D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Die Heydrich Eurofiktion
    (ze dne 27.05.2012, autor článku: D-FENS)

      Stránkovat

    Komentář ze dne: 27.05.2012 18:19:11     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Úžasný článek
    Výborný článek. Sice se obávám, že to mnozí nepochopí, ale já dávám za 1.

    Komentář ze dne: 27.05.2012 18:39:35     Reagovat
    Autor: Ligiera - Ligiera
    Titulek:obava
    Trochu se obávám, že až na jména se toho příběhu dost možná dožijeme.

    Komentář ze dne: 27.05.2012 18:40:06     Reagovat
    Autor: Phobeus ( Lukas Medek ) - phobeus
    Titulek:Clanek povedeny, za 1
    Jo, tohle je docela realna vize toho, co se stane, pokud se ten eurobordel driv nerozpadne. Osobne si preji aby se tak jiz brzy stalo a verim, ze odchod Recka z Eurozony bude konecne tim zrnickem pisku, co zastavi soukoli tehle masinerie.

    S ohledem na pravdepodobnost v clanku zminovaneho soudnictvi se za antievropanstvi odsuzuji na patnact let do prace v "lidske elektrarne"

    Komentář ze dne: 27.05.2012 18:53:23     Reagovat
    Autor: lojza - lojza
    Titulek:za 1
    Genialni...

    Komentář ze dne: 27.05.2012 19:24:00     Reagovat
    Autor: Sofistes - Sofistes
    Titulek:
    Uz pri Vogelrauchove som mrel smiechom, vyborny clanok, len dufam ze nedosiahne urovne pana Orwella a nebudem sa musiet na ten clanok neskor takym stylom odkazovat.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 20:49:41     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re:
    tak když někomu holt stačí pubertální vtípek o Huliptákové...

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 21:46:31     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re:
    Nestačí. Leč v mistrově tvorbě jsou takové žerty klasickým a vděčným doplněním hodnotných děl a svébytným výrazovým prostředkem.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 22:32:03     Reagovat
    Autor: Sofistes - Sofistes
    Titulek:Re: Re: Re:
    presne tak, sú to práve tie majstrštyky, ktoré tomu dávajú tie správne grády

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 10:47:48     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    a pak se člověk diví, že Kameňáky patří mezi nejsledovanější filmy :(

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 10:59:26     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Nechápet rozdíl mezi filmem postaveným na samých podobných vtipech a hodnotným dílem, takovým vtipem okořeněným? Tak Vám to vysvětlím: To byl šrapnel, Hlaváčku!

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 11:15:23     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    ale jo, jen mi to fakt přijde strašně infantilní a pod úrovní. kdyby třeba vtipně zkomolil existující jména, tak to beru, ale nazvat postavu panem z Hovna (byť německy) nebo paní Vyhulptákovou (byť českoněmecky) mi přijde stejný jako když jsme se na základce chlámali u Nerudovy věty "pan Rybář dlouho do noci šukal po kuchyni" nebo brilantní vtip: Jak se anglicky řekne Pero je v broskvi? Pen is in peach.
    (navíc mi to v kontextu sevokuje agity z let padesátých, takový ty vtípky z Dikobrazu o panu Keťáskovi.)

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 12:37:52     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak necti od Svandrlika "Smrt krasne divky", protoze je to dilo odporne a pod uroven.

    Komentář ze dne: 27.05.2012 19:57:32     Reagovat
    Autor: Hermann - hermann
    Titulek:
    Tak Karl Hermann jo? No to jeste probereme :-)

    Komentář ze dne: 27.05.2012 20:30:11     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Wunderbar...
    ...Frau Fotze-Vogelrauch und Herr von Kacke...:-)

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 20:51:25     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Wunderbar...
    Jo, to je fakt třeskutej vtip hodný zlatého fondu českého humoru. Takový blbiny jsme vymejšleli v patnácti letech o němčině.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 20:51:46     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Wunderbar...
    ... v němčině...

