D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: LžiDnes vyhlásila válku ofroutům
    (ze dne 23.05.2012, autor článku: D-FENS)

      |<- < 1 2 3 4 5 6 7 8 > ->| Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 24.05.2012 11:34:50     Reagovat
    Autor: petriver - Petriver
    Titulek:SUV je pohodlnější
    Prodal jsem Civica a koupil CRV v naftě a automatu. V CRV je :
    1. Větší klid - Civic byl v benzínu a byl podstatně hlučnější
    2. Vyšší posez - vidím i přes vyšší vozy, což v Civicu byl problém i přes běžné kombíky
    3. Nestresuju se z obrubníků - v Civicu jsem párkrát přidřel spodek předního nárazníku
    4. Už mě neserou kanály a hrboly
    5. Mám dvě děti a vlezou se i se zavazadly a kočárkem bez problémů
    6. V zimě se i pseudo 4x4 hodí. S Civicem jsem na rozbředlém parkovišti zápasil.

    automat je v městě pohodlnější a spotřeba je vyšší cca o litr, což překousnu.

    Za mne je tohle mini SOU dobrá volba. Neměnil bych zpátky.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 12:40:56     Reagovat
    Autor: zde - zde
    Titulek:Re: SUV je pohodlnější
    Holt stárnete :-)

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 12:43:47     Reagovat
    Autor: petriver - Petriver
    Titulek:Re: Re: SUV je pohodlnější
    to je pravda :-)

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 12:59:00     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: SUV je pohodlnější
    3) aha, takže teď jako drban strkáš obludy rypák na chodník potom, co se o obrubník zastavíš kolama? jo, to je výhoda jak sviň.
    4) iluze. bude tě srát účet za opravu chasis. podvozek je složitější a úplně stejně choulostivý jako u civicu. jen je hamatnější, protože obluda je těžší.
    5) pamatuji si živě, že jsme se jako čtyřčlenná rodina odvezli i ve Š120. při nabídce kombajnů (i od hondy) mi nákup auta velikosti dvanáctsettrosky pro 4 lidi přijde jako iracionální rozhodnutí (a to neřeším jeho používání pouze ve městě)
    6) mám nízké auto také a i přes relativně časté výlety na chalupu do jeseníků jsem nezápasil s ničím a vyjel jsem všude, kde bylo třeba

    spotřeba u "blonďaté" převodovky je o litr vyšší než u obludy v manuálu, která je o další dva litry vyšší než u auta normálního formátu, které udělá stejnou službu nebo je dokonce využitelnější.

    nepochybuji, že subjektivně to vnímáš jako pozitivní věc a neměnil bys. jo, krize středního věku je lstivá mrcha 8o)

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 13:02:26     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: SUV je pohodlnější
    Uznej ale, že autem o velikosti 1,5x 1203 se v pěti lidech cestovalo o poznání pohodlněji než na dnešní poměry velkým sedanem ve čtyřech cestou zpátky...

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 13:26:58     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    já nevím. seděl jsem za volantem, takže mi to přišlo docela podobný, ale ani vysokej michal si ve volovu nestěžoval. v chevym ale měli na 3. řadě sedadel o poznání více soukromí 8o)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 14:16:34     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    v sedanu to bylo pohodlnější především proto, že je to kuřácké auto. Jezdit dlouhé trasy autem, kde se nekouří, je pěkná volvovina. :-)

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 13:45:18     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Srrrrabi :-) Nás v embéčku jelo 9 z Karlových Varů až do Opočna :-D Nikdo nebyl ožralej (platí pouze pro jízdu)

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 14:03:26     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    když mi bylo osmnáct tak nás jelo v samaře jedenáct z hospody kdesi v orlických horách na kterousi pět kilometrů vzdálenou chalupu. řidič pět piv, někteří pasažéři i dvojnásobek. najednou předjíždí houkající auto, četníci s plácačkou, zastavení a úprk všech sedících cestujících do lesa. policajt stojí na pešuňku a volá do mlází "vraťte se, já jsem vás viděl". vrací se zhruba tři nejméně zpití jedinci. policajt navrhuje: domluvte se kdo řídil, dáme mu dejchnout. otvíráme kufr, a vylézá útlá dívka která prohlašuje že řídila a nenadýchá nic. policajt vypisuje bloček na dvěstě korun (naposled o dva dny později československých) za šest lidí v pětimístném autě a povidá: ale těch deset lidí ta holka odveze nadvakrát a řídit bude jen ona, já si na tu druhou várku tady počkám.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 19:53:24     Reagovat
    Autor: Pitrs - Pitrs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Jo, to já znám lepší historku. Takhle jelo 5 kámošů v autě nalámaných z hospody domů (řidič měl málo, ale měl) a na krajnici postával policajt a mával na ně ať zastaví, tak zastavili o 200 metrů dál a jak policajt přišel a podíval se na místo řidiče, tak nikoho neviděl, bo se všech 5 lidí nacpalo na zadní sedadlo a jelikož odmítali sdělit, kdo řídil, tak si zavolali rodiče a nechali se odvézt domů - výsledek: bez pokuty a bez ztráty řidčáku :) Ale taky dobrej návod, jak s tím ojebat, leč zrovna v případě alkoholu mi to přijde blbý.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 20:08:49     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Přesně proč by to mělo být blbé? Což snad také patříte mezi ty dokonalé pitomce, již prosazují zákaz alkoholu i v těch případech, kdy není příčinou nebezpečné/bezohledné jízdy?

    Samozřejmě, že má kdokoli plné právo na jakýkoli názor, nicméně názor "alkohol za volant nepatří" je názor poměrně dost hodně blbý.

    Za volant nepatří přílišná nepozornost, ignorance, agresivita apod. Nic z toho ale není důsledkem alkoholu, přinejmenším ne v množství plusmínus kolem promile, a i to velmi, velmi individuálně: jsou lidé, jež degraduje už promile půl, jiní naopak jsou pořád nadprůměrně dobří, předvídatelní, ohleduplní a bezpeční řidiči, i když mají v krvi dvě. U většiny je ta hranice kolem toho jednoho, plusmínus něco málo.

    Právě proto, že to je individuální, je donebevolající fašistické svinstvo samo sledování a stíhání alkoholu jako takového.

