D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak přispět

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Pes jako nadčlověk nebo oběť?
    (ze dne 15.07.2012, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      1 2 3 4 5 6 7 8 > ->| Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 15.07.2012 21:36:40     Reagovat
    Autor: Petr - pepe
    Titulek:
    Koukám znalec-kyně..
    to s těma rakovinama a přešlechtěním máte odkud? ze stejného zdroje jako znalosti o velikosti plemen?

    minimálně stejnou péči by měly věnovat laktačky a zasloužilé matky (Vy mezi nimi?) výchově svých fakanů - tzn. mě obtěžuje v hospodě lezoucí řvoucí-ječící skřet jehož matinka blábolí "on si jen hraje..", to samé venku kdy mě stejní sotva lezoucí fakaní přejíždění nohy na čemkoli co se nechá koupit .... motají se všude jak nudle a ještě jsem obviňován že se Já nedívám pod nohy abych ho chudáčka nezašlápl...

    a pro výchovu psa i parchanta do 2 let je možné použít stejné metody - preferuje se metoda cukru a biče...

    až budete mít Vy zoufalý matky který maj v mozku nasr... z dětí (jednoho v 3+) stejně vychovaný fakany jako chcete po psech, tak házejte kameny...

    osobně považuji chov psů ve městech za týrání (ve většině případů) a klidně bych postihoval jevy o kterých mluvíte - neodvolatelný pes mezi lidmi.. ale to samé pokuktovat fakoše, cyklisty na chodníku atd..

    všem rovno

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 21:43:44     Reagovat
    Autor: Viktor - Viktor Navrátil
    Titulek:Re:
    mohu potvrdit, jeden z mých zákazníků je zvěrolékař a prohlašoval to stejné. Že diký granulím má opravdu hodně práce.Doslova říkal, že psi mají granulema tak zhuntované vnitřnosti, že chcípají na rakoviny a selhání ledvin a jater.

    I to ostatní, co psala autorka — mohu jen potvrdit, taky mám na to podobný názor.

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 21:45:42     Reagovat
    Autor: Bart007 - Bart007
    Titulek:Re: Re:
    A nebude pes zakopany v tom ze pred par rokmi sa ziadna rakovina a podobne veci nejak u psov neriesili? Ze proste pes chcipol a zakopal sa a bolo hotovo? A co si budeme navravat, zijeme v prostredi v akom zijeme tak sa nedivme.

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 21:56:12     Reagovat
    Autor: Petr - pepe
    Titulek:Re: Re:
    tak toho bych rád poznal .... neznám veta který by poznal-diagnostikoval rakovinu, zvětšené orgány, natož aby u uhynulých dělal pitvy (to páníčci obvykle nezaplatí..)

    naprostá většina problémů není z granulí (rakovina atd..) ale z jiných věcí..
    velká plemena - přetížení končetin a kostry, torze žaludku

    malá plemana - neschopnost reprodukce, přešlechtěnost..

    celkově - srdeční vady, oční vady

    rakovina tam opravdu není

    bavíme se o klubech a chovatelích co se tomu věnují, evidence chovů, délky života, sledují se různé nemoci i se do chovů pouští psi "zdraví" (různé min. požadavky klubů)
    samozřejmě neříkám že je to stoprocentní, ale rozhodně je to podle mě na dobré cestě..

    jestli se bavíte o lidech kteří si psa pořídli jako doplněk, nejlépe chudáka bez papírů a krmí ho granuelma 15 kg za 250 z baumaxu.......
    tak to jsou blbci, bohužel je jich většina, stejné jako u lidí co žerou párky za 40 kč/kg a říkají tomu maso ....
    rakovina u běžné populace wohnoutů také stoupá podle téhle logiky

    a pro rejpaly - barf metoda je pouze pro vyvolené, naprostá většina to dělá blbě

    a pro ještě větší rejpaly - mýty o zdravých voříšcích dávno neplatí.. spouta jich umře na začátku, hodně v průběhu.. pár se dožije dlouhého věku..
    kdyby se u bouďáků sledovala úmrtnost a zdraví tak jako u "klubů" tak by dost lidí koukalo....



     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 22:45:57     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re:
    Ale to jste na omylu. Páníčci to zaplatěj. A když se jim to správně podá, tak se i ta rakovina bude léčit. U psů, koček, všechno egál.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 09:31:04     Reagovat
    Autor: sumy - Sumy
    Titulek:Re: Re: Re:
    Zrovna 20. června jsem musel nechat uspat svou 12 let starou fenku křížence. Recidiva rakoviny. Byla vzatá z útulku jako 2 měsíce staré štěně ve velmi zuboženém stavu. Prvních 6 let se mnou žila ve městě a nepůsobilo to problémy ani jí, ani okolí. Absolutně vychovaná 14kg vážící čubina, vzezření "dobrmana vypraného na 90°C". První zdravotní problém byl, jak už to u nekastrovaných fen bez štěňat bývá rakovina mléčné lišty. V 6 letech se podrobila poměrně banální operaci a na další 4 roky byl klid (ano nemám problém psině zaplatit operaci za 1200,-kč) Pak se rak vrátil a tedy byla nutná další operace ( slepák je oproti tomu složitá neurogirurgická operace-pes odchází z ordinace po svých), ale už s vědomím faktu, že rak se asi vrátí a již nebude pomoci. Tak si holka dala ještě další 2 krásný roky života. Když se nyní objevily problémy, bylo po 5 dnech jasno. Byla možná medikace a "udržování při životě" po dobu týdnů až měsíců, ale to je to, co bych považoval za týrání. Paradoxně to uspání byl nejdražší výkon u veterináře za celý její život.
    Jinak veterináře, který není schopen diagnostikovat rakovinu, bych snad raději ani nenazýval veterinářem. Sono má dnes každá druhá klinika a i bez něj se většiná nádorů dá diagnostikovat. Právě ze sona jsem měl potvrzený rozsev na játrech a slezině.
    Je pravda, že dřív se jen konstatovalo, že chcípnul pes, ale to je dáno pouze tím, že u psů je rakovina bez léčby poměrně rychlá, příjde průjem, zvracení a konec. Na druhou stranu asi bude i něco na těch granulích. Spousta i rádoby prémiových krmiv obsahuje např. popel a to né zrovna v malých množstvých, klíďo i víc jak 10% + spousty sraček jako soja a podobně, což opravdu psům dobře nedělá.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 09:57:18     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Jedna z věcí, kterou musí majitel psa umět, je nechat psa "uspat" a to včas. Takovýto "ještě si ho necháme, aspoň do Vánoc", jsem v okolí zaznamenal, pes už nemoh chodit, měli ho v bytě a nosili ho ven, aby se moh aspoň vyčůrat, no děs.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 10:46:46     Reagovat
    Autor: Karkulka - Karkulka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Je smutné, že ten "luxus" nechat "včas uspat" může zažít pes, ale nemůže zažít člověk. Zatím co pes takhle umře v náručí "se svou partou", lidé odchází na JIP/LDN, a jejich zhovadilí příbuzní to potom komentují, že "ty zkurvené sestřičky ho ani nemohly přebalit když se poto... A TO SI PLATÍM ZDRAVOTNICTVÍ".

