdyby ne, byl by to pro rozsudek "smrti" :-)

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 17:11:31     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re:
    (Původně 12, pak 5, momentálně 7, pokud mi někde něco neušlo. Už chybí jen aby se ukázalo, že to jsou falešné peníze uchované pietně ještě z causy Krejčíř.)

    Jinak souhlas, tedy, oni mají zaručeně stejné máslo na hlavě všichni, ale souhlas s tím, že zrovna Pazdrátovi to asi čirou náhodou budou moci dokázat dříve, než skončí jako Zdeněk Janíček sebevraždou 29 bodnutími v zádech, jinak by se do toho nepouštěli.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 17:56:38     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Re: Re:
    Já se musím podivovat té jejich drzosti, kdy si předávají prachy v krabici od bot. To by mně nikdy nenapadlo. Buď to dělají pořád a postupně zanikl jejich pud sebezáchovy, nebo jsou to takový amatéři..?

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:03:44     Reagovat
    Autor: Rs. - Rs.
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Dneska jsme probírali doma krabice od bot, bohužel ve všech byly boty, žádná s papírky.
    Ale když budeš nosit balík papírků v kovovém lesklém kufru s klepetem na zápěstí a mít na sobě oblek, okradou Tě spíš, než když v špinavých riflích poneseš jakoukoliv ožmoulanou krabici nebo igelitku. Až sem by to bylo uvěřitelné ... No a hold byl tak vytížený nebo těch krabic měl tolik, že je nestih vybalit :-) Já tomu rozumím ...

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:08:14     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Probírali jste ty krabice ve špatném domě, musíte zajet do Hostivic.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 23:24:45     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    "Rath promluvil: Na návštěvě mi dali krabici s vínem, k mému úžasu tam byly peníze"

    :-)))))))))))

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 23:27:18     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jdu takhle v noci v průjezdu, píchnu kudlou do kabátu a von v něm chlap. A pak mi na tu kudlu naběh ještě sedmkrát.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:08:21     Reagovat
    Autor: mimi - mimi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    :-D :-D

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 23:33:36     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Je dulezite neztracet smysl pro humor i v takovychto situacich.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 09:52:35     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A hele, ono to pokracuje :-))))
    www.novinky.cz/krimi/267697-policiste-nasli-u-ratha-30-milionu-ve-skrysi- pod-podlahou.html

    Tak na tohle jsem zvedavej, jak vysvetli....na co originalniho prijde :-))))))))

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 10:00:06     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    To si tam určitě zapomněli dělníci, co mu před rokem opravovali dům...

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 10:10:26     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    U Přemka Podlahy taky jednou našli zakopanou mrtvolu...

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 13:24:06     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    ROFL :-)))))
    i.imm.io/ptjT.jpeg :-)))))))

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 13:45:11     Reagovat
    Autor: eviljack - eviljack
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    www.pictureup.cz/verejne/458264-rath chybička se vloudila :)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 14:04:25     Reagovat
    Autor: mimi - gh0st
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    :-D :-D

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 10:17:14     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Takovy maly vinny (nebo uplne nevinny) sklipek...

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 10:33:41     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Když necháte policajtům půl dne dům k dispozici, najdou u vás třeba i mrtvolu pod podlahou. Spíš se mi zdá, že bylo potřeba dokázat dlouhodobou trestnou činnost. Nechat si lup u sebe v domě, to neudělá ani ten nejprimitivnější zloděj.

    (Ovšem připouštím, že je možná i varianta "den výpalného" a tak se mu to zrovna doma sešlo.)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 10:53:50     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Kdyz se podivas na tempus medicorum a cachry okolo tohohle, tak spis policajti jeste ze skryse sebrali...

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:12:41     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Vždyť je to chudák - koupil si nové boty, doma otevře krabici a tam najednou místo bot sedm mega ... tak je hned jde reklamovat, jenže už je noc a v obchodě maj zavřeno...prekérní situace !!!

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:13:41     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    No ja, kdyz jsem prenasel vetsi hotovost, tak jsem pouzival obalku, ale mamka preferuje bily papirovy pytlik. Holt politici v tomto udavaji smer. Na 5 mega by byla potreba spis ikea taska za korunu, ale to by je zase rozfoukaval vitr. V igelitce to nosit, to ne nevkusne, RVHP taska je zase nepohodlna pri uteku pred policii, ci cikany...

    Myslim, ze krabice od bot se k danemu ucelu hodi vcelku dobre. Nebo myslis, ze by si meli vymenit kabaty, ve kterych by ty penize byly pod podsivkou? Nebo auta a penize pod sedadlem? Nebo bicykl a penize v rulickych v ramu? To je napad!