    Pokud někdo řídí jako prase, je špatně právě (a jenom!) to, že řídí jako prase -- zcela bez ohledu na to, co má (nebo nemá) v krvi. Je-li příčinou to, že přemýšlí o poslední hádce s tchyní, nebo třeba to, že je to prostě inherentně od narození vůl jak lev, nijak jej nezbavuje viny za svinskou jízdu to, že je třeba celoživotní abstinent.

    Stejně tak ovšem z druhé strany: pokud někdo řídí slušně a bezpečně, pak je vše naprosto v pořádku -- opět zcela bez ohledu na to, co má v krvi, a kolik toho je. Dokud řídí slušně, ohleduplně, předvídatelně a bezpečně*, nelze mu vyčítat, má-li třeba 4 promile**. Přesněji řečeno, jak dokládá současná legislativa, vyčítat mu to lze -- ale je to velmi značná a donebevolající mizerná fašistická sviňárna.

    Lidé se dnes diví causám, v nichž jsou za alkohol trestáni, ačkoli nic nepili, jen Dräger ukázal pitomost (a že jich je, namátkou třeba Monika Sysalová a řada dalších). Přitom je to ale nutný a samozřejmý důsledek té primární absurdní zhovadilosti, kdy se namísto "nebezpečné jízdy" začalo trestat "pití" bez ohledu na to, zda k nebezpečné jízdě vedlo nebo ne. Další krok, kdy se trestá nějaké číslo na nějaké krabičce, a to zcela bez ohledu na to, zda k němu vedlo pití nebo ne, už je pak jen logický a samozřejmý důsledek toho debilního přístupu. A s bezpečností na silnicích to nemá společného už zhola nic; jde jen a jenom o buzeraci a inkaso, přesně stejně, jako tomu je u měření rychlosti :(((
    ___
    * V míře běžné, nikoli nějak "absolutně".
    ** Jistě, toto je krajně nepravděpodobné na samé hranici nemožnosti, ne-li za ní; úmyslně ale uvádím naprostý extrém; u toho jednoho promile je to poměrně běžné a bezpečně a ohleduplně*** s tímto množstvím dokáže jezdit většina lidí.
    *** Opět jako * -- ne absolutně bezpečně a zcela ohleduplně, ale přesně stejně bezpečně a ohleduplně jako bez toho alkoholu, možná lépe, protože si dávají nadprůměrný pozor.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 13:16:31     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: SUV je pohodlnější
    jó až budeš stěhovat do jeseníků balík plín, pět litrů mlíka, jednu dvě plastové motorky, dětskou hačinku, kočár a vůbec tenhleten rozmnožovací bordel, tak vezmeš možná ty žravé nezábavné vobludy na milost (jestli něco takového neplánuješ nebo se dokážeš s háranty dopravovat nákupní tažkou, tak to považuj za bezpředmětné). sem se taky dycky prsíval že se za víkend někde na chalupě dokážu sbalit do dvacetilitrového baťůžku a jak jsem dopadl.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 13:32:38     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    proč bych to tam stěhoval? buď tam všechno je, nebo se to dá koupit tam stejně jako v Brně (plíny prej ještě levnějc, ale ty něsleduju).
    dokud bude potřeba takový týlový zabezpečení, pak to chalupa jistí a nemáme ambice jezdit někam, kam bude potřeba vozit všechno.
    plánujeme zazuně koupit C70 kabrio, až bude čas. ale MPV nikdy.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 13:43:54     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    je to tvůj boj. dobře, plastová motorka za tři stovky může bejt doma, na chalupě i u tchyně na dvorku, ale skoro se bojím říct to slovo, no dobrá, dětský bicykl s šestnáctipalcovými koly? budou taky tři? a nepodceň nutnost socializace kojné v domácnosti, kdy o víkendech chce vidět lidi a nejen děti a dárce buňky - a už se vozí skládací ikea sedačka, cestovní skládací postýlka a do auta se chodí od dveří se zavazadly napětkrát.
    ale připouštím, nemít s druhým dítětem bonus navíc a neřešit tři sedačky vedle sebe (to znamená vzadu aspoň 135 cm mezi područkama) a vobludnej kočár, stačil by místo empévéčka pořádný kombík a s rozumným motorem by odvedl podobnou službu za míň peněz, C5, V70 nebo mondeo uveze bordelu taky dost.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 14:31:50     Reagovat
    Autor: Jirik - Jirik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    mluvite mi z duse... presne proto mam S-Maxe :) vejde se do neho to same co do nejvetsich kombiku, ale ma 3 sesle vedle sebe a haranti me furt nekopou do zad - tedy pokud nemusim zvetsit uz tak obludny kufr posunutim zadnich sedacek uplne dopredu ;) a navic to docela slusne jede, rikame tomu "nas zavodni autobus" a to nema tu nejsilnejsi verzi o ktere pomalu zacinam premyslet jako o obci v pripade upgradu

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:53:56     Reagovat
    Autor: Sumy - Sumy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Jo, už při třech dětech jsme pořídili 7sitz spacewagona, po narození 4. jsme jen vyměnili za mladšího 6 sitz a je nutnost. Pro někoho to je nepochopitelné, ale to s prvním, druhým,... dítětem příjde. :-) Máme a vždy budeme mít auta 2, a vždy minimálně jedno z nich bude poctivý MPV. Možná až půjdu do důchodu, tak to budu mít jako tchýně a pořídim si "praktičtější" auta (Honda CR-Z a Toyota MR2)

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:59:00     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    bratr má 3 děti. odrážedlo snad nikdy nevezl, protože se obešli na pár dnů bez něj a opich s jeho převozem prostě rodičům nestojí za pár desítek minut, na který to fracínka zabaví než to kopne do kouta, aby se to v neděi převezlo domů...a tak by se dalo pokračovat. bicykly se dají vozit na střeše nebo na nosiči na kouli a tam uznávám, že to má nějaký smysl. ale kola na víkend? zbytečný. kdyby na tejden, ale na jeden den? pokud z toho nechceš mít pakárnu, vyhlas "každej jen jednu hračku" a je to, ne? 8o)

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 14:36:40     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Dvoutunové Ford Focus C70 edition nebo to předchozí 1,8tunové s plátěnou střechou? Není to trochu nuda?

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:05:37     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    auta jsou nuda obecně, ale hardtop váží asi 1720kg a s teplákovou střechou to auto váží 1570kg.
    proč se ptáš?