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 20:56:47     Reagovat
    Autor: D-FENS - D-FENS
    Titulek:Re: Re: Wunderbar...
    no tak to jste se moc nesoustředili, protože např. jménu Vogelrauchová by Němec nerozuměl. Naximálně by odvodil, že ta dáma udí drůbež. Jméno vymyslela skupina Kabát, já ho jenom ukradl.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 21:27:29     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Wunderbar...
    no tak nikde netvrdim, že jsem v patnácti uměl německy (ostatně německy umím bídně dodnes, nějak nemám potřebu tenhle jazyk používat a učit se, vystačíms angličtinou)

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 13:03:19     Reagovat
    Autor: JeromeHeretic - JeromeHeretic
    Titulek:Re: Re: Wunderbar...
    Ukazuje-li socha k nebi, jen blazen hledi na prst...

    Komentář ze dne: 27.05.2012 20:38:31     Reagovat
    Autor: Someone Else - someoneelse
    Titulek:
    No, dokud mě nikdo totálně nenasazuje a nedostávám k narozeninám jednosměrnou jízdenku na vlak a volňásek na prohlídku továrny na mýdlo, ještě bych to tak žhavě na existenci Čtvrtý říše neviděl...

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 20:55:18     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re:
    Zkuste si ve volné chvíli najít pár informací na téma

    - kdy byla založena Třetí říše;
    - kdy se na nasazení do Reichu přestalo jezdit dobrovolně a začalo to být povinné;
    - kdy byly spuštěny továrny na mýdlo;
    - kdy běžný Someone Else kdekoli ve Třetí Říši zjistil, že běží továrny na mýdlo.

    Jako bonus se pak zamyslete nad tím, že historie se neopakuje zcela přesně. Komunisté měli přístup podobný nacistům, ale byli daleko horší -- mj. také vinou lepší propagandy, takže se s jejich hrůzovládou daleko více přímo nezasažených lidí z "tiché většiny" ztotožnilo.

    A Čtvrtá říše, pokud se včas nesesype (zrovna teď to vypadá poměrně nadějně), bude horší než komunisté -- mj. také vinou lepší propagandy, takže se s její (prozatím pouze v budoucnosti pravděpodobnou, ještě až na pár excesů nikoli zcela reálnou) hrůzovládou daleko více přímo nezasažených lidí z "tiché většiny" ztotožní.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 21:03:47     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re:
    Tak tak..
    Me jiz delsi dobu v hlave lezi namet na clanek na tema "3 sv. valka je v plnem proudu", ale jsem nejak linej to sepsat:-)
    Principialne me prijde, ze stejne jako 2 svetova byla v podstate pokracovani 1 svetovy, pouze se na to slo jinak, tak dneska probiha 3 svetova, ktera je vlastne pokracovani 2 svetovy, ale pouze se na to jde jinak.

    A je to jak rikas: Stejne, jako okolo sebe vidim hromady tech, co povazuji komunismus za raj na zemi, tak okolo sebe vidim jeste mnohem vetsi mnozstvi lidi, kteri povazuji soucasny vyvoj v Evrope za raj na zemi :-(