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:12:43     Reagovat
    Autor: mimi - mimi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Zase na druhou stranu by mohlo bejt někomu divný, že prošmajdáš jedny boty tejdně... ;-)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:15:37     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Uz to neni ODSak, ale socialni kdemochkrad, on ty boty rozdava nezamestnanym.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2012 20:29:48     Reagovat
    Autor: Pius_Curus - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Grammar nazi: sociální kdemoHkrad.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:29:45     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Ja osobne se domnivam, ze opravdu v urcitem smeru tem lidem zanikne pud sebezachovy, respektive si zacnou myslet, ze jsou "nesmrtelni".
    Ono tohle je problem DRTIVE vetsiny "zlocincu". Zpocatku mozna maji sve zlociny promyslene do detailu, a diky tomu se jim nic nestane. A takto to funguje urcitou dobu, a zlocinec zacne mit pocit, ze se proste nic nestane. A to ne proto, ze to tak planuje a dava si pozor. Nene....zacne mit pocit, ze se nic nestane, protoze je genialni, protoze se nic stat nemuze, protoze evidentne policajti na tohle kaslou, atd - no prece jinak uz by ho davno chytli, ne?
    Mno...a tak prestane planovat a prestane si davat pozor. A ono to jeste chvili funguje, takze to toho cloveka jen utvrdi v tom, ze je zcela nesmrtelny. A pak si pro nej casem prijdou...

    Ono byt zlocinec je podle me strasne psychicky narocne a vetsinu z nich to nakonec utaha a zacnou delat chyby.

    Ja docela chapu, ze ho sledovali, odposlouchavali...a kdyby si nemyslel, ze je nesmrtelnej, tak proste do telefonu nic nerekne, a podobne. Ale on evidentne rikal...Jinak by ho evidentne nechytli s tema penezma v ruce - doslova.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:30:37     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    No Rath na mě vždycky působil jako hajzl, který si myslí, že může všechno, ale rozhodně ne jako chytrej hajzl.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:33:11     Reagovat
    Autor: Rs. - Rs.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    s tím "chytrej" se velmi pleteš.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:38:35     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Proč myslíš, že je chytrej?

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:51:25     Reagovat
    Autor: Rs. - Rs.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Protože ho pozoruji od dob šéfování LOK. Vždy na hraně a nikdy s průserem.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 19:18:34     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Podle mě mu ta jeho neomalenost a zastrašování odpůrců prostě procházely až doteď.

    Já si totiž vůbec myslím, že politikové sice kradou napříč politickým spektrem, nicméně ti napravo to dělají o něco méně okatě a sofistikovaněji, kdežto ti nalevo do toho často jdou po bolševicku napřímo a pak to dopadá takhle. Ostatně ona není náhoda, že jedinou obětí akce čisté ruce byl socdemácký ministr financí. Pak stačí vzpomenout Standu Grossů a srovnat ho třeba s Bémem či Topolánkem nebo dokonce Kalouskem.

    Těžko říct, co je lepší...

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 09:54:17     Reagovat
    Autor: pk202 - pk202
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    v tom výčtu ti chybí ještě Řebíček........nicméně každej přijde s něčím novým.....

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:32:59     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    To je jedna z věcí, která je jen těžko k uvěření. Dráth zase snad není takový pitomec, aby prachy takhle přenášel v krabici. Také mi není zcela jasné, proč by si navzájem předávali tak velkou hotovost.

    Branko (což je zřejmě plátce) dělá/dělal pro stát (či Prahu) víc než dost. Čekal bych, že bude v jiné stáji, než té Dráthově.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 19:59:16     Reagovat
    Autor: Ygorek - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    A není to inventarizovaná obligátní krabice, co měl onehdá pod postelí jistý Srba?

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 17:10:15     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re:
    Já jenom doufám, že to nijak nesouvisí s těmi jejich prezidentskými primárkami. Jsem od přírody hodně podezřívavý a občas slyším trávu růst ...

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 17:16:03     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re:
    Paroubek už to, myslím, vysvětlil velmi přesně:

    "Ale kdyby byl býval odešel (z ČSSD) se mnou, tak se zcela nepochybně nic takového nestalo. To je teze jedna. A logicky z toho vyplývá, že on je bohužel součástí korupčního systému v rámci sociální demokracie. Prostě: kdyby odešel, mohl dělat politiku dál."

    (Cituji z citátu na Rybě, proto neuvádím zdroj a neručím za přesnost -- ani jedno z diskutovaných prasat mi nestojí za dohledávání.)

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 17:35:04     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Právě. Nějak se zdráhám uvěřit, že je všechno krystalicky čisté a není jenom "náhodou" zrovna někomu nepohodlný.

    Proč se s podobnou razancí neřeší například věci kolem Pozemkového fondu?

    Otázky, samé otázky.... :)

    Ale to, že na jedno prase došlo, je jistě dobrá zpráva.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:28:24     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Já nevím, jen to jen moje teorie, ale trošku si myslím, že na těhle případech začínají být vidět výsledky práce pana Kubiceho na MV. Jestli to dělá padni komu padni, nebo se řídí něčím jiným je otázka, na kterou si netroufám odpovědět.

