D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak se stát autorem?

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Lhářo*šlap
    (ze dne 25.04.2012, autor článku: D-FENS)

      1 2 3 4 5 > ->| Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 25.04.2012 22:45:08     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:
    Je sranda, jak si ti blbci sami nabíhají na vidle naprosto zhovadilou lží, kterou jim dokáže rozkopat první, kdo bude mít hoďku a půl času a dost trpělivosti.
    četl jsem někde počet 1787 kolečkujících se chudáků, ale to bylo myslím ještě v městě před nuselákem.

    dobrá práce, D-Fensi!

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:11:22     Reagovat
    Autor: rony - rony
    Titulek:Re:
    Dobra praca. Jasnymi metodami dokazat loz a este ju aj overitelne vyvratit ak by niekto chcel spochybnit fyzicke spocitanie.

    Este by to chcelo dokumentovat cislom, kolko ludi by sa prepravilo pocas toho casoveho useku pomocou dopravy, ktora tam jazdi mimo cyklojazdu. Povedzme staci cisty cas, nie nejake pripravne cinnosti k zablokovaniu trasy.

    Hlasovanie k tomuto clanku, ktory pokladam za vyborny:

    http://vybrali.sme.sk/c/Lharoslap-Velka-jarni-cyklojizda-2012/

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 08:22:10     Reagovat
    Autor: neprihlásenej Michal - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Taky jsem si dal tu práci a udělal jsem sčot:-) A došel jsem skoro ke stejnému číslu.

    Ale bacha na ty seKundy. To video je zrychlené.

    http://www.nakole.cz/diskuse/14617-skutecny-pocet-cyklistu-na-cyklojizde-jaro-2012. html

     
    Komentář ze dne: 06.05.2012 00:19:50     Reagovat
    Autor: Konzultant cyklista jinak v passatu s kvedlackou a v nafte - Neregistrovaný
    Titulek:Re:
    Bozinecku honzik zzzzzr hen heeen se nam zase ozval.
    Tebe jeste nesejmul kamijon? Tak at ti to vydrzi babetisto.

    Dfens, ten zase presvedcil ze je totalni paxycht, pablb a onice. 80 minut cumel na video a pocital hlavy cyklistu. To je ale kretino estupido. Ocividne nema nic lepsiho na praci. Nebo ze by z toho meli budejovicaci orgasmus?

    No asi jo protoze u paka na fychtlu od brna mel clanek ocividne toporive ucinky.
    Tak papa buznicky. A zas neco napisejte. Pa.

     
    Komentář ze dne: 06.05.2012 07:00:30     Reagovat
    Autor: ! - iFos
    Titulek:Re: Re:
    Dělá ti dobře ze sebe dělat idiota takhle veřejně? :-o

     
    Komentář ze dne: 06.05.2012 12:43:06     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Re:
    Opravdu zajímavý konzultant. Mám takový pocit, že se v jeho okolí z ostatních rychle stávají inzultanti:).

    Komentář ze dne: 25.04.2012 22:50:28     Reagovat
    Autor: Urza - Urza
    Titulek:pocet ucastniku
    Oceňuji D-Fensovu práci, že spočítal ty cyklisty na videu. Já osobně bych se spokojil asi jen s tím odhadem.

    Problém je, že i když jsi je nachytal při lži, lidem je to celkem jedno, mám totiž pocit, že lidem je obecně ukradené, kdo lže :o(. Tedy většině lidí.

    Komentář ze dne: 25.04.2012 22:51:05     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:DJC
    Je to bida, loni jsem musel dokonce propustit ty dva placene animatory, co mi fingovali v cekarne naval...

    Komentář ze dne: 25.04.2012 22:52:37     Reagovat
    Autor: drgi - Neregistrovaný
    Titulek:
    Niekto iný si dal tiež námahu a počítal ovečky na videu, vyšlo mu cca 1500 a 1600 plusminus, link si nepamätám.

    Komentář ze dne: 25.04.2012 22:58:23     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:Já bych se na ně už vykašlal
    stojí ti pumpičkáři vůbec za ten čas? nebylo by lepší je sledovat ne kamerou, ale zaměřovačem a občas stisknout? Výhřad by šel spočítat naprosto přesně :-)

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:03:53     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Já bych se na ně už vykašlal
    kamerou se sledovali sami...byli tam najatí takoví poďobaní pubescenti, kteří to natáčeli a lhářo*šlap to pak voběsil na svůj web v domění, že nikoho nenapadne to spočítat.

    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:01:11     Reagovat
    Autor: Ezredfordulo - Ezredfordulo
    Titulek:
    Jezdím na kole taky,ale tito šašci v obtažených oblečcích,co si honí triko na bulváru,jsou u mě prostě Buznošlapové. A máš pravdu,nestojí za ten čas.