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 14:35:04     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    K tomuhle už ale fakt musím říct, že se lidi naučili vozit v autě mraky zbytečností. Někdy by stačilo zalepit ženě papulu den před odjezdem, jindy je problém i v samotném samci-řidiči-zploditeli. Typický víkendový obrázek našich silnic jsou spousty kombíků a esůveček táhnoucích prázdý vozík odnikud nikam, protože "co kdyby"...

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 14:47:13     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    to určitě jo. ale je docela fajn když sploditel tu a tam s dětma nějakej čas stráví a trošku pochopí, že něco je fakt potřeba a bez toho je to pruda. ale samozřejmě jako víkendový ideál vidím používání dospělých židlí, a odchod do lesa s petflaškou vody a půlkou pecnu chleba a pytlíkem jablek, páč všechny ostatní potřebnéí věci v lese jsou - ale to jde až od nějakého věku.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 13:28:37     Reagovat
    Autor: p2901 - ps2901
    Titulek:Re: Re: SUV je pohodlnější
    ad 4)
    Najezdil jsem se dvěma CRV během 12 let celkem přes 400K km (1. benzín 260K, 2. nafta automat 185K) a jediné co se kdy na těchto autech opravdu vy*sralo byl motorek stěrače zadního okna ..
    Bylo by dobrý mít s daným autem trochu zkušeností nebo se alespoň někoho poptat než začnu takto psát ..

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 13:34:47     Reagovat
    Autor: damp - damp
    Titulek:Re: Re: SUV je pohodlnější
    "pamatuji si živě, že jsme se jako čtyřčlenná rodina odvezli i ve Š120."

    No já si pamatuju - a taky živě - jak nás táta odvážel na nedaleké jezero za vodními radovánkami...na motorce.
    Postupně všechny haranty i mamku ;-)
    S přibývajícími léty najednou člověk začne upřednostňovat to pohodlí...testováno na lidech a dokázáno třeba i na mě.

    A CRV-čko pohodlný auto je.
    Já bych ji nechtěl, neboť jako (dříve každodenní, dnes už hodně let jen příležitostný) dřevorubec bych ji v lese zničil, ale jinak je to pohodlná kára.
    Na pohodlí určitě lepší, než kterýkoliv jiný kombajn od Hondy.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 14:04:53     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re: SUV je pohodlnější
    Čtyřčlenná rodina se poskládá i na dva velocypédy a do cyklovozíku.
    www.rodina.cz/clanek5022.htm
    www.rodina.cz/clanek8552.htm
    Když už jsme u té miminalizace;-)

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 14:14:04     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    hu. masakr. a to mám tři děti a vozejček taky. ale tohle by mě fakt ani v bujném opileckém snu nenapadlo - zavřít pětileté dítě na týdny do vozejku (tady jsem zastáncem jednodeních výletů každý na svém přibližovadle, od dvou tří let věku háranta reálné). vozík je fajn na pár kilometrů na houby nebo na koupaliště.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:08:11     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Na pár km mám sedačku. Je to levnější, skladnější, a nemusím si tolik hlídat povrch a průjezdy. Nic proti vozíku, ale já bych ho neužil. Půl hodinky jízdy, pak hodinka-dvě nějakého hraní, koupání, průzkumu okolí, svačinka... Ve svým věku už neměřím kvalitu výletu kilometry;-)

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:20:33     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    dva rodiče tři děti (nejmladší - nejstarší rozdíl necelé dva roky)do sedaček nenaloží - a vozejk uveze i nějakou tu deku. jinak samozřejmě pro radost z jízdy sedačka vede, páč je použitelná v (mírném) ofrout režimu, kolo zůstává jednostopé a obratné.
    a jet se sedačkou a vozejkem je lepší než poulit bulvy v posilovně, i do mírného kopce mám pocit dynamiky jak vétřieska s uhlím.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 14:47:39     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Boha jeho!

    Je to jistě príma výlet, jen nevím, kde bych na něj vzal tolik času. Přelouskal jsem to jen zběžně a podle údaje 70km/den mi to vychází 21 dní na jednu cestu. Vykoupání v moři a hned zpátky a máme měsíc a půl v pytli. Sorry, ale tolik času fakt nemám.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 14:56:45     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    to není minimalizace, ale omezenost.
    šmudlinka si prostě neumí dupnout, aby se jelo autem...a tak parchanti polykaj prach a svinstva na silnici, z výletu maji otlačenou prdel a "zdravý pohyb" se omezuje na lítačku kolem bivaku nebo když se cykloidní rodiče rozhodnou, že se bude jíst.
    než tohle, tak raději jedu vlakem, protože tak si aspoň můžou všichni pokecat.

    beru to jako ukázku, že lidi jsou schopní všeho. to, že používají tu zhovadilost za kolo ve které převážejí děti, je asi tak to nejmenší na celé katastrofě.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:05:42     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Proč omezenost? Proč myslíš, že každá šmudlinka tajně touží po malém autíčku? Projekce?
    70km ujedou za 4-5 hodin čistého času pohodovým tempem, zbytek bdělého stavu lze trávit mimo vozík. Je to jejich věc, já bych tak dovolenou netrávil.
    Ovšem kupovat pro čtyřčlennou rodinu auto velikosti Š120 (samozřejmě moderní, jde o velikost interiéru a zavazadlového prostoru) mi přijde jen o maličko menší pitomost.
    Jedna věc je "dokážu se tam poskládat, co se nevejde, dokoupím na místě", druhá věc je několikrát týdně to tak skutečně používat. Šmudlinka si jen nedokáže říct o pohodlné velké auto:-)))

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:16:09     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    No vzhledem k tomu, že to brali přes Alpy, fotr táhnul dva kousky ve vozíku a jedno dítko šlapalo samo, se mi těch 4-5 hodin moc nezdá.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:21:36     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    V průměru, dohnali to z kopce:-))) To je pravda, takový etapák připravit malému dítěti... no, není to moje dítě, tak co už.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:30:42     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    proč omezenost?
    - cesta trvá dlouho a užijou si ji možná tak pošahaní rodiče, ale děcka asi moc ne, když je vezou v potratovám vozíku pod koly a smradu okolojedoucích aut.
    - 70 km ujedou za 5 hodin čistýho času. do toho půlhodiny svačina, hoďka a půl oběd, druhá svačina...a jsi hup-cuk na osmi hodinách + stavění stanů. kolik z toho dne zbejvá? 2 hodiny? jo - supr prázdniny.
    - pokud není transport jejich cílem, tak výsledný efekt vyjádřený poměrem délka pobytu/trvání cesty, je katastrofa (otázka "kde jste byli na prázdninách?¨ odpověď: "ve vozejku s bráchou")
    - kolo lze jako dopravní prostředek na stovky km použít v +/- dospělém věku, ale děcka mají jiné zájmy a potřeby.