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 21:11:33     Reagovat
    Autor: Tom - TomElefant750
    Titulek:Re: Re: Re:
    Na téma válka mezi franzouzsko-německou koalicí a jejich spojenci (poměrně slušnej předobraz EU) a koalicí USA - Velká Británie a jejich spojenci (Polsko, Česko, Slovensko) napsal už někde před rokem 93" jistý Larry Bond - Obchodní válka. Z podobnosti s realitou mě občas mrazí.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 21:42:27     Reagovat
    Autor: Someone Else - someoneelse
    Titulek:Re: Re:
    (Zdá se že se mi to napoprvý neodeslalo, za případnou duplicitu se omlouvám)
    Takže naznačujete, že někde ve Čtvrtý říši momentálně běžej továrny na mýdlo naplno, jenom hloupoučký Someone Else to neví? Zajímavá myšlenka, něčim podložená?
    Jinak nerozumim vaší časový ose - Čtvrtá říše byla založená šest let po pádu tý Třetí, takže bych měl bejt už druhá generace mýdla, nebo má historie sakra skluz.
    Evropská Unie je hezká myšlenka, která se za padesát let hromadou byrokracie zkurvila stejně jako se kurvěj hezký myšlenky socialismu nebo demokracie. Momentálně se to v širších patrech politiky hemží zmrdama, co se snažej hrabat pro sebe a logicky nechtěj aby to padlo. Ale nedělejte z EU něco co neni a nikdy nebyla. Srovnání s RVHP ještě beru, srovnání s Reichem fakt ne.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 21:56:49     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re:
    Je pravda, že to nejde moc srovnávat. Zatímco RVHP měla sociální aspekt prakticky u prdele, pro třetí říši byl alfou omegou.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 22:00:14     Reagovat
    Autor: Someone Else - someoneelse
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    sociální aspekty byly důležitý i pro mýho dědečka. To ještě neznamená, že to byl nágl.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 22:09:02     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Vašeho dědečka jsem neznal, takže upřímně doufám, že vykazoval s Třetí říší méně kompatibilních znaků, než současná EU.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 22:04:54     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    RVHP? Jaká RVHP? Té bych neříkal Čtvrtá Říše, neboť nebyla vedena Německem. Čtvrtou Říší je medle EU.

    Uznávám, že to lze definovat i jinak, a pak by EU byla (nejspíše asi) Pátou; nicméně nikdy za dobu trvání RVHP jsem se s pojmem Čtvrtá Říše nesetkal, takže se mi ta má definice jeví smysluplnější.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 22:11:06     Reagovat
    Autor: Someone Else - someoneelse
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Ani já nenazývám RVHP čtvrtou říší, jestli to tak z textu vyznívá tak chyba lávky. Celou dobu mluvím o EU, RVHP je opravdu jen pro srovnání.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 22:16:05     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re:
    "Srovnání s RVHP ještě beru, srovnání s Reichem fakt ne."

    A proč ne? Vždyť to bylo na podobném principu. A dnes? To srovnání je snad ještě lepší, než s RVHP:

    Průmyslníci a vlastníci podniků museli poslouchat diktát státu a strany - dnes se musí poslouchat nařízení EU
    Nezaměstnaní museli pracovat za stanovenou minimální mzdu, kdo nepracoval, byl vystaven persekuci - dnes princip stejný včetně persekuce.
    Občané byli upláceni sociálními výhodami - dnes bez rozdílu.
    Deficit rozpočtu se řešil dluhovým financováním. (MEFO směnky) - v podstatě to, co vydává dnes Kalousek.
    Cenné papíry emitovaly fiktivní společnosti - dnes máme zelené povolenky.





     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 22:27:22     Reagovat
    Autor: Someone Else - someoneelse
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    A to o čem mluvíte tu před vstupem do EU nebylo? (Jak jsou nezaměstnaný nucený do práce?) Sociálníma výhodama uplácí i USA, Čína a já nevim kdo ještě, zelený povolenky jsou taky globální záležitost - podle vás je Čtvrtá říše snad celej svět, ne? Já myslel že řeč je o EU, ne o zkurvenosti planety...