    Jo, taky jsem nechával uspat svého psa, v těsně nedožitých 17tinách po selhání ledvin.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 12:19:25     Reagovat
    Autor: Sumy - Sumy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Pravda, že tehdy jsem děkoval za ten luxus, že jí mohu dopřát klidný a důstojný odchod. Velmi smutné v kontrastu s faktem, že člověku ne.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:10:12     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jo, já jsem před lety dopřál tenhle luxus svýmu psovi osobně střelou do hlavy, protože veterináře se po jednom nepříjemném zákroku bál a nechtěl jsem ho stresovat.
    Jedna z psychicky nejnáročnějších věcí, jaký jsem zažil, ale dneska jsem rád, že jsem to zvládnul.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:12:01     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jack Daniels.

    To aplikuju nejdřív.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:16:29     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    To pes vypije? Neni to na něj moc silný?

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:18:57     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    :)) hehe, zásah.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:21:03     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    BTW co to je za řeč - "uspat"?

    Zvíře můžu utratit, zastřelit, ale uspat??? Nezabývám se hypnózou a veterináři většinou taky ne.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:23:42     Reagovat
    Autor: Karkulka - Karkulka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Můžete tomu říkat třeba eutanázie, pokud se budete cítit líp...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:27:01     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nemám potřebu vyhýbat se nepříjemným slovům, ani skutkům.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 16:34:42     Reagovat
    Autor: xluke79 - xluke79
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ale oni je opravdu nejdřív uspí, až druhá injekce je smrtící.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:27:09     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    proč ne, uspat je pěkné a výstižné slovo. když si představím, tak předávkování nějakým zklidňovadlem by mohl být relativně slušnej konec i pro člověka, dejmetomu z běžnejch třeba dithiaden nebo neurol, taková blažená ospalost, spánek, zástava dýchání. není snad nutno starého a nemocného psa trávit nějakým dryjákem po kterém se bude hodinu svíjet v křečích s pěnou u huby...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:33:34     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Uspávaj se děti a obvykle se ráno probuděj.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:36:44     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No a psi se (někdy) uspávaj, právě aby se už neprobudili.

    Uspání mi přijde jako zcela přijatelný způsob usmrcení nevyléčitelného psa* (šetrný pro psa i člověky, co k němu mají kladný citový vztah)...

    * Ostatně i člověka...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:46:54     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jistě, "uspat" je takové politicky korektní slovo pro "zabít". Zajímalo by mě, jestli už se stal nějaký politováníhodný omyl, kdy majitel chtěl psa skutečně uspat a ne "uspat" a doktor to blbě pochopil. Například při některých operacích se pacient taky uspává.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 15:14:32     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Mně přijde "uspat" jako - ne zcela přesný* - popis jednoho z mnoha způsobů, jak "zabít"...
    Když svého psa zastřelím nebo utopím**, nebudu hovořit o "uspání".

    Mmch. ten spánek se ke smrti vnucuje už hooodně dlouho - "usnul navěky", "spí věčným spánkem" - před vynálezem politickykorektní mluvy...

    * Jistěže nejde o navození fyziologického spánku, ale to ani u "uspání" při operaci...
    ** Ne, nikdy bych neřekl, že ho "ponořím"...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 15:22:48     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A proč ne? "Ponořit" je přeci taky hezký slovo. Tak proč ne ausgerechnet "ponořit"?

    Na definici, co je spánek, stačí wikipedie. Všim jsem si tam jedný asi nepodstatný drobnosti. Totiž, že ze stavu "spánek", se tvor zase probudí.

    Ale chápu. Dneska je trend, aby se nikdo ani malilinko nepraštinkal. I slovo může ublížit, žejo. Takže za chvíli budeme mluvit jako pětiletý haranti, co ví, že že se pejsek prostě ztratil a hotovo.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 15:42:02     Reagovat
    Autor: Karkulka - Karkulka
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ale ten pes se přece uspává úplně stejně jako při operaci, smrtící injekce se dává až v okamžiku kdy spí.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 16:00:27     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Třesky plesky. Tam, kde já žiju, máme zvířata docela rádi. Některý v neděli k obědu a některý třeba na práci, anebo jako kámoše. Ty první zabíjíme a ty druhý utrácíme, když se jejich čas naplní.

    A dětem to buď řeknem natvrdo, anebo jim nakecáme, že pejsek spí.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 08:14:44     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Takže přece se tam ten spánek vloudil...

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 12:21:45     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Až doma prohlásíte "Jdu uspat děti" a následně dostanete od partnerky kudlu do ledvin, tak si vzpomeňte na mne a na diskusi o zatemňování pojmů. :)

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 14:27:43     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Všechny osoby, kterým bych mohl adresovat takové prohlášení, vědí o mnohoznačnosti pojmů a jsou schopny pracovat s kontextem...

    Myslím, že i Frau Goebbels dokázal velmi dobře rozlišit různé významy pojmu "uspat děti"...

    Mmch přezdívka "uspávadlo" pro H&K USP je také projevem nežádoucího polkor newspeaku?

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 14:39:05     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tam to tak jednoznačné není, neboť bací-li Vás ní někdo do kebule, uspat vás theoreticky může. Tedy přivírám jedno oko.

    Víte, já jsem si vědom, že mětská pejskařská komunita používá termity jako "uspat pejska" ve smyslu "nechat ho utratit". Pokládám to za podobně infantilní, jako mluvu puberťaček na různách blogýscích a tak do toho s chutí reju.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 15:08:32     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    si nedá pokoj.
    nechat psa utratit je asi správně. ale slovo uspat už v sobě nese jakousi informaci jak se ta eutanázie provede. existujou třeba lidi, kteří jsou schopni starého nemocného psa umlátit zahradnickým náčiním tak neodbodně, že chudák pod sprškou ran lopatou půlhodiny kvílí, nebo jsou spořiví experti, kteří nakrmí chudáka starého psa kdejakými barvylaky se symbolem lebky z garáže takže ten půl dne trpí s pěnou u huby v dost strašlivých bolestech. a když použiju trošku nepřesný eufemismus "uspat", tak tím myslím nelitovat řádově tisícovky za to, že kámošovi kterého mám rád se dostalo odborné asistence od veterináře takové, že to vnímá bez stresu a bolesti jako uspání.
    teda upozorňuji že psa nemám, neměl jsem a nechystám se něco takového si pořídit a obecně psy moc nemusím. nicméně jsem schopnej pochopit když si někdo psa pořídí a případně co k němu může cítit (a nemusím hned sklouzávat ke klišé o chudákovi co blablabla třeba není schopen vztahu s lidmi - bezesporu že i takových je dost).

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 15:21:51     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Slovo "uspat" znamená "uspat". Žádnou jinou informaci v sobě nenese.

    Ale možná že se pletu. Možná že v sobě nějakou informaci opravdu nese. Třeba tu, že majitel není schopen podívat se realitě do očí, natož svému zvířeti poskytnout tu poslední službu. Možná to znamená, že u něj zabíjí kapra na Vánoce manželka, protože on by ho jinak odnesl na veterinu - "uspat". Hmm, ještě o tom podumám ...