    - nepochybuji, že každý člověk pracuje na tom, aby se měl líp. setrvávat proto u jízdního kola i když jsou v rodině děti a přesto vyrazit na tak dlouhou cestu je něco jiného než omezenost?
    - nemám doma šmudlinku ani šmudlinkou nejsu, ale co do pohodlí přepravy je auto objektivně lepší než kolo ve všech směrech.
    - auto velikosti Š120 přejede těch 70 km za hodinu, k moři dojede přes noc.

    - proč přesně je v běžném životě třeba přesun takového formátu praktikovat "několikrát týdně"?

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:53:35     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Ale jo, podle příznivců takového cestování si to užívají i děcka. Jsou o tom přesvědčeni, dělají, co uznají za vhodné. Já je soudit nebudu.

    T4 je objektivně pohodlnější než Š120. Mezi pohodlí počítám to, že do kufru najedeš s kočárkem na délku a nemusíš ho otáčet kolmo ke směru jízdy. O skládání pochopitelně vůbec nemluvě.

    Potřeba to samozřejmě není, ale slouží to ke zvýšení tzv. kvality života, když se nemusíš starat, zda s sebou můžeš vzít to či ono, tam vysypat dva synovce a jinde nabrat ženu s dcerou i s kočárkem.

    Jde jen o to, co od auta očekáváš. Když obětuješ litřík nafty a oželíš zábavnější průjezdy zatáčkovitých pasáží, tak takový T4 jako rodinný vůz má jen samá pozitiva:-)

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:56:50     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Lije-li se do toho nafta, pak sice věřím, že má samá positiva pro ty, kdo jedou v něm; stokráte bohužel však již tomu tak není pro ty nešťastníky, kdo se náhodou octnou za ním :(

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 16:20:12     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Samozřejmě, ale to už ty sobce nezajímá :-( A nepochybuji o tom, že když jedou za jim podobným čunětem, tak nadávají jak špačci :-(

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 16:39:35     Reagovat
    Autor: JMH - JMH
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Zatímco řidiči benzínů tím jezdí z čirého altruismu a ekologické uvědomělosti:-)))

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 16:42:34     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Znám dva bývalé řidiče dieselů, se kterými jsme si kdysi prohodili auta, aby zakusili slasti jízdy za těmi svými nádherami. Nejsou to žádní extra ekopošuci a taky ty diesely nevyhodili hned, ale další auto obou už bylo benzinové a ten zážitek tam prý hrál rozhodující roli.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 17:38:27     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Na ekologii ti sere bílej tesák ...

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:06:23     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: SUV je pohodlnější
    CRV a obluda? Sorry bracho, CRV je len taka mala krabicka. Obludy su uplne ine auta...
    Inak, medzi nami, vsetci ti co jazsia CRV-ckami, RAV -mi, Sorentami, Tucsonmi (atd) a su nadseni tym ze kolko tam maju miesta ziju v hlbokom sebaklame.

    PS: Ten vyraz "blondata prevodovka" je skvely. Mozem ho zacat pouzivat?

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:11:52     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    myslím obluda vizáží - ty zpuchlé tvary, převisy a plastové bubliny někde, kde nejsou potřeba pro nic jiného než pro efekt "velký káry" a dělají z toho ohyzdný hybrid silničního a terénního auta. o celkovou velikost nebo velikost v porovnání s něčím větším mi nejde.

    jasné, nech sa páči! 8o)

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:35:01     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Ano, s tym mozem len suhlasit. A dakujem :))

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:12:14     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Tam u vás se používají i větší obludy, pravda. Ale zase v porovnání se zdejší jedničkou na trhu (Fabií), jsou vámi jmenované modely prostornými kočáry:).

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:37:24     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Nanestastie, aj u nas sa tie male cudka rozsiruju ako mor. Moja neter a jej partner maju hned dve - Outlander a Santa Fe. A cuduju sa ze sa nemaju kam nabalit ked idu niekam na vylet. Na druhej strane musim uznat ze su typicky pripad ludi co so sebou tahaju neskutocne mnozstvo kramov vsade. A to maju len jedno dieta...

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:49:25     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Tady to probíhá zhruba tak, že projede-li vískou Suburban fčerný, starší lidé se začnou modlit. I tak jsou výše zmíněné modely vítaný posun - před 25ti lety bylo na výběr mezi škoda-warburg-lada-polski fiat a "šlechta" měla 1307Simcu, Uno nebo Austina Allegro. Buď tu tehdy měli všichni obrovský péra nebo je dnes víc na výběr a lidem se to líbí. Třeba se tu jednoho dne zmenší péra natolik, že i Suburban bude běžný kchár a obejde se to bez společenských keců-prdů. To by bylo příjemné :o) No, nic nejde hned, že.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 16:28:12     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Já přešel z prťavého Suzuki Wagon na o něco větší Seat Alhambra a nezaznamenal jsem ani jednu stížnost na velikost péra ... pro jakékoli větší auto bych už musel vybourat vrata garáže, takže případné další pokusy o zmenšení přirození již nepřichází v úvahu ...