    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:09:46     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Hmmm...
    Doslova mne dostal následující odstavec z toho buznočlánku těch šlapálistů:

    "Letos jsem měl 2 nové zkušenosti.

    1) Řidička, jejíhož muže odvezli do nemocnice kvůli infarktu. Chápu, jak jí bylo, ale opravdu jsem ji pustit nemohl. Možná jsem byl na ni moc tvrdý. Snažil jsem se jí vysvětlit, že holt nemůžu. Také jsem naznačil, že stejně, její přítomnost nic nezmění na tom, jestli lékaři odvedou svou práci dobře. Ale vysvětlujte to někomu ve stresu. Osobně doufám, že lékaři odvedli svou práci dobře a její muž přežil. Pokud to tu čte, chtěl bych se jí za způsobené nepříjemnosti omluvit."

    Ujišťuji autora, že být v situaci řidičky, přejedu ho.

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:13:30     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Hmmm...
    Mno to jsme dva. Asi začnu s termínech těchto zmrdiakcí vozid sebou "stradivárky" ráže 7,62x39

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:16:57     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    aha...a pak to bude na stánkách www.medvedi-sluzba.cz, že?
    na tyhle zmrdy je lepší jít fištrónem než motykou, tak opatrně s tou flintou... 8o/

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:34:27     Reagovat
    Autor: ps2901 - ps2901
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Souhlas. Už jste předělal CZ58Tactical zpátky na dávky (máte-li jej legálně) nebo střílíte po jednotlivých ranách? Ale i to víceméně na ty cyklouny stačí, dá se v pohodě docilít kadence ta-ta-ta-ta :-)

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:37:54     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Hmmm...
    Tak zrovna tahle zbran umoznuje strelbu davkou i v pripade, ze na ni neni zpetne upravena, chce to jen spravny uchop :-)

    Kazdopadne gun si nechte na obcanskou valku, jak to tak sleduji, tak se ji nejspise take jeste dockame, ted to chce mene rasantni a o to sofistikovanejsi reseni...

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:42:47     Reagovat
    Autor: ps2901 - ps2901
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Ja vím.. :-)
    Proto jsem si jej v podstatě pořídil - pole a stádo bude třeba co nevidět ezbytně nutně nějak bránit a tenhle , byť 50 let starý instrument, se mi pořád jeví jako nejúčinnější řešení ...

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:53:19     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Souhlasim, jak s motivaci, tak s vyberem zbrane, gun s tak dobrym pomerem cena/vykon jinde poridite tezko.

    Nicmene pro jistotu to chce jeste zalozni zbran a ja vam dam zajimavy tip: en.wikipedia.org/wiki/Gewehr_1888

    Pokud znate zakon, vite, co to znamena z hlediska kategorie te zbrane... :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 05:52:38     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Jistěže víme, sháníme, kupujeme atd :)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 07:09:00     Reagovat
    Autor: andreas.75 - serwall
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Zajímavý tip, děkuji za něj :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 07:31:49     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Jestli chceš, není problém ho sehnat.... napiš kdyžtak na tparanoik@gmail.com a já Ti pošlu kontakt na člověka od kterého už pár Gewehr 88 máme :)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 08:01:58     Reagovat
    Autor: serwall - serwall
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Aktuálně jsem se vyčerpal nákupem 858, ještě musím obměnit krátkou, ale email si s dovolením uložím :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:42:19     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    "Pokud znate zakon, vite, co to znamena z hlediska kategorie te zbrane"
    Problémy při přebíjení pokud váš kousek nezvládá komerční 8x57JS...

    Ale PavelKrab dělá docela zajímavou variantu Gallagera 1860, tady je i střelivo kat. D.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:46:00     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Těchto Gewehrů je jen malé procento, naprostá většina byla přestavěna na náboj 8x57JS (pozná se to podle vyraženého písmena S na pouzdru závěru). Nicméně většina lidí používá střelivo 8mm Mauser, což je redukovaný 8x57 JS - zbrojovka Prvi Partizan)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:54:34     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Měl jsem za to, že jich je naopak většina (tedy těch vyrobených před 1890), o to víc mě teď mrzí, že jsem si jeden nepořídil, když je Řeháci prodávali za 5 kKč.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:18:04     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Gew.88 za méně než 10.000 ve slušném stavu neseženeš. 5-6,5 tKč je vyšlehaná turkyně proběhlá válečnými operacemi. takový mají už jen historickou hodnotu a lze je nejlépe použít jako dekoraci. viděl jsem terč jedné takové po zastřílení na 25 m. Místo kulatých děr tam byly ovály, protože náboj po opuštění opotřebované hlavně není po 25m ještě ustálaný rotací....bída a to jkaždá rána stojí od 16,- Kčs DPH 8o/