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 15:28:40     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    no, ovci nebo kozu nemám problém picnout do čela tupou stranou sekery na dlouhém topůrku a podřezat (zhruba dvakrát ročně), pravděpodobně bych si troufl i na prase krmené na maso a bejka bych nechal na řezníkovi bo je na mě trošku velikej. na starého psa bych zjednal veterináře, teda kdybych snad nedejperun nějakého starého psa měl a kdyby pes neměl z veterináře hystráky, v takovém případě bych asi dal hajnému stovku.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 15:43:12     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No vidíte. Já ho třeba zastřelím sám, protože tahle poslední věc je čistě mezi jenom mezi náma dvěma. A nikým jiným. Nikdo jinej u toho nemá co dělat.

    Stejně to nejspíš vědí už dopředu, od okamžiku kdy jsem se rozhodl. A tahat ho k veterináři? Tenhle stres mu taky ušetřím.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 16:13:17     Reagovat
    Autor: ma - Mistral
    Titulek:[24]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nj. to už psal jistý Axel Munthe (knihy od něj doporučuji velmi, zvláště Knihu o životě a smrti): vezměte ho do parku, dejte mu dobrou kost a prostřelte mu hlavu (nebo požádejte dobrého přítele).

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 16:16:40     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[25]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Možná se to nezdá, ale zrovna jednoduchá věc to není.

    Díky za tip, neznám, ale podívám se po tom.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 18:16:34     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:[24]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    to potvrzuju, to pozná i ta ovce, a to je něco jako etalon tuposti zvířete. přijedu na louku kde ovce žije od narození, připravým si na kraji lesa pod vhodnou větví nádobíčko, a jak mě ovce uvidí (a to mě za ten rok co žije viděla několikrát a buď si mě nevšímala nebo po mě somrovala něco na zub) tak zatraceně dobře ví co bude.

    no psa bych nestřelil střelnou zbraň nemaje, a podřezat chlupatýho němýho kámoše by mi přišlo, no, dejmetomu nevkusné. proto bych si zjednal, ať už kulku nebo chemii.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 18:17:31     Reagovat
    Autor: Lukas B. - Lukas B.
    Titulek:[25]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    hu, hotentot, se vomlouvám za to Ý.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 18:35:15     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[25]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Prostě mimosmyslové vnímání funguje a ne, že ne. Mohl bych snést na hromadu hodně argumentů.

    Podřezání je v našem kulturním okruhu dost eklhaft a myslím, že je i vnímáno jako ponižující způsob smrti. Mnou tedy určitě. Krom toho to není rychlé, což je podstatná vada.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 15:36:17     Reagovat
    Autor: Ricchie - Ricchie
    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Slovo "uspat" kromě významu "uspat" další informaci IMHO nese. Třeba tu, jaký měl člověk ke psovi vztah. Opravdu nechápu, proč požád bazírujete na tom, že upsat znamená uspat a nic víc. Je mnoho slov, které se používají v odlišných významech a většina lidí s tím problém nemá.

    BTW - proč se při smrti člověka říká "usnul na věky"? Vždy´t on přece sakra nespí, on je dokonale tuhej. Teda vlastně není tuhej, je mrtvej. :-)

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 15:46:36     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Protože vdovám neříkáme - "je tuhej". Ale chodíme okolo toho po špičkách a děláme, jakože skoro nic.

    Myslím že množství pusinek na čumáček a nepoužívání některých slov nemají se skutečným vztahem moc co do činění.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 16:52:13     Reagovat
    Autor: Ricchie - Ricchie
    Titulek:[24]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Množství pusinek bych s dovolením neřešil, neboť v této problematice nejsem dobře orientován :-)

    Co se týče (ne)používání některých slov, tak tady si naopak myslím, že dosti často o typu vztahu něco vypovídají. Řeknete "svýho psa jsem odprásknul" nebo "svýho psa jsem zastřelil", když mu prokážete poslední kamarádskou službu?

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 16:59:50     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[25]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Zastřelil. Pokud ho třeba trefil šlak, pak prostě "chcípnul". Tohle ovšem zase przněj motoristi :(

    Neříkám věci jako "umřel", neb to je vyhrazeno lidem. A při vší úctě, ten pes přece jenom není člověk. A neříkám ani "usnul", neb je to pitomé.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 16:50:37     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    a slovo "utratit" pro změnu znamená zbavit se finanční částky výměnou za jiné komodity :)
    btw., termín uspat pro usmrcení psa jsem slyšel používat už coby robě, před nějakými cca třiceti léty, ergo to s moderním newspeakem příliš společného nemá.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 16:53:03     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Správná připomínka. Budu se tedy držet osvědčeného "usmrtit".

    Jo, dětem se občas lže. Já vím, nemělo by to být ...

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 17:10:48     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:[24]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    tak čeština (a jiné jazyky) má tu vlastnost, že obsahuje synonyma, z nichž některá mohou být citově zabarvená, případně poněkud nepřesná. Pro smyčku z drátu určenou k chytání drobných obratlovců taky není třeba vymýšlet jiný název, jen proto, že nemá rohovku, čočku, sítnici, tyčinky a čípky (a to nemluvím o zavádějích názvech čočka, tyčinka a čípek) :)

     
    Komentář ze dne: 18.07.2012 06:30:18     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Slovo "utratit" znamená "zbavit nežádoucí zvíře života nikoli za účelem získání potravy" odjakživa.
    Příbuzným slovem je pak potracení, přestože se potracený předmět prakticky okamžitě najde, ovšem mimo místo žádoucího výskytu.
    Atd.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 17:08:50     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No ono bezvědomí po úderu tupým předmětem do té koule na krku, co u některých lidí obsahuje důležitý tělesný orgán, také nemá mnoho společného s osvěžujícím spánkem...

    A pokud člověk k "uspání" v doslovném smyslu použije více hypnotik než je únosné, dostane se mu "uspání" v tom přeneseném smyslu...

    K jiné replice (už se v nich ztrácím):
    "Chcípnout" nebo též "zdechnout" ve smyslu "přestat jevit známky aktivity" lze snad hovorově použít na člověka, zvíře i stroj. Zdvořilá mluva pak nechá člověka zemřít, psa pojít a stroj cojávím zhasnout...

    Co se týče mezilidských a lidskozvířecích vztahů jinak obecně souhlas...

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 17:11:11     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:[20]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No ono bezvědomí po úderu tupým předmětem do té koule na krku, co u některých lidí obsahuje důležitý tělesný orgán, také nemá mnoho společného s osvěžujícím spánkem...

    A pokud člověk k "uspání" v doslovném smyslu použije více hypnotik než je únosné, dostane se mu "uspání" v tom přeneseném smyslu...

    K jiné replice (už se v nich ztrácím):
    "Chcípnout" nebo též "zdechnout" ve smyslu "přestat jevit známky aktivity" lze snad hovorově použít na člověka, zvíře i stroj. Zdvořilá mluva pak nechá člověka zemřít, psa pojít a stroj cojávím zhasnout...

    Co se týče mezilidských a lidskozvířecích vztahů jinak obecně souhlas...

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 17:12:45     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:[21]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Pardon, scípnul mi počítač a po oživení zazmatkoval...