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 16:38:16     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Copak Suburban... Já jsem někdy v roce 1995 přijel Tatrou 603 (taky fčerný) k jednomu starému kazateli, který měl za komoušů hodně problémů s StB a i šest let po listopadu 89 v něm prý pořádně hrklo.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 16:57:36     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Něco podobného jsem zažíval poměrně často, když jsem firemním Lincolnem jel třeba na venkovskou svatbu - pro ženicha černý - a lidé po příjezdu tak nějak pevněji svírali vidle a krumpáče, občas padlo: "zas náký svině z vlády" apod. To se dá pochopit.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 16:42:22     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Co je smutne, vozidla podobne Suburbanu nam akosi vymieraju. Ford uz nahradil Explorer autom so samonosnou karoseriou, Nissan sa chysta nahradit Pathfinder niecim podobnym na platforme z Maximy a mohol by som pokracovat. Skutocnych SUV bude coraz menej a pokial nechcete blondavu prevodovku, je to este horsie.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 17:03:17     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    IMHO automat do takovýho auta tak nějak patří / se tam hodí.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 19:24:29     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    To je samozrejme cisto otazka preferencii. Mne osobne automaty poliezli uplne na nervy a jednoducho nic co nema tri pedale nekupim.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 17:03:27     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    To je zvlastni. Ve Statech jsou k videni jeste hodne a nejen Suburbany, i Yukony XL, Caddy Escalade ESV, Fordy Expedition/Excursion a pak i vsemozne obrovske pickupy. A podotykam, ze nejen deset let stare kusy, ale i modelove roky 2012 a 2013 a to i ve vetsich mestech...

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 19:22:00     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Subutbany a Yukony sa este robia, ale vsetky mensie SUV od GM boli nahradene crossovermi. Excursion uz neexistuje, Expedition ano a Explorer je uz crossover. Co sa tyka pickupov, tie tu budu naveky. Pickup truck (hlavne s crew cab) je jedno z najpraktickejsich vozidiel vobec.

    Co som vsak chcel naznacit je trend. Vo vseobecnosti sa ustupuje od SUV postavenych na sasi z pickupov prechadza sa na samonosne konstrukcie - cize nafuknute kombiky. Mnohym sa tento trend nepaci a preto si myslim, ze pocet pickup truckov na nasich cestach bude este rast.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 02:16:56     Reagovat
    Autor: dante - dante
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    No nevim, i v Texasu, Mecce to trucku, je videt dost znatelny odklon ke stale mensim a mensim autum. Prece jen 20mpg, 4$ za galon a 300$ za nadrz je i na truck fundamentalistu moc.
    F-150 s 3.5 ecoboostem(?) je rozebrany a ty V8 celkem hnijou u dealeru. Timhle tempem tam brzo daji turbo a dvojlitr.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 15:02:30     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Kludne mozu brat aj tie V8, ten 3.5 biturbo ecoboost sice taha ako kurva, ale aj zerie. Mam za to ze ten ecoboost je usporny v EPA simulacii, ale relny zivot je inde. Zazil som to na vlastnej kozi len nedavno. Mal som to minule pozicane vo Flexe, pri vcelku pokludnej jazde (s jednou vynimkou) na hradskych vo vychodnej BC mi to zobralo okolo 15l/100 km (cca 16 mpg)

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 17:08:32     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Dokud Victoria Beckham nenavrhne Limited Edition Suburban s růžovým zlatem na řadičce a nebude to 2.5TD, je houby zle.
    Mě blonďatá chutná o dost víc než manuál, ale asi věc potřeb. Líbí se mi, že s automatem mohu za jízdy poobědvat, mohu jet s nohou a rukou v sádře(to už jsem dal) apod. Zbytečně moc roboty s manuálem, ale proti gustu...

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 19:29:57     Reagovat
    Autor: Childeater - Childeater
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    ...automat...kdo jednou zkusí, už nechce jinak.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 19:46:00     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 19:47:19     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Ale kdeze...

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 19:51:50     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Jo, je to pravda. Zkusil a už ho nechci. :)

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 20:00:57     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Tak to ste dobry. Mne to trvalo roky (a 5 aut). Co je zaujimave, u nas ich nechce ani moja stara

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 20:15:48     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Je pravda, že tohle bylo asi tak před patnácti lety. Výrazně mi ten automat neseděl. A ani pokus udělat z toho barbie car mi nevyšel, ať prý si to strčím někam.

    Teď už jsou asi ty automaty jiné, ale už to ani nezkouším.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 20:19:17     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Před cca 15 lety byly, myslím, automaty tak asi ideální.

    Většinou už to umělo takové věci jako zamknout požadovaný převodový stupeň, když to je jednou za předlouhý čas zapotřebí; na rozdíl od současných DSG a jak se to vůbec všechno jmenuje to ještě nebylo plné kurvítek, a střední doba mezi opravami automatu odpovídala v průměru tak asi stonásobku střední doby mezi výměnou mechanické spojky.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 20:24:59     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Pořád jsem se s tím vozem tehdy "hádal". A nikdy jsem se nezbavil pocitu, že ho nemám plně pod kontrolou.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 20:29:33     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Tak manželku kvůli tomuhle taky asi nevyhodíte, když jinak vyhovuje.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 20:31:19     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Tam hodně záleží jakou umí svíčkovou ...

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 20:34:31     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Presne tak. Okrem toho, prvy automat co som v zivote mal (trojstupnovy Hydramatic v '89 Opli Kadett) sa este nesnazil narvat tam okamzite najvyssi stupen. Co je ficura co mi na tych dnesnych nehorazne vadi. Posrata DSG v Golfe bola schopna narvat tam sestku pri 50 km/h. Predstavte si reakciu toho nestastneho motora ked chcete mierne zrychlit...

    PS: Tie prevodovky az tak spolahlive neboli.

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 20:37:15     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Ja tie dnesne automaty vdaka praci ktoru robim skusam pravidelne, ale furt mi to nesedi. Bez ohladu na to ci je to klasika, DSG alebo CVT

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 19:55:15     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    No, ja som uz jest za jazdy prestal - nie je to zdrave a je to IMHO nechutne - no a ako dospely som este plnu sadru nemal...
    Problem so Suburbanom (a podobnymi SUV) nie je v tom, ze by Posh Spice mohla navrhnut nejaku nablblu verziu. Problem je vaznejsi - SUV su brane ako osobne auta a teda spadaju pod CAFE standardy. A tie sa prave velmi sprisnili...

