D-FENS

  Hlavní menukulatý roh
  • Hlavní stránka
  • Statistiky
  • Personalizace
  • Kniha hostů
  • Autoři webu
  • Oldschool D-FENS
  • Chlívek

  •   FAQkulatý roh
  • Jak přispět

  •   Toplistkulatý roh



    Komentáře
    ke článku: Film: Prometheus
    (ze dne 07.07.2012, autor článku: [Neregistrovaný autor])

      1 2 3 > ->| Vše na jedné stránce

    Komentář ze dne: 07.07.2012 23:11:55     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Skvely film
    "Prometheus" pry malokdo pochopil. Nicmene jako doplnek k vetrelci, jako vysvetleni, je to dobre. Taky chapu, ze jakekoli rozsirovani myslenek von Danikena je mnohym silne proti srsti, ale ve filmech se projevuje cim dal vic.

    Prometheus nezklamal, v roce 2012 dodal vysvetleni k filmu z roku 1979, ano, par veci se muze zdat nerealnych, ale udrzel uroven. Myslim, ze je to jeden z velmi dobrych filmu.

     
    Komentář ze dne: 07.07.2012 23:24:26     Reagovat
    Autor: speedy - speedy
    Titulek:Re: Skvely film
    Je to jen můj názor, ale nemyslím si, že film si udržel "úroveň". Ve vetřelci jsou po vylíhnutí toho bastarda všichni jak opaření a stojí v "bezpečné" vzdálenosti. V Prometheovi jsou všichni jak haranti a ve všem se musí hrabat jak v bolavé prdeli! Závěr udělaný tak, aby se mohl natočit 2., 3.,4.,.....X-tý díl, zkrátka dokud z toho potečou hrachy. Takže hodnotím 67%.

     
    Komentář ze dne: 07.07.2012 23:40:06     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Skvely film
    Ve vetrelci jsou ti lidi pouzi zamestnanci nejake spolecnosti, co ridi dopravni lod. Navic ani tam nejednani moc, ze by se bali (sam hleda kocoura, najde kuzi, stoji a kouka...) V Prometheovi jsou to vsichni predem vybrani a s veci obeznameni odbornici (pocitam, ze na takovouhle cestu by se jen tak nekdo nevydal a s riziky se muselo pocitat). Navic tech par, co se slo podivat, byli nadrzeni na ten okamzik uz leta.

    Navic lidi jsou jak bojacni, tak jsou to obecne zvedavi harant, takze realismus se tvurcum uprit neda.

    Zaver udelany asi na nekolik zpusobu, takhle byl ale jasne dany smer, coz ve vetrelci 1, 2, 3, nebylo. A stejne byly natocene, i ctyrka. A staly za to, tak co, tak se natoci deset dalsich dilu. Ja se na ne rad podivam. Mozna me zklamou, ale to spousta jinych filmu taky.

    Navic vetrelec je film toceny pro jinou generaci, jinym zpusobem a byl to jiny zanr.

     
    Komentář ze dne: 07.07.2012 23:58:43     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Skvely film
    Alien (= jednička) byl horor, fakt perfektní film, vetřelec byl jen jeden, nebylo z něj moc vidět a mj. právě to dělalo film tak napínavej.

    Aliens (= dvojka) byl částečně akční střílečka, vetřelců byly mraky, bylo vidět hodně, nakonec i královna atd. Jinej žánr než jednička, ale prostě bomba.

    Alien 3 byl zase jinej film, trošku slabší než předchozí dva, vetřelec byl jen jeden, zato mutant psa. Dalo se na to koukat.

    Alien 4 byla sračka, popkornová zábava, nelogičnosti, blbosti, berličky (naklonovaná Ripleyová má paměť), novej mutant vetřelce, růžovej (WTF?), kterýho vetřelčí královna porodila (WTF?), žádný vejce, žádnej facehugger...

    AvP filmy pokračovaly ve stejným stylu jako Alien 4.

    Prometheus jsem neviděl, ale nečekám od toho nic, IMHO pokračování vetřelce, který by za něco stálo, jen tak někdo nenatočí.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 00:04:59     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Skvely film
    AvP je akce. Jednicka je pohadka, dvojka masakr, krev strika az do treti rady.

    Prometheus asi neni pro kazdeho, byl by lepsi, jako kniha.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 19:52:40     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Slovy Sheldona Cooppera: Ve kterém vesmíru je jednička pohádka?
    To je kultovní záležitost...Asi jsi mi ušetřil peníze za lístek na Promethea :o)) Dík.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 21:11:45     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Slovy Sheldona Coopera: "In all of them, that is the point".