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 17:20:21     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:[22]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    No a ajťáci. To je taky pěkná sebranka. :)

    Tak spánek nemusí být nutně osvěžující. Kupříkladu já jsem dneska spal hodně mizerně. A to mne včera nikdo ani nebacil do makovice, ačkoli adeptů by nepochybně byla celá řada.

    Já už se v tom taky nějak ztrácím, možná bysme měli přejít na něco osvědčenýho, třeba cyklobuzny. :))

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 10:29:01     Reagovat
    Autor: ptak - ptak
    Titulek:[23]Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    no naposledy se nám pěkně rozjelo jako téma laktace, tak že bychom to zkusili zkombinovat jako laktační cyklobuzny? :-)

     
    Komentář ze dne: 18.07.2012 00:13:08     Reagovat
    Autor: Heisenberg - Heisenberg
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Málem se ten omyl stal mě. Pes měl v uších kvasinky. Když ho veterinář uspal, aby se mohly uši pořádně vyčistit, tak se pak mohla hodit ještě mastička a pes měl zas epokoj. Vracelo se to jednou za čas (většinou jednou v zimě a jednou v létě). Asi po třech letech jsme už nechtěli tahat psa k veterináři, ale požádali jsme známého veterináře (kterého měl pes hodně rád), jestli by nám psa neuspal doma. Přijel vytáhl stříkačku, natáhl dryják a po otázce "Za jak dlouho se probudí?" se překvapeně podíval, stříknul to zpátky do skla a řekl, že to bylo kurevsky těsné, protože když mu někdo řekne, že chce uspat psa, tak to prostě znamená utratit.
    I veterinář z toho může být zblblý.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 15:29:45     Reagovat
    Autor: ernie - ernie
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Frau Goebbels své parchanty taky uspala...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 15:34:13     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Jistě. A pak je zabila.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 15:59:31     Reagovat
    Autor: ernie - ernie
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Maminko, já nechci jít spinkat.
    To musíme všichni, zlatíčko. Strýček Adolf už taky hajá...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:37:13     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    "Spánek, spaní, uspat" označují fyziologický stav tvora slučitelný se životem.

    Já sice chápu, že v newspeaku jsou možné leccosy, ale hrubě si jej neoblibuji, neb je určen k zatemňování podstaty věcí.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 08:22:15     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Osobně znám - resp. znal jsem - několik lidí, co usnuli a potom už se neprobudili...

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 08:31:32     Reagovat
    Autor: jízlivec - jízlivec
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A co kdybych i sem zavlekl jazykozpyt?

    Slovo "uspat" bych zkusil zařadit mezi slova typu "ubít, utlouct, umlátit, utrápit, ukopat" atd. ad libitum.

    Příklad: "Pepa se usmál. Pohřeb bude v sobotu."

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 01:46:05     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak tahle jazykozpytna vlozka se mi libila.
    Pridal bych tam jeste "uzdravit, udivit a uzivit".

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 15:34:02     Reagovat
    Autor: sumy - Sumy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak možná je to tak zažito i pto to, že nejprve je zvíře uspáno anestezií a následně je mu aplikována látka, která zapříčiní srdeční zástavu.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 09:06:05     Reagovat
    Autor: Japhy - Japhy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    - "Včera jsem musel nechat utratit psa."
    - "Copak, byl vzteklej?"
    -"No, nadšenej nebyl."

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 10:37:24     Reagovat
    Autor: ptak - ptak
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    "Mařko, ten náš pes je nějakej smutnej, nedáme ho utratit?"
    "Když myslíš, že ho to rozveselí..."

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 11:09:48     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Kdo je šéf
    Kterou z pozemských forem života by považovali mimozemšťani za nadřízenou, kdyby se dívali z oběžné dráhy, a viděli, že:
    * po zemi se pohybují čtyřnohé formy života, které si za sebou na provázku tahají dvounohé formy života
    * čtyřnohé formy života určují směr, rychlost a zastávky a cestou se živí hovny jiných čtyřnohých forem života
    * některé dvounohé formy života sbírají hovna, které vyserou čtyřnohé formy života

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 11:16:28     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Kdo je šéf
    Pochybuju, že by tohle emzáci řešili.

    Budou mít spoustu jinejch starostí. Vyndat obálku ze sejfu, ověřit kódy, aktivace a podobně. Na hovadiny nebude prostor.

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 12:20:20     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Kdo je šéf
    Co by řešili nebo neřešili emzáci se neodvažuji ani odhadovat. Ale kdyby měli čistě náhodou na jejich domovské planetě nedostatek snadno ovladatelných sběračů hoven, tak na naší planetě by si mohli nějaké nachytat.

    Když o tom venčení tak přemýšlím, tak z pohledu psa se mi taková procházka zdá být naprosto v pořádku - jdu si kam chci a ten blb, co ho táhnu na provázku, po mě ty hovna uklidí. Ale představa z opačného pohledu - tedy že bych se měl s jakýmkoli zvířetem přetahovat na špagátě a sbírat po něm hovna - mi je vyloženě odporná.

    Taky nechápu, že se považuje za "normální" vodit (/nechat se vodit) na špagátu jen jeden v současné době reálně naprosto neužitečný zvířecí druh. Je pravda, že ve výjimečných případech jsem viděl na špagátu nebo v náručí i jiné živočišné druhy - ale bez výjimky taky neužitečné - fretky, potkany a podobnou havěť. Že by šel někdo na procházku do parku třeba s kozou jsem ale ještě nikdy neviděl ...

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 12:41:44     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Kdo je šéf
    Myslim že z pohledu emzáků je to jednoznačný. Je to tady všude samej komouš a tudíž je nezbyzná profylaxe. Aby se to v Mléčný dráze ještě nakonec nerozmohlo. To by byl konec.

    Zaujalo mne Vaše hodnocení užitečnosti. Jakým právem se něčeho takového vůbec odvažujete? Já Vám známo, že i o Vaší vlastní užitečnosti mohou existovat pochyby?

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 12:44:33     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Kdo je šéf
    chm, errata: -nezbytná-, -je Vám známo-

    Já tuhle klávesnici fakt jednou vyhodím z okna.

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 14:01:13     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Kdo je šéf
    Tou užitečností jsem měl na mysli "fyzickou" užitečnost zvířat pro člověka. Nijak detailně jsem to nezkoumal, ale zdá se mi, že lidi dřív chovali převážnou většinu zvířat kvůli užitku - pes hlídal stáda a/nebo obydlí, kočky chytaly myši atd. Samozřejmě ta zvířata asi člověku přinášela i nějakou radost z kontaktu s nimi, ale předpokládám, že primární účel chovu bývala ta "fyzická" užitečnost. Zde v diskuzi bylo zmíněno například to, že faraóni chovali kočky pro radost a ne pro užitek. To je sice pravda, ale faraónů bylo pár a běžní řadoví občané to pravděpodobně nedělali. Dnes jsou faraónů plné paneláky (lidských i mravenčích).