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 22:46:14     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Byla před vstupem ČR EU?
    Jak? Nemusí snad nezaměstnaný přijmout jakoukoli práci, aby měl nárok na podporu? A není to zavedeno bez ohledu na to, kolik ten člověk předtím odvedl do společného rance a čím se předtím živil?
    Ano dnes uplácí i v USA. Dobrá volba ten Odumbo. Čína, pro vaši informaci, má stále vedení komunistickou stranou.
    Třeba emisní povolenky v letectví jsou víceméně záležitost EU. Na prosazení těch ostatních má EU velkou zásluhu.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 22:57:56     Reagovat
    Autor: Someone Else - someoneelse
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nečekal jsem, že zrovna na tomhle webu najdu někoho, kdo bude brát podporu od státu jako posvátné právo a mluvit o perzekuci, když mu jej odeberou...
    V Číně vládnou komunisti, v USA Odumbo, v jižní Americe je to jeden arcisocan vedle druhýho, ale EU je zcela jistě fašistická, kvůli prosazování povolenek v letectví. Děkuji ctěnému soudu, nemám dalších otázek.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 23:07:47     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Umíte číst? Ještě jednou, svinstvo spočívá v tom, že ač někdo x let pracoval a státem byl donucen část svých peněz odvádět na jakési "sociální desátky", tak poté co se z něj stane nezaměstnaný, stát si dovolí vyplacení dávky podmínit přijetím jakékoli práce. Stát toho člověka postaví na úroveň někoho, kdo nepracoval a desátky neodváděl žádné.
    Posvátné právo to není, nejlepší by bylo, kdyby stát nechal každému jeho peníze, ať si zabezpečení v nezaměstnanosti zařídí po svém.

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 22:29:41     Reagovat
    Autor: 809Kocur - 809Kocur
    Titulek:Re: Re: Re:
    Mýdlo ne... Kdopak si tady dělá byznys tak, že nejprve vznikne legislativa podporující jeho způsob výroby dané komodity, kterou potom "ze zákona povinně" odebírá trh a to i za cenu vyšší než je obvyklá?
    Mýdlo? Mýdlo to není. "Bio"paliva? "Zelená" energie? Měření rychlosti soukromými subjekty? Mýto? Co dál?

     
    Komentář ze dne: 30.05.2012 23:02:01     Reagovat
    Autor: eviljack - eviljack
    Titulek:Re:
    Náckové jsou schovaní na Měsíci :) www.csfd.cz/film/247090-iron-sky/zajimavosti/

    Komentář ze dne: 27.05.2012 20:40:21     Reagovat
    Autor: Fakatch - Fakatch
    Titulek:
    super článek. původně jsem čekal nějakej pohled na heydricha (toho *1904) z jiné strany než nám všude předhazují média, ale tohle bylo snad ještě lepší.

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 20:50:03     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re:

     
    Komentář ze dne: 27.05.2012 21:14:15     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Re:
    Tohle mi nedelej :-)))))))))

    Komentář ze dne: 27.05.2012 21:14:51     Reagovat
    Autor: fridolin - fridolin
    Titulek:
    :-) Zacina to jako ceska obdoba Turnerovych deniku :-)

    Komentář ze dne: 27.05.2012 22:49:28     Reagovat
    Autor: Vojta - Fish
    Titulek:
    Člověku zmrzne úsměv na rtech v ten moment, kdy si uvědomí, že to není úplně nereálné (byť s jistou mírou nadsázky)...

    Komentář ze dne: 28.05.2012 10:04:30     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Byli to vrazi!
    Nemohu souhlasit s likvidací řidiče Kleina. Byl to obyčejný řadový zaměstnanec, jistě měl rodinu a byl to dobrý člověk, obyčejný jako my všichni, co jako taky dost sice nesouhlasíme, ale jako že jo... A kde vůbec atentátníci vzali peníze na ty skůtry, co ? Co pro tudle republiky udělali dobrýho, co? To nebyli atentátníci, to byli vrazi. A to teda vocaď pocaď.

    Krutohusté :o)

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 13:17:58     Reagovat
    Autor: JeromeHeretic - JeromeHeretic
    Titulek:Re: Byli to vrazi!
    Bylo to prominentni misto pod prominentnim prasetem, ktere cloveku poskytovalo radu vyhod. Protektor svemu ridici krome (velkoryseho) platu daval navic archy listku na maso a dokonce mu vyjednal i prukazku do prodejny vyhrazene pouze pro straniky Ingsocu, takze si pan Klein mohl klidne koupit i opravdovou kavu.