    Jednicka AvP, ne jednicka Vetrelce.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 21:23:35     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Tak to asi být může, ok. AvP řadím do stejné kategorie jako díla typu Lara Croft, tedy ´Raději si pustím něco jiného´, takže Vám věřím.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 21:34:02     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Ja si vetsinou poustim neco, kdyz usinam, na tohle se hodi vetrelci, resident evil (Lara croft moc ne, spatne prechody ticha a hluku), AvP, "predatori" a dalsi. Takze to sice znam, ale nejake intelektualni poselstvi v tom nehledem.

    Nevyhodou Promethea je, ze od toho lidi cekali moc. Listek v kine (stazeni z netu) je za pausalni poplatek pro kazdy film. V tomhle pripade za to Prometheus stoji, ackoli se z toho dalo vykresat mnohem vic, proto jsem zminoval tu knihu.

    OT: Kdyz jsem videl plakat na film "kovbojove a vetrelci", tak na nem byla nejaka centralni materska lod. Ve fimlu se vubec neobjevila. Zajimave. Asi je v mode vymyslet neco rozmerneho a pak to orezat, jak to jen jde. Tady je to stejne jedno, ale jestli tohle provedli Prometheovi (jako ze ano), chtelo by to sehnat plnou verzi se vsemy pridavnymi scenami.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 21:56:19     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Ale jo, taky jsem celkem rád skouknul Ironmana, kvli té spiustě zajímavých nápadů a vizuální stránce věci nebo Transformers, kde alespoň ta pasáž s invazí je docela slušný kino, nezvracim nad vším, co nejni vod Felíniho.
    No, ty kovboje jsem si musel najít na YT, netušil jsem, kde všude se vetřelcovy příhody odehrávají...tak ještě by se mohl zjevit v jednom díle Přátel, Walkera Texas Rangera a Kutila Tima a téma už asi bude konečně vyčerpáno :o) To mě fakt pos...
    Upoutávka na Promethea se mi dost líbila, takže je ještě pořád naděje, že to nebude tak špatná věc.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 22:24:26     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    V tomhle pripade se nejedna o vetrelce z filmu vetrelec, ale o nejake emzaky, nehmotne bytosti a cele je to v prostredi divokeho zapadu. Nezachranili to ani Harrison Ford a Daniel Craig.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 16:07:10     Reagovat
    Autor: Pius_Curus - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Souhlas.
    Ona ta kvalita Vetřelců (či filmů obecně) je dána již samotným jménem režiséra. R. Scott, Cameron, Fincher a nějaký žabožrout, co se následně blýsknul Amélií a pak definitivně profesně zhasnul.

    AvP jsem neviděl a neuvidím, stejně jako Promethea - ten žánr už mě přestal bavit.


    Ještě bych dodal, když už jsi žánrově označil první dva Vetřelce, tak Fincherův film lze označit za psychologický a pitomá čtverka.... nestojí za řeč :-).

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 17:36:45     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    OT: nicmene takovy film "predatori" je docela povedeny.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 22:07:07     Reagovat
    Autor: Pius_Curus - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Sérii s Predátorem také nesleduji. Filosoficky vzato: v porovnání s vetřelcem je predátor mnohem inteligentnější bytost, schopná doletět na Zemi z jiné planety. Pro mě k neuvěření - k nekoukání.

    Je vidět, že jsem mnohem náročnější filmový divák :-).

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 22:14:01     Reagovat
    Autor: eviljack - eviljack
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Film Predátoři nemá s vetřelcem nic společného, tam si mladí predátorští bojovníci vozí ukradené lidi ze Země na takové divočejší safari :)

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 22:34:07     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Ja si poustim ruzne veci, jedinou podminkou je, aby me to nerusilo a zaroven nenudilo. Jako si nekdo pousti hudbu.

    Filosoficky vzato - Ve vetrelci jednicce je inteligentni rasa, schopna doletet na ruzna mista, urcite i na zemi z jine planety. A myslenka, ze nejsme ve vesmiru sami prece neni neuveritelna.