    O své vlastní užitečnosti si samozřejmě žádné iluze nedělám. Jako naprostá většina lidí jsem "globálně" zcela neužitečný. Já lidi posuzuji spíš podle míry jejich škodlivosti nebo obtížnosti pro okolí (blízké, široké, pro celou planetu, ...). Jsem přesvědčen, že pro své okolí jsem rozhodně výrazně méně obtížný, než špatný chovatel psa, uřvaný notorik se slabým žaludkem/měchýřem/svěračem, nahluchlý Hi-Fista, "pilot" tuzingového auta bez tlumiče výfuku a podobně. Zkrátka neprovozuji žádnou "zbytnou" hobby činnost, která by obtěžovala moje spoluobčany.

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 14:43:17     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Kdo je šéf
    Běžní řadoví občané to moc nedělali, protože jim to neumožňovala sociální situace, společenský status a možnosti obživy. Tedy vypouštěli věci zbytné. To je asi tak jediný důvod.

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 12:44:21     Reagovat
    Autor: LWG - LWG
    Titulek:Re: Re: Re: Kdo je šéf
    No (nemám psa, ale občas jsem nějakého venčil), pokud pes udává směr, je asi něco v nepořádku.

    Psovi nic není po tom, kdo po něm uklízí exkrementy nebo zda je někdo uklízí - pes na exkrementy sere, jsou mu na hovno.

    Ideální (leč nedostupné pro řadu vlastníků) je venčení ve volné krajině, kde se nic nesbírá - v ideálním případě bez vodítka, pes se občas přiběhne podívat, jestli jste v pořádku. To ovšem vyžaduje psa vhodných povahových vlastností. Pár let jsem takovévo vořecha znal a byly s ním velmi hezké procházky. Konečně po vesnici pobíhala v té době dosti masivní fena, kříženec vlčáka a labradora, hodná k lidem, ale fatálně agresivní ke zvířatům (kočky, psy, srna, koloušek...), takže jeden malý psík nikomu nevadil. Dnes po té vesnici chodí pyrenejský mastif jako tele, ale naštěstí totálně v pohodě.

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 14:12:24     Reagovat
    Autor: Kozousch - Kozousch
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Kdo je šéf
    Psy, kteří se snaží určovat směr a vláčí své majitele za jejich psími zájmy (očmuchávání cizích fekálií, kolemjdoucích psů a lidí ...), potkávám denně. Majitelé takto se projevujících se psů to asi považují za "normální", protože jsem si nikdy nevšiml nějakých smysluplných snah o nápravu. Občas sice takový "pejskař" škubne za vodítko nebo něco vykřikne, ale že by se po takovém zásahu chování psa jakkoli změnilo, jsem si opravdu nevšiml. Zde ale samozřejmě diskutují jen a pouze majitelé perfektně vycvičených psů, jejichž psi vždy poslušně kráčí u nohy svého pána a serou a štěkají jen a pouze na povel ...

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 14:39:54     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Kdo je šéf
    Tohle jsem viděl na vlastní oči. Jak se venčí takový pes? Hlavně nepustit vodítko, protože kdyby se ten šmejd vyškub, tak už ho nikdo nikdy nechytí, na nějaký povel "ke mně" nereaguje, vlastně nezná vůbec žádné povely (snad kromě "žrádlo"). Takže pes táhne, jako by mu hořela koudel u zadku, přitom se napůl škrtí, jak se mu obojek (obyčejný, ne stahovací) zařezává do krku. Majitel (resp. byla to majitelka), za ním jen vlaje a snaží se s ním držet krok, aby si nenamlátil(a) držku, případně nevymetal(a) kaluže a škarpy s roštím vlastní tělem. Kdyby na konci vodítka místo majitele byla nějaká zátěž, třeba pytel cementu, vypadalo by to venčení psa úplně stejně.

    Tento pes samozřejmě spí v posteli nebo na gauči nebo kde ho zrovna napadne, taky jsem viděl, jak se demonstrativně vychcal v obýváku, případně se klidně vysral v bytě a ani potom nedostal výprask, na který by do smrti nezapomněl, majitelka jen odevzdaně vzala kýbl a mop a šla to uklidit, místo aby o čokla ten mop přerazila na několik kusů. Takovíto lidé by snad měli mít soudně zakázáno vlastnit psa.

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 19:39:59     Reagovat
    Autor: opas - opas
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kdo je šéf
    Jo a jeden takovýhle pitbul jednou na procházce přiběhl a chtěl se zakousnout do mýho landseera. Ten nasraně mávnul tlapou a pitbul s tlamou plnou chlupů odlítnul metr stranou.
    Pak se vrhnul na westíka, povalil na záda a chtěl začít svačit.
    To už jsem nedal a vystřelil jsem vedle nich do země z pistole. Ta rána pitbula polekala, odskočil metr stranou a chvíli čuměl co je. Když se zase vrhal na westíka, tak doběhl majitel a odchytil si ho.
    Nejen, že neřekl ani pardon - pak ještě ten debil volal policajty, že jsem mu střílel po psovi, nicméně jim sám řekl, je jeho i mý psi byli u mě, takže to bylo jasný.
    Příště nebudu střílet vedle, ale do psa.
    Na druhou stranu se mu asi moc nelíbilo, že mu metr od psa profrčelo olovo a policajti s tím navíc souhlasili a má být rád že nemá po psovi.
    Je fakt, že od tý doby jsem ho na procházce neviděl :-)

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 14:25:18     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Vy jste zakopával uspanýho psa? To se teda nezlobte, ale to je barbarství.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 15:42:30     Reagovat
    Autor: Sumy - Sumy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Nezlobte se na mě, já se nezasmál, třeba někdo jiný ano. Jak jsem již uvedl výše-nejprve je pes "uspán" anestzií a následně usmrcen látkou, která způsobí srdeční zástavu. Ano, svého psa jsem si i pochoval (zakopal, zahrabal, uložilo do výkopu-nebo jak to napsat, aby to nebyl dle vás opět newspeak)

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 16:09:08     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Aha. O usmrcení nebyla řeč, pouze o uspání.

    Usmrcení už je výrazný upgrade.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 20:01:32     Reagovat
    Autor: Bart007 - Bart007
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A o co konkretne ti ide? Ci len zbytocne plky o hovne? Kludne aj psom...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 20:28:34     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tím se netrap, to nedáš.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 21:55:33     Reagovat
    Autor: Dax - Dax
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    O usmrcení byla řeč, vizte "xluke79". Diskuse se čte celá, ne jen to co chcete, pak se nemůžete divit, že tomu (psanému) nerozumíte.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 22:04:19     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak se řiďte svou vlastní radou, než se začnete ztrapňovat.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 22:28:27     Reagovat
    Autor: Bart007 - Bart007
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    I Vy brepto...

     
    Komentář ze dne: 18.07.2012 20:46:43     Reagovat
    Autor: umtata - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Nejsem chovatelem psů a neznám složení krmiv. Mám ale podezření, že pojmem "popel" jsou míněny popeloviny, tj. nespalitelné minerální látky, které zůstanou, pokud se krmivo za určitých podmínek spálí . Není to tedy tak, že by popel jako takový byl v krmivu obsažen.

     
    Komentář ze dne: 18.07.2012 21:12:18     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Přesně tak. On i kvalitní nedělní domácí oběd obsahuje sušinu a popeloviny.
    Myslel jsem že to je špatný vtip, ale spíš to je (na)prostá neznalost problematiky.