    Nicméně, pokud by byl další na řadě Kalousek, začal bych věřit, že to dělá padni komu padni :o)

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:36:13     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Může to být i tak, tohle je každopádně vysoká hra. Uvidíme.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:43:48     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Dost silne pochybuju, Kubice sice dela poradek, ale na takovyhle level nema sanci dosahnout. Vysledky jeho prace jsou zatykani nejakych svini okresni, maximalne vyjmecne nejake krajske urovne.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:43:55     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Já ani ne. Vzhledem k tomu, že už je celkem známý fakt, že Kubiceho blízké příbuzenstvo má co do činění s Janouškem.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 22:50:07     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    je to divný, taková rychlost a takový úspěch najednou. Nejspíš bude nepohodlný a navíc to možná bude i varování pro ostatní, pokud by se jim snad zachtělo stát se nepohodlnými . . . . . Ani nebude třeba říkat, ještě slovo o korupci a jdete za Rathem, po dnešku to bude všem jasné. :-(

    obětovali jedno prase, aby ostatní prasata nikdo nerušil v bohulibé činnosti.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 22:58:32     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Asi tam mají soudruzi nějaký pnutí. Buď si šlápli na kuřince v souvislosti s prezidentskými volbami anebo se připravujou na vládu. "Podívejte, jak my jsme s korupcí zatočili!".

    Každopádně už mne tak vycvičili, že variantu "věci se obrací k lepšímu" vyhodnocuji jako nejmíň pravděpodobnou.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 23:30:14     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No je zajímavý, jak rychle ho soudruzi stranící hodili přes palubu. Ale je taky možný, že se jim to prostě jen hodilo, protože když se zbavěj Pazdráta, to jim může preference jedině zvýšit.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 23:34:08     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    já jen doufám, že to není začátek hry "urvi co můžeš, protože se potápíme a běda, kdo by to chtěl brzdit jen pouhou zmínkou o korupci". A nemůžeme nic, jen to sledovat.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 23:36:10     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Neboj, to neni zacatek...

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 23:45:42     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    já myslela začátek vyššího levelu než provozovali doposud. Podle toho, že obětovali tímhle způsobem někoho ze svých řad, to vypadá na hodně drsný boj. Dosud každého nepohodlného někam přemístili, obětovali jen málokdy, takový masakr jako chytit za ruku při činu a ještě hned uvazbit, to je novinka a to se nedělá jen tak pro nic za nic. A už vůbec to neznamená, že by snad hoši šli do sebe. Tohle musí někdo režírovat a teď je otázka kdo a proč. Někdo tam musel dokopat policajty, kdo a proč.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 23:50:10     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Mam takovy soukromy tip, ale chce to vic informaci. Z toho, co jsem se docetl a doslechl mi to porad nejak nesedi.

    Navic Rath byl odjakziva na odstrel, spis se divim, ze to trvalo tak dlouho.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:01:45     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    ani to sedět nemůže, Rath je v politice moc dlouho na to, aby udělal takovou školáckou chybu a vzal si prachy od někoho neprověřenýho, pokud si je vůbec vzal, protože teď i kdyby řekl, že přišel domů a ležely tam na stole, žádný čtenář tomu neuvěří. Většina se bude radovat, jak je to bezva a konečně jsme zatočili s tou korupcí a klidně může být důvodem, že už si naopak nechtěl vzít.

    na odstřel? Tak možná z pohledu zvenčí, kdyby byl na odstřel z pohledu zevnitř, už tam dávno není. Spíše nebyl důvod než že by to trvalo dlouho.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:11:05     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nesedi mi celkova situace. Proc Ratha sestrelili ted a co se deje jineho... Unika mi celkovy smysl. Je snad jasne, ze to je zakazka, Kdybychom byli jinde, nasli by mu v posteli sedmileteho chlapecka, nebo rano v krku koralovce.

    Vrelo to proti nemu cim dal vic uz od revoluce, od chvile, co ho nasel Paroubek pak i mimo prostor mediciny.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:29:44     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    vřelo to proti němu tak leda mezi drvoštěpy, ale každý drvoštěp pochopil, že na něj nedosáhne, protože on je mezi politiky. Tam to proti němu nevřelo nikdy, politici po sobě někdy štěkaj, ale přesto chápou, že jsou na jedné lodi. Musel se postavit na zadní někde v tomto směru.

    smysl může být v tom, že on je přece jen stará garda a některé věci mohly být moc i na něj.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:33:44     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No, to už spíš uvěřím tomu, že některé věci mohly být moc i na Kalouska, nebo kdo je momentálně hlavní capomafioso.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:36:46     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    zase nemůžeš vědět co po něm chtěli a jak moc mu to bylo podezřelé.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:38:38     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    "Hele, Rátino, ty kluku ušatá, tady máš krabici vína. Vem ji pod ruku a jdi hlavně hodně pomalu támhletou ulicí. To si pochutnáš, až přijdeš domů. Jo, a že to nežbluňká, to se nediv, je to zabalené v novinách!"