    Koneckoncu i to, ze pan Klein musel predchozimu ridici zlamat ruce a rozdrtit koleno lesenarskou trubkou, aby ono misto ziskal, o leccems svedci.

    Komentář ze dne: 28.05.2012 11:56:25     Reagovat
    Autor: PetrHH - PetrHH
    Titulek:
    Běhá mi z toho mráz po zádech ...

    Komentář ze dne: 28.05.2012 14:32:54     Reagovat
    Autor: SPECZ - specz
    Titulek:OT
    Nevíte někdo o výukovym SW pro otázky na ZP ? Vzhledem k tomu že u kvanta otázek nezbývá než je tupě namemorovat, hodil by se nějaký program který by mi předkládal otázky v náhodném pořadí a pak ukazoval i správné odpovědi. Zkoušel jsem hledat ale nic jsem nenašel. Předem díky za tipy.

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 14:54:12     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: OT

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 15:00:01     Reagovat
    Autor: SPECZ - specz
    Titulek:Re: Re: OT
    Díky, já na stránce přehlédnul možnost "trénink testových otázek" a měl jsem ji za pouhý seznam.

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 15:05:54     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: OT
    A z ceho se nejlepe ucit? Hodne se zminuje publikace Zbraně a střelivo: právní úprava & zkušební otázky, ale online jsem ji nikde nenasel, abych se podival, jestli pripadna koupe v papirove podobe ma smysl. Nebo mate lepsi tipy?

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 15:16:35     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: OT
    No, neověřoval jsem sice obsah, ale tak nějak odhadem se mi zdá, že na základě výše uvedeného odkazu vůbec nejjednodušší zdroj bude zbranekvalitne.cz/zbrojni-prukaz/testove-otazky, ne?

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 15:20:15     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: OT
    To ano, ale ja se nerad ucim mechanicky, bez toho abych to chapal. Cili radsi se naucim nejdrive co patri do skupiny zbrani A, nez se biflovat otazky typu tahle specificka zbran je ktera skupina? To jen tak jako priklad.

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 15:22:44     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: OT
    To pisou v zakone. Otazka je na dotycne ustanoveni zakona, rozhodne tam neni zadna otazka ve stylu "Je puska AR-15 zbrani kategorie a) a, b) b, c) c nebo d) d?"

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 15:25:27     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: OT
    To je pro tento účel naprosto špatný přístup. Nepleťte si zákony s fysikou -- ty otázky a odpovědi na ně nejsou logické, nedávají smysl, a pokusíte-li se o logické odvozování, skončíte špatně.

    Je třeba se to naučit jako básničku, odškrtat, a pak hned spokojeně zapomenout, protože 99 % těch informací, na něž se ty testy ptají, je dokonale a naprosto nanic.

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 15:38:55     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT
    OK, pokud mate i s Rootem stejny nazor, pak asi dam na vas a naucim se to jako kdysi v 15 autoskolu, kde jsme tak dlouho vyplnovali vsechny verze testu neustale dookola, dokud nemeli vsichni plny pocet bodu ze vsech testu. O pravidlech provozu nam instruktor nerekl ani slovo:)

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 15:41:59     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT
    Je to skutečně zhruba týž případ, jako testy k autoškole. Spíše ještě absurdnější.

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 15:42:28     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT
    P.S. Však si jen pročtěte ty otázky a uvidíte sám...

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 16:26:13     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT
    Proctu, zacina to byt aktualni, tak se do toho budu muset pustit, at je behem leta hotovo. Kazdopadne dekuji za prima odkaz.

     
    Komentář ze dne: 29.05.2012 22:52:18     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT
    otázky jsou absurdní, ale já se taky neumím učit jen otázky. Na těch stránkách jsou i zákony a vyhlášky (sekce legislativa).