     
    Komentář ze dne: 23.07.2012 08:45:45     Reagovat
    Autor: sumy - Sumy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak, možná právě kdyby jste se o tuto problematiku právě trochu víc zajímal, tak by jste věděl, že ten popel je přímo součástí krmiva např http://www.diamondpet.cz/slozeni-krmiva.php3 cituji " Garantované množství popela ve všech krmivech pro dospělé psy a kočky
    Popel, skládající se z vápníku, fosforu a jiných minerálů, pochází z kostí a vysoce popelnatých masových směsí. Dospělá zvířata nestráví všechen popel přijatý potravou, což znamená že jeho zbytky pak odchází stolicí. Pro dospělé psy a kočky může vysoce popelnatá strava představovat určitá zdravotní rizika."

     
    Komentář ze dne: 23.07.2012 08:49:18     Reagovat
    Autor: Sumy - Sumy
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ono je to tedy u každého vírobce jinak. Někteří uvádí "popeloviny" a jiní "popel" , vždyť je to jen drobnost

     
    Komentář ze dne: 23.07.2012 10:38:36     Reagovat
    Autor: Tikamthi - Tikamthi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    to "by jsem" se tedy divil, kdyby "vírobci" sypali do granulí deset i více procent skutečného popela a ješte to drze přiznávali...radím vám více se tím neztrapňovat a místo nesmyslů typu "je to jen drobnost" být vděčný za poučení, kterého se vám dostalo...

     
    Komentář ze dne: 23.07.2012 09:09:08     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Já si pamatuji, jak jsme coby studentíci zkoumali množství popelovin v potravinách a ještě o tom psali odborná pojednání. Pravda, bylo to v potravinách pro humánní použití.
    Zkusím si doplnit vzdělání, ale náhrada kostní (masokostní) moučky popelem mi připadá jako totální blbost, odůvodnitelná snad jedině strachem z prionů, které se ale, jak vědci zjistili, vyskytují úplně všude.

    Článkům v běžném tisku (o internetových sděleních nemluvě), zejména přeloženým, nevěřím preventivně ani za mák.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2012 13:29:47     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Ten váš odkaz není než hanebný překlad.
    Nicméně ani v onom odkaze se nepíše nic o tom, že by se popel do krmiva přidával, nýbrž o tom, že se krmivo skládá z vybraných látek s nízkým obsahem popelovin.

    Závěr:
    O problematiku byste se měl více zajímat vy.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2012 08:44:57     Reagovat
    Autor: krokadyl - Krokadyl
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    S "popelem" je to trochu jinak. Není to obsah, ale procento, které zůstane po spálení daného krmiva.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2012 09:16:03     Reagovat
    Autor: krokadyl - Krokadyl
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    S "popelem" je to trochu jinak. Není to obsah, ale procento, které zůstane po spálení daného krmiva.

     
    Komentář ze dne: 28.07.2012 14:52:01     Reagovat
    Autor: hofmas - hofmas
    Titulek:Re: Re: Re:
    Znám ze svého okolí poměrně dos tpřípadů rakoviny u psů. Nemusí se dělat pitva aby se diagnostikovala rakovina, víte?

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 10:24:45     Reagovat
    Autor: ptak - ptak
    Titulek:Re: Re:
    no vida, a já si bláhově myslel, že zvěrolékaři mají víc práce kvůli tomu, že je podstatně víc psů... Z mého vlastního pozorování - dřív jsme měli psa cca na každém osmém patře v paneláku (patro ma 3 byty). Dnes je na každém :-( Takže 8x víc hoven, 8x tolik kokotů, kteří si ze psa udělají objekt uctívání, 8x tolik práce pro veterináře. Podle statistiky připadá pes na 40 procent domácností. Proste masivní nárůst počtu psů se musí projevit i ve zvýšení počtu psích nemocí.

     
    Komentář ze dne: 21.07.2012 11:59:32     Reagovat
    Autor: ygrk - Ygorek
    Titulek:Re: Re:
    Můj soused je zvěrorolékař a svému psu granule předkládá bez problémů.
    Já činím stejně, pouze s tím rozdílem, že mému psíku chutná jiná značka.
    Po šestnácti letech konzumace granulí se selhání jater ani ledvin neprojevilo a na rakovinu dosud také nepošel.
    Jeho předchůdce pošel ve dvanácti letech na zápal plic.

    Ovšem nice neříkáte o tom, zda váš zákazník, zvěrolékař, mínil pdy všechny, nebo zda je ochoten vidět rozdíl mezi plemeny.

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 22:07:20     Reagovat
    Autor: Jaro-us - jaro-us
    Titulek:Re:
    Vy jste psíčkař, že jo?

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 22:15:55     Reagovat
    Autor: pepe - pepe
    Titulek:Re: Re:
    ani ne, jen jsem alergickej na "paušalizaci"

    psi za svoje chování nemohou, to že jsou "nezvládnutí" je vždy a vždy chyba člověka-majitele...

    a většina majitelů co nechá psa takhle nevychovanýho je stejnej typ jako autorka, jen ona si myslí že fakani jsou něco víc.. - poslední dobou jsou nejhorší "bloncky" s loveckejma plemenama - chudáci ohaři, madarský i výmarský... to je fakt zaděláno na problém...


     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 22:17:15     Reagovat
    Autor: Viktor - Viktor Navrátil
    Titulek:Re: Re: Re:
    No, co jste napsal, rozebírat nehodlám, ale myslím si, že včil jste odhalil o sobě víc, než by se Vám zamlouvalo… :-)

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 21:20:10     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re:
    nezájem. pes je věc a ta dělá problém. už třeba tím, že chčije všude a na všechno. máme vchod do firmy vedle vchodu do činžáku. imrvére je kolem dveří nachcáno. taky musí srát a nejenže se člověk musí dívat na to, ajk tlačí,ale často i na ta hovna...nemůže šlápnout na trávu, aby nehledal, jestli tam není hovno.
    u nás má psa násobně víc lidí než jinde. je to otrok pro někoho, komu dělá dobře někoho vlastnit. pokud je to tak, tihle lidé nebudou mít problém zaplatit za toho psa třeba 10.000,- ročně. doochodci na to mít nebudou a rodinky se dementním labradorem (po těch zůstávaj hovna nejčastěji, protože není kapacita postarat se o všechno) taky ne.

    navíc se 99% prů jmenuje "Na" a jak psal kdysi D-F, jsou jen dvě rasy: Vudeser a Narohchčij...

    ne, nemám rád psy (protože mají kurví povahu)...a nebudu se za to nikomu omlouvat.


     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 21:34:55     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Pes je věc. Věc dělá problém. Auto je věc. Auto dělá problém.