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:41:55     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    "No tak jo. To se mi hodí. Potřebuju si dávno vylejt makovici a krabicák je fajn. Jenom esli vy kluci na mne nešijete nějakou boudu, co? "

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:49:44     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    vtipný, já myslím co po něm chtěli před tím a on řekl, hele, to kluci fakt ne.

    žádný politik si nikdy nevezme úplatek od pasanta z ulice, nikdy. Politik navzdory přesvědčení všech není idiot, možná není nejchytřejší, ale určitě v tom umí chodit, jinak by nebyl v politice roky. Navíc není nezbytně nutné, aby takovou palbu přebíral sám osobně, to je prostě nesmysl od začátku do konce. A že by si nevšiml, že se něco děje, to je prostě neuvěřitelné.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:54:47     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No, ale jo, umím si představit pár věcí, na něž by Ráth řekl: "hele, to kluci fakt ne."

    Například: "Půjdeš zítra nahatý do Šumperka a na krku budeš mít ceduli 'Nenávidím negry'"... ba ne, to by se jen zeptal "A kolik za to?"

    Hmmm... marně přemýšlím... už to mám: "Hele, Ráth, od zejtřka se budeš chovat slušně, žádné podrazy, žádná svinstva, přestaneš krást."

    Jo, to bude ono. Na to by tak patrně odpovědět mohl.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 01:00:05     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    to je marný, tak třeba kluci vymysleli, že v záchvatu šetření je třeba zestátnit celé zdravotnictví. Na to už by se neptal, kolik za to, protože by věděl, že je to jeho konec, krom toho se politici mezi sebou neuplácejí.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 01:07:48     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A proc by mu to melo vadit? Proc by to byl jeho konec? Naopak, klidne zdravotnictvi zprivatizovat, nebo znarodnit. Snazil se o oboji a to dost vehementne.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 01:10:34     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Zestátnit zdravotnictví, FYI, chtěl právě Pazdrát; "kluci" mu v tom bránili. Viz např. (a zdaleka nejen) hn.ihned.cz/index.php?p=500000_d&article%5Bid%5D=17674040

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:55:17     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nekteri lidi si mysli, ze muzou delat vsechno. Ne jen ztratit ostrazitost, ale mit dojem, ze proste vsechno projde. On se v dobe vstupu k socanum chlubil poctem vil a milenek, pak deckem manzelky i milenky, mel moc a libilo se mu to jako malokomu.

    U takoveho by se tomu dalo i verit. Nerikam, ze to tak bylo, ale dalo by se tomu verit.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 01:03:42     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    já vím, že bys rád věřil tomu, že je to úplnej debil. Jenže to neodpovídá tomu, že je tak dlouho v politice. Počty vil, manželek, milenek a dětí jsou podružná věc. Nemůžeš se tam udržet a nekooperovat s ostatními, to prostě není možné. Takže si nějaké své mocenské chutě léčil na jiných, určitě ne na svých kolezích, jinak by z něj už byla historie a ani bys nevěděl, který to byl.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 01:13:52     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ty asi mluvis o nejakem jinem Rathovi, nebo co.

    Navic ja nerikam, ze to byl debil. To jsem nerikal nikdy. O jeho aktivitach slychavam pravidelne od zacatku devadesatych let, je to mozna jeden z prvnich politiku, jejihoz oblicej jsem znal a to jeste ani nebyl zadnej normalni politik. Od kdy o nem mas info ty? Od roku 2005?

     
    Komentář ze dne: 19.05.2012 08:37:18     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    slychas o nem od zacatku 90.let? je to prvni darmozrout, kteryho si vybavujes? no a?
    ja moc nevidim souvislost v tom, ze mas pravdu ty a ne Moussa...a podlozis to POUZE tim, ze o Rathovi slychas doma mluvit v podstate uz od skolky.
    naopak si myslim, ze pro posouzeni situace je nedulezite, jak dlouho znas nejakeho konkretniho ksichta, ale spise jak dlouho vnimas souvislosti a zasady fungovani toho prostredi, ktere ho odvarilo. Pak je salam-banan, jakej kdo je, protoze pokud se neprizpusobi, tak mozna prezije volebni obdobi, ale nic nedokaze...a Pazdrath toho dokazal dost, aby to slo svezt jen na nahodu. Takze musi byt dost chytrej, aby X-let obstal v kazdodenni konkurenci...a platilo by to uplne pro kazdyho bez ohledu na to, co o tom cloveku kdo slysel mluvit sve rodice doma, byt by to bylo treba uz od plinek.

    Proto myslim, ze zastavas malo pravdepodobnou verzi a k pravde ma (i podle mych zkusenosti) bliz Moussa. Holt priste, no... 8o)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 01:00:56     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Asi budu muset udělat stojku. To aby mi natekly do zpátky do očí slzy, ukápnutý nad smutným údělem nebohýho drvoštěpa. Chudák, voni to na něj ušili.