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 09:01:07     Reagovat
    Autor: Petriver - Petriver
    Titulek:Re: Re: SUV je pohodlnější
    :-))) Honzo, jenže ty jsi ten nejlepší, nejznalejší a nejzkušenější! Pochop už konečně, že na tebe lidi prostě nemaj, ty to víš všechno nejlíp.
    Až teď jsem pochopil, že neumím parkovat, autu upadnou kola, měl jsem si koupit kombíka, vyšší světlá výška je mi na nic, připojitelná zadní náprava k hovnu a navíc to žere asi o 4 litry nafty víc, než všechno ostatní. Přesně tak, hnusná opastovaná odporná 1203ka, fuj, už se na ni nemůžu ani podívat. Jo, a mám krizi středního věku... :-)))))))))))

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 09:11:15     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    To už jsem dávno pochopil, ale chci dopřát třeba i tobě trochu toho osvícení. Bůh to žádá! 8o)

    Mám auto tak nízký, že se pod nej v podstatě ani nepodíváš, ale obrubníky mi nevaděj i kdyby měly půl metru, protože parkuju před nima i když jedu autem, který má nárazník výš. ty si naopak pochvaluješ, jak je Obluda to bezva, že obrubníky jí nevaděj z čehož jsem usoudil, že je to pro tebe důležitý, protože jsi zvyklý parkovat s rypákem v chodníku.

    Autu asi neupadnou kola, ale není to nic než těžký osobák stavěný na rozpočet s imitací pohonu 4x4, takže nic extra odolnýho, ale naopak složitější a tím náchylnější k poruchám a dražší na údržbu. Doporučuji srovnat podvozek např. s LR Defenderem, který je tak asi nejbližší auto CRVčku, u kterýho ty díry řešit fakt nemusíš i když jemu také svědčí rozumné zacházení (jako ostatně všemu).

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 12:27:22     Reagovat
    Autor: petriver - Petriver
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    :-) Díky ó velký... ;-) Ale vážně, zrovna teda v Hondě nic supermoderního není, viz např. historická verze pseudo 4x4 nebo automatu, motor 2,2 a 110kW taky. Navíc aktualní model končí. CRV je stavěná na cestu, maximálně na trávu a i tam bych byl opatrný. Kdo nepochopil, že SUV do terénu nepatří, pochopí jako jeden známý známého, který se kasal, že jeho Tuareg je stejný terejňák jako Disco a rozdal si to s ním v terénu. Následná oprava ho vyšla na 70 tisíc. LR Defender mi přijde k CRV asi jako Enduro k terénímu krosu. Nemyslels Freelander? Já se dost najezdím s Terranem, takže poznám auto s rámem. CRV je zkrátka vyšší auto do města, ale dle vlastní zkušenosti překvapivě agilní a pohodlné. Asi tak.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 12:37:44     Reagovat
    Autor: petriver - Petriver
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    No, s tím "do města" jsem to připouštím trochu přehnal... Už kvůli filtru pevných částic, kterého jsem taky šťastným majitelem...

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 12:57:52     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    CRV je auto, který projede stejný "terén" jako libovolné subaru, ale na rozdíl od něj je vyšší, těžší, zastaralý a tak i více žere a to nejen palivo, ale i ne-zrovna-levný gumy.
    majiteli ale dodává pocit, že má velký auto do terénu. no a když je to nějaký městský vypelichanec, tak vlastně ani nikdy nezjistí, že to není pravda.
    Myslel jsem, abys si prohlídnul defíka, abys viděl, jak vypadá auto u kterého se na nějakou tu díru fakt ohlížet nemusíš, protože CRV takovým autem rozhodně není.

    mě SUV přijdou jako social edition pro lidi, kteří by rádi teréňák (protože je velkej), ale jezdí po silnicích. jenže kvůli doživotní hypotéce na lepenkovou krabici v satelitu nemají na dvě taková auta (ba ani na jedno), tak si koupí takovýho ryboraka a mají 2v1...jenže od obou se v běžném provozu projeví spíš to horší.

    takže v tom jedeš jen na emoce. s tím nemám problém, protože sám jezdím v malém kabrioletu a prakticky to znamená místo pro dva, ale 400l velkej kufr a v městě snadný parkování.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:17:01     Reagovat
    Autor: petriver - Petriver
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    No s tím DF zase na cestě je masakr. Já jsem ho neřídil, jenom z doslechu, ale už mastodont jako Navara nebo Patrol mě přesvědčil o tom, že v těchto ohledech nikdo soudný kompromis typu vhodné na cesty i do terénu nemůže čekat. Já abych se přiznal, tak jsem chtěl světlou výšku, rozhled a prostor. Na terén je tady Terrano. Když jsem se kouknul do kufru Accorda v kombu, tak mě přešla chuť, nevím, jestli jsi to viděl, ale ty papírové hodnoty jsou skoro bych řek blábol. Gumy nevím, nepochopil jsem, ale švagr koupil Subaru Outback zhruba půl roku přede mnou a já teda nechci hanět značku, ale buď má smůlu na kus, nebo fakt nechápu- Ježděné převážně na cestách a při cca 40tis už potřetí servis s přední nápravou. Navíc na to, jak se tváří velké tam místa až tolik není, to je CRV prostornější. Já nepopírám že 4x4 Subaru je někde jinde, ale Outback fakt ne a Forester byl jeden z kandidátů, ale nějak mi to přišlo celé nějaké spartanské. Ale jinak souhlas, kdo si myslí, že SUV je do terénu, je v 90 procentech mimo. Není ale i Disco nebo Cruiser, případně Grand Cherokee bráno jako SUV? Jestli jo, tak to je těch 10 procent, tam bych byl s terénníma vlastnostma opatrnější...

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:55:08     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Já bych o kompromisu vhodném na cesty i do terénu věděl. A zdaleka nejen o jediném. Nedávno zmíněné Disko, mnohé Toyoty, Range Rovery... na silnici je to daleko pohodlnější, bezpečnější než naprostá většina ostatních aut (a rychlejší než Fóbie HTP, kdyby bylo třeba spěchat :))

    A v terénu to dokáže víc, než si 99 % řidičů (včetně mne) troufne.