    Něco mi tam nesedí.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 21:53:21     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Jen to potvrzuje, že všechno je věc proporcí. Ve velkoměstě je trvalá dopravní zácpa voser, na zbývajícím území možná i vítaný závan civilizace a spojení s ní, uvažuji-li i o územích typu Kanada, africká poušť apod. Pes ve městě může být krajně nevhodná varianta "kouska přírody" do betonu a pořádnej voser, pro horala na samotě nezbytný pomocník a vítaný parťák a jeho štěkot rajská hudba pro izolované schizoidy.
    Nakonec i člověk, nevěc, je někdy problém, záleží jen na...spoustě okolností.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 21:57:06     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak hlavně je to na samotě první linie obrany. Na fízly může spoléhat jenom imbecil.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 22:03:54     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Žít na samotě, určitě by pes byl jeden z prvních domácích živočichů, to je celkem jasné.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 22:07:10     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Garantuju, že různý ty rumunský prodejci oiriginál Husquaren "Pánko a fungl nóvá, nény drahá, jenom tři týsíce" komunikují z uctivé vzdálenosti.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 22:12:52     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    :o)) myslel jsem, že se vyskytují jen na pumpách, kde nabízí elektroniku, soupravy nožů aj. Obvykle "orientálci" s autem se slovenskou SPZ. Dost často se vrací z Anglie, kde "hledali práci" a zbylo jim pár desítek hodinek v kufru, fšéchny z vystavy za předvaděci cenu pánko...

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 22:18:40     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Tady frčí originál motorový pily na těžbu. Holt kluci nejsou blbý, maj obchodního ducha a je jim jasný, že hodinky jsou nám na draka, když máme slunce a kohouta. A elektroniku že neumíme spustit. :)

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 22:28:19     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Poetické...to Vám zřejmě unikne Stará puška, na kterou ve své zhýralé civilizaci odcházím :o)

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 22:32:42     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Nene, taky se na ní chystám. Jen co hodím psa do kolotoče, aby se spustil generátor. :)

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 22:05:16     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Žít na samotě, určitě by pes byl jeden z prvních domácích živočichů, to je celkem jasné.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 07:58:23     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    přesně...

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 10:27:20     Reagovat
    Autor: CNNPRG - CNN
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Pes je domestikovaná šelma (není věcí a ani být nemůže dokud nebude vycpaná), kdyby nežila s lidmi byla by divoká, lidé žijí ve městech, vesnicích a samotách, nejvíc jich žije ve městech...

    Já chápu, že jsou lidé, kteří mají psa a neumí ho vychovat, a že jsou lidé, kteří psa (jako druh) nemají rádi...popravdě vím, že se s tím musím smířit, ale ani jednu skupinu nechápu.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 22:30:24     Reagovat
    Autor: Bart007 - Bart007
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Tak Honzik nesklamal, zmrdik by spoplatnoval a reguloval. Tiez mu nebude vadit dajme tomu 100.000 Kc rocne za jeho moped, dedkovi s babettou urcite jo. A za gay car a 1/4 car tiez tak nejak :)

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 07:57:13     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    já bych ty čokly spíš střílel, ale to není reálně možné v drtivé většině případů...a ne kvůli majiteli.
    o tom, že máš v hlavě úplně nasráno svědčí zejména to, že srovnáváš psí bioroboty, tu hračku pro městské egoisty, s jakýmkoliv dopravním prostředkem. no a mezi náma - v daních za paliva a DPH z materiálu pro periodickou údržbu jsem všechny své dopravné prostředky jistě už zaplatil, takže nevím, na co narážíš, debile. hlavní rozdíl je v tom, že tyto prostředky přinesly užitek často nejen mě (odveze mě pes na dovolenou nebo se na něm dopravím na nákup, kterej mi pak celej odveze domů, lze ho zavřít na dva roky do garáže? atd...proto je srovnání se psem úplně mimo a nevidí to než zaslepený blb, který si prostě potřeřebuje kopnout, byť by to bylo jen do kotníku 8o/

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 09:22:57     Reagovat
    Autor: Bart007 - Bart007
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    Uz davno ma naucili ze mrzakom, dusevnym aj fyzickym sa neposmieva. Ty splnujes obe podmienky, ale to si urcite uvedomujes pri kazdom pohlade do zrkadla. Zabijaku :))))

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 15:24:26     Reagovat
    Autor: Ricchie - Ricchie
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    A jéje - zase oblíbené Honzíkovo téma - daně za paliva atd. :-) Můžu tě ujistit, že za ta léta, co mám psa, jsem na poplatcích městu zaplatil vzhledem k tomu, co jsem recipročně "dostal", mnohonásobně více. Taktéž platím DPH u zboží, které pro psa kupuji. Takže kdo má kde nasráno by se dalo polemizovat.

    Srovnání dopravní prostředek vs. pes je skutečně hloupé, ale pak nechápu, proč argumentuješ tím, že pes tě neodveze na dovolenou, nedá se zavřít na dva roky do garáže, ..., protože pak argumentuješ stejně hloupě, neb porovnáváš dvě neporovnatelné věci. Nehledě na to, že "užitek" může pro každého znamenat něco jiného. Pro tebe je to třeba auto, které tě odveze na dovču, pro jiného to může být dovádění se svým chlupatým kamarádem. A to už nehovořím třeba o psech asistenčních nebo psech v cannisterapii, jejichž míra užitečnost strčí tvoje auto hravě do kapsy.

     
    Komentář ze dne: 18.07.2012 14:35:56     Reagovat
    Autor: tibi - tibi
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Pejskaři - ignoranti dělají problém. Na auta jsou pravidla a tresty. Auto je užitečná věc, která je navíc projevem svobody. Na pejskaře je taky kladivo, ale díky zkur....mu pseudovývoji v člověčo-psích vztazích výkonná moc nefunguje. Mohu uvést spoustu příkladů, které vidím kol sebe.
    Místo toho: "ťuťu, no to je klásnej cumácet" a KDO NEMÁ RÁD zvířata, nemá rád lidi...fuj. vždyť zvíře, to je absolutní láska, přítel...Ble. (taky mi něco nesedí: v dnešní době se nesmí říkat, že někoho nemám rád). Zabíjej u mne i to málo co ke zvířatům cítím.
    Už to sedí?

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 22:05:30     Reagovat
    Autor: Bart007 - Bart007
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Sa ti nejak klepu rucicky od nervov, ze nevies stlacat pismenka?

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 22:11:00     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re:
    Milý Joudo, tak to vypadá, že se též brzo zúčastníte olympyjády. Výhybky jsou nastaveny, trať volná, na semaforu svítí zelená. :))

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 22:13:56     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    jojo, kvalifikace jede naplno. :o)))

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 22:30:50     Reagovat
    Autor: Bart007 - Bart007
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
    (Původní text)
    Text tohoto komentáře byl přesunut do chlívku, jelikož na takové mlácení prázdné slámy je škoda diskové kapacity...

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 10:49:19     Reagovat
    Autor: ptak - ptak
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    proti tomu vochcanému rohu se mi celkem osvědčil následující recept - smíchat 1:1 černý pepř a práškový chloramin. Tím se roh budovy učiní silně neatraktivní pro očichání a následné pochcání. Navíc chloramin desinfikuje a zbavuje zápachu, takže jsou tam i další kolaterální benefity. Čoklaři mě nemají rádi :-) A ten jeden pán kynolog - amatér, co se stafordem chodí každý den na 2 hodiny běhat, tomu je to jedno, protože on má psa vychovaného a u baráku nechčije, nesere, neštěká, nikoho neomezuje...