    Už je to dobrý. :))

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 01:06:17     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    stojku udělej, protože jestli to ušili na drvoštěpa, něco se děje a hádej na koho dopadne, že se něco děje? :-)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 01:14:22     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak to je jediná jistota, kterou máme. Že budou chtít prachy.

    Podle mýho si normálně naběh na vlastní blbost. Jenomže tentokráth někdo vzadu řekl - "Trhej, Azore! ".

    A běžná operace se najednou nějak divně zvrtla za jásotu veřejnosti.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:38:00     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Mezi drvostepy to vrelo patnact let pred tim, ze ziskal dost vysoky politicky post, aby na nej nemohli. Ovladal komoru, to byl ten problem. V politice to vre, vnitrostranicky boj ne neskutecna vec.

    Muhahaha

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 07:44:44     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Podle mě si mnoho socdemáků včera dost oddechlo. Pazdrát jim prostě kazil tu sluníčkovou image, kterou si už nějakou dobou snaží pěstovat.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 23:39:30     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No technicky vzato, kapři plavou v rybníku, kterej na tom není s vodou právě nejlíp. Tak dlouho se třeli a žrali, až si skoro zničili celičkej biosystém. To se pak můžou za jasný měsíční noci objevovat na hladině zajímavý věci.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 23:55:20     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    ... nemůžeme nic, jen to sledovat

    Tak což o to, mohli bychom leccos. Z různých důvodů si netroufáme, že? (Ano, mne se to samozřejmě týká také.)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:00:42     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jo, kde jsou doby, kdy anarchiste delali pumove atentaty...

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:04:44     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Oklahoma '95, to zase není tak dávno.

    Akorát že to byl houby anarchista, pročež to ostatně také notně zpizdil (pokud to vůbec byl on, ale nerad bych zde zasahoval do konspirativního hájemství páně ZZR).

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:12:00     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Myslim ty pany, kteri vysnice diskutovali o bicyklech v carskem rusku :-)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:14:35     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    vasnive

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:17:28     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A pochpitelne z hlediska potreb utoku na verejne cinitele je "davno" i to, ze se tak nestalo vcera.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 23:30:35     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    asi tak nějak, nejhorší je, že se to soudruhům povedlo, většina lidí je radostí bez sebe. Takže to byl od těch podceňovaných a úplně blbých politiků geniální krok, koza se nažrala, vlk zůstal celej a ještě si možná zajistili bezpečí, protože kdo by teď věřil Rathovi, i kdyby teď prozradil jak to tam chodí, nikdo mu neuvěří a pak že jsou politici blbci, hoši maj za ušima a jasně v tom uměj chodit a pro nás to znamená, že žádné lepší příští zase nebude. :-(

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 18:48:19     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re:
    "obvinění z trestného činu poškození finančních zájmů Evropské unie"

    To je vážně síla. Dodnes jsem vůbec netušil, že je EU takhle chráněná paragrafy i tady v republice.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 19:02:11     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re:
    Před časem o tom šla řeč, nejsem si jist, zda tady, nebo na Rybě. Pod pláštíkem "ochrany proti korupci" paragrafy na ideozločin jak bič.

    Roztomilé na tom je, že je to asi tak stejně gumové jako "příživnictví" neblahé paměti, a také to jde napasovat prakticky na kohokoli (to, že to případně teď pasují svini, jež si zaslouží i mnohem horší věci, na tom lautr nic nemění). Vizte prosím

    Kdo ... použije nebo předloží ... neúplné doklady ... a tím umožní ... zmenšení zdrojů některého takového rozpočtu, bude potrestán odnětím svobody ...

    Je tam toho víc, ale to, co jsem citoval, je asi nejabsurdnější: eagri.cz/public/web/srs/legislativa/legislativa-cr/100304268.html

    A ještě byly někde komentáře zdůrazňující, že to velmi specificky platit a použít se a trestat i v případě, že se sám žalovaný nijak neobohatil!!!

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 19:25:21     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Děkuji za odkaz. Vskutku slušně gumové.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 23:36:44     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Najdi pět rozdílů

    Kdo vyhotoví, použije nebo předloží nepravdivé, nesprávné nebo neúplné doklady nebo v takových dokladech uvede nepravdivé nebo hrubě zkreslující údaje vztahující se k příjmům nebo výdajům souhrnného rozpočtu Evropských společenství nebo rozpočtů spravovaných Evropskými společenstvími nebo jejich jménem anebo takové doklady nebo údaje zatají, a tím umožní nesprávné použití nebo zadržování finančních prostředků z některého takového rozpočtu nebo zmenšení zdrojů některého takového rozpočtu, bude potrestán odnětím svobody až na tři léta, zákazem činnosti nebo propadnutím věci nebo jiné majetkové hodnoty.

    a

    Odpovědný hospodářský pracovník, který v úmyslu zajistit státní, družstevní nebo jiné socialistické organizaci nebo její složce neoprávněné výhody uvede ve výkazu nebo hlášení sloužících k řízení, plánování nebo kontrole národního hospodářství, anebo ke stanovení cen o závažných skutečnostech nepravdivé nebo hrubě zkreslené údaje, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo nápravným opatřením nebo zákazem činnosti nebo peněžitým trestem.