     
    Komentář ze dne: 29.05.2012 21:55:51     Reagovat
    Autor: cover72 - cover72
    Titulek:Re: tahák na zbroják
    Ale sepsal jsem onehdá na ZP "tahák", který nachází v lecčem mnemotechnické pomůcky a nelogické části jako lhůty jaksi komprimuje - velmi pomohl mé nepatrné osobě i dalšímu známému. Kdyby byl zájem, pak
    cover72.net/zbrojnice/tahak119.htm

     
    Komentář ze dne: 29.05.2012 22:28:02     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: tahák na zbroják
    OT. Zrovna jsem onehdá uvažoval nad tímhle:

    "- Svěřit zbraň == někomu umožnit s ní manipulovat, nakládat. Nutno osobu, jíž je zbraň svěřována poučit, zajistit opatrnost a přítomnost instruktora == někoho se ZP. Pokud je zbraň svěřována osobě mladší 18 let, musí mít držitel ZP nejméně 21 let a držet ZP skup. B/C nejméně 3 roky "

    To platí i pro "D"? Musím si kvůli vzduchovce, kuši atd. udělat ještě sportovní zbroják, abych jednou mohl s dětma střílet ze vzduchovky/kuš (a nebyl popotahován)?

     
    Komentář ze dne: 29.05.2012 22:50:04     Reagovat
    Autor: cover72 - cover72
    Titulek:Re: Re: Re: tahák na zbroják

     
    Komentář ze dne: 29.05.2012 22:59:38     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: tahák na zbroják
    Dočtl jsem k

    ... povinností barevně a výrazně označená airsoftová zbraň, např křiklavě červeným zásobníkem nebo hlavní

    poblil jsem se a dál nečtu. Kde se proboha berou tihle idioti, co chtějí ostatním vše diktovat?!? :(

    Jinak obecně mne celkem fascinuje ta snaha najít smysl v textu, který je od základu a principiálně a úmyslně nesmyslný -- jako ostatně každý zákon.

     
    Komentář ze dne: 29.05.2012 23:10:24     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: tahák na zbroják
    jsi slabá povaha a nic nevydržíš. ;-)

    já si vždycky takového idiota představuji tak, že je doma pátý kolo u vozu, vlastní děti na něj kašlou, nemluví s ním ani klika od dveří a sousedi z něj mají legraci. Takový člověk se musí nějak realizovat, aby se mu nezhroutil celý svět, tak začne vymýšlet jak dirigovat nějakou anonymní masu lidí, která mu to nemůže hned na místě otlouct o hlavu.

     
    Komentář ze dne: 29.05.2012 23:40:58     Reagovat
    Autor: cover72 - cover72
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: tahák na zbroják
    To víš, když ono by se mohlo něco stát, tak to zakážeme.
    Úskalí tohoto uvažování IMHO nejkrásněji vystihl SDE na gunlexu - "ja sam jsem schopnej vymyslet katastrofickejch scenaru tolik, ze bys podle nich mohl zakazat uplne vsechno, co mas v byte vcetne zubniho kartacku."

     
    Komentář ze dne: 30.05.2012 11:27:38     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: tahák na zbroják
    Ta snaha pramenila z toho, ze pokud necemu rozumim, tak pak se nemusim tupe biflovat spravne odpovedi, ale dokazu je vyvodit. Ale je pravda, ze jsem si jich par precetl a smysl tam opravdu neni zadny. Napriklad nechapu, proc musim ja vedet, kdo a na jak dlouho jmenuje testovaci komisare??