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 22:18:00     Reagovat
    Autor: Carter - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Psofil. Nebo se pletu? Srovnávat smetáka s člověkem, to totiž normální člověk neudělá. Ne že bych měl v oblibě nevychované haranty, ale přece jen mít dítě je pro lidskou rasu přirozené, narozdíl od smetáků v roli náhražky dítěte.

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 22:26:54     Reagovat
    Autor: Petr - pepe
    Titulek:Re: Re:
    Pro Viktora i Cartera - nevím čím sem se odkopal, je mi to i celkem jedno (pro info, fakoše mám 2 a vychovaný, v rámci možností myslím...)

    lidská rasa - která? co tak sleduju grafy porodnosti tak nic moc, spíš nic... natalita je jinde...

    jiné rasy? no tak to radši preferuju psy..

    a navíc - co je to normální? vovce? dav? před 70 lety bylo v některých zemích a místech normální pálit lidi s tím, že to nejsou lidi..

    jestli normální znamená "většina", jsem rád že do toho nepatřím


     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 22:30:51     Reagovat
    Autor: Carter - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    Však jsem to psal. Srovnávat nevychovaného smetáka s nevychovaným harantem dle mně nemůže nikdo jiný než psofil. Ostatní prostě chápou, že pes není a nebude člověk, ač ho psofilům velice často nahrazuje (a oni pak získávají dojem, že PES a kdo je víc). Tož proto.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 13:48:05     Reagovat
    Autor: Manastur - Ligiera
    Titulek:Re: Re: Re:
    Pánům ve zde přítomné hádce bych doporučil si zjistit, co jsou to taxonomické kategorie.

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 22:30:12     Reagovat
    Autor: Bart007 - Bart007
    Titulek:Re: Re:
    To je silna uvaha... Haf! Smetak, nahrazka... pan ma nejaky problem ked nevie ani vyslovit slovo PES

     
    Komentář ze dne: 15.07.2012 22:33:43     Reagovat
    Autor: Carter - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re:
    V žádném případě. Pes je normální zvíře. Divoký pes, vodící pes apod. Smeták je pes pořízený za účelem léčby vlastního ega (čumte, jakej jsem frajer, když mám pitbula) či náhrady vztahů (nikdo mě nemá rád, ale můj Daranta mě vždycky pěkně olízne, popř. v článku zmíněné "chtěla bych dítě, ale starej nechce a pořídil mi tohle").

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 17:45:21     Reagovat
    Autor: beran - beranek
    Titulek:Re: Re:
    Můj pes, který několik let vesele štěká v kotci při příchodu domů a pak je na zahradě ideální společník. Ano, tenhle má pro mě větší cenu než nějaký cizí harant. Lhostejno jesli vychovaný/nevychovaný o odstínu taky netřeba mluvit.

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 10:00:26     Reagovat
    Autor: Viktor - Viktor Navrátil
    Titulek:Re: Re: Re:
    No, Vy si dítě prosím opravdu nikdy „nepořízujte“. Škoda, že Vaši rodiče neměli podobné názory, jako Vy… :-)

     
    Komentář ze dne: 17.07.2012 10:26:26     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Procpak? Vzdyt hovoril o cizich harantech, ne o vlastnich... A odtazity vztah muze k cizim harantum je z evolucniho hlediska celkem zadouci, ma mu jit o preziti vlastnich genu, nikoli genu cizich (priklad z prirody: lev take po ziskani lvice pozabiji cizi lvicata)

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 15:31:38     Reagovat
    Autor: tibi - tibi
    Titulek:Re: Re: Re:
    Tý voe. Já chci být taky ideální společník.
    Koukám, že Balzaca jsem čet zbytečně, Cimrmany znám všechny, umím latinsky, znám historii, spustu vtipů a hraju na ukulele....
    Jak to ten pes dělá?

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 19:21:06     Reagovat
    Autor: lyon - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Re: Re:
    Sečtělého člověka je problém vycvičit. V tom má pes zásadní výhodu :)

     
    Komentář ze dne: 19.07.2012 15:33:05     Reagovat
    Autor: tibi - tibi
    Titulek:Re: Re: Re:
    JJ vlastně štekat a lísat se musím naučit. Aport jsem dělal už za prvního manželství.

     
    Komentář ze dne: 16.07.2012 07:30:18     Reagovat
    Autor: RIK - RIK
    Titulek:Re:
    Kdyz pominu ty blaboly a rakovinach, uplne jsem nepochopil, co melo byt nosnou myslenkou clanku. Nicmene souhlasim, ze si psa nekdy porizuji lide, kteri ho nedokazi ani vychovat (natoz vycvicit) a to je pochopitelne dost velky problem, o kterem by se daly napsat stranky textu. Primarnim problemem je deficit porozumeni toho, jak pes funguje a jak vnima socialni vztahy uvnitr smecky.

    Ja osobne povazuji za horsi, ze se stale casteji setkavam s pozorovanim, ze rodice nedokazi vychovat ani deti a mnohdy to neni tim, ze nedokazi, ale ze proste nechteji. Dzamilovska vychova podpory kultu osobnosti bez vytycovani mantinelu je v soucasnosti hodne rozsirena a nemam dojem, ze je to cesta vpred.

     
    Komentář ze dne: 18.07.2012 14:17:02     Reagovat
    Autor: tibi - tibi
    Titulek:Koukám frustrát.
    Fakani, parchanti, skřeti... jak u Rowlingové. Jestli vám vadí oni zmínění, snadná pomoc: už je načase přestat si hrát v dětském koutku. Dle pravopisu jste již základní školu s odřeninami absolvoval.
    Jednou na mě někdo na závodech zařval:
    "Hej to platí pro tebe s tím parchantem na krku". Mého syna jsem odložil a před 300 lidma dal pár fackami (neboť na to není argument verbalní) mladému agresorovi najevo, že takhle ne. Neudělal s tím nic ani PaCh, který rychle přispěchal chránit.
    Z vašeho projevu leze spousta sr..ek a lidi jako vy by neměli mít ani děti, ale ani zvířata (nejsem pejskař).
    Těma laktačkama myslíte i vlastní matku, nebo jste syn bóží?
    Škoda jen, že jste nedostal v životě víc lásky a laktosu.
    :-).
    (jo a tenhle článek je o psí problematice nevychovaných čoklislů - ne/zaměňovat s cyklisty, tak ještě byste mohl vyplodit něco třeba z psychologie, nebo jaderné fyziky, určitě by se nějaký oslův most našel)

     
    Komentář ze dne: 20.07.2012 22:36:54     Reagovat
    Autor: Žanek - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Hele, ale vsadím se, že zas takovej drsňák nejseš, že to určitě těm matkám neřekneš do xichtu, že mám pravdu? Oni totiž neví, že ty jsi byl nejvzornější dítě na planetě, že jsi poslouchal mámu na slovo, tak jim to prostě řekni.

     
    Komentář ze dne: 23.07.2012 00:36:36     Reagovat
    Autor: Konzultant v passatu - Neregistrovaný
    Titulek:Ale... Zoofil a jeste k tomu zmrd
    To se nestydis?

      1 2 3 4 5 6 7 8 > ->| Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.