    Jeden je, že dneska je za to větší flastr.

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 23:48:34     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    majngot :(

    Tak už jim zbývají snad jenom ty protistátní zločiny, ne?

     
    Komentář ze dne: 15.05.2012 23:59:18     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Druhý že dnes to nemusí být odpovědný hospodářský pracovník, ale lze to hodit na krk komukoli.

    Třetí, že současný zákon kriminalizuje i omyly a nedbalost, není tam nic o úmyslu zajistit ... neoprávněné výhody.

    Čtvrtý a pátý zatím nevidím...

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:04:36     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Myslim, ze sovo "pouzije" umoznuje i takovy vyklad, ze staci nejen nedbalost, ale i podileni se na necem, cemu clovek nerozumi, ci nemuze ovlivnit. Nevim, jestli to musi byt vzdycky nedbalost, ci omyl.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:06:22     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jistě, může např. předložit něco, co sestavoval někdo jiný, a čemu sám nejenže nerozumí, ale rozumět ani z principu nemůže...

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:08:10     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Zajímavá úvaha ovšem je, že použije ty doklady také ten úředník, jemuž byly předloženy ;)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:13:48     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No, proste mi to prijde jako z farmy zvirat, kde to malem odnesl kohout.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:32:27     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    to vypadá spíše jako snaha řešit kofinancování nebo v horším případě pokusit se řešit kofinancování spoluorganizátorů.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:39:23     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Spis to vypada, ze nekdo prisny neumel napsat paragraf. A ani nemusel. Nebo nechtel.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:40:19     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nebo uměl, protože musel nebo chtěl.

    (Tedy, jistě, já vím, Hanlonova břitva, ale......)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 00:56:11     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    spíš to trochu vypadá, že někdo přísný místní do toho chtěl kecat. Některým místním kontrolním úřadům se zajídalo, že to není jejich boj, protože brusel to má ošetřené obsáhlou smlouvou a navíc to podléhá vyúčtování, které musí brusel schválit a kromě toho na něco je povinnost zjednat si audit. A kontrolní ouřada byl druhej, například finanční ředitelství má ve své moci kontrolovat granty a dotace, ale u unijních bylo mimo hru, protože tam byla jasná pravidla. Peklo nastalo při kofinancování, protože unijní prachy byly utraceny a kofinancovací nebyly a tam by pak nejspíš zahučel stát.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 06:35:54     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Musí se jednat o úmyslný trestný čin (i v nepřímém úmyslu).

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 12:13:26     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re:
    Teď u něj našli i samopal resp. útočnou pušku vzor 58 a náboje. Co ten chlap asi chystal?

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 12:32:30     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re:
    Spíš je otázka, co ještě je nachystáno. Očekávám mrtvolu, dětské porno a nějaké tričko s osmnáctkou na zádech.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 12:34:32     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re:
    Utocna puska je stejne hezky nazev. Tady dokonce pisou, ze utocna karabina. Ale hlavne, ze je utocna.

    No, pokud je to legalni...

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 12:48:56     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ale Sa 58 spadá do kategorie útočných pušek, jenom se pro něj u nás používá název samopal, který je jinak používán převážně pro automatické zbraně na pistolovou munici.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 12:55:50     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Spada mezi samocinne pusky (karabiny), pripadne mezi samonabijeci, pojem "utocna" je to, co me na tom fascinuje.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 13:00:12     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Vysvětlení je prosté: Termín „útočná puška“ je odvozen od německé zbraně StG 44 Sturmgewehr (německy: Sturm = útok, Gewehr = puška, zbraň) používané na konci 2. světové války. Tato zbraň bývá označována za první této kategorie...

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 13:19:56     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    wikiprofesor 8o)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 14:23:37     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Co máš za problém? Je snad definice na wikipedii špatná? Uspokojila by tě citace z jiného zdroje, která říká jinými slovy totéž?

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 14:49:18     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    já? problém? nevím o žádným...ale málo kdy je možno sledovat ukazatele úrovně nějakého diskutéra tak snadno jako u tebe:

    1 - význam slov bitva a boj hledáš ve slovníku...a i když jde o slova významově zcela odlišná, tak je (trapně účelově) vidíš jako podobná (nevnímáš rozdíl mezi např. "bitvou u kurska" a "bojem proti GW"?)
    2 - první, kam se obracíš pro radu je wikipedie

    nevím, jestli je bod 1 ovlivněn bodem 2 nebo naopak.
    obojí je minimálně ostuda...

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 15:03:18     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ty seš pako. Bitva a boj nejsou v žádném případě "slova významově zcela odlišná", na tom nic nezměníš, ani když budeš 100x tvrdit opak. (Hint: V bitvě se obvykle bojuje, to je podstatou bitvy. Základem slova "bojovat" je "boj", stíháš to?)