    Navic jsem vetrelce videl, nez mi bylo deset, predatora taky, kdyz vyjde novy dil, rad ho zkouknu.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 23:21:05     Reagovat
    Autor: Pius_Curus - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Vetřelce jedničku jsem dlouho (15 let?) neviděl - měl jsem zato, že to byla jejich domovská planeta, popřípadě, že tam vetřelci byli zavlečeni. Budu se muset znovu podívat.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 23:25:29     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Vetrelec (a prometheus) se odehravaji na planete, kde je pritomna vesmirna lod s pilotem - mimozemstanem. Toho jsem myslel. Domovska planeta vetrelcu v zadnem filmu neni.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 23:30:25     Reagovat
    Autor: Pius_Curus - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Áááá, tak to mi uniklo. Nicméně je to stále ještě na hony vzdálené Predátorovi, který je schopen v širém vesmíru lokalizovat a navštívit Zeměkouli. Pro mě k neuvěření.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 23:33:04     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Me to prijde podobne, navic obe serie jsou zalozene na inteligentnim zivote ve vesmiru. A najit planetu muze byt jen otazkou nahody. A nebo v pripade promethea - biologicky pokus.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 23:46:00     Reagovat
    Autor: Pius_Curus - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    To je právě to, že s ohledem na historickou zkušenost na tento typ náhody nevěřím. Nevěřím na von Dänikenovy myšlenky.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 23:48:45     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Ja na nektere taky ne, ale s ohledem na historickou zkusenost pred rokem 1900 lidi neverili, ze neco tezsi, nez vzduch muze litat, pripadne donedavna s ohledem na to, ze se to nikdy nestalo, spousta lidi neverila, ze cloveka muze jen tak zasahnout meteorit. A lup, pred par lety zasahl.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 23:57:28     Reagovat
    Autor: Pius_Curus - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Přece neříkám, že je to v budoucnu nemožné!

    Osobně jsem velmi skeptický i k cestám člověka mimo oběžnou dráhu Země, ale v roce 1979 bych nad konceptem vesmírné loďi Nostromo slintal blahem. Přeci jen to bylo mnohem střízlivější, než tehdejší dosavadní filmy sci-fi (v čele s ST a SW).

     
    Komentář ze dne: 09.07.2012 00:05:51     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    SW (pouziti latinky v textech a podobne zanedbam) byly situovane do jineho prostredi a jine doby. ST je o vic, nez 10 let starsi, jak Vetrelec, je situovan do vzdalenejsi budoucnosti a je to spis o psychologii lidi, nez sci-fi, navic diky pohonu na prekonavani obrovskych vzdalenosti behem chvilky je realne, ze se nekde nekdo potka (a i tam byla vyslovena myslenka rizeneho osidlovani galaxie humanoidy).

    Co se strizlivosti tyce, Prometheus je na tom podobne, jako Vetrelec.

    Podle AvP1 Predatori nasi planetu objevili uz v davne minulosti.

    Mimochodem, von Daniken je sem tam dobre cteni, bojuje za svobodu slova, vadi mu enviromentalisti, kritizuje socialismus a nabada k premysleni nad "akademickymi zvasty".

     
    Komentář ze dne: 09.07.2012 00:12:47     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Ludvik soucek mu delal peknou reklamu. Sice negativni, ale jinak bych se o nem dozvedel az mnohem pozdeji.
    Navic zatimco Souckovy knihy byly narazek na Danikena plne, pochybuju, ze by se v Danokenovych knihach jmeno Soucek objevilo.
    Neco jako kdyz mi kdysi jeden zapaleny Applista MacIntoshista vysvetloval, jak je Apple super, protoze dokaze cist i diskety naformatovane pro MS-DOS.
    Realita je samozrejme takova, ze schopnost cist na PC diskety pro Apple byla tak nedulezita, ze na to proste nikdo driver nenapsal. A kde jsou dneska diskety, ze ano.

     
    Komentář ze dne: 09.07.2012 00:24:24     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    To jsem mozna uplne nepochopil, ale v podstate souhlasim s tim, co jsem pochopil (jak jsem to pochopil)... LS von Danikena castecne vykradal, castecne na nej utocil. von Daniken vedel, ze za zeleznou oponou jsou to bezne praktiky a byl s tim smireny. Navic i odtud mu sly castecne zisky. Vadila mu omezena komunikace s lidmi z vychodniho bloku a cenzura, treba to, ze mu v Moskve smazali zaznamy, ktere udelal. Ne, necetl jsem nikde, ze by se LS nem zminoval, ale to nedelal ani u tech, co ho prekladali a vetsinou ani u tech, co ho stridme kritizovali. Ohradil se vetsinou jen proti vyslovenym lzim.

    Ani jsem neslysel, ze by se ti dva nekdy potkali.

    LS je mi nesympaticky pro jeho bolsevismus a utoky na "nepratele socialismu", ktere se aktivne snazil vykreslit jako blazny, zlodeje, sarlatany, vrahy...

     
    Komentář ze dne: 09.07.2012 01:08:47     Reagovat
    Autor: Pius_Curus - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Mně jsou ukradení Souček i von Daniken :-).

    von Danikena samozřejmě nekritisuji z posice bolševika, nýbrž z posice křesťana. To, že má se mnou v některých ohledech shodný názor, neznamená, že mohu přehlížet jeho fatální rouhání.