    A Grand v terénu, to mi něco připomíná, momentík...

    www.ocs.cz/CD/indian_zapadl_metr_od_branky.jpg

    :P

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 15:09:06     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Navara a mastodont? Ale no...A na ceste sa sprava vcelku pohode. Vlastne, nas ani nemoze do terenu lebo je len RWD

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 15:13:40     Reagovat
    Autor: petriver - Petriver
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Mně přišlo, že řídím už malý náklaďák. Na farmě máme jako služební a je to hrozně dlouhý, takže do skutečného terénu trochu mimo, ale na cestě hrozně uhoupané. Zadní náprava je snad na listových pérech, takže zatáčky s velkým respektem. Ale pocit pasivní bezpečnosti významný.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 15:28:56     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Moja stara s tym jazdi do prace. Nas je len KC, takze je o 20 cm kratsi ako CC (co je pravdepodobne ten vas sluzobny). Zadna naprava ma samozrejme listove pera, presne tak ako to ma byt. Uhoupane to nie je - akurat zadok je tvrdy, cize citit nerovnosti na ceste. A zakruty naozaj nie su problem - aj ked musim uznat, ze najst naozaj klukatu cestu v nasom okoli je problem. Co sa tyka pocitov pri jadne, ja mam opacny problem ako vy - po neboztikovi '95 F150 mi to pripada ako osobne auto. Co mi na tom tak trocha vadi je polomer zatacania, ktory je horsi ako pri F150. Odhadujem ze je to tym ze 2WD a 4WD verzie maju rovnaku prednu napravu.
    Do terenu je urcena verzia 4WD Pro. Ta ma skrateny box ( a razvor naprav) o 30 cm a je posadena vyssie. Bohuzial, cena je tam uz dost neprijemna a navyse je dostupna jen s blondavou prevodovkou.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 15:37:26     Reagovat
    Autor: petriver - Petriver
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    F150...Aha :-). Tak teď už chápu, že CRV je "malá krabička" :-). V běžném osobáku se musíte cítit jako v rakvi na kolech...

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 15:44:51     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    V tom co je bezne auto na Slovensku urcite. Pri navsteve Slovenska vlani sme mali pozicany europsky Fusion - to bolo nieco strasne. Co bolo este horsie, bol to turbochrocht...

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 15:54:13     Reagovat
    Autor: petriver - Petriver
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    :-) Nejen Evpropa. Kolega z tělocvičny, je to mladej kluk, se přijel pochlubit svým novým autem. Bylo to jakési mini Suzuki. Jeden od nás váží 130kg a když se do auta nasoukal, nešly zavřít dveře :-))

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 15:57:00     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    O ano, samozrejme :). Ten privlastok "europsky" som k Fusionu dal preto, ze to meno sa na tejto strane atlantiku pouziva pre sedan strednej triedy (ta ista platforma ako starsie Mondeo). A od modeloveho roku 2013 bude az na detaily zhodny s Mondeom.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 16:03:38     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Měl si to autíčko normálně obléct jako kabát :-D

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 16:15:34     Reagovat
    Autor: mimi - gh0st
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Vždyť si ho v podstatě oblékl - jen pak nešel zapnout knoflík... :-)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:08:24     Reagovat
    Autor: sroubek - sroubek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    ZZR Jenda: ... Doporučuji srovnat podvozek např. s LR Defenderem, který je tak asi nejbližší auto CRVčku...
    Proboha živýho, přestaňte už rozdávat rozumy o věcech, kterým VŮBEC nerozumíte!!!

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:20:37     Reagovat
    Autor: petriver - Petriver
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    :-)) taky jsem se divil

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 12:46:48     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    No, Honza ma pravdu v tom, ze ty parodie na terenni auta, co se prodavaji pod oznacenim SUV, jsou tak akorat smesne, fakt, ze v tom nebyva ani poradny motor, pomijim.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:03:18     Reagovat
    Autor: petriver - Petriver
    Titulek:Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Hmm, to se nedá popřít. V6 + 1-1,5PC / kg. Většina lid už snad SUV za terén nepovažuje, otázka je, co kdo považuje za terén, polní cesta k chatě to fakt není a na to SUV, nebo teda vyšší kombík stačí. Stejně mi ta zratka přijde debilní, co má např. CRV společného se "sport"... Můj favorit je Disco, ale staršího jsem se bál a na nové nemám.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:12:12     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Zkuste se podivat pres ocean, tam maji podobnych zajimavych aut spoustu a prakticky vsechna jsou jednoducha, snadno servisovatelna, s relativne levnymi dily...

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:19:51     Reagovat
    Autor: petriver - Petriver
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Grand Cherokee nebo Commander? Jednoznačně. Možná jenom cena, všechno kolem 1mio...

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:45:36     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Nebo treba ten Suburban ci Yukon XL. A nove to byt nezbytne nemusi, coz resi problem s cenou.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:59:52     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Suburban je fajn, sám jsem o něj svého času dost stál, ale v terénu nic moc. Je to dlouhé, má to pramizerný přejezdový úhel a ještě ukrutné převisy vpředu i vzadu. Nemluvě o tom, že v místech jako toto:

    ocs.cz/oc/RangeRover.html_img26.jpeg

    by sice při troše štěstí možná projet dokázal, ale kýval by to nadesetkrát, zatímco většina aut to projede rovnou nebo kývne nejvýš jednou.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 14:19:07     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Tak jiste, vzdycky to je neco za neco... Neco poresis vetsimi koly a liftem, neco halt ne.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 15:05:32     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Tak potom nie Suburban ale Tahoe, resp. kratky Yukon. A hlavne kupovat starsie. Tie sucasne maju malu svetlu vysku.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 16:41:45     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Tahoe, pokud se moc nepletu, se běžně prodává s poměrně slušnou světlou výškou, ale bohužel s neskutečně ohavným "upgradem" karosérie (nekonečně ošklivějším než originál) pod obchodní značkou "Hummer H2".

    Ale jinak medle poslední slušný Chevy byl K-Blazer.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 16:54:07     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Na to ze co je osklive a co nie mozem povedat len tolko: Beauty is the the eye of the be(er) holder.

    Co sa tyka H2, nie som si isty ci ide priamo o upgrade Tahoe. Je vsak celkom urcite postaveny na dospelom truckovom chassis. A udajne je celkom dobry v terene.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 17:10:54     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Obecně ano, většinou tomu tak bývá. Nicméně existuje jak objektivní krásno (např. Jaguar E), tak i objektivní hnus (např. "Range Rover" Evoque).