    Furt je lepší si informaci ověřit, než pak plácat kraviny, jako typový název "sturmgewehr".

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 15:16:59     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    tím, že mne zkusíš zesměšnit svou nepravdu neumenšíš, ale spíš se ztrapníš. už jsem si všiml, že nejvíc žvaníš tehdy, kdy bys měl spíš mlčet. máš to tak i v občanském životě? a máš ještě třeba všechny zuby? 8o)

    "bitva" a "boj" jsou dvě odlišná slova...už ti to psal i Root. co takový "vnitřní boj"? no nic, to asi nedáš...

    "typový název" (označující příslušnost k určitému druhu zbraní) je tak trochu něco jinačího než "typové označení" (označující konkrétní typ zbraně). něco jako "Škoda Felicia Pickup" a "pickup"...ale to bych zase přespříliš přeceňoval tvou rozlišovací schopnost.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 15:43:29     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ty nepotřebuješ, aby tě někdo zesměšňoval, to dokonale zvládáš sám.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 16:03:55     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    www.dfens-cz.com/komentare.php?akce=re&cisloclanku=2012051302&ck=408450& style=&page=1

    po tomhle příspěvku máš na dohled dveře od chlíva...za OT pindy. nejsme na hovinkách. jestli se potřebuješ vykecat, tak táhni tam.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 14:43:20     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ale má pravdu

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 15:23:49     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    to se nevylučuje.
    problém není forma, ale obsah 8o)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 13:04:30     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Tentokrat ma mjfox celkem pravdu, do anglictiny byl prevzat termin "assault rifle" patrne prave z te nemciny, tohle je preklad. Zkratka takove je oznaceni pro vojenskou samocinnou pusku na redukovane strelivo, vojenska puska na plnohodnotne strelivo se nazyva "battle rifle".

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 13:11:57     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Děkuji, mjfox má většinou pravdu, pokud se, zcela vyjímečně, zrovna nemýlí ;-)

    Battle rifle = bojová puška? No to tak najít u Rathů doma, "bojová", to by z něj novináři rovnou stáhli kůži!

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 13:18:29     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No, uz tento prispevek ukazuje, ze mjfox se obvykle myli :-)

    Battle totiz znamena bitva, boj se rekne fight.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 14:12:34     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Mjfox si to předtím ověřoval ve slovníku a je tam bitva i boj. Ostatně jsou to slova významově podobná.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 14:49:02     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Bitva = Battle = Schlacht, jedna cast valky ci boje
    Boj = Fight = Kampf, mnohem obecnejsi pojem, nemusi nutne znamenat realne valceni (napr. vnitrni boj, boj o zrno)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 15:11:49     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    battle: boj, bojovat, zápasit, potýkat se, zápolit, bitevní, bojovat s, bojový, konflikt, probojovat si, střet

    battle against: boj proti, bojovat proti

    battle area: prostor bojové činnosti

    battle field: bojiště, bitevní pole

    battle for: bojovat za co, bitva o, bojovat o, bojovat za

    Kvízová otázka: jaké je v češtině sloveso odvozené od podstatného jména "bitva"?

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 15:15:38     Reagovat
    Autor: mimi - gh0st
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Bitvat? ;-)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 17:22:52     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Takovou cinnost moderni cestina nezna, neco takoveho pamatuji bud jen ti stari, nebo ti, co to provadeli v dalekych zemich.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 17:28:28     Reagovat
    Autor: mimi - gh0st
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A kdo říká, že jsem moderní čech?? :-)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 17:36:27     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Kdo chce psa bitvat, vždycky skalpel najde.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 17:57:12     Reagovat
    Autor: mimi - gh0st
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak teď jsem se rozhodnul, že vybitvám svého psa, ale skalpel ne a ne najít. Buď můj chtíč není opravdový nebo je toto tvrzení nepravdivé... :-)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 15:14:18     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    (Jinak jsem samozřejmě nikdy netvrdil, že je to to samé, ale jen podobné.)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 15:15:21     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tohle uz fakt nema uroven...

     
    Komentář ze dne: 17.05.2012 13:55:53     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No tak kdyz uz uroven diskuse dostatecne upada, prichazi chvile i pro muj prispevek do jazykoveho koutku. :-)

    Takze slyste, slyste:
    Nemecky se zadek rekne Po.
    To znamena v Cestine potom.
    Potom se rekne anglicky after.
    No a slovo After znamena nemecky konecnik, rit'.
    Takze jsem zase tam, kde jsme byli.

    PS: V tomto prispevku nebylo ani jednou pouzito slovo bojovy nebo bitevni, ani nebyl testovan na zviratech.