     
    Komentář ze dne: 31.05.2012 10:29:41     Reagovat
    Autor: SPECZ - specz
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: tahák na zbroják
    Hm, to autor vymyslel hlavičkou a ne hlavou. Protože když by se mu povedlo takovou 3,14čovinu prosadit, tak pak nebude nic jednoduššího než si na ostrym kvéru ten zásobník stříknout na červeno a pak ho přijít zastřelit. On samozřejmě bude mít pocit sucha a bezpečí, jelikož se bude domnívat že je to airsoftka :-)

     
    Komentář ze dne: 29.05.2012 22:46:08     Reagovat
    Autor: redguy - redguy
    Titulek:Re: Re: tahák na zbroják
    Kazdy tahak se hodi, diky,

     
    Komentář ze dne: 29.05.2012 22:42:31     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: OT
    redguy: To Vás nepotěším. Například lhůty pro přihlášení zbraně, oznámení dovozu, registraci, bezúhonost a spolehlivost pochopit nelze. Ty lze jen tupě nabiflovat ;-)

     
    Komentář ze dne: 28.05.2012 15:18:09     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: OT
    Idealne opet odtamtud, vasim ukolem neni ovladat problematiku zbrani, streliva a legislativy kolem toho, ale naucit se odpovedet na tu hromadu nesmyslnych otazek, co jsou v testech, jako jsou zejmena vzdalenosti mrizi a odmeny zkusebnich komisaru. Takze udelejte pekne to, co po vas stat chce, naucte se spravne odpovedet jen a pouze na ty jeho hloupe otazky. Projevite-li dostatek inteligence, najdete v nich jisty system a svoji praci si vyrazne zjednodusite.

    Komentář ze dne: 28.05.2012 15:13:52     Reagovat
    Autor: dickmick - dickmick
    Titulek:hm.....
    to muselo dát práce.....a přitom taková blbost....

    Komentář ze dne: 28.05.2012 20:43:23     Reagovat
    Autor: deadly strike - danda
    Titulek:s tím mírumilovným občanem
    mi to připomnělo jeden citát menckena:

    "Every normal man must be tempted at times to spit on his hands, hoist the black flag, and begin to slit throats."

    určití lidé, kteří vydělávají na tomhle srabu a drží se hesla "čím hůř, tím líp" to ale asi neznají a asi se budou divit, protože myslím, že to tak je. jakkoliv je to dneska v lidech třeba zasuto dost hluboko, jak se to vynoří z nitra, tyhle zmrdi budou mít co dělat, aby si stačili vzít kufry, který mají permanentně sbalený a zachránit si holý život, protože čeho je moc, toho je příliš a k tomu to pomalu, ale jistě spěje...

    Komentář ze dne: 29.05.2012 19:54:09     Reagovat
    Autor: Urza - Urza
    Titulek:skvely clanek
    Smíchy jsem se u toho neválel, protože se trochu obávám, že se to může stát více či méně realitou, hlavně v nějaké míře už to realitou dávno je :o(

    Ale úžasný článek.

    Komentář ze dne: 29.05.2012 21:57:28     Reagovat
    Autor: cover72 - cover72
    Titulek:
    Je to skvělé, za zvláště brilantní považuji popis reakce zákonického okolí. Aneb: nemá smysl se snažit o násilnou opozici vůči vládnoucí garnituře tam, kde majoritě obyvatelstva garnitura vyhovuje.

    Komentář ze dne: 03.06.2012 14:37:12     Reagovat
    Autor: KamikazeCZ - KamikazeCZ
    Titulek:
    Vynikajici clanek, jeden z nejlepsich. Jenom doufam, ze toto varovani nekteri, stejne jako Orwella, nepochopi jako navod.

    Komentář ze dne: 04.06.2012 00:58:35     Reagovat
    Autor: submik - submik
    Titulek:Překvapení
    Těm, kteří nevěří, nepřeji, aby prozřeli až při nástupu do plynové komory.

    Komentář ze dne: 01.07.2012 15:17:55     Reagovat
    Autor: madeinhell - madeinhell
    Titulek:
    jenom aby z toho ještě nebyla realita

      Stránkovat

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.