    Stran H2 jsem si jist, že to šasi je Chevy; neručím úplně za to Tahoe. V terénu je tak plusmínus na stejné úrovni jako Patrol nebo tak něco -- výhodou je slušná světlá výška a dost velká kola, ale má to prd křížení. Tuhle blbou polňačku:

    ocs.cz/oc/RangeRover.html_img29.jpeg

    za mnou H2 nevyjel, protože to nevykřížil. (Ale tu, pravda, kromě mne projel jen upravený Galloper s trojicí špér, které musel všechny zamknout ;))

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 17:50:11     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    S tím objektivním hnusem Evoque - přečetl jsem si první recenzi, co vyplivl gůgl a namátkou cituji: okouzlující fešák...prďácký design...rejdištěm budou parkoviště před kavárnami...za tváří floutka duch pravého landroveru...malý hrdina...lamač dívčích srdcí...malý drsňák aj. To je, myslím, skvělé volba, ne? :o)))

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:40:42     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    CRV s námi jednou byla v Alpách. Většinu cest -- a to šlo spíše o polňačky -- objížděla, např. zanedbatelný sesuv půdy na vjezdu na Asiettu už pro ni bylo moc:

    ocs.bit.cz/Alpy2008Raw/Alpy2008Raw-Images/317.jpg

    Diskotéka je fajn, starší se nebojte. Nové jsou spíš poruchovější než ty staré (jako by to neplatilo o víceméně libovolném autě). V současnosti bych odhadl jako ideální kompromis asi dvojku; už i trojka je zbytečně nová.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 13:51:26     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    docela jsem čuměl co dovede postarší laciný teréní svišť, tedy, co povidám, svišť posazenej na tuhé nápravy a listová péra, teda samuraj koupitelnej za pár desítek tisíc a opravitelnej za jednotky tisícikorun. smaže všechna SUV a pokud nejsou šutry moc velké tak i většinu opravdových teréňáků.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 14:01:58     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Spíš pokud jsou šutry moc velké a větší auto se tam nevejde, ale prcek ještě projede s odřenými boky. Jinak většinou ne.

    Ale ono jen celkem málokdy průjezd limitují schopnosti auta (pokud tedy nemluvíme o extrémech jako CRV na jedné straně a nějaký terénní speciál na druhé); skoro vždy to jsou schopnosti řidiče :)

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 14:17:55     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    jsem měl na mysli šutry jiného měřítka, hojně šutrů se středním rozměrem půl až celý průměr pneumatiky na voze. tam se ten rozdíl mezi dvaceti a třiceti palci pneumatiky docela pozná.

    s druhou částí souhlas. umírnění diskusní odpůrci SUV do tuzemských podmínek většinou tuší k čemu je volant, kdy se vypíná púrotipokluz a jak se šlape na bahně nebo mokré trávě na plyn a brzdu, a hlavně kam už se vyplatí dojít pěšky, což většina uživatelů SUV s poukazováním na jejich dokonalé a všemocné 4x4 nezvládá.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 17:04:11     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Průměr pneumatiky už je sakra hodně.

    Půlka gumy ještě jde. Mezi takovými šutry se hlavně pozná světlá výška a ochrana spodku a boků (a čumáku a zadku), protože přeplížit se to většinou dá, zvlášť když člověk má redukci a nemá úplně volšové nohy a někdo ukazuje zvenku -- ale nebouchnout si přitom, to víceméně nejde.

    Ale celá guma... fuj, to už je jak Rubicon

    www.expeditionexchange.com/rubicon/rubicon001%20305.jpg

    :) ale něco podobného jsem nikdy nejel. Docela rád bych to někdy zkusil. Ale asi raději v půjčeném autě :P

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 15:19:29     Reagovat
    Autor: petriver - Petriver
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    No chudák Honda :-)). Brát na podobný výlet CRV je šílenost. Ale odvaha se cení. Mě se hrozně líbí práce Disco 3-ka, ale čet jsem o opravdu velkých problémech co se týče spolehlivosti. Líbilo se mi rčení, které se prý dává k dobru : "Když chceš jet do pouště autem, vem si Land Rover nebo Land Cruiser. Když se chceš vrátit, vem si Land Cruiser..."

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 16:53:14     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    O rok předtím s námi jel Touareg; ten na tom byl podobně a navíc se vracel dřív :)

    Ale jinak, realisticky vzato, naprostou většinu těch alpských cest by většina SUV zvládala v pohodě.

    D3 je samý počítač (já vím, já mám v Range co říkat; ale D3 je ještě o generaci dál), ale jezdí dobře, dokud jezdí. Já bych si ale kupoval D2, pokud bych z nějakého důvodu nemohl mít P38.

    Jinak obecně, no, ono je to svým způsobem fuk, Toyoty a LR jsou hodně nastejno. Včetně toho, že starší modely (obou) byly velmi spolehlivé, kdežto ty nové (obou) jsou spíše bída...

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 15:23:18     Reagovat
    Autor: petriver - Petriver
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Ještě jsem si vzpomněl... Pročítal jsem jakousi diskuzi lidí, kteří berou offroady na různé výlety právě do Alp apod. Zaujalo mě, jak jeden s diskutujících a snad pořádajících napsal, že se občas stává, že se po celodenní škrábání se s Patrolech a Patchfinderech doklepali na vrchol a tam našli zaparkovanou např. Toyotu Yaris...

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 16:47:09     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    V Alpách je to většinou Fiat Panda, ale jinak ano, odpovídá. Speciálně si vzpomínám, že když jsme se před čtyřmi nebo kolika vlastně lety vyškrabali na nájezd na Ligurskou (která byla ostatně kvůli sněhu neprůjezdná :( ), stálo tam Uno :P

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 17:47:58     Reagovat
    Autor: petriver - Petriver
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    :-))))))

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 07:34:20     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    proč jezdit za teréními sprecialitami do alp - zažil jsem opraváře elektriky který byl schopnej ve škodovce 105 bez řetězů nebo jakýchkoli neobvyklých úprav (kromě důkladných zimních protektorů) vyjet na přelomu března a dubna z Harrachova na Ručičky v terénu 100 metrů holé, 100 metrů led, 100 metrů sypký firn výšky 30cm (takže terén ani rolba ani auto), to vše při teplotě +5°C a silném sněžení pokrývajícím vše 5cm vrstvou lepkavého bílého mokrého svinstva.

     
    Komentář ze dne: 25.05.2012 18:02:40     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: SUV je pohodlnější
    Ten tam ale dojel po normální silnici z druhý strany kopce, ne?

     
    Komentář ze dne: 24.05.2012 15:49:42     Reagovat
    Autor: Wildcat - F4F3
    Titulek:Re: SUV je pohodlnější
    K tomu bodu 6: Tam by vam skor pomohla sada dobrych zimnych pneumatik...

      |<- < 1 2 3 4 5 6 7 8 > ->| Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.