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 22:41:09     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Tohle bylo nějaký ten pátek zpátky a co jsem viděl, stav nebyl nejhorší. Dnes je situace taková jak píšeš.
    Cena munice není tak strašná když si člověk uvědomí kolikrát to vezme za rok na střelnici.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:05:10     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Pokud by byla puška "přestavěna" na 8x57 IS, pak to bylo provedeno PO 31.12.1890 a zbraň už NENÍ kat. D. Ale to se nestalo. Puškám byly přeměřeny vývrty a ty, které byly v toleranci, byly označeny "S"

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:26:31     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    D by to nebylo pokud by v rámci přestavby byly nahrazeny nějaké hlavní části zbraně.

    Pokud by původní díly byly pouze vyměněny, klasifikace zbraně se nemění. Například G88, upravené začátkem 20. století pro nabíjení z mauserovských pásků jsou dál kat. D ačkoli při této příležitosti došlo k úpravě pouzdra závěru.

    Čistě dle znění zákona by ani převrtání hlavně na jinou ráži po 31.12. 1890 nemělo znamenat ztrátu statusu historické zbraně. Jiná věc je pochopiteně, co na to zkušebna. Poslední dobou se zdá, že se tam někdo totálně pomátl na rozumu a tak už i perkusní jednoranové předovky končí zařazeny do kategorie C.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:07:50     Reagovat
    Autor: Andrej - Andrej
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    hele, kdybychom zabredavali do paragrafu, tak spousta gew.88 formalne vzato D neni, pac vetsina z nich ma nove delane zavery v CSR ve 20ch letech.. Ale odstranenim Zka z kliky se toto stava prakticky neprokazatelnym... :)
    PS 88cek mi proslo rukama vice nez 30ks..

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:16:24     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Nevím, jak by se československé závěry na německé pušky dostaly do turecka...a odtamtud je většina Gew.88 na trhu.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:19:14     Reagovat
    Autor: OC - ocs
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Já mám "místní" pušku a v ní je "turecký" závěr. Jak a proč to vzniklo, anybody's guess...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:22:03     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    skládačka. já mám turkyni poznačenou snad na všech součástkách.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:24:43     Reagovat
    Autor: Andrej - Andrej
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    momentalne mam judenflinte (Loewe Berlin) - vse puvodni, ani jedna soucastka od turka, krasne scislovana, a trada - v drazkach mereno 8,26 - tudiz velka strela (js) se tam krasne vejde.. Zrejme si ji necham

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:48:23     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    mám taky pušku od žida, což mi JJ neustále připomíná 8o)
    Nemám turecký součástky, ale tureckou ražbu na původních německých.

    já jsem ve zkušebně ověřil, že kódy na hlavni skutečně odpovídají vývtru i po těch letech. hlaveň mi měřili v polích a je také IS compatible.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 21:21:31     Reagovat
    Autor: Andrej - Andrej
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    protlac tim olovenku a zmer drazky, pole budou mit necelych 8 temer vzdy (7,92 az 7,96)..
    Nebo - strilet s tim klidne i velkou strelu, ale teflonovane olovo bez plaste (slovensky ARES jsou nej), pak nehrozi nic, a i lita to moc hezky - zatim nejpresneji ze vseho co jsem zkousel (jen nesmi byt rychlejsi nez ca 550m/s, pak uz se strhava).

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:22:25     Reagovat
    Autor: Andrej - Andrej
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    tak ze pote co Osmanska rise prosrala valku jim puvodni zavery z 88 byly posbirany a zrejme skoncili v pecich.. Pri znovuvyzbrojovani Turecka pak v CSR byla zadana zakazka na celkovou repasi 88cek + vyrobu tech zaveru..
    2 ze 3 88 ma na zaveru Z v kruhu, pokud jen na uderniku ci pojistce, vem o cert, ale casto i primo na klice. reseni se jmenuje Dremel, i kdyz techniku na CUZZS je to zpravidla u prdele.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:45:36     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    já mám na klice půlměsíc, takže je to origo kus z 19. stol.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:00:03     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Komerční lovecké střelivo 8 x 57 IS v zásadě zvládá každý Gewehr 88, byť některé za cenu výrazného zvýšení opotřebení hlavně. Vyloženě nebezpečné jsou podle všeho jen zesílené kulometné laborace z armádních přebytků.

    Část G88 zvládá moderní střelivo zcela bez problémů, protože výrobní tolerance před rokem 1890 nebyly zase tak malé a spousta hlavní se tedy trefila do rozměrů, které se udávají jako bezproblémové pro IS.

    Poku jde o přebíjení, tak nejspíš to zase taková pakárna není. Naopak to skýtá příležitost experimentovat se střelami. Vhodně tvarovaná olověná střela dokáže v cíli napáchat neplechu, srovnatelnou s loveckými speciály za 50+ Kč na ránu.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:06:48     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Opotrebeni hlavne? Jak?

    Ta olovena strela ti pak nebude stat za cisteni hlavne.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:11:41     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Slyšel jsi někdy už o věci zvané gas check?

    Opotřebení hlavně v případě, že nemá dostatečný průměr a dochází tak k vyššímu tření.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:18:56     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Ale tam tam zarve nejdriv vsechno ostatni, hlaven je z toho nejodolnejsi. To se spis vyzere zevnitr vlivem koroze z usazenin.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:34:16     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Já netvrdím, že ta hlaveň zařve ve smyslu "roztrhne se" apod. Pouze se výrazně dřív opotřebuje vývrt a sníží se přesnost.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 21:28:25     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    No, ja tomu rozumim, casem vytvorena vydut, jakoby hlaven nekdo nafoukl. Ptal jsem se na to lidi ze zbrojovky a na pobocce ustavu pro zkouseni zbrani uz pred par lety a nikdo o podobne zavade na u nas pouzivanych zadovkach neslysel, vzdycky vydut vznikla korozi. Pri pokusech se podarilo roztrhnout hlaven (ale to se pouzil jiny zaver) a casto se stava, ze se na konci hlavne kov potrha a hlaven se na svych poslednich milimetrech (v extremnich pripadech i centimetru, dvou) rozsiri a tim se snizi presnost. Stavi ji kus oddelat a da se s tim zase strilet. Ale uprostred, to vazne ne.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 09:17:12     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    právě, že nerozumíš. tady není není řeč o žádné výduti! řešíme opotřebení drážkování v hlavni. někde je takové, že drážky a pole lze možná tak tušit. tím dojde k tomu, že střela nedostane dostatečnou rotaci, není stabilizována už při opuštění hlavně a třeba na těch 25m klidně dopadne na plocho plným bočním profilem.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:41:15     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Pokud vím, tak při haváriích způsobeným přebitou municí obvykle došlo k utržení závěru. Ještě jedna taková nectnost - díky špičaté střele je možno odpálit selhač při otevřeném závěru, ale to by uživatel musel být kokot. Prostě při selhači to chce dávat pozor.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:48:16     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    U všech havárií, které jsem zaznamenal, tam buď nějaký blbec nasypal moc prachu, nebo použil staré střelivo neznámého původu, takže místo hoření nejspíš došlo k detonaci.

    Možnost nevyhození selhavšího náboje a jeho odpálení dalším podávaným je bohužel konstrukční chyba G88 a docházelo k tomu už u původního střeliva.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:27:24     Reagovat
    Autor: Andrej - Andrej
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    to neni selhacem, ale tim ze predchozi naboj nebyl zcela uzamknut zaverem v komore (nedovrena klika), tudiz se nezachyti o vytahovac.
    Ale pruser hrozi jen v kombinaci krive ruce + spicata strela.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:54:21     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    závěr tlačím vpřed, náboj se zasouvá do komory, sklopím kloku vpravo...spoušť...a nic. klika nahoru, závěr vzad, ale netáhne náboj, zato se na jeho místo sune novej ze zásobníku...tlačím závěr vpřed...a bum - mám ho v ksichtě.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 21:17:33     Reagovat
    Autor: Andrej - Andrej
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    pokud zamknes klikou naboj poradne doprava nadoraz, pak bude uplne jedno, jestli selze ci ne - ve vytahovaci bude zasekly poradne tak jako tak, a i po selhani pohybem zaveru vzad se vzdy vyhodi.
    Opakuji, myma rukama jich za posl pulrok proslo ca 30ks, od vsech moznych vyrobcu...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 21:17:55     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Ano, je to konstrukční problém toho vytahovače.

    Na G88 existovalo upravené čelo závěru, které zajišťovalo, že se drápek zachytí hned po vytažení náboje ze schránky, ale pak zase nešlo střílet jednotlivými ranami při vkládání nábojů přímo do komory.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:09:02     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    JJ, pozor!!!!!! Pleteš si náboje 8x57I (na které byly G88 původně stavěny) s nábojem 8x57 JS (Stark - silný) Tam je dost velký rozdíl v průměru střely - 0,12 mm a silnější laborace.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:14:20     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    S jako Spitz (špičatý)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:30:35     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    S není "Stark" ale "Spitzgeschoß" - tedy zašpičatělá střela v protikladu k původní kulaté u střeliva M1888. V průměru střely samozřejmě rozdíl je, ale s ohledem na ty poměrně velkorysé výrobní tolerance při výrobě G88 spousta hlavní průměrem vyhovuje. Ty, které nevyhovovaly, nedostaly při modifikacích "S". Samozřejmě je tu risiko toho, že někdo zkombinoval původní hlaveň o malém průměru se zbytkem pušky s vyznačeným "S", ale podle všeho je dost malé.

    Bezpečný provozní tlak pro 8x57 I se udával do cca 240 MPa, 8x57 IS má teoreticky maximum 390 MPa. Většina komerčních laborací v Americe se vejde do těch 240 MPa, v Evropě bývají o něco silnější, kolem 290 až 310 MPa. K těm teoretickým 390 se dostávají vojenské kulometné laborace. Pokud vím, tak zbraň při tormentaci musí bez problémů zvládnout jedenapůlnásobek toho maximálního provozního tlaku.

    IMHO je tedy používání IS v G88 bezpečné s těmito výhradami:
    - Máš-li starou ne-S hlaveň, výrazně jí zkrátíš životnost vývrtu
    - Při použití kulometných laborací to začne být o hubu
    - Samozřejmě používat pouze dobře skladované střelivo známého původu

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:39:00     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Jen tak pro zajímavost, pane JJ (omlouvám se že reaguji na náhodný příspěvek), k diskuzi o Gewehr 88 - jak jsou na tom z hlediska české legislativy/kvality/bezpečnosti/dostupnosti pušky Enfield? Ideálně tedy SMLE...?

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 13:01:30     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Z hlediska legislativy jednoznačně zbraň kategorie C, protože i nejstarší kusy pocházejí spolehlivě z doby po 31.12.1890.

    Na prodej jsem to v CZ viděl jednou za asi 30.000. Bezpečnost a spolehlivost neumím posoudit, protože já z toho vystřelil tak max 20 ran. Můj odhad je, že je to srovnatelné s k98 a žádné větší problémy tam nejsou, jinak by nevydržela ve službě tak dlouho.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 13:03:24     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Aha ok děkuji

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 13:45:50     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    nemáte na mysli MLE? SMLE sem svého času dovážela Frankonia Jagd v množství větším než malém za pár šupů a i dnes je to celkem běžně dostupná puška (vyráběla se až do poloviny sedmdesátých let), cenově kolem 10 000 Kč. Kromě doprasených ořezaných Mannlicherů M95 je to snad jediná běžně dostupná prvoválečná puška

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 14:23:35     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Nevím, jaké provedení to bylo, moc to nesleduju. Já měl L-E v ruce jednou v USA a střílel jsem s tím minimálně, protože hned vedle k mání byly podstatně zajímavější hračky :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 13:02:05     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Nejsem sice JJ, ale budu reagovat - podle wiki se začala vyrábět až v roce 1895, tudíž pouze na ZP a kategorie C. A dostupnost - je těžce dostupná, já ji ještě ani neviděl, spíš cesta k získání povede přes individuální dovoz.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 13:03:35     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Díky za odpověď :)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 13:42:39     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    SMLE* se daj koupit poměrně dobře, ale až od verze MkIII, potažmo MkIII*, což je první světová válka a dále. Nejstarší kus, co jsem viděl prodávat byl značenej 1915. Řešení by byl Lee-Metford, ale to je už těžká rarita (i když by se mi líbil, to zas jo) Z britských pušek jsou dobře k dostání zadovky Martini-Henry (včetně pákistánských padělků), ale problém je s municí .455/577 (i když ji dělá tuším Fiocchi). Munice je ostatně problém zadovek obecně, kterých je jinak k dostání plná prdel. z těch Martini-Henry by měla smysl akorát konverze na .303 British (Martini-Enfield, ale tam by moh bejt problém s tím, že byla provedená až po roce 1890, i když na flinty se to snad nepsalo)

    *SMLE se dělaly od roku 1902**, šlo o zkrácenou verzi MLE z roku 1895, vylepšené verze Lee-Metfordů 1888

    **Od SMLE MkIII se dosti výrazně liší

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:31:27     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    celoolověná střela? a vydrží ty tlaky a tření? Pokud vím, tak hlavní důvod pro zavedení plášťování bylo, že střely se v hlavni tavily a měly tendenci se rozpadat. Haagské dohody přišly až o hodně později.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:37:12     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Je to pochopitelně otázka toho, kolik tam člověk nasype. Podle všeho ale gas check řeší dost problémů, dříve spojených s používáním celoolověných střel za vyšších tlaků.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:40:06     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    zajímavé. díky

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 21:31:15     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Vydrzi, pochopitelne, ale nesmi to byt ciste Pb, s pridavkem kovu pro vytvrzeni smesi by to melo jit.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:47:19     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    závěry zbraňové zkušebny Prototypa ZM ( www.prototypa.cz/menu2.html ) po přezkoumání mého Gew.88:
    - na 121 let výborný stav
    - na 25m nástřel směrově i výškově výtečný (5 ran udělalo 4 díry a všechny je lze s rezervou zakrýt desetikorunou)
    - po proměření hlavně kalibrovanými měrkami zjištěno značné opotřebení ústí v délce 8mm (které ale zjevně nemá vliv na přesnost střelby), za nábojovou komorou asi 10 cm opotřebení, ale stále v normě, zbytek hlavně vyhovuje s více než 50% rezervou používání munice 8x57 IS
    - střelba municí PPU bez potíží a většího rizika
    - střelba loveckou municí je také možná, ale není doporučeníhodná. v případě používání výkonných, loveckých nábojů S&B nebo Geco třeba při pytlačení apod. je třeba vnímat varovné znaky přetěžování konstrukce, kterými jsou:
    - neobvykle ztížené otevírání závěru
    - otisk konce hlavně na nábojnici asi 4mm nade dnem
    - případné uvíznutí nábojnice při vytahování závěrem z komory
    - nafouknuté nábojnice s orýsovanými nerovnostmi stěn komory (doporučují prohlédnout komoru, zjistit nerovnosti, vrypy a drážky po obrábění ve výrobě, poznačit polohu náboje po zasunutí do komory a po výstřelu kontrolovat stav nábojnice v místech výrazných znaků v komoře)

    Pro úplnou jistotu, jak je na tom puška po technické stránce doporučuju proměření v nějaké labině jako má Prototypa. Já to tam nechal proměřit a nastřelit za 650 s DPH. Zabralo to asi 90 minut a dozvěděl jsem se pár užitečných věcí. Vzhledem k tomu, že z pušky střílí i sestra a sem tam i otec, mám teď mnohokrát lepší pocit, když je vidím mířit a mačkat spoušť. Přeci jen jejich zdraví je pro mě o dost důležitější než to moje...

    Přebíjení mi bylo taky doporučeno a dívám se po lisu. Prach budu odměřovat na objem odvážené množství se přesype do nábojnice, která se zakrátí a zarovnaný váleček bude pak dál správná dávka prachu. Váhy na přebíjení totiž stojí ranec.

    Olověné střely mi doporučili kvůli opotřebení hlavně jako vhodnou alternativu k modernímu střelivu.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:55:18     Reagovat
    Autor: JJ - JJ
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Lis zařídí náš přítel Leopold, už tam jeden pro mě má. Nevím, kde jsi přišel na to, že váhy na přebíjení jsou nějak extrémně drahé. Já mám objednané tyto: www.midwayusa.com/product/175512/frankford-arsenal-ds-750-electronic- powder-scale-750-grain-capacity Váhy jsou fajn mj. na to, že na nich můžeš překontrolovat přebité náboje pro případ, že bys do nějakého omylem nasypal prach dvakrát. Navíc já je využiju pro výrobu a třídění střel do větrovek.

    Se zbytkem souhlas.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:58:30     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Výborně, Honzo, ten Tvůj Gewehr byl totiž z jiného zdroje než ty tři ostatní, které byly měřeny a stříleny "plnotučnými" střelami. Protokoly z měření atd mám, jen je musím naskenovat a poslat JJ, aby je podle výrobních čísel poslal dál. Jinak dobré váhy, které měří na setiny gramu mají na www.praskovekovy.cz , ze stejnýho zdroje maj kluci a spoustu dalších váhy do chem. laboratoře a vešli se tuším do 5OO Kč.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 05:54:24     Reagovat
    Autor: Tparanoik - Tparanoik
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Mno zas až na občanskou válku bych to neviděl, spíš něco jako bylo v Londýně - rabování, bouře, atd....

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 23:00:25     Reagovat
    Autor: kuba - Kuba
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    jakým úchopem docílím u kosy samonabíjecí (858 Tact.) , že bude střílet dávkou? dík :-)
    rydlas@centrum.cz

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 23:08:25     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Uchopem dle metody Dr. Parkinsona.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 00:13:46     Reagovat
    Autor: Noir - Noir
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Dávkou to nikdy střílet nebude (kromě zvláštních případů hermexefektu), ale můžete zkutsit "bump fire" (youtube, asi milion videí a nábodů).

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 15:53:00     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    pěkný, ale je to akorát plejtvání nábojema. I v samonabíjecím režimu se dá střílet velmi rychle, chce to jen cvik a na rozdíl od bump fire se dá i mířit a trefit.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 08:26:06     Reagovat
    Autor: bad nanuk - Magnum
    Titulek:Re:správný úchop...
    ....aneb bump fire.

    Dělají na to hezkou vychytávku, bohužel zatím ne na kosu - http://www.youtube.com/watch?v=xFVUQru2THo

     
    Komentář ze dne: 05.05.2012 20:39:58     Reagovat
    Autor: Mike - mike-11
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Také nesouhlasím s jednáním špuntaře, měl tu paní v tomhle případě pustit. A také nesouhlasím s většinou na tomto fóru, kteří tady hned siláckým pisálkováním vyhrožují a ohánějí se tu svým malým právem na existenci. Je z toho cítit arogance, povýšenost a sobeckost, než nějaká důstojnost a pohled nad věcí.

    Prostě auta jsou všude, každý má svoje malé právo přidat se do zácpy v centru Práglu nebo Štatlu a smrdět tam, nebo zohyzdnit ulice a zacpat chodníky těma super SUV a jinejma plechovkama. Taky mám občas chuť ty plechovky rozkopat, ale nic by se tím nevyřešilo, přijely by další a já bych měl problém, jako ten vyholenej kok**, který naplno předvedl to české gaunerství.

    Všichni máme právo na něco, jenom občas prostě musíme slevit. Štvou vás tu pumpičkáři, no a co, koho to zajímá? Aut je taky jak nas****
    (pro rejpaly - nemám ani kolo ani auto)

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:15:09     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Hmmm...
    on měl svatou povinnost a tak položil její zájmy za svou věc. klasický terorista. přejet ho ale není řešení, protože bys to odkašlal hlavně ty. ale odtáhnout ho stranou dát mu dvě na žaludek a pak ho ležícího třeba pochcat by byla správná výplata. osobně si myslím, že příště přijdou ke slovu obranné spreje a bude raz dva odšpuntováno...jestli teda vůbec ještě nějaká zyklojízda bude.

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:17:40     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Obávám se, že - bráno realisticky - bych v takové situaci a ve strachu o partnerku nepřemýšlel. Navíc jsem člověk přirozeně prchlivý, takže bych asi konal bez ohledu na následky. Řešení které doporučuješ je samozřejmě lepší, jen bych se obával, že u dvou by nezůstalo - takového rachitického sráče zvládne i naprosto průměrný člověk jako jsem já.

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:26:44     Reagovat
    Autor: RIK - RIK
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    V kazdem pripade bychom meli pristi rok zaridit daleko vyznamnejsi odpor teto akci, jakkoli to letos bylo naprosto uzasne. Nicmene pokud tomu udelame PR vcas, mohlo by se sejit pomerne hodne lidi, kteri jim ten kabaret zneprijemni.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 09:19:10     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Taky si myslím, že slzák by byl v dané situaci rozumné řešení. Újma na zdraví tím nevzniká a účelu je dosaženo. Navíc je tu poměrně silný argument, že se pouze svépomocně bránil nezákonnému jednání dotyčné cyklobuzny.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 09:26:16     Reagovat
    Autor: Honza ZZR - Honza
    Titulek:Re: Re: Re: Hmmm...
    Přesně tak. Zbrojaři by měli nakoupit na podzim čerstvý zboží 8o)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:35:13     Reagovat
    Autor: viro - viro
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    Pepřák vozím v autě i na mašině. úžasně zklidňuje emoce :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 11:40:37     Reagovat
    Autor: shn - schn
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    místo ústního spreje? :)

     
    Komentář ze dne: 25.04.2012 23:24:10     Reagovat
    Autor: RIK - RIK
    Titulek:Re: Hmmm...
    Uprimne receno, snadno se rika prejel bych ho. Sam nevim, co bych delal. Ale zoufaly clovek cini zoufale veci. A rozhodne pro mne ma vetsi cenu zivot nejblizsich, nez zdravi techto imbecilu ...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 20:50:38     Reagovat
    Autor: milanco - milanco
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Čisto teoreticky, keby som sa autom veľmi pomaly pohol a ten idiot by sa neuhol, tak by som sa na súde bránil, že spáchal samovraždu :)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 00:06:28     Reagovat
    Autor: lojza suchanek - lojza
    Titulek:Re: Hmmm...
    Take jsem se u toho zarazil...tykat se to mne, sice bych ho asi neprejel, ale odhodil nekam v dali...coz by melo stacit. Spunt je treba vytahnout a pak se vse rozjede tak, jak ma...
    omg, ja byt takovej kripl jako tenhle clovek, tak se stydim a chodim kanalama, a on se tim jeste chlubi :-((

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 00:16:54     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Hmmm...
    cyklounství skutečně musí tlačit na mozek, pokud je někdo schopen bez začervenání nadřadit cykloonanii čemukoliv, je nejspíš zralý na léčbu v uzavřeném areálu. A ani se ta svoloč nestydí tvrdit, že řidiči jsou agresivní a bezohlední. Přímé ohrožení života blízkého člověka nazve nepříjemností? Tak já se chci omluvit cyklounům za "nepříjemnosti" způsobené tím, že jedu autem a podle nich je ohrožuji na životě, ale vysvětlujte to někomu ve stresu. To bylo povyku kvůli "nepříjemnosti" s Bouchalem!

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 00:23:55     Reagovat
    Autor: root - Root
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Ctyri kola spatna, dve kola dobra...

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 00:31:07     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Hmmm...
    LOL!
    Jen je jeste potreba doladit frazovani:
    Ctyri kola spat-naaaaaaa, dve do-braaaaaa...

    BTW: Zminuje se nejaka kolozmrdska stranka o te sabotazni akci na prechodu? Nic jsem nenasel.
    Bud tomu nechteji delat kontraproduktivni reklamu, nebo je treba priste pritvrdit.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 23:39:55     Reagovat
    Autor: moussa - Janík
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Hmmm...
    nezmiňuje, kolomagoři dělaj, že se nestalo nic. Je potěšující, že mají strach napsat, že se to jejich pumpičkové onánkování lidem zajídá. Strach je nejlepší spojenec a hoši s pumpičkou-onanýrkou zjevně strach mají. :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 21:54:42     Reagovat
    Autor: pesu - pesu
    Titulek:Re: Re: Re: Hmmm...
    Moje Hayabusa má také jen dvě kola a zcela upřímně, její dvě kola rozhodně lepší, než 4 kola ;) Nejsou 2 kola jako 2 kola :D

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 09:30:26     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Hmmm...
    Tak to je ovšem hustý. To je takovej ten typ, co by v koncentráku posílal do plynu a říkal, že dělá jen svojí práci.


     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 15:38:37     Reagovat
    Autor: vidlák - Neregistrovaný
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    A to jste nečetli komentáře pod tím jeho článkem, to je teprve maso....

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 18:17:13     Reagovat
    Autor: pivko - pivko
    Titulek:Re: Re: Re: Hmmm...
    Četl. Maso.

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:13:48     Reagovat
    Autor: rony - rony
    Titulek:Re: Hmmm...
    Tiez ma ten bod zarazil s akou samozrejmostou sa ten pan zahral na boha, ktory rozhoduje, co je pre inych lepsie. Hanbil by som sa ale viditelne tento cit nema :-)

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 10:36:19     Reagovat
    Autor: Shackall - Shackall
    Titulek:Re: Hmmm...
    Mám z toho rozpačité pocity. Na jednu stranu vím, že tam toho kokota Masare s Krčmářem postavili právě proto, aby ho někdo přejel a oni s tím mohli PR pracovat, na druhou stranu je otázka, jestli bych takhle přemýšlel i na místě samém...

    Ale musím uznat, že PR pracovat umějí zdatně. Bratři Šteinerové jeli taxíkem (tedy veřejná doprava!!!) a všichni zarputile píšou něco o řidiči :-(

     
    Komentář ze dne: 26.04.2012 12:14:17     Reagovat
    Autor: kat - kat
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    ... který z místa činu ujel:).

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 14:11:23     Reagovat
    Autor: xluke79 - xluke79
    Titulek:Re: Hmmm...
    Jenže tím přejetým špuntařem by to nekončilo.
    Ještě bys to musel pokosit vepředu, třeba takhle - http://www.youtube.com/watch?v=R1a3A6q05f8

    Asi ho taky trošku srali.

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 14:52:20     Reagovat
    Autor: Hnusná Opice - Serednaopice
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Na to bych vydržel koukat pořád... :)

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 23:01:58     Reagovat
    Autor: vitek - vitek
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Jak to krásně křupalo :)
    Jinak,tahle sitauce se mi naskytla v Praze.V jednosměrce jsem potkal takovou tlupu a tohle video mě napadlo jako první

     
    Komentář ze dne: 28.04.2012 23:34:27     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Hmmm...
    Nejlepsi komentar pod tim krasnym cyklomrdomasakristickym videem je od TheAgavi:
    "Jsem naprosto znechucen. Nemohu uverit, ze by nejaka lidska bytost by mohla jednat tak opovrzenihodne a nezaradit zpatecku a nesejmout i ten zbytek."

     
    Komentář ze dne: 27.04.2012 14:52:25     Reagovat
    Autor: bushi - bushi
    Titulek:Re: Hmmm...
    pro náhodně sem zabloudivší "špuntaře" : rozhodně nejsem sám kdo: 1. zatroubí...2. pokusí se vás objet...3. vystoupí..
    nechá na sebe sáhnout a v následné reakci na očekávaný pokračující útok vám opravdu ublíží..právníka mám drahého a dobrého..přemýšlejte o tom než se příště neohroženě postavíte před neznámé auto, chráněn toliko polstrovanými gaťkami...

      1 2 3 4 5 > ->| Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.