     
    Komentář ze dne: 17.05.2012 22:44:20     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    ad PS: to jsou zastaralá pravidla, která už neplatí. Bitevní nebo bojový se používat může, ale pouze ve spojení se slovem "humanitární". Nestačí napsat, že nebyl testován na zvířatech, každý příspěvek musí mít kulatý zelený certifikát označený výrazným označením "ekologický", tento certifikát lze zakoupit na všech poštách, čerpacích stanicích, Finančních úřadech za pouhých 80tis. Kč. Při psaní příspěvku nesmí dojít k čerpání neobnovitelných zdrojů, nesmí přispívat ke globálnímu oteplování/ochlazování/čemukoliv, nesmí být napsán s použitím nelegálního softwaru a dále musí splňovat všech 69 bodů ES č. 1234567/2011. Pokud dojde k porušení jediného pravidla, bude příspěvek zdaněn tzv. ekologickou daní na záchranu planety/autorů softwaru ve výši 85% celoročních příjmů. Děkujeme za vaše příspěvky, daň je splatná do dvou pracovních dnů na účet číslo 98765432/0710.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 16:56:28     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ale jo, jen mi to prijde... divne.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 13:05:51     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Je to používaný termín. Pušku lze využít i v obraně:-).

    Jde o pušky střílející náboji s relativně menším balistickým výkonem než "klasické" puškové náboje.

    Opačnou kategorií jsou tzv. "bitevní pušky" - termín se v češtině moc neužívá a ty střílejí na klasickou puškovou munici.

    Každá koncepce má něco do sebe, momentálně jsou rozšířenější útočné pušky.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 13:06:34     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Než to napíšu, už to tam dá Root, kdo chvíli psal, píše opodál...

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 13:18:41     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    a fascinuje tě to např. i u "útočného" granátu?

    termín "útočná puška" je prostým překladem typového názvu "sturmgewehr", kterýmžto označili němci svou první, hromadně nasazenou automatickou zbraň střílející puškové náboje, StG44. Sa 58 je díky splnění těchto kriterií "útočnou puškou" i když mu říkáme "samopal". celý svět používá "AK 47" a není fascinován tím, že je to "Avtomat Kalašnikova 47".
    ---------------------------------------------------------
    kdo ví, ten ví. kdo neví, ten si naštuduje.

    8o)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 13:40:27     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Technická náčelníku: "Sturmgewehr" není typový název (to byl MP 44) ale název propagandistický, který se ujal a zlidověl. A nestřílí puškovými náboji (ty používal třeba FG 42), nýbrž náboji středního výkonu.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 15:09:39     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    "typový název" považuju za něco maličko jiného než "typové označení"

    ano, střílí s 7,92x33, což je oslabený puškový náboj.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 17:03:39     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Zkraceny, oslabeny by byl se stejnymi uvadenymi rozmery.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 14:03:34     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Byl to hodný voják, házel jen obranné granáty :-))))

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 17:02:04     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tam zas tak moc ne, tam si to dovedu predstavit lip.

    Proc se pak ale nerika napriklad "utocna polni lopatka"?

    Chapu deleni podle nejakych kriterii (samocinna, vicehlavnova, bezzakluzova...) kategorie "utocna" mi pripada divna.

    ------------

    Nekdo nastudoval, ale presto zustava fascinovan.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 17:13:50     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Celkem běžné smluvené značení, podobně jako třeba "bitevní loď".

    Že by bývalo bylo možné volit nějaký termín, který by lépe vystihoval typ zbraně, o tom není sporu (řekněme třeba "redukovaná"), ale není to nakonec jedno?

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 17:15:32     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    karabina?

     
    Komentář ze dne: 17.05.2012 13:59:43     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Třeba. Nebo jakékoliv jiné.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 12:49:45     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re:
    Tak, samotný nález vz. 58 ještě nic neznamená, nevíme ani jestli je legální (klidně může být, člověk na jeho pozici asi nebude mít problém získat zbroják), ani jestli s ní někoho zastřelil apod. (asi ne). Nebo v tom ani nebyl samopal a náboje, třeba policajti použili použitý pytle ;-)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 12:56:25     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Taky je hezke, jak to nesli, ze se to dalo vyfotit :-)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 13:04:39     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    To může být i náhoda, pytel můžeš nést popsanou stranou od sebe nebo k sobě, barák je v obležení novinářů a fotografů, spíš by bylo divný, kdyby to nevyfotili. Čímž ovšem neříkám, že není možné, aby se novináři s PČR nedomluvili na nějakém tom zprostředkování informací za poplatek ;)

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 13:12:55     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    většina lidí v této zemi nemá problém získat zbroják, ať už politik nebo popelář. podmínky získání jsou vcelku mírné a je jednodušší (a levnější) získat zbroják než řidičák.

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 13:53:03     Reagovat
    Autor: zanek - vltava
    Titulek:Re: Re:
    Nebylo to "u něj" ale u nejaké baby.
    Nebýl to samopal ale papírové pytél, na kerém bylo fixó napsaný samopal.
    Co by asi novináří psali, dyby policajtí vodnášeli cosi zabalenýho v Blesku...

     
    Komentář ze dne: 16.05.2012 17:04:27     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ze tam urcite byly dva blesky!

      |<- < 1 2 3 4 5 > Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.