     
    Komentář ze dne: 09.07.2012 01:20:20     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    No, nevim, jak jsi druh Krestana, ale von Daniken je verici, dokonce studoval teologii, kritizuje cirkev, pravda (ale to i jini, dokonce z jejich vlastnich rad), kritizuje ruzna pojeti nabozenstvi a je proti jeho zneuzivani v boji o moc. Navic ryl i do causy zazraku z Fatimy a nasledne obvinil tehdejsiho sefa kongregace pro verouku z nejakych machinaci se svedectvim, ktere melo byt predano od devcatka (jeptisky, v te dobe) svetu. Delaly se s tim tajnosti a nakonec to pry receno bylo. A byl to obecny zvast o tom, jak mame sirit krestanskou lasku. Mimochodem, ten Sef kongregace pro verouku je dneska Benediktem XVI.

    Veri v boha nekonecneho, moudreho, dobreho, Boha jako zakladni princip vsehomira.

    V tom si s nim treba odporuji ja. Ja jsem agnostik.

    Zajimalo by me, v cem jeho rouhani spocivalo. I Bible je neustale prepisovana, aktualizovana, jde sama proti sobe, jen v ramci jednoho nabozenstvi je tolik zmatku... Kdyz si nekdo 60 udrzi svuj nazor, zaslouzi si to obdiv.

     
    Komentář ze dne: 10.07.2012 23:54:45     Reagovat
    Autor: Pius_Curus - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely f
    Jeho rouhání spočívá v právě v hlásání bludů, že se sem dostavili eMZáci, pomáhali lidem s technologiemi, šlechtili lidský genom a suplovali funkci pána Boha i jako bozi byli uctíváni. Vytváří to prostor pro sektářství.

    Ohledně Fatimy - v neděli po katechezi se schválně zeptám pátera. Jsem tradiční římský katolík (tridentská mše svatá).

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 23:37:15     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    No jo, ja jsem taky koukal jako blazen, kdyz jsem si kdysi koupil prvni navigaci a ona po natukani "k mamince" na displayi presne ukazala mamincin domecek i cestu k nemu. Ale k neuvereni mi to neprislo.

    Rozhodne mi prislo daleko vic k neuvereni, ze se ve filmu Excalibur ten "falesny" kral vrhne na svou manzelku, aniz si predtim sundal byt i jen cast brneni.
    Nejake mezihvezdne navigovani je proti tomu prdka.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 23:41:24     Reagovat
    Autor: PM - petrmaly
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    To je specialni ochrana, aby kralovsky potomek dokazal svou silu hned zpocatku. Jen ta nejodolnejsi spermie projde skrz.

    Jinak, mezihvezdne navigovani - krome ruznych signalu lidi vypustili i sondu s mapou, kde nas najit.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 23:45:09     Reagovat
    Autor: Arnold J Rimmer - Arnold J Rimmer
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Žejo? Taky mi bylo divný, že ho nehnala hned do sprchy.

    Holt tenkrát asi nebyly ženský ještě takový citlivky. :)

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 23:41:26     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    jistou paralelu bych viděl s noční lokalizací ledničky ve stavu polobezvědomí. dávám na první pokus madlo jako nic. je to podobný, spíš by mě zajímalo, co predátor vlastně žere, když má hubu jak tygrohad a nic si tu u nás nikdy nedal.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 23:44:15     Reagovat
    Autor: Praetorian - XIV
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Asi neco srka brckem, protoze s tou, jak trefne pises, tygrohadi kousaci soustavou by si pri pokusu do neceho kousnout nejspis seredne ublizil.

     
    Komentář ze dne: 08.07.2012 23:52:01     Reagovat
    Autor: t.t. - jouda
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    to by mohlo bejt. nikdo z nich netrpí nadváhou, výkonnost o objem svalové hmoty velmi slušné, takže zřejmě ionťáky, nápoje s bílkovinou, rozpustný multivitamíny...a držkou už jen plaší. jo, vyřešeno.

     
    Komentář ze dne: 09.07.2012 00:00:56     Reagovat
    Autor: Pius_Curus - LeMiserable
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Kam se hrabou amarouny!

    Hlavně nenápadně, Karas!

     
    Komentář ze dne: 09.07.2012 06:39:41     Reagovat
    Autor: mjfox - mjfox
    Titulek:Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Skvely film
    Myslim, že v predátoru jedničce jsem neviděl jíst ani nikoho z pozemšťanů ;) Nejspíš prostě žere maso. Když už tady lovil lidi, nejspíš si občas něčeho z nich zobnul. Taky moh lovit i jiný zvířata.

      1 2 3 > ->| Vše na jedné stránce

    TOPlist

    Web site powered by phpRS V kodu tohoto webu byly pouzity casti z phpRS - redakčního systému napsaného v PHP